Bartův Outback BP a Hawk WRX
Re: Bartův Outback BP a Hawk WRX
Řízení budeš repasovat? To ti hned sežere půlku rozpočtu, ne?
Subaru WRX STI 2.5 2012
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
Re: Bartův Outback BP a Hawk WRX
Takže! přijel sem podvečer z práce, pak najel na "nájezdy" a jeli jsme s přítelkyní na kole nakoupit s batohama jako za starých časů .
V osum sem se dostal ke garáži a šlo se koumat. Za chvilku bylo jasno, jedna trubička která vedla nahoru do řízení, tak měla dost uvolněnou matku že šla rukou uplně v klidu. Tak jsem to dotáhl a hotovo. Asi 5x jsem točil maximální rejdy a vypadá to cajk a sucho tak uvidíme po projíždce.
A zítra večer udělat chladič na Outbacku :D
Potom rozdělat palubku pod spolujezdcem a mrknout na motor ovladaní směru ventilace kterej jenom vrčí při startu - vypnutí auta a nefakčí. Doladit příští týden ručku a vyměnit ten kříž s futrama na kulise řazení. A pak bych chtěl objednat do outbacka rádio. No uvidíme nudit se asi nebudu
V osum sem se dostal ke garáži a šlo se koumat. Za chvilku bylo jasno, jedna trubička která vedla nahoru do řízení, tak měla dost uvolněnou matku že šla rukou uplně v klidu. Tak jsem to dotáhl a hotovo. Asi 5x jsem točil maximální rejdy a vypadá to cajk a sucho tak uvidíme po projíždce.
A zítra večer udělat chladič na Outbacku :D
Potom rozdělat palubku pod spolujezdcem a mrknout na motor ovladaní směru ventilace kterej jenom vrčí při startu - vypnutí auta a nefakčí. Doladit příští týden ručku a vyměnit ten kříž s futrama na kulise řazení. A pak bych chtěl objednat do outbacka rádio. No uvidíme nudit se asi nebudu
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Re: Bartův Outback BP a Hawk WRX
Tak první mytí . 2 hodiny práce jen to hvízdne . Ale jen to jen tak zlehka a potom vzané keramickým detailerem. Za 25 dní jede réza ke kamarádovi na celý rozleštění a zadělaní nedokonalostí a korekci laku a zakončení keramikou. Z nečím mu pomůžu ale leštění bych si doma nelajz ještě. Leštil jsem sice 4 auta jednokrokem a v pohodě ale réza je pro mě moc hodnotná . Ale hlavně taky časově je to náročný (cca 3-4 celý dny) a jelikož mám až do konce srpna skoro plný víkendy tak bych se k tomu dostal na podzim což je pozdě. Pak si akorát hodím kola do keramiky, to zas tak časově náročný není
Ale on se na to těší a bude to pro něho super reklama
Jak si člověk zvykne na údržbu auta který má všude keramiku tak je to jiná. Žádna špína na tom nedrži a umytý to mám za 10 minut i s kolama a všechno bez nějaké námahy a silnejší chemie
Ale on se na to těší a bude to pro něho super reklama
Jak si člověk zvykne na údržbu auta který má všude keramiku tak je to jiná. Žádna špína na tom nedrži a umytý to mám za 10 minut i s kolama a všechno bez nějaké námahy a silnejší chemie
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49183
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bartův Outback BP a Hawk WRX
Máš z toho krásnou radost !!
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- Tsakabaru
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 4434
- Registrován: pon pro 06, 2021 6:11 pm
- Jméno a příjmení: Míla
- Bydliště: Sokolovsko
Re: Bartův Outback BP a Hawk WRX
krasny auto a vo dobrych rukach
- culda84
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 194
- Registrován: pát lis 18, 2022 7:14 am
- Jméno a příjmení: Petr Culek
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
Re: Bartův Outback BP a Hawk WRX
Tomuhle autu začínají zlaté časy
Subaru Levorg
Volvo XC60
VW Golf IV
Volvo XC60
VW Golf IV
Re: Bartův Outback BP a Hawk WRX
Tak ta je!
Subaru Outback 2.5i X Special Edition MY2019
Subaru Outback 2.5i Sport ES MY2015
Mondeo Mk4 r. 2012
Subaru Outback 2.5i Sport ES MY2015
Mondeo Mk4 r. 2012
- martinant
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2215
- Registrován: úte čer 28, 2011 8:12 am
- Jméno a příjmení: Martin Antoš
- Bydliště: Rokytnice n. Jiz.
Re: Bartův Outback BP a Hawk WRX
Krásná leštěnka
Odesláno z rozežranýho jabka.
Subaru Impreza 2.0 GH MT MY 08. 11,2l/100km
ex. Subaru Impreza 2.0 gl MT MY96.
