Bartův Outback BP a Hawk WRX
Re: Bartův Outback BP a Hawk WRX
Fuha tady se to rozjelo :D
No jelikož jsem "dospělé dítě" tak jsem samozřejmě pokukoval po blow off ventilech. Načetl sem si toho plno. Vím že bude bohatší směs a ideální je to poladit. byl sem v tom ponořenej mooooc hodin, Ale fascinovalo mě že u každýho člověka to má jiný projevy na autech
U každýho to funguje trochu jinak. U jednoho to nikdy nestřilí, u někoho sem tam, u někoho dost
Strikně jsem chtěl pisklavý HKS zvuk. Většina kámošů má Forge.
Kopii jsem toho HKS už měl a nic moc zpracování a profukoval samozřejmě. Říkal jsem si když už, tak jenom origo. (kdyby to někoho zajímalo tak mezi kopií a origem je fakt mega rozdí)
Ani jsem to nějak nutně nepotřeboval ale sešlo se to samo na bazaru byl origo jetej za 4 tis skoro novej (novej stojí myslím 8).
Tak jsem top hecnul, dokoupil správno upřírubu.
A ono to funguje! Volnoběh nekolísá všechno v klidu. Všeho všudy si to lehce prdlo jednou za 2 hodiny jízdy, a bylo jedno jakým stylem jsem jel.
Jsem nadmíru spokojen a jak se změnila odezva plynu mi o dost lépe vyhovuje . A strašně to žeru
Na jaře pokud to půjde stejne asi naladit, uvidíme jak budou finance.
Každopádně otázka do davu
Jakou barvu matic by jste daly na moji rézu? A mám se bát nebo se vyvarovat nějakých matic? Nerad bych ztratil kolo
Mě přichazí v úvahu asi modrá nebo zlatá. U modré si nejsem moc jistý jak by to vypadalo, kdyby to ladilo s barvou auta. Zláta prostě zapadne do kol. Ty matice co jsou tam ted je fakt extrémní humus .
Jo a omyl sem motorák na Outbacku konečně.... Strášně přehadicováno s tím LPG
No jelikož jsem "dospělé dítě" tak jsem samozřejmě pokukoval po blow off ventilech. Načetl sem si toho plno. Vím že bude bohatší směs a ideální je to poladit. byl sem v tom ponořenej mooooc hodin, Ale fascinovalo mě že u každýho člověka to má jiný projevy na autech
U každýho to funguje trochu jinak. U jednoho to nikdy nestřilí, u někoho sem tam, u někoho dost
Strikně jsem chtěl pisklavý HKS zvuk. Většina kámošů má Forge.
Kopii jsem toho HKS už měl a nic moc zpracování a profukoval samozřejmě. Říkal jsem si když už, tak jenom origo. (kdyby to někoho zajímalo tak mezi kopií a origem je fakt mega rozdí)
Ani jsem to nějak nutně nepotřeboval ale sešlo se to samo na bazaru byl origo jetej za 4 tis skoro novej (novej stojí myslím 8).
Tak jsem top hecnul, dokoupil správno upřírubu.
A ono to funguje! Volnoběh nekolísá všechno v klidu. Všeho všudy si to lehce prdlo jednou za 2 hodiny jízdy, a bylo jedno jakým stylem jsem jel.
Jsem nadmíru spokojen a jak se změnila odezva plynu mi o dost lépe vyhovuje . A strašně to žeru
Na jaře pokud to půjde stejne asi naladit, uvidíme jak budou finance.
Každopádně otázka do davu
Jakou barvu matic by jste daly na moji rézu? A mám se bát nebo se vyvarovat nějakých matic? Nerad bych ztratil kolo
Mě přichazí v úvahu asi modrá nebo zlatá. U modré si nejsem moc jistý jak by to vypadalo, kdyby to ladilo s barvou auta. Zláta prostě zapadne do kol. Ty matice co jsou tam ted je fakt extrémní humus .
Jo a omyl sem motorák na Outbacku konečně.... Strášně přehadicováno s tím LPG
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10654
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: Bartův Outback BP a Hawk WRX
Tak ať ti to fouká. Není nad vlastmí zkušenost s BOV.
