Poslední mohykán, teda manuál v LEGU (benzín)
Poslední mohykán, teda manuál v LEGU (benzín)
Tak jsem pres rok shanel, v CZ v Nemecku, a pak v CZ se na mne usmalo stesti...
a prvni delsi trip na Slovensko a rikal jsem si tuhle barvu jsem moc nevidal a hned 2 cestou jsem potkal, jedno Lego, druhej OTB.. a dnes ve meste dalsi OTB, tak ta barva bude asi vsednejsi
info a foto bude pribyvat hlavni je se dokopat a zacit
a prvni delsi trip na Slovensko a rikal jsem si tuhle barvu jsem moc nevidal a hned 2 cestou jsem potkal, jedno Lego, druhej OTB.. a dnes ve meste dalsi OTB, tak ta barva bude asi vsednejsi
info a foto bude pribyvat hlavni je se dokopat a zacit
Subaru Legacy combi 2.0 MT my 2010
Subaru Outback 3.0 5AT my2007
Subaru Legacy combi 2.2 MT my1996
Subaru Legacy sedan 2.2 MT my1994
Subaru Outback 3.0 5AT my2007
Subaru Legacy combi 2.2 MT my1996
Subaru Legacy sedan 2.2 MT my1994
Re: Poslední mohykán, teda manuál v LEGU (benzín)
hele bacha jako jo, posledního mohykána mám já...ty máš lego v mt a bez šestihrnka, to není žádnej mohykán, to je tak jednorožec...
čím víc bahna, tím víc Subaru
aneb In mud we trust!
Subaru Outback 3.6 H6 MY19 BS Premium - Canada
Subaru Outback 3.0 H6 MY05
ex Subaru Legacy 2,2 MY92
aneb In mud we trust!
Subaru Outback 3.6 H6 MY19 BS Premium - Canada
Subaru Outback 3.0 H6 MY05
ex Subaru Legacy 2,2 MY92
Re: Poslední mohykán, teda manuál v LEGU (benzín)
tak pardooon az ho budes prodavat tak si na mne prosim vzpomen:) treba zestarnu a uvitam auto bez poradny prevodovky :D
Subaru Legacy combi 2.0 MT my 2010
Subaru Outback 3.0 5AT my2007
Subaru Legacy combi 2.2 MT my1996
Subaru Legacy sedan 2.2 MT my1994
Subaru Outback 3.0 5AT my2007
Subaru Legacy combi 2.2 MT my1996
Subaru Legacy sedan 2.2 MT my1994
Re: Poslední mohykán, teda manuál v LEGU (benzín)
by mne nejvic zajimalo kam si dat telefon, na drzak tel v tomlhe aute nemysleli, rad bych napravo, mam ho vlevo ve ventil.mrizce ale nevidim na nej pres volant :(
Subaru Legacy combi 2.0 MT my 2010
Subaru Outback 3.0 5AT my2007
Subaru Legacy combi 2.2 MT my1996
Subaru Legacy sedan 2.2 MT my1994
Subaru Outback 3.0 5AT my2007
Subaru Legacy combi 2.2 MT my1996
Subaru Legacy sedan 2.2 MT my1994
Re: Poslední mohykán, teda manuál v LEGU (benzín)
Subaru Legacy combi 2.0 MT my 2010
Subaru Outback 3.0 5AT my2007
Subaru Legacy combi 2.2 MT my1996
Subaru Legacy sedan 2.2 MT my1994
Subaru Outback 3.0 5AT my2007
Subaru Legacy combi 2.2 MT my1996
Subaru Legacy sedan 2.2 MT my1994
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 334
- Registrován: stř kvě 21, 2014 2:28 pm
- Bydliště: u Nového Knína skorosamota
- Kontaktovat uživatele:
Re: Poslední mohykán, teda manuál v LEGU (benzín)
moc hezkej
sent from iphone
Outback 2016 2.5 fialka
XV 2016 černý sršeň
ex -
Outback 2010 2,5i manuál Pan Sněhurka
Forester 2.0 X 2007 šedá myš: přednost zprava, přednost zprava kurnik !
