On to chce mít jako projekt. Jak jsem psal - supercharger, bodykit, křídlo, dokonce výhledově i swan dveřestrider píše: ↑stř bře 13, 2024 3:19 pm Dobry kamarad si koupil NA miatu. Stal se tim veteranistou. Pry v dobrym stavu, pred koupi zkontrolovane v guru racing ve vysocanech (podle vypraveni to bude asi neco jako prazske AWD na subaru. Ve vsech vyznamech toho tvrzeni)
Takze to skoncilo generalkou motoru, novym aftermarket chlazenim, celolakem kastle po dvou letech, komplet novou strechou.
Preji dobry kup..
Může tam klidně zahučet i jednou tolik, kolik to auto bude stát.
Takže s kompletní přestavbou a celolakem se tak nějak počítá.
Naprosto souhlasím.pufko píše: ↑stř bře 13, 2024 3:33 pm Za mna úplne zlé uvažovanie. Velmi zlé
Aby ho to driftovanie po chvíli neprešlo ked zistí čo to všetko obnáša...
Ked chce driftovať tak nech si na to kúpi extra auto, kde vyhádže zbytočnosti navyšujúce hmotnosť, kde porobí úpravy aby sa s tým lepšie driftovalo.
Viem že si upravujú prednú nápravu tak aby bolo možné viac vytočiť kolesá, upravujú vodný okruh, navyšujú výkon, vyztužujú karoseriu, menia sedačky za nejaké športové, dávajú 4 bodové pásy...
Treba si uvedomiť že to auto sa bude humplovať, trpí motor, spojka, prevodovka, kardan, diferák, pneumatiky...
To sú veci čo sa nejak nedajú sklbiť súčasne do drifťáka aj daily car, ktorý má navyše splnať podmienky potrebné na STK...
Na driftovanie stačí niečo čo nepotrebuje poistenie, STK a ani špz a človeka potom nebude srať ked sa to rozfláka, ale bude treba prepravník aby to človek vedel dostať na miesto činu.
Je jedna věc, kterou jsem tu nezmínil a to je ta, že tohle auto má být mazlík na daily s možností si pohodit zadkem a k tomu uvažuje do dvou let koupit driftovací pekáč ala e36, kde vytrhá interiér a např. zavaří diferák. Nechtěl jsem vás už zatěžovat detaily.