Šrouby růžový.
Šrouby růžový.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
Re: Bartův Outback BP a Hawk WRX
Ja mam auto cerne a srouby mam na vsech sadach rafku (3 sady, jedna cerna, jedna cervena a jedna bronzova) cerne.
Ja BOV nemam, ale mam jine sani (Mishimoto) a auto je ladene (mirne, aby vydrzelo) a to sani dela pri ubraní plynu podobne zvuky jako BOV, viz napr. zde: https://www.youtube.com/watch?v=S6RJN17gFUg
Ja BOV nemam, ale mam jine sani (Mishimoto) a auto je ladene (mirne, aby vydrzelo) a to sani dela pri ubraní plynu podobne zvuky jako BOV, viz napr. zde: https://www.youtube.com/watch?v=S6RJN17gFUg
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2720
- Registrován: pon srp 26, 2013 2:38 pm
- Jméno a příjmení: Standa H.
- Bydliště: Šumperk/Ostrava
Re: Bartův Outback BP a Hawk WRX
Dušane, samozřejmě že BOV tam máš, ale místo aby vyfukoval ven, jako to dělají ty aftermarkety, tak vyfukuje zpátky do sání. Tím že jsi to sání otevřel, tak je to odfouknutí akorát více slyšet, a nejspíš ten vzduch vyletí ven sáním.
Subaru Impreza GG WRX EJ205 165kW 2003
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Re: Bartův Outback BP a Hawk WRX
Díky všem za názory.
Asi se zatím přikláním k tomu že koupím origo matice ale nový. Takže stříbrný aby to ladilo k pokličkám na kolech. Ale uvidím.
Asi se zatím přikláním k tomu že koupím origo matice ale nový. Takže stříbrný aby to ladilo k pokličkám na kolech. Ale uvidím.
Taky pěkný zvuky to máš otevřený sání a hříbek ne?lazard píše: ↑úte říj 10, 2023 2:59 pm Ja mam auto cerne a srouby mam na vsech sadach rafku (3 sady, jedna cerna, jedna cervena a jedna bronzova) cerne.
Ja BOV nemam, ale mam jine sani (Mishimoto) a auto je ladene (mirne, aby vydrzelo) a to sani dela pri ubraní plynu podobne zvuky jako BOV, viz napr. zde: https://www.youtube.com/watch?v=S6RJN17gFUg
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Re: Bartův Outback BP a Hawk WRX
Mám HKS originál BOV.
Díky bohatší směsi už jsou katy asi na maděru a dvakrát už jsem "neprošel" na emisích.
Volnoběh mi nekolísá a do výfuku to střílí jen málokdy. To už se musím fakt snažit toho docílit.
Odezva plynu s BOV mi také hodně vyhovuje...auto má subjektivně jakoby vyšší výkon.
Matice bych dal zlaté.
Díky bohatší směsi už jsou katy asi na maděru a dvakrát už jsem "neprošel" na emisích.
Volnoběh mi nekolísá a do výfuku to střílí jen málokdy. To už se musím fakt snažit toho docílit.
Odezva plynu s BOV mi také hodně vyhovuje...auto má subjektivně jakoby vyšší výkon.
Matice bych dal zlaté.
Subaru WRX STI 2.5 2012
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
Re: Bartův Outback BP a Hawk WRX
To máme hodně podobně. A kolik Km to takhle máš s tím BOVem? A neplánuješ třeba kvůli tomu menší laděníčko? Ještě jsem něco četl o svíčkách že můžou malinko rychleji odejít ale to už je asi hodně "neporovnatelný" faktbushman1 píše: ↑úte říj 10, 2023 4:00 pm Mám HKS originál BOV.
Díky bohatší směsi už jsou katy asi na maděru a dvakrát už jsem "neprošel" na emisích.
Volnoběh mi nekolísá a do výfuku to střílí jen málokdy. To už se musím fakt snažit toho docílit.
Odezva plynu s BOV mi také hodně vyhovuje...auto má subjektivně jakoby vyšší výkon.