Forester sTurbo 2001, Pan Ťurbo
Outback 2016 2.5 fialka
XV 2016 černý sršeň
ex -
Outback 2010 2,5i manuál Pan Sněhurka
Forester 2.0 X 2007 šedá myš: přednost zprava, přednost zprava kurnik !
Forester sTurbo 2001, Pan Ťurbo
Re: Poslední mohykán, teda manuál v LEGU (benzín)
si sem s dovolenim odlozim tohle:) nevim mozna zkusim, na OTB jsem mel tel taky nalevo...
www.brodit.cz/drzak/804427/brodit-procl ... oupek.html
www.brodit.cz/drzak/804427/brodit-procl ... oupek.html
Subaru Legacy combi 2.0 MT my 2010
Subaru Outback 3.0 5AT my2007
Subaru Legacy combi 2.2 MT my1996
Subaru Legacy sedan 2.2 MT my1994
Subaru Outback 3.0 5AT my2007
Subaru Legacy combi 2.2 MT my1996
Subaru Legacy sedan 2.2 MT my1994
Re: Poslední mohykán, teda manuál v LEGU (benzín)
tak neco z historie auta:
1.majitel - auto bylo na firmu, servisovane v Subaru Hostivar, vsechny faktury mam, zajimavosti: rozbite okno ridice- nejaky zlodej, menene zrcatko a lakovany zadni nazarnik, rozvody delany v 70tis km (po 7 letech)
2.majitel - pan co ho koupil tak dostal doporuceni od dcery, byl to nekdo ze vzdalene rodiny -dal ho pak manzelce, ta najela za 3 roky asi 10tis km, pak to nejaky cas stalo a pak jsem ho koupil ja
auto stav:
lak vsude puvodni, jezdil vetsinou 1 clovek, zbyle sedacky netrknute, km sedi dle historie tachometru, stavu auta, apod
k auto letni lita kola a na zimu plechace s origo policemi SUBARU
necim sriknuty spodek, takze stav koroze neznamy
vybava Trend - takze plast volant i radicka, brrr, ale co se da delat:)
1.majitel - auto bylo na firmu, servisovane v Subaru Hostivar, vsechny faktury mam, zajimavosti: rozbite okno ridice- nejaky zlodej, menene zrcatko a lakovany zadni nazarnik, rozvody delany v 70tis km (po 7 letech)
2.majitel - pan co ho koupil tak dostal doporuceni od dcery, byl to nekdo ze vzdalene rodiny -dal ho pak manzelce, ta najela za 3 roky asi 10tis km, pak to nejaky cas stalo a pak jsem ho koupil ja
auto stav:
lak vsude puvodni, jezdil vetsinou 1 clovek, zbyle sedacky netrknute, km sedi dle historie tachometru, stavu auta, apod
k auto letni lita kola a na zimu plechace s origo policemi SUBARU
necim sriknuty spodek, takze stav koroze neznamy
vybava Trend - takze plast volant i radicka, brrr, ale co se da delat:)
Subaru Legacy combi 2.0 MT my 2010
Subaru Outback 3.0 5AT my2007
Subaru Legacy combi 2.2 MT my1996
Subaru Legacy sedan 2.2 MT my1994
Subaru Outback 3.0 5AT my2007
Subaru Legacy combi 2.2 MT my1996
Subaru Legacy sedan 2.2 MT my1994
Re: Poslední mohykán, teda manuál v LEGU (benzín)
dojmy z auta:
chtel jsem jeste jendou manual, styskalo se mi a tohle je posledni generace, kde ho do benzinu davali
chtel jsem vice mista - jak pro ridice tak na zadnich sedackach-a toto to splnuje vyborne, mam 193 a kdyz si sednu za sebe mam 10cm pred kolenama...a i jako ridic mam nad hlavou trochu mista a neamm sedacku plne dole...