Subaru Impreza 2.0 GH MT MY 08. 11,2l/100km
ex. Subaru Impreza 2.0 gl MT MY96.
- wenzel
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 287
- Registrován: sob bře 06, 2021 9:16 am
- Jméno a příjmení: Václav Šikl
- Bydliště: Šumperk
Re: Bartův Outback BP a Hawk WRX
Chtěl bych si jednou žít jako Bartovo auto.....
Forester 2.0 AT, 2006
Superb VR6, 3.6, AT, 2012
Superb VR6, 3.6, AT, 2012
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5579
- Registrován: stř kvě 03, 2017 9:41 pm
- Jméno a příjmení: Zuzka Wolfová
Re: Bartův Outback BP a Hawk WRX
Krásné auto
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24335
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Bartův Outback BP a Hawk WRX
Krása, krása, krása
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Re: Bartův Outback BP a Hawk WRX
Díky, díky hezký to teprve bude až se to rozleští. Z blizka je spoustu detailů oděrky, šrámy a hologramy od mytí znáte to. Ale je to prostě sen, když jdu do garáže tak si ji prostě pohladím po zrcátko, křídle no asi jsem divnej ale je to úžasný a pořád tomu nemůžu věřit .
Každopádně konec dobrých zpráv .
Víkend byl výživnej, jeli jsme na skautskou výpravu tak outback dostal "záděr" narvanej až po střechu. Jeli jsme po uplně rozbitejch cestách a strašně si outbacka chválím. Nevím jestli je podvozek v pořádku ale je mega pohodlnej a to straaašně oceňuju a váška auta je prostě akorát na nějaký "polňačkový použití".
A pak se to stalo. Zaparkoval sem a ještě jsem měl metr tak sem si říkal že ho malinko šoupnu ( nemám ještě odhad u nové káry ) Přede mnou balvan tak metrXmetr a se spousty ostrýma hranama. Motor byl vyplnej, tak jsem vyřadil, vyhodil ručku a pro jistotu držel brzdu kdyby se mu chtělo odjet. Auto stálo OK. Vystoupil sem a lehce sem drbnul do Ačkovýho sloupku no a auto se hodne rozjelo (bylo to mírně z kopečka do kamene) tak jsem skočil do auta zašlápl pedál a zatáhl rukáv. No rukáv jelikož moc dobře nefunguje tak udělal tak prd a v tej rychlosti jsem trefil spojku a ne brzdu . A auto v kameni (v úterý se jede ručka seštělovat )
Myslím si že kdyby ten nárazník nebyl celej kitovanej a bůhví co, možná by to zvládl líp. Tak mi to krásně pokazilo víkend. Posbíral jsme kousky odlouplé barvy protože jsem si říkal že by se to mohlo přilepit.
Tak doma to začlo, prasklinu jsem slepil dvousložkovým lepidlem na plasty, přilepil odloupený kousky laku a zbytek zaštětečkoval. A celkem pohoda. Ale vnitřně něvím jestli jsme s tím spokojenej a jestli mám hledat jinej nárazník. Ale to je zas 3-6 tis zaleží jestli seženu v barvě. Sice to leštěnka není někde má nějaký ten šrám ale sere mě to.
No potom jsem se vrhnul na nefunkční vrčící motorek automatickýho rozdělování okruhu pro ventilaci. Přístup je hodně zábavnej a životu nepřijemnej . Rozdělal jsem ho, promazal kolečka, vyčistil kontakty a funguje! . Ale když jsme viděl že ty kontakty už jsou hodně oškrtané tak nevím nevím jak dlouho to vydrží. Na Alliexpresu je za 1500 novej tak možná ho objednám nebo ho objednám až se todle vysere nevím .
NO a přitom jsem objevil AUX kabel u řadičky, tak jsem ho vyzkoušel a ono to funguje . Nevím proč tam byl ale asi o něm minulej majitel rozhodně neveděl.
Akorát to funguje divným způsobem, asi to dělala přímo nějaká firma a je to napájený nějak na rádio přímo né tak jak se to dělá že se to píchne na místo CD changeru. Funguje to při rádiu a musí bejt uplně zeslabený a pak funguje aux a zesiluju si to v telefonu ne v rádiu. Ale mám radost. Hlavne že sem ten kabel objednal tak 3 dny zpátky . ještě jsem opravil loketku která byla mega zatuhlá.
A problém s klikou a "divným otevíráním" se taky podařilo vyřešit. Přes venkovní kliku jsem to hadičkou všude prostříkal WDčkem a pak to bylo malinko lepší ale časem už je to jako všechny jiný kliky. A pak jsem si všiml že páčka zámku u řidiče zevnitř vypadá jinak než předtím.
