.... po prvních 18 km - rozpaky ... ale musí si to sednout ...
některé věci pro mne novinka (např.: head up display, hybridni ústrojí), u některých již nyní skřípu zuby ... (manuální ovládání sklopení sedadla...-snad jsem využil nyní jednou a už na to sahat nebudu muset, nepřirozeně umístěný infotainment u auta ... kdyby byl mírně natočený k řidiči, bylo by mnohem lepší, ... )
Překvapilo mne umístění autobaterie, která je v kufru vozidla - za mne nepochopitelné. Kufr neoplývá velikostí (jasně jsem zhýčkaný), a chybí pár vychytávek, či úložných prostorů... ty postrádám i ve vozidle. Kapsy ve dveřích celkem malé, taktéž na středové konzoli nic extra.
Objednal jsem si nyní zimní pneu.
Kola 225/40 R18 - myslel jsem, že bude možnost většího profilu např. na zimu, ale jedinou možností by bylo koupit celé kola R17, kde je profil 45 - zde nedokáži posoudit jestli by to mělo cenu.
Jinak exteriér vozidla je líbivý. Každopádně černá střecha není lakovaná, ale je to polep ... což jsem nevěděl a opět se mnou cloumá údiv )))
Nyní:
Subaru OTB 2019, Comfort +
Toyota Corolla TS GR Sport 2.0 Hybrid 2023 (služební)
Ex:
VW Passat 2,0 TDi, 110 kW, 2017
Subaru Legacy 2,5 CVT LPG, 2011
Subaru Legacy 2,0R 121kW, 2006
Škoda Octavia III (1,4 TSi), II (1,6i), I (1,9 TDi), Favorit a 110L
Renault Clio 1,9D, 2001
Manuální ovládání sedačky - paní ho nebude řídit? U mě se o služebák se ženou dost střídáme, takže sedačka pořád litá dopředu, dozadu, nahoru, dolů.
A baterii v kufru máme jak u Mazdy MX5, tak i u BMW E46. Asi to tedy není tak neobvyklé.
Dnes už neplatí, že nízkoprofily jsou sportovní a nekomfortní. Stala se z toho běžná guma.
Mám je v 18" na Oktávce a nepřijde mi, že by, to byl na jízdním komfortu takový rozdíl proti 17" s vyšším profilem.
Jinak auto pěkný.
Naposledy upravil(a) bushman1 dne čtv říj 17, 2024 1:04 pm, celkem upraveno 2 x.
bushman1 píše: ↑čtv říj 17, 2024 12:36 pm
Manuální ovládání sedačky - paní ho nebude řídit? U mě se o služebák se ženou dost střídáme, takže sedačka pořád litá dopředu, dozadu, nahoru, dolů.
A baterii v kufru máme jak u Mazdy MX5, tak i u BMW E46. Asi to tedy není tak neobvyklé.
Dnes už neplatí, nízkoprofily jsou sportovní a nekompletní. Stala se z toho běžná guma.
Mám je v 18" na Oktávce a nepřijde mi, že b, to byl na jízdním komfortu takový rozdíl proti 17" s vyšším profilem.
Jinak auto pěkný.
Já bych jen čekal, že když to má bederní dofuky, bude to bude mít i elektrické sklápění opěradla ... Samozřejmě, žít se dá s mnohým
Autobaterie - spíš jsem se s tím nesetkal - proto mne to překvapilo ...
Menší R17 řešit nakonec nebudu ... ty 18" vypadají na druhou stranu zase lépe ...
Pokud budeme o víkendu fit (žena s prckem jsou zase na hromadě) ... tak auto testnu na nějakém delším tripu a snad i blejsknu.
Nyní:
Subaru OTB 2019, Comfort +
Toyota Corolla TS GR Sport 2.0 Hybrid 2023 (služební)
Ex:
VW Passat 2,0 TDi, 110 kW, 2017
Subaru Legacy 2,5 CVT LPG, 2011
Subaru Legacy 2,0R 121kW, 2006
Škoda Octavia III (1,4 TSi), II (1,6i), I (1,9 TDi), Favorit a 110L
Renault Clio 1,9D, 2001
tak ono diky pohanenym zadnim napravam a souvisejicimu zelezu vzadu na tom ty starsi subara nejsou zas tak spatne, Blob ma tusim 51:49 v sedanu a kombajn na tom tim padem bude jeste lip... samozrejme je otazka co myslis tim "stary"
Jinak ještě ke koupi - vůz jsme brali v Autobondu Ostrava Hrabová a za mne tedy děsivé. Komunikace před koupi, příprava podkladů…Předání vozu, stav vozu při předání- fakt za mne ostuda …
Bral jsem 11 let staré Legacy v Opavě a bylo vymydlené a připravené x-krát lépe, než dnešní roční vůz.
Nyní:
Subaru OTB 2019, Comfort +
Toyota Corolla TS GR Sport 2.0 Hybrid 2023 (služební)
Ex:
VW Passat 2,0 TDi, 110 kW, 2017
Subaru Legacy 2,5 CVT LPG, 2011
Subaru Legacy 2,0R 121kW, 2006
Škoda Octavia III (1,4 TSi), II (1,6i), I (1,9 TDi), Favorit a 110L
Renault Clio 1,9D, 2001