Matice bych dal zlaté.
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Re: Bartův Outback BP a Hawk WRX
Já s tím BOVem mám najeto 20 tisíc km a zhruba v polovině jsem začal mít problémy s emisemi.
Ale ten BOV už tam byl dlouho předtím, než jsem auto koupil.
Myslím, že auto s ním má najeto cca 60 tisíc km.
Ladění neplánuji, mezi vesnicemi mi 300HP a 100km/h za 5 sec přijde jako naprosto dostačujících.
Okruhy nejezdím, tam by těch třeba 340HP u Stage1 dávalo smysl.
Nebo jestli jsi to myslel tak, abych změnil tu příliš bohatou směs, tak to se mi nechce už vůbec řešit.
U těch svíček nevím, nemám takové nájezdy.
Ale ten BOV už tam byl dlouho předtím, než jsem auto koupil.
Myslím, že auto s ním má najeto cca 60 tisíc km.
Ladění neplánuji, mezi vesnicemi mi 300HP a 100km/h za 5 sec přijde jako naprosto dostačujících.
Okruhy nejezdím, tam by těch třeba 340HP u Stage1 dávalo smysl.
Nebo jestli jsi to myslel tak, abych změnil tu příliš bohatou směs, tak to se mi nechce už vůbec řešit.
U těch svíček nevím, nemám takové nájezdy.
Subaru WRX STI 2.5 2012
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
Re: Bartův Outback BP a Hawk WRX
Stando, vim, jak to na mem aute funguje a ciste hnidopissky BOV znamena blow-off valve, a pokud off beru jako ven ( = uplne pryc = mimo system), tak tam BOV nemam, protoze jak pises, mi to vraci zpet do sani (= systemu).Dušane, samozřejmě že BOV tam máš, ale místo aby vyfukoval ven, jako to dělají ty aftermarkety, tak vyfukuje zpátky do sání. Tím že jsi to sání otevřel, tak je to odfouknutí akorát více slyšet, a nejspíš ten vzduch vyletí ven sáním.
Filtr sani je schovany v boxu (Mishimot to sani nazyva "cold air intake"), cili otevrene to sani neni. Box ma ale netesnosti, cili je nejspis pravda to, co o tech zvucich pise Standa (zhor).Taky pěkný zvuky to máš otevřený sání a hříbek ne?
A co je hribek?
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1497
- Registrován: pon dub 27, 2015 8:12 pm
- Jméno a příjmení: Michal
Re: Bartův Outback BP a Hawk WRX
lazard píše: ↑čtv říj 12, 2023 12:51 pm Stando, vim, jak to na mem aute funguje a ciste hnidopissky BOV znamena blow-off valve, a pokud off beru jako ven ( = uplne pryc = mimo system), tak tam BOV nemam, protoze jak pises, mi to vraci zpet do sani (= systemu).
Filtr sani je schovany v boxu (Mishimot to sani nazyva "cold air intake"), cili otevrene to sani neni. Box ma ale netesnosti, cili je nejspis pravda to, co o tech zvucich pise Standa (zhor).
A co je hribek?
Tvl rozdíl mezi bov a bpv víš a nevíš co je hribek jo? :D
- Přílohy
-
- s-l400.jpg (53.41 KiB) Zobrazeno 676 x
Re: Bartův Outback BP a Hawk WRX
Tvl, diky za info. Zase vim neco noveho. Kazdopadne takovy hribek tam nemam.Tvl rozdíl mezi bov a bpv víš a nevíš co je hribek jo? :D
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1497
- Registrován: pon dub 27, 2015 8:12 pm
- Jméno a příjmení: Michal
Re: Bartův Outback BP a Hawk WRX
Však.....