chtel jsem navrat k LEGu-vysku Outbacka nevyuzivam-ale musim rict ze tahle generace ma lepsi podvozek Outback nez Legacy, prujezd zadackou dava za mne lip OTB (asi dane zadni napravou)
dojmy z podvozku Lega byly ze zacatku takove rozpacite,ale uz si zvykam, toto auto se citi vyborne na dalnici.. i okresky jsou fajn, jen ma clovek dojem ze se vice naklani....
el.posilovac-pri stani klade maly odpor, na dalncii se s nim clovek zas trochu pere-ale zvykne si clovek
motor 2.0. - prechod z 3.0 AT byl ze zacatku krusny, zvlaste jeste kdyz zbyla auta doma mame diesely... ale uz si zvykam.. 2.5. by byla urcite lepsi volba, nuz ale lego ji melo jako nadstandard a leda s AT.. ten kroutak by mohl byt vetsi nebo mit jinsi prubeh, nebo mit kratsi prevody, vyssi stupne nad 2tis ot. kdyz je mensi stoupani moc netahnou do cca 3,5tis, takze kdyz clovek potrebuje musi vyuzivat 2 a 3ky a tocit k 5tis,ale dost se motor provetral po ceste na slovensko, predch. majitel jezdil kome komina a bylo to znat... ted uz jsem se zase naucil kdy radit u benzinaku a dostal se do stavu kdy mi nase diesely prijdou linejsi(ac mai vyssi krouptak), predtim jsem to mel naopak.. ale kdyz prijde vetsi kopec tak vim ze se musim predem pripravit:)
spotreba-prijemne prekvapila - 7,6 kdyz člověk jede okresky + dalnici 100km/h, 9,2dalnice 140 tachometrickych (tato rychlost je z pohledu vnimaneho hluku lepsi neb kolem 130 jeste člověk slysi vice motor, pak uz jen aero sum:))
nedostatky: praskle predni ostrikovace-asi zapomneli vodu na podzim...
chtel jsem jeste jendou manual, styskalo se mi a tohle je posledni generace, kde ho do benzinu davali
chtel jsem vice mista - jak pro ridice tak na zadnich sedackach-a toto to splnuje vyborne, mam 193 a kdyz si sednu za sebe mam 10cm pred kolenama...a i jako ridic mam nad hlavou trochu mista a neamm sedacku plne dole...
chtel jsem navrat k LEGu-vysku Outbacka nevyuzivam-ale musim rict ze tahle generace ma lepsi podvozek Outback nez Legacy, prujezd zadackou dava za mne lip OTB (asi dane zadni napravou)
dojmy z podvozku Lega byly ze zacatku takove rozpacite,ale uz si zvykam, toto auto se citi vyborne na dalnici.. i okresky jsou fajn, jen ma clovek dojem ze se vice naklani....
el.posilovac-pri stani klade maly odpor, na dalncii se s nim clovek zas trochu pere-ale zvykne si clovek
motor 2.0. - prechod z 3.0 AT byl ze zacatku krusny, zvlaste jeste kdyz zbyla auta doma mame diesely... ale uz si zvykam.. 2.5. by byla urcite lepsi volba, nuz ale lego ji melo jako nadstandard a leda s AT.. ten kroutak by mohl byt vetsi nebo mit jinsi prubeh, nebo mit kratsi prevody, vyssi stupne nad 2tis ot. kdyz je mensi stoupani moc netahnou do cca 3,5tis, takze kdyz clovek potrebuje musi vyuzivat 2 a 3ky a tocit k 5tis,ale dost se motor provetral po ceste na slovensko, predch. majitel jezdil kome komina a bylo to znat... ted uz jsem se zase naucil kdy radit u benzinaku a dostal se do stavu kdy mi nase diesely prijdou linejsi(ac mai vyssi krouptak), predtim jsem to mel naopak.. ale kdyz prijde vetsi kopec tak vim ze se musim predem pripravit:)
spotreba-prijemne prekvapila - 7,6 kdyz člověk jede okresky + dalnici 100km/h, 9,2dalnice 140 tachometrickych (tato rychlost je z pohledu vnimaneho hluku lepsi neb kolem 130 jeste člověk slysi vice motor, pak uz jen aero sum:))
nedostatky: praskle predni ostrikovace-asi zapomneli vodu na podzim...
