jakou motorizaci v nafte?

V této části bychom měli diskutovat o technických problémech, které nelze zařadit do konkrétní kategorie
pufko
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1130
Registrován: pát úno 11, 2011 10:42 pm

Re: jakou motorizaci v nafte?

Příspěvek od pufko »

Ono je to v prípade Suzuki GV celkom jednoduché, nájdi recenziu "ojetiny", kde by odporúčali dieslovú verziu...
Nie je to taká tragédia ako boxer diesel, ale daleko k tomu nemá. Ono to používa Renaultácku 1.9Dci a v Renaultoch druhej generácie (Megane II, Scenic II, Laguna II) to bola zo začiatku po zavedení do výroby celkom pohroma, do 100tkm kludne tretie turbo, problém so štartovacími kartami, praskajúce intercooolery...
Pričom som sám vlastnil predchodcu toho Dci s obyčajným vstrekovaním, teda Dti 72kW a neskôr švagor rovnaký Scenic s 1.9Dci 75kW, oba Scénic I Phase II teda rv00-02 a u nich problémy neboli, tie prišli až v nových generáciach kde mal 88/96kW, sypali sa hlavne tie 88kW (v Suzuki 95kW)
Sám som vtedy uvažoval že prejdem na novší Scénic II ale tá brutálna poruchovosť ma vtedy rýchlo vyliečila
A ako som písal, ten motor je v Suzuki inak otočený čo robí mnohé úkony komplikovanými.
Subaru Impreza 2.0GX, 5MT, rv2001...
Subaru Legacy 2.5i, AT, rv2005...
Goba
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1416
Registrován: pon kvě 28, 2018 11:07 am
Jméno a příjmení: Petr Gobernac
Bydliště: Pardubice

Re: jakou motorizaci v nafte?

Příspěvek od Goba »

2.0Dci v X-Trailu by měl být bez problémů, psali, že stačí měnit olej a 200-300 vydrží. Máme zatím asi 145 bez závady.
Má to nějakou elektronickou uzávěrku, ale žádné redukce (nevím jak automat). Poměrně měkčí podvozek proti Forestru.
Žere 7-7,5 s velkým podílem městských km, naložené s rakví 140 dálnice někam na dovolenou to bude 9-9,5l
Forester SJ 2.0iCVT 2016
X-Trail T31 2.0Dci 2010
Uživatelský avatar
Metuzalem
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 2217
Registrován: pát zář 22, 2017 5:52 pm
Jméno a příjmení: Milan P.
Bydliště: venkov u Jaroměře

Re: jakou motorizaci v nafte?

Příspěvek od Metuzalem »

2.0Dci byl asi ten nejpovedenější naftový motor, co Renault měl (minimálně v posledních 15 letech). Osobní zkušenost mám se dvěma, oba v Espacech, jeden r. 2007 měl automat a prodával jsem ho s 220 tkm a druhý, manuál, r. 2006, jsem dal dětem, měl tehdy 175 tkm a dnes má přes 270 tkm. Obě auta u mě fungovala bez problémů, děti si taky nestěžují, jak žije ten prodaný nevím. Spotřeba cca jak píše Goba.
Forester 2.0XT Comfort, MY2017, SJ - Šedivák
Odpovědět

Zpět na „Všeobecná technická diskuse“