Dýzy ostrekovača čel.okna SG

Zde bychom měli rozebírat zvyšování výkonu, Bodylifting, Audio systémy a podobná vylepšení našich vozů
Odpovědět
vasco
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 301
Registrován: čtv pro 17, 2020 11:22 am
Jméno a příjmení: Vasil Cicák
Bydliště: Banská Bystrica

Dýzy ostrekovača čel.okna SG

Příspěvek od vasco »

Používa niekto iné typy dýz ostrekovača čelného okna než pôvodné originály (EU verzia)?
Na SG (EU verzia, 2004) sú dve, pravá 86636SA040, ľavá 86636SA050, ktoré majú dva otvory. Gumové tesienia sú pod obe rovnaké 86623AA010.
S kvalita ostrekovanie však nie som vôbec spokojný. Možno sú aj za tie roky zanesené.
https://partsouq.com/en/catalog/genuine ... d=15478&q=
nozzle_L 86636SA050.jpg
Našiel som, že SG /Japan verzia používa iný typ dýzy 86636SA080. Podľa vzhľadu vyzerá, že bude vytvárať "hmlu" pri ostrekovaní.
nozzle_JAPAN 86636SA080.jpg
Podľa schémy sa nerozlišujú a sú rovnaké pre pravú i ľavú stranu.
https://partsouq.com/en/catalog/genuine ... d=38855&q=
Je však potrebné použiť k tomu príslušné gumové tesnenie 86623FE010, pretože dýzy EU a JP majú iný tvar.
nozzle SG.jpg
Pozeral som aj na schémy pre zadné okno, no tam majú EU i JP rovnaké dýzy.
Naposledy upravil(a) vasco dne pát úno 24, 2023 7:27 am, celkem upraveno 1 x.
Subaru Forester SG, 2004, 2,0 l (92 kW)
Suzuki Baleno 3D, 1996, 1,3i (62 kW) — ex.
Uživatelský avatar
seatik
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4038
Registrován: ned srp 09, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Vašek
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Dýzy ostrekovača čel.okna SG

Příspěvek od seatik »

Používal jsem z mazdy cx9 před pár lety. Mělo to též tvořit mlhu, ale vrátil sem se k originálu s 2 tryskama. Výsledek byl horší, dávalo to té mlhy málo.

viewtopic.php?t=857&hilit=trysky+ostrikovace&start=120
Subaru Forester 2.5 XT MY 2007
Subaru Outback 2.5 Limited 2020
ex Subaru BRZ 2.0i Sport MY2015
ex Subaru Impreza 2.0i 92kw MY2004
Uživatelský avatar
dracekvo
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3181
Registrován: stř kvě 19, 2010 4:04 pm

Re: Dýzy ostrekovača čel.okna SG

Příspěvek od dracekvo »

Mě někdo vyměnil ty dvě trisky na peugeotu 206 za ty jednodírový a funguje to pěkně. On asi bude rozdíl v tom, jestli je to orig triska na mlhu, kde asi bude silnější čerpadlo. Nebo nějakej aftermarket co je přizpůsobený původnímu čerpadlu.
Peugeot ION elektro (rv.12, najeto 100 tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
vasco
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 301
Registrován: čtv pro 17, 2020 11:22 am
Jméno a příjmení: Vasil Cicák
Bydliště: Banská Bystrica

Re: Dýzy ostrekovača čel.okna SG

Příspěvek od vasco »

dracekvo píše: čtv úno 23, 2023 3:50 pm On asi bude rozdíl v tom, jestli je to orig triska na mlhu, kde asi bude silnější čerpadlo. Nebo nějakej aftermarket co je přizpůsobený původnímu čerpadlu.
Pozeral som schému pre EU aj JP verziu a obe majú rovnaké čerpadlo na ostrek (86611AA010).
Subaru Forester SG, 2004, 2,0 l (92 kW)
Suzuki Baleno 3D, 1996, 1,3i (62 kW) — ex.
Odpovědět

Zpět na „Modifikace a úpravy vozů“