Subaru Legacy combi 2.0 MT my 2010
Subaru Outback 3.0 5AT my2007
Subaru Legacy combi 2.2 MT my1996
Subaru Legacy sedan 2.2 MT my1994
Subaru Outback 3.0 5AT my2007
Subaru Legacy combi 2.2 MT my1996
Subaru Legacy sedan 2.2 MT my1994
Re: Poslední mohykán, teda manuál v LEGU (benzín)
dal jsem filtry a motorovy olej, zustavam u castrolu C3 - 5W30 jako u 3.0
docasne jsem zatmelil ostrikovace...
ceka mne prevodovka a diff - Motul dam..
jo a musel jsem delat rozborku sborku prednich brzd, pri vetsich rychlostech se hřál hlavne LP kotouc, desticka byla prituhla, musel jsem si vytloukat opatrne.. chci kouknout i na zadek ,jak to malo jezdilo tak se to ted vse rozhybava...casem brzdy pujdou nove, jsou tam jeste origo..
docasne jsem zatmelil ostrikovace...
ceka mne prevodovka a diff - Motul dam..
jo a musel jsem delat rozborku sborku prednich brzd, pri vetsich rychlostech se hřál hlavne LP kotouc, desticka byla prituhla, musel jsem si vytloukat opatrne.. chci kouknout i na zadek ,jak to malo jezdilo tak se to ted vse rozhybava...casem brzdy pujdou nove, jsou tam jeste origo..
Subaru Legacy combi 2.0 MT my 2010
Subaru Outback 3.0 5AT my2007
Subaru Legacy combi 2.2 MT my1996
Subaru Legacy sedan 2.2 MT my1994
Subaru Outback 3.0 5AT my2007
Subaru Legacy combi 2.2 MT my1996
Subaru Legacy sedan 2.2 MT my1994
Re: Poslední mohykán, teda manuál v LEGU (benzín)
ted jsme dali Italii a pak Slovensko a muzu rict ze je to i peknej dalnicni korab, na dalnici je mu fajn, asi nejlip ze subaru co jsem doted mel... a spotreba se zazracne drzi na 8l jak ITalie tak SLovensko, to treba s SMAXem jezdime za 7 nafty...
a jinak SK a AT benzin (OMV) je supr, nas s VIFF se mu nevyrovna v zatahu, jestli za to muze 10% Ezhanolu nevim, ale je to vzdy znat..
a dostava mne ta prostornost a pohodlnost, nasel jsem polohu kdy nejsem vubec rozlamanej ani po dlouhy ceste... a kufr ikdyz nevypada, ani litry nema o moc vetsi nez minula generace, ale prakticky je to skvela dira casto neverim to tam vpohode naskladam, treba jsem tam vpohode prelozil plnej kufr z MPV Peugeot 5008... ma li clovek pres 190cm tak tahle generace je pro nej jak delana:)
a jinak SK a AT benzin (OMV) je supr, nas s VIFF se mu nevyrovna v zatahu, jestli za to muze 10% Ezhanolu nevim, ale je to vzdy znat..
