Koupě Outbacku
Koupě Outbacku
Zdravím subaristy
Po 11 (spokojených) letech strávených ve čtyřkovém golfu bych se rád posunul někam dále. A jelikož už od puberty po subárkách pokukuji, tak mi přijde vhodná doba je vyzkoušet
Oko mi padlo na Oťasa, konkrétně na jeho třetí generaci (rok výroby mezi 2005-2009).
Ideálně bych chtěl 2.5, kvůli provozu na lpg a manuál
Pokukoval jsem i po novější generaci, která začíná být cenově dostupnější, ovšem odradily mě příspěvky zde na fóru, ze kterých jsem usoudil že trojková generace byla mnohem poctivěji vyrobena (opravte mě, pokud se mýlím )
No, abych se dostal k jádru pudla a tomu, co tímto příspěvkem chci vlastně říci. Inzerci mám projetou, ale nic mi do oka úplně nepadlo. Tedy pokud by někdo z vás věděl o prodeji pěkného Oťase, budu rád za dobrý tip.
Možná bych se nechal zviklat na pěkné Lego nebo i na zmíněnou novější generaci, pokud by to stálo za to
Každopádně díky za tipy a i za rady, kterým směrem se při koupi vydat
Po 11 (spokojených) letech strávených ve čtyřkovém golfu bych se rád posunul někam dále. A jelikož už od puberty po subárkách pokukuji, tak mi přijde vhodná doba je vyzkoušet
Oko mi padlo na Oťasa, konkrétně na jeho třetí generaci (rok výroby mezi 2005-2009).
Ideálně bych chtěl 2.5, kvůli provozu na lpg a manuál
Pokukoval jsem i po novější generaci, která začíná být cenově dostupnější, ovšem odradily mě příspěvky zde na fóru, ze kterých jsem usoudil že trojková generace byla mnohem poctivěji vyrobena (opravte mě, pokud se mýlím )
No, abych se dostal k jádru pudla a tomu, co tímto příspěvkem chci vlastně říci. Inzerci mám projetou, ale nic mi do oka úplně nepadlo. Tedy pokud by někdo z vás věděl o prodeji pěkného Oťase, budu rád za dobrý tip.
Možná bych se nechal zviklat na pěkné Lego nebo i na zmíněnou novější generaci, pokud by to stálo za to
Každopádně díky za tipy a i za rady, kterým směrem se při koupi vydat
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10660
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Koupě Outbacku
Ahoj pepe555, vítej u nás na SFC, je potřeba ještě napsat 2 další příspěvky a budeš moci psát bez odsouhlasení a posílat soukromé zprávy.
Držím palce ať se někdo ozve
Co se týče kvality zpracování, tvrdí se, že čím novější tím horší, ale ono to nebude tak žhavý. Vyber si nejlepší na který máš peníze a budeš spokojenej
Pokud jde o motor na plyn, tam platí "čím starší tím lepší", zejména SOHC motory kvůli jednoduchosti a případnému seřízení ventilů. Všechno novější a DOHC snáší plyn hůř...
Držím palce ať se někdo ozve
Co se týče kvality zpracování, tvrdí se, že čím novější tím horší, ale ono to nebude tak žhavý. Vyber si nejlepší na který máš peníze a budeš spokojenej
Pokud jde o motor na plyn, tam platí "čím starší tím lepší", zejména SOHC motory kvůli jednoduchosti a případnému seřízení ventilů. Všechno novější a DOHC snáší plyn hůř...
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Re: Koupě Outbacku
Zdar, to, že ti nic nepadlo hned do oka je normální. Subaru se kupují několik měsíců, let.
2.5 SOHC v pozdějších ročnících BL/BP je asi ideální adept. Ohledně BM/BR se říkávalo, že jsou obětí doby, kdy byla krize nebo se šetřilo nebo tak něco. Ale ono to nebude tak žhavý, protože ty kusy, co jsou v provozu, tak budou už +/- vychytaný.
2.5 SOHC v pozdějších ročnících BL/BP je asi ideální adept. Ohledně BM/BR se říkávalo, že jsou obětí doby, kdy byla krize nebo se šetřilo nebo tak něco. Ale ono to nebude tak žhavý, protože ty kusy, co jsou v provozu, tak budou už +/- vychytaný.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16150
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupě Outbacku
Starší generace jsou lepší na LPG, novější generace mají menší spotřeby. Čím novější generace, tím méně MT. Až BR (2010+) mají kontrolku na hlídání oleje, u starších je potřeba průběžně kontrolovat. Od generace BR narostly rozměry. Do BP jsou bezrámovky, od BR jdou sehnat deflektory na okna. Od BR se relativně zhoršila kvalita zpracování a materiálů. Připojení Android/Apple Car je až od BS poFL. U Legacy je limit světlé výšky.
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14882
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Koupě Outbacku
Pokud vyloženě nepotřebuješ vyšší světlou výšku, kup Lego. Ať si říká kdo chce co chce, ten podvozek je lepší. A většina Oťasů jezdí stejně 99,5 % času po asfaltu. Krom toho mám pocit, že Outback si víc drží cenu než Legacy. Pokud nepotřebuješ plyn, tak 2.0 121 kW jasná volba. Pokud bys plyn chtěl, tak 2.0 SOHC 101 kW (snad mám ten výkon dobře). Narozdíl od 2.5 nežere tolik olej a netrpí na těsnění pod hlavou. Kdybys chtěl novější generaci, tak Wunti teď prodává jednoho krasavce, ale cenově už jsi o dost výš.
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Re: Koupě Outbacku
Lego iv 2.0 121kw DOHC je nějak zvlášť náchylnější na plyn, jak SOHC? Právě bych rád 2.0 121kw a časem bych nechal naistalovat LPG.