Jinak on i bpv (bypass pressure valve) dělá i se sériovým sáním například na jedničkovým legu poměrně velký bordel(výrazně slyšitelný syčení po uzavření škrtící klapky) a i bpv se dá použít jako bov, to je vyzkoušený :D jsou to je zkurveny mechanický termíny ale princip je prakticky stejný, jen to letí ven a ne zpět před turbo. Například Leone má brzdící membránu škrtící klapky, aby to tak rychle nebrzidlo lopatky turba.....na něm v sérii nenajdeš jak intercooler tak bpv.....když to tam dáš, je to naprostá pecka(ale to jsem odbočil, jen pro rozšíření obzorů u aut který se moc nevidí) :D :D
Jinak on i bpv (bypass pressure valve) dělá i se sériovým sáním například na jedničkovým legu poměrně velký bordel(výrazně slyšitelný syčení po uzavření škrtící klapky) a i bpv se dá použít jako bov, to je vyzkoušený :D jsou to je zkurveny mechanický termíny ale princip je prakticky stejný, jen to letí ven a ne zpět před turbo. Například Leone má brzdící membránu škrtící klapky, aby to tak rychle nebrzidlo lopatky turba.....na něm v sérii nenajdeš jak intercooler tak bpv.....když to tam dáš, je to naprostá pecka(ale to jsem odbočil, jen pro rozšíření obzorů u aut který se moc nevidí) :D :D
Re: Bartův Outback BP a Hawk WRX
Tak, podzimní servis za mnou. Konečně už nekape olej z převodovky :D. A vyměnily se svíčky, přitom se samozřejmě pokazil jeden kabel na svíčku, bo byl už hodně jetej a konec takovej zkorodovalej (tohle způsobovalo cukání za studena). Tak se vyměnily všechny 4 pro sichr a při tom se poměřily komprese, bo nikdo neví kolik ten motor má. A já si myslím že dobrý .
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Re: Bartův Outback BP a Hawk WRX
Tak po čase nějaké novinky.
Zrodilo se u nás další auto. Přes léto jezdí přítelkyně na skůtru a přes zimu měla jezdit Outbackem. Ale spíš je to protivilo a porád nadávala jak je obrovskej (poslouchejte to každej den) .
Tak jsem spustil výběr aby to bylo i zajímavé a menší. Osobně jsem šel po Cabriu páč jsem ho někdy chtěl "zkusit". Rozpočet byl max 30 tis a samozřejmě aby to trochu jelo a nějak vypadalo zevnitř.
Ono za těch 25 je to samá fóbie nebo celkem herky co jsou nevzhledný uplně všude a nebo nejedou .
Tohle byla ideální Volba. Cabrio má spíš blíž k Sportovní verzi 206
Jel jsem pro to až do Plzně protože za tu cenu si moc člověk nevybere ještě když k tomu jsou nějaký nároky jako: zimní gumy ,stk na rok, žádná schnilotina, po rozvodech, po olejích, funkční střecha a červenej koženej interiér s investicema tak do 5 tis na budoucí provoz.
už jsem na něm samozřejmě nějaký věci dělal a ještě dělat budu at to nějak vypadá . Třeba interiér už je celej vyčištěněj. Předtím to bylo jak po dělnících.
Má to 1.6 / 16V ale na těch 1100 kg to jede tak v pohodě.
Co se týče auta tak přitelkyňe je hodně spokojená spotřeba na dálky kolem 6 což je super. Ve městě s tím člověk zaparkuje člověk fakt všude. Já jsem akorát tak čuměl že tomá třeba deštovej senzor . Ono je to nejvyšší výbava myslím nějaká platinum. Barva červená perlet' a červená kůže.
Samozřejmě nínusy to má. Lak se místy loupe a jsou tam promáčkliny sem tam a někdy lehká koroze a mouchy klasickýho staršího auta co má všude takové ty větší vůle ale všechno funguje hezky a nikdy nic nebouchá. Ted nějaký kontrolka motoru asi čidlo a nefunkční sahara ale vše postupně :D. Auto jede bezchybně a při provozu řeším dalších 20 detailů no. Takže mám další srandu .
Ale na to že má ten interiér najeto 250tis tak je fakt hezkej.
Třeba když jsme měnil ventilátor vnitřní cirkulace vzduchu to byla vééélika sranda . Ale je to celkem jednoduchej vůz když se nebavíme o elektrické části :D .