a dostava mne ta prostornost a pohodlnost, nasel jsem polohu kdy nejsem vubec rozlamanej ani po dlouhy ceste... a kufr ikdyz nevypada, ani litry nema o moc vetsi nez minula generace, ale prakticky je to skvela dira casto neverim to tam vpohode naskladam, treba jsem tam vpohode prelozil plnej kufr z MPV Peugeot 5008... ma li clovek pres 190cm tak tahle generace je pro nej jak delana:)
Subaru Legacy combi 2.0 MT my 2010
Subaru Outback 3.0 5AT my2007
Subaru Legacy combi 2.2 MT my1996
Subaru Legacy sedan 2.2 MT my1994
Subaru Outback 3.0 5AT my2007
Subaru Legacy combi 2.2 MT my1996
Subaru Legacy sedan 2.2 MT my1994
- gerda
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2247
- Registrován: ned srp 29, 2010 6:46 pm
- Jméno a příjmení: Michal Gerych
- Bydliště: rozmezí Valašského království, Slovácka a Hané
Re: Poslední mohykán, teda manuál v LEGU (benzín)
Kdyz jsem s Quicklym projizdel jeho Odina (Outback 3.6) a Thora (Legacy 2.0 CVT 2014?, proste poFl), tak prave Lego sedelo o dost lepe, nez Outback. Jestli je to tu novejsi generaci nebo uz neco spatneho na podvozku...struhar píše: ↑pát čer 09, 2023 9:13 am dojmy z auta:
ale musim rict ze tahle generace ma lepsi podvozek Outback nez Legacy, prujezd zadackou dava za mne lip OTB (asi dane zadni napravou)
dojmy z podvozku Lega byly ze zacatku takove rozpacite,ale uz si zvykam, toto auto se citi vyborne na dalnici.. i okresky jsou fajn, jen ma clovek dojem ze se vice naklani....
Ma Lego 2.0 v manualu teto generace hill holder? A jake ma motor otacky pri 130 km/h? Protoze me prekvapilo, ze v automatu to solicha nekde kolem myslim 2200 ot/min.
Člověk by se měl učit celý život. Všechno jde, když se chce. Když nemůžeš, tak přidej. Nebojte se ničeho.
Subaru Outback 3.63R 191 kW, MY11
Honda FR-V 1.8 i-VTEC 103 kW, MY08
Honda Civic Anglán liftback 1.4 66 kW, MY00
Subaru Outback 3.63R 191 kW, MY11
Honda FR-V 1.8 i-VTEC 103 kW, MY08
Honda Civic Anglán liftback 1.4 66 kW, MY00
Re: Poslední mohykán, teda manuál v LEGU (benzín)
to jak to sedi je myslim dost subjektivni, mne proste v zatacce sedi vic OTB at fyzikalne to nemuze asi byt... kdyz ted koukam na lego zadni napravu tak jsem trochu smutnej, je predelana, jina nez lega mivaly, tlumic neni v ose nad osou kola,apod.. jinak podvozek mam pevny, jen se subjektivne lego vic naklani nez by clvoek cekal a ten zadek holt pracuje jinak... neni to jako ze spatny, to ne, ale OTB to ma pocitove lepsi:)
hill holder mam-elektirckej-zapina se tlacitkem, kdyz ho chces...pracuje pres rucku ..
pri 130na tachometru mam nebo pres 3tis ot na 6ku... 6ka na 2tis ot. to nemuze jet, ani drzet do kopecka rychlost:) kolem 2-3 tis ot. je to na vyssi kvalty dost mrtvy tenhle motor, a to ma mit posunutej kroutak dolu, nekde kolem 3500ma myslim vrcholit tak asi v kombinaci, ze pri tech ot. nema jeste dost vykonu......napr. najezd na dalnici do maleho kopecka, treba u Chodova musi clovek za 3, jinak je za slimaka a brzdu provozu... 4ka na 2tis ot se proste nerozjede..beru to jako vlastnost a dan za EURO 5 :( ona i ta 2,5 se musi trochu tocit aby jela,ale ma to lepsi, objem nenahradis
hill holder mam-elektirckej-zapina se tlacitkem, kdyz ho chces...pracuje pres rucku ..