Jediné co jsem se dočetl, je častější seřízení ventilů, kvůli tomu motor ven.... ale při mým nájezdu cca 10-15tkm ročně to jednou za 5 let zvládnu
Jediné co jsem se dočetl, je častější seřízení ventilů, kvůli tomu motor ven.... ale při mým nájezdu cca 10-15tkm ročně to jednou za 5 let zvládnu
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14882
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Koupě Outbacku
Nemyslím, že je náchylnější, ale právě kvůli seřízení vůli musí motor ven. Nicméně při nájezdu do 15 tis. ročně bych o plynu vůbec neuvažoval, to mi nedává smysl.
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24342
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Koupě Outbacku
Mě by to taky za to nestálo, při desítce najetých vůbec, při 15 taky ne, i když začíná být hrana, při 20 už lpg jo.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Re: Koupě Outbacku
Problém je iba v cene...Zdenos píše: ↑úte črc 18, 2023 8:57 pm Lego iv 2.0 121kw DOHC je nějak zvlášť náchylnější na plyn, jak SOHC? Právě bych rád 2.0 121kw a časem bych nechal naistalovat LPG.
Jediné co jsem se dočetl, je častější seřízení ventilů, kvůli tomu motor ven.... ale při mým nájezdu cca 10-15tkm ročně to jednou za 5 let zvládnu
Už si písal že si zručný, na nastavenie ventilov u SOHC potrebuješ škáromery za 4€ a 10mm vidlicový klúč a 2-3hod vlastného času, u DOHC si doma velmi nepomôžeš lebo nemáš ako vyriešiť hodnoty na hrnčekových zdvihátkach a teda musíš do servisu a servis si zoberie 1000€ a budeš týžden čakať na auto...
Za mna celé zle a k tomu navyše vysoká pravdepodobnosť že to nastavenie bude treba urobiť...
To je to isté jak ked niekto predáva koncern s 3.0TDI, takmer vždy na majitela čaká výmena komplikovaného rozvodu za 1400€ uloženého medzi motorom a prevodovkou...
Ja som strojár, mám k dispozícii všetko od CNC mašín, po brúsky na plocho / gulato a aj napriek tomu že by som si to vedel vyriešiť svojpomocne tak to by som nechcel.
Dokedy ten motor ide, tak je to super, ale toto by ma zabilo, už len preto lebo je to robota na týžden aj pre mna lebo nemôžem si len tak doniesť fušku a venovať sa tomu naplno. Sú nejaké roboty ktoré sa musia urobiť a ja by som si to musel tak nejak pomedzi ufušovať a ešte aj tak stále hrozí že by človek musel nejaké to zdvihátko aj tak kúpiť čo je zasa dalšie čakanie na diely, teda sa to môže natiahnúť kludne aj na dva týždne bez auta.
Ako som písal zlaté SOHC, kde to človek vyrieši za 3hod s vercajchom za 5€, viac stoja nové tesnenia pod veká ako potrebný vercajch
Naposledy upravil(a) pufko dne úte črc 18, 2023 9:29 pm, celkem upraveno 1 x.
Subaru Impreza 2.0GX, 5MT, rv2001...
Subaru Legacy 2.5i, AT, rv2005...
Subaru Legacy 2.5i, AT, rv2005...
Re: Koupě Outbacku
Ty počty mi nějak neseděj. Doporučení je při LPG kontrolovat ventily každých 30-40 tisíc... 10->15 * 5 je 50->75... ???Zdenos píše: ↑úte črc 18, 2023 8:57 pm Lego iv 2.0 121kw DOHC je nějak zvlášť náchylnější na plyn, jak SOHC? Právě bych rád 2.0 121kw a časem bych nechal naistalovat LPG.
Jediné co jsem se dočetl, je častější seřízení ventilů, kvůli tomu motor ven.... ale při mým nájezdu cca 10-15tkm ročně to jednou za 5 let zvládnu
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Re: Koupě Outbacku
Tak to se ale bavíš o MY2004 a 2005... vejš už konstrukční vada žraní oleje byla odstraněná a žere to olej stejně jako jakýkoliv jiný subaru.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7831
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Koupě Outbacku
Při nájezdu 15 Mm za rok dáš za benzín cca 50 000 kč a na plyn to bude cca 25 000 kč.
Co se na tom nevyplatí?
Co se na tom nevyplatí?
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14882
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Koupě Outbacku
Honzo, určitě 2.5 SOHC rok třeba 2006 nežerou olej (víc než ten dvoulitr třeba)? Mám za to, že tu máme na klubu faceliftový Outbacky, který si pár litrů mezi výměnama klidně vezmou...
Marku, máš pravdu, ale pak cena přestavby na LPG, servis LPG, voser s rezervou... neříkám, že se to nevyplatí (pokud to během prvního roku nezakuká nebo tě někdo nerozstřelí, takový riziko tu vždycky je), ale při nájezdu 10-15 tis. by mi to za to asi nestálo.
Marku, máš pravdu, ale pak cena přestavby na LPG, servis LPG, voser s rezervou... neříkám, že se to nevyplatí (pokud to během prvního roku nezakuká nebo tě někdo nerozstřelí, takový riziko tu vždycky je), ale při nájezdu 10-15 tis. by mi to za to asi nestálo.
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24342
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Koupě Outbacku
Tapan odpověděl...navíc tak půl na půl spotřeba není.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Re: Koupě Outbacku
Tak to záleží na stavu motoru, stejně tak jako někomu 3.0 žere olej jak prokoplá a nikomu nic. Ale rozhodně bych 2.5 nezavrhoval kvůli žraní oleje. To už bych spíš zavrhoval 2.0 DOHC kvůli tuně pičovinek, co v něm jsou.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno