Bartův Outback BP a Hawk WRX

Diskuse o vozidlech jednotlivých členů fóra na jednom místě.
Odpovědět
Uživatelský avatar
barts
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 954
Registrován: ned bře 15, 2020 9:06 pm
Bydliště: Holomóc

Re: Bartův Outback BP a Hawk WRX

Příspěvek od barts »

Jo je.... proto ji chci měnit.
Už mi bylo i odepásno jakou hadici. https://www.agrozet.cz/e-shop/hadice-na ... 31212.html

když jsem už u téhle konverzace, a ten druhej kousek hadice co vede od vratky ten už taky důležitej není? Chápu že ta sací hadice dostává víc naprdel a že asi tam se vetšinou ději všechny ty úniky
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw


Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
zhor
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2725
Registrován: pon srp 26, 2013 2:38 pm
Jméno a příjmení: Standa H.
Bydliště: Šumperk/Ostrava

Re: Bartův Outback BP a Hawk WRX

Příspěvek od zhor »

Důležitá je ta přívodní hadice, jakmile se do ní dostane kromě oleje i vzduch (je málo kapaliny v nádržce, nebo někdě přisává vzduch, tak pak čerpadlo začne pískat nebo i vynechávat). Vratná hadice vypouští nepotřebnou kapalinu zpátky do nádržky, tam je už pak proměnlivý objem te kapaliny, takže tam vzduch může být a nemá to na nic vliv.
Subaru Impreza GG WRX EJ205 165kW 2003
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Uživatelský avatar
barts
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 954
Registrován: ned bře 15, 2020 9:06 pm
Bydliště: Holomóc

Re: Bartův Outback BP a Hawk WRX

Příspěvek od barts »

Díky za postřehy, někdy se v tom už ztrácím. Mám objednáno tak uvidíme. Pak už je ta možnost jenom jediná, snad hadice pomůže.
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw


Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
zhor
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2725
Registrován: pon srp 26, 2013 2:38 pm
Jméno a příjmení: Standa H.
Bydliště: Šumperk/Ostrava

Re: Bartův Outback BP a Hawk WRX

Příspěvek od zhor »

Pak ještě může netěsnit samotné čerpadlo, na něm je taky spousta gumových těsnění.
Subaru Impreza GG WRX EJ205 165kW 2003
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Uživatelský avatar
spm
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22778
Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
Jméno a příjmení: Jan Krajdl

Re: Bartův Outback BP a Hawk WRX

Příspěvek od spm »

Coz tak nejspis bude... me to taky po startu vynechavalo, takze jsem vymenil krouzek, kapalinu a hadici... no a v druhym kroku uz pumpu :-) jestli na BL/BP stoji to same co na BE/BH, tak asi budes mit radost :-DDD

Odesláno z mého SM-F926B pomocí Tapatalk

Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek
Volkswagen Transporter T4 Syncro 2.5TDI R5 Obrázek
Uživatelský avatar
barts
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 954
Registrován: ned bře 15, 2020 9:06 pm
Bydliště: Holomóc

Re: Bartův Outback BP a Hawk WRX

Příspěvek od barts »

Tak to bohužel dopadlo tak, že i po výměně hadice je vše stejné. Takže servo na "repas" jsem si netroufl. Byt cena (100Kč) za repas doma vlastníma rukama je lákavá. Tak jsem sehnal hezké bazarové za 3500. Snad vydrží dlouho (*_^) |,,,, . A doufám že kapitola servo brzy skončí, už mě to štvě jak je to furt něco :-D.
A v mezičase připravuju Peugeota na leštění jednokrokem, když jsem měl po dlouhe době volnej víkend. Za pár měsícu půjde z doma tak at je hezkej 8-? . Když jsem viděl světla u Outbacka chce to taky vyleštit jsou hnusný žlutý <:-< . Špatná vizitka :-). No práce se hledá sama :-D
Přílohy
438245621_1609355383161231_8357396154946647479_n.jpg
438171584_2179005712433006_7501236400224296477_n.jpg
Naposledy upravil(a) barts dne pon dub 22, 2024 1:36 pm, celkem upraveno 1 x.
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw


Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Uživatelský avatar
spm
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22778
Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
Jméno a příjmení: Jan Krajdl

Re: Bartův Outback BP a Hawk WRX

Příspěvek od spm »

Neskonci... pumpu uz mam treti, brzdy radsi ani nepocitam :-DDD

Odesláno z mého SM-F926B pomocí Tapatalk

Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek
Volkswagen Transporter T4 Syncro 2.5TDI R5 Obrázek
Uživatelský avatar
barts
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 954
Registrován: ned bře 15, 2020 9:06 pm
Bydliště: Holomóc

Re: Bartův Outback BP a Hawk WRX

Příspěvek od barts »

Tak doprpacoval jsem se k tomu že jsem z toho akorát zešedivěl a jsem o 5 tis a pár hodin práce lehčí.
I po výměně serva které bylo opravdu tiché předtím (viděl sem video) tak to to furt dělá stejné zvuky. Jediné co se opravilo tak že po startu servo hned chce hezky točit ale kvičí hned. Nejvíc tak 10 sekund po startu. Achjo....
Už to asi nehodlám řešit protože už vlastně ani nevím jak. Taková moje zkušenost achjo =)(=
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw


Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
zhor
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2725
Registrován: pon srp 26, 2013 2:38 pm
Jméno a příjmení: Standa H.
Bydliště: Šumperk/Ostrava

Re: Bartův Outback BP a Hawk WRX

Příspěvek od zhor »

Ten O kroužek si dával nahoru na pumpu, tak že si sundal hadici od toho kového kolena nebo jsi ho dával do pumpy, když na něm byla hadice připojená?
Subaru Impreza GG WRX EJ205 165kW 2003
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Uživatelský avatar
barts
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 954
Registrován: ned bře 15, 2020 9:06 pm
Bydliště: Holomóc

Re: Bartův Outback BP a Hawk WRX

Příspěvek od barts »

O skřípnutí toho "O" kroužku jsem četl proto jsem se ještě jednou podíval. a Při oddělané hadici jsem to kolínko oddělal a dal ho tam hezky rovně aby se nic neskříplo. Nemůže to prostě bejt kdekoliv v řízení co se hadic týče?
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw


Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
zhor
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2725
Registrován: pon srp 26, 2013 2:38 pm
Jméno a příjmení: Standa H.
Bydliště: Šumperk/Ostrava

Re: Bartův Outback BP a Hawk WRX

Příspěvek od zhor »

To pískání by mělo způsobovat stlačování vzduchu v tom čerpadle, kdyby bylo něco dál, tak by to pod tlakem lítalo ven a měl bys mastnotu všude.

Pokud to čerpadlo co si dával bylo prázdný, tak si to cuclo vzduch na začátku, a než se to vyčistilo, tak ti mohla zpěnit kapalina. Taky je potřeba hlídat její objem v nádržce, po prvním nastartování po výměně, mě to vytáhlo celou nádržku a musel jsem dolívat. Takže dolít za studena nádržku na max (jsou tam studené a teplé maxima). Pokud se ta kapalina zpěnila, tak je tam předepsana nějaká doba, jako se to má nechat v klidu (několik hodin) aby ten vzduch sám vyprchal. A pak taky ovzdušnit řízení, točením mezi rejdy.
Subaru Impreza GG WRX EJ205 165kW 2003
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Uživatelský avatar
spm
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22778
Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
Jméno a příjmení: Jan Krajdl

Re: Bartův Outback BP a Hawk WRX

Příspěvek od spm »

Ta pumpa je nova nebo z vrakace? Jinak vyhnat z toho ten vzduch taky muze nejakou dobu trvat...

Odesláno z mého SM-F926B pomocí Tapatalk

Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek
Volkswagen Transporter T4 Syncro 2.5TDI R5 Obrázek
Uživatelský avatar
barts
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 954
Registrován: ned bře 15, 2020 9:06 pm
Bydliště: Holomóc

Re: Bartův Outback BP a Hawk WRX

Příspěvek od barts »

Tak zas mám něco chut' napsat :-) . Jsem tak 3x týdně furt v nějakým servisu furt nějaký prkotinky :-DDD. Tak moc nebyla chut'.
spm píše: pát dub 26, 2024 9:35 am Ta pumpa je nova nebo z vrakace?
Vrakáč, ale tam byla tichá.

Servo odmítám řešit, funguje to funguje. Třeba se to časem zlepší. A díky všem za rady! ,,,,| (*_^) |,,,,

Konečně se pana Cápika v Subolabu povedlo zakázat sekundární vzduch na Réze. Sice na potřetí ale přece. Z nějaký důvodu to bylo u mě takový šložitější. Následně pár dní potom, šla do autorizáku skrze starou svolávačku na Airbag spolujezdce a Réza snad hotovo na nějakou dobu. V pátek se to aspoň umylo a proběhl menší japan sraz v Olomouci.

U Outbacka jsem se konečně vrhnul na rozleštění světel. Žádná hrůza to nebyla, ale pro mě to hrůza byla. Před rokem to leštil servis ještě u minulého majitele, ale bez ochrany už byly hnusný a lehce žlutý. Hlavně u těhle modelů vypadají rozleštěný světla strašně hezky. Potom jsem se konečně pustil do výměny repráků v předních dveřích. Rozdíl je extrémní :-D, oproti OEM 20 letým vyhrkaným repro.
No a další zábava na víkend: už se mi pomalu ale jistě vyhrkaly axiální tyčky a jde to ve volantu hodně cítit (o tomhle vím už tak 4 měsíce no )

Na Peugeotu jse minulý víkend podnikl kompletní rozleštění laku jednokrokem, a pomalu a jistě doladím mikro závady (lambda, vyfuk atp...) a jde za měsíc do světa (hurá) :-D. Strašně mě baví jak rozleštění laku udělá pomalu z každýho vraku o dost hodnotnější auto :-DDD. A na inzerátech je to dost znát. Hlavně jsem kupodivu vyleštil dost "růžového oloupaného bezbarvého laku". na některých místech to skoro nejde poznat. Když je na těch místech pak nějaká UV ochrana (vos,keramika) tak to ani nevybledne zpátky. Na tom zrcátku to jde hezky vidět. Bylo to světle růžové a ted pěkná červená.

A vlastně následující víkend ještě budem dodělávat rézu do Rumunska (tlumiče a pružiny, válečko lak, finish úpravy)
Přílohy
IMG_20240429_150601_439.jpg
FB_IMG_1714396092293.jpg
IMG_20240428_124501.jpg
IMG_20240428_124452.jpg
IMG_20240426_191423.jpg
IMG_20240426_193322.jpg
IMG_20240428_090800.jpg
IMG_20240428_131315.jpg
IMG_20240428_193948.jpg
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw


Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Uživatelský avatar
barts
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 954
Registrován: ned bře 15, 2020 9:06 pm
Bydliště: Holomóc

Re: Bartův Outback BP a Hawk WRX

Příspěvek od barts »

další
Přílohy
IMG_20240421_181243.jpg
IMG_20240421_164434.jpg
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw


Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49254
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Bartův Outback BP a Hawk WRX

Příspěvek od VDC »

Na repráky se taky chystám. Ty originály už jsou tragický.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Odpovědět

Zpět na „Vozidla členů SFC“