pri 130na tachometru mam nebo pres 3tis ot na 6ku... 6ka na 2tis ot. to nemuze jet, ani drzet do kopecka rychlost:) kolem 2-3 tis ot. je to na vyssi kvalty dost mrtvy tenhle motor, a to ma mit posunutej kroutak dolu, nekde kolem 3500ma myslim vrcholit tak asi v kombinaci, ze pri tech ot. nema jeste dost vykonu......napr. najezd na dalnici do maleho kopecka, treba u Chodova musi clovek za 3, jinak je za slimaka a brzdu provozu... 4ka na 2tis ot se proste nerozjede..beru to jako vlastnost a dan za EURO 5 :( ona i ta 2,5 se musi trochu tocit aby jela,ale ma to lepsi, objem nenahradis
Subaru Legacy combi 2.0 MT my 2010
Subaru Outback 3.0 5AT my2007
Subaru Legacy combi 2.2 MT my1996
Subaru Legacy sedan 2.2 MT my1994
Subaru Outback 3.0 5AT my2007
Subaru Legacy combi 2.2 MT my1996
Subaru Legacy sedan 2.2 MT my1994
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22764
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Poslední mohykán, teda manuál v LEGU (benzín)
Na dalnici zasadne se vsim najizdet na dvojku, kdyz je to zahraty
Odesláno z mého SM-F926B pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-F926B pomocí Tapatalk
Re: Poslední mohykán, teda manuál v LEGU (benzín)
tak konecne jsme mel vic casu pres vikend..
takze novy olej v prevodovce a diferaku (z nej vyteklo cca 0.5l a vejde se tam 0,8- ne uplne hezka vizitka pro Subaru Hostivar, netesnosti nema) daval jsem MOTUL ten co je GL4 i 5
sem musel pro TORX T70, samotnej neprodavaj,max T60.... takze mam sadu..sem podcenil ze to je tak veliky Torx:) ale slo to dobre povolit...
teklo 3.brzdovym svetlem dovnitr, teda jen jednou pri velkym desti ale i tak:)
kdyz jsem to mel odstrojene strikl jsem neco na dutiny do 5.dveri...
prolezl jsem spodek co je nastrikanej byv.majirtelem necim cernym a vypada to zatim OKz,rez neprolejza...
vycistli jsem skrt.klapku, byla celkem cista, nakalibroval dle MR subaru postupu...
vymenil jsem svicky, ac vypadaji jako nove, tak misto Denso sly NGK, kdyz jsem to mel odstrojene tak jsem rovnou odmastil nastrikal kastli kde to slo necim cernym od Motipu at koroze da pokoj:)
takze novy olej v prevodovce a diferaku (z nej vyteklo cca 0.5l a vejde se tam 0,8- ne uplne hezka vizitka pro Subaru Hostivar, netesnosti nema) daval jsem MOTUL ten co je GL4 i 5
sem musel pro TORX T70, samotnej neprodavaj,max T60.... takze mam sadu..sem podcenil ze to je tak veliky Torx:) ale slo to dobre povolit...
teklo 3.brzdovym svetlem dovnitr, teda jen jednou pri velkym desti ale i tak:)
kdyz jsem to mel odstrojene strikl jsem neco na dutiny do 5.dveri...
prolezl jsem spodek co je nastrikanej byv.majirtelem necim cernym a vypada to zatim OKz,rez neprolejza...
vycistli jsem skrt.klapku, byla celkem cista, nakalibroval dle MR subaru postupu...
vymenil jsem svicky, ac vypadaji jako nove, tak misto Denso sly NGK, kdyz jsem to mel odstrojene tak jsem rovnou odmastil nastrikal kastli kde to slo necim cernym od Motipu at koroze da pokoj:)
Subaru Legacy combi 2.0 MT my 2010
Subaru Outback 3.0 5AT my2007
Subaru Legacy combi 2.2 MT my1996
Subaru Legacy sedan 2.2 MT my1994
Subaru Outback 3.0 5AT my2007
Subaru Legacy combi 2.2 MT my1996
Subaru Legacy sedan 2.2 MT my1994