A pak mi to došlo že za to mohl zámek a bylo to tak z 20% zavřený a nějak to někde asi packalo o sebe při otevírání.
Pak mě potká soused a že mu vykradli přes noc vedlejší garáž vedle mojí. Tak hned další stresy . Jako ted mi před garáží stojí skůtr a outback a réza má pojištění na všechno ale prostě nechceš aby se ti někdo vloupal do garáže . Tak ještě to pojistím nějakým rětězem se zámkem zevnitř. Co si budem ty klasický fabky na gararážích nejsou nic moc.
Sory za román ale jinak to neumím
Každopádně konec dobrých zpráv .
Víkend byl výživnej, jeli jsme na skautskou výpravu tak outback dostal "záděr" narvanej až po střechu. Jeli jsme po uplně rozbitejch cestách a strašně si outbacka chválím. Nevím jestli je podvozek v pořádku ale je mega pohodlnej a to straaašně oceňuju a váška auta je prostě akorát na nějaký "polňačkový použití".
A pak se to stalo. Zaparkoval sem a ještě jsem měl metr tak sem si říkal že ho malinko šoupnu ( nemám ještě odhad u nové káry ) Přede mnou balvan tak metrXmetr a se spousty ostrýma hranama. Motor byl vyplnej, tak jsem vyřadil, vyhodil ručku a pro jistotu držel brzdu kdyby se mu chtělo odjet. Auto stálo OK. Vystoupil sem a lehce sem drbnul do Ačkovýho sloupku no a auto se hodne rozjelo (bylo to mírně z kopečka do kamene) tak jsem skočil do auta zašlápl pedál a zatáhl rukáv. No rukáv jelikož moc dobře nefunguje tak udělal tak prd a v tej rychlosti jsem trefil spojku a ne brzdu . A auto v kameni (v úterý se jede ručka seštělovat )
Myslím si že kdyby ten nárazník nebyl celej kitovanej a bůhví co, možná by to zvládl líp. Tak mi to krásně pokazilo víkend. Posbíral jsme kousky odlouplé barvy protože jsem si říkal že by se to mohlo přilepit.
Tak doma to začlo, prasklinu jsem slepil dvousložkovým lepidlem na plasty, přilepil odloupený kousky laku a zbytek zaštětečkoval. A celkem pohoda. Ale vnitřně něvím jestli jsme s tím spokojenej a jestli mám hledat jinej nárazník. Ale to je zas 3-6 tis zaleží jestli seženu v barvě. Sice to leštěnka není někde má nějaký ten šrám ale sere mě to.
No potom jsem se vrhnul na nefunkční vrčící motorek automatickýho rozdělování okruhu pro ventilaci. Přístup je hodně zábavnej a životu nepřijemnej . Rozdělal jsem ho, promazal kolečka, vyčistil kontakty a funguje! . Ale když jsme viděl že ty kontakty už jsou hodně oškrtané tak nevím nevím jak dlouho to vydrží. Na Alliexpresu je za 1500 novej tak možná ho objednám nebo ho objednám až se todle vysere nevím .
NO a přitom jsem objevil AUX kabel u řadičky, tak jsem ho vyzkoušel a ono to funguje . Nevím proč tam byl ale asi o něm minulej majitel rozhodně neveděl.
Akorát to funguje divným způsobem, asi to dělala přímo nějaká firma a je to napájený nějak na rádio přímo né tak jak se to dělá že se to píchne na místo CD changeru. Funguje to při rádiu a musí bejt uplně zeslabený a pak funguje aux a zesiluju si to v telefonu ne v rádiu. Ale mám radost. Hlavne že sem ten kabel objednal tak 3 dny zpátky . ještě jsem opravil loketku která byla mega zatuhlá.
A problém s klikou a "divným otevíráním" se taky podařilo vyřešit. Přes venkovní kliku jsem to hadičkou všude prostříkal WDčkem a pak to bylo malinko lepší ale časem už je to jako všechny jiný kliky. A pak jsem si všiml že páčka zámku u řidiče zevnitř vypadá jinak než předtím.
A pak mi to došlo že za to mohl zámek a bylo to tak z 20% zavřený a nějak to někde asi packalo o sebe při otevírání.
Pak mě potká soused a že mu vykradli přes noc vedlejší garáž vedle mojí. Tak hned další stresy . Jako ted mi před garáží stojí skůtr a outback a réza má pojištění na všechno ale prostě nechceš aby se ti někdo vloupal do garáže . Tak ještě to pojistím nějakým rětězem se zámkem zevnitř. Co si budem ty klasický fabky na gararážích nejsou nic moc.
Sory za román ale jinak to neumím
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19120
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: Bartův Outback BP a Hawk WRX
hele .. krasne .. a sikovny ses ... je fajn, ze si s tim poradis
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008