Jinak Réza se minulej tejden ve čtvrtek asi naposledy projela a pak na jaře, aspoň jsem konečně svezl mámu. Pro ni to byl mega zážitek. Tam si akorát k vánocům chystám možná objednat přední lip, potom demontrovat a rozlepit vnitřky světel nalakovat do černa. Těch světel se bojím jak čert kříže , ale už jsem na to asi odvahu nasbíral.
Zrodilo se u nás další auto. Přes léto jezdí přítelkyně na skůtru a přes zimu měla jezdit Outbackem. Ale spíš je to protivilo a porád nadávala jak je obrovskej (poslouchejte to každej den) .
Tak jsem spustil výběr aby to bylo i zajímavé a menší. Osobně jsem šel po Cabriu páč jsem ho někdy chtěl "zkusit". Rozpočet byl max 30 tis a samozřejmě aby to trochu jelo a nějak vypadalo zevnitř.
Ono za těch 25 je to samá fóbie nebo celkem herky co jsou nevzhledný uplně všude a nebo nejedou .
Tohle byla ideální Volba. Cabrio má spíš blíž k Sportovní verzi 206
Jel jsem pro to až do Plzně protože za tu cenu si moc člověk nevybere ještě když k tomu jsou nějaký nároky jako: zimní gumy ,stk na rok, žádná schnilotina, po rozvodech, po olejích, funkční střecha a červenej koženej interiér s investicema tak do 5 tis na budoucí provoz.
už jsem na něm samozřejmě nějaký věci dělal a ještě dělat budu at to nějak vypadá . Třeba interiér už je celej vyčištěněj. Předtím to bylo jak po dělnících.
Má to 1.6 / 16V ale na těch 1100 kg to jede tak v pohodě.
Co se týče auta tak přitelkyňe je hodně spokojená spotřeba na dálky kolem 6 což je super. Ve městě s tím člověk zaparkuje člověk fakt všude. Já jsem akorát tak čuměl že tomá třeba deštovej senzor . Ono je to nejvyšší výbava myslím nějaká platinum. Barva červená perlet' a červená kůže.
Samozřejmě nínusy to má. Lak se místy loupe a jsou tam promáčkliny sem tam a někdy lehká koroze a mouchy klasickýho staršího auta co má všude takové ty větší vůle ale všechno funguje hezky a nikdy nic nebouchá. Ted nějaký kontrolka motoru asi čidlo a nefunkční sahara ale vše postupně :D. Auto jede bezchybně a při provozu řeším dalších 20 detailů no. Takže mám další srandu .
Ale na to že má ten interiér najeto 250tis tak je fakt hezkej.
Třeba když jsme měnil ventilátor vnitřní cirkulace vzduchu to byla vééélika sranda . Ale je to celkem jednoduchej vůz když se nebavíme o elektrické části :D .
Jinak Réza se minulej tejden ve čtvrtek asi naposledy projela a pak na jaře, aspoň jsem konečně svezl mámu. Pro ni to byl mega zážitek. Tam si akorát k vánocům chystám možná objednat přední lip, potom demontrovat a rozlepit vnitřky světel nalakovat do černa. Těch světel se bojím jak čert kříže , ale už jsem na to asi odvahu nasbíral.
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
- gerda
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2247
- Registrován: ned srp 29, 2010 6:46 pm
- Jméno a příjmení: Michal Gerych
- Bydliště: rozmezí Valašského království, Slovácka a Hané
Re: Bartův Outback BP a Hawk WRX
S benzinovym Peugeotem si uzijete hodne zabavy a aji to vypada dobre v cabriu a za ty prachy fakt parada
Člověk by se měl učit celý život. Všechno jde, když se chce. Když nemůžeš, tak přidej. Nebojte se ničeho.
Subaru Outback 3.63R 191 kW, MY11
Honda FR-V 1.8 i-VTEC 103 kW, MY08
Honda Civic Anglán liftback 1.4 66 kW, MY00
Subaru Outback 3.63R 191 kW, MY11
Honda FR-V 1.8 i-VTEC 103 kW, MY08
Honda Civic Anglán liftback 1.4 66 kW, MY00