Ono je to v prípade Suzuki GV celkom jednoduché, nájdi recenziu "ojetiny", kde by odporúčali dieslovú verziu...
Nie je to taká tragédia ako boxer diesel, ale daleko k tomu nemá. Ono to používa Renaultácku 1.9Dci a v Renaultoch druhej generácie (Megane II, Scenic II, Laguna II) to bola zo začiatku po zavedení do výroby celkom pohroma, do 100tkm kludne tretie turbo, problém so štartovacími kartami, praskajúce intercooolery...
Pričom som sám vlastnil predchodcu toho Dci s obyčajným vstrekovaním, teda Dti 72kW a neskôr švagor rovnaký Scenic s 1.9Dci 75kW, oba Scénic I Phase II teda rv00-02 a u nich problémy neboli, tie prišli až v nových generáciach kde mal 88/96kW, sypali sa hlavne tie 88kW (v Suzuki 95kW)
Sám som vtedy uvažoval že prejdem na novší Scénic II ale tá brutálna poruchovosť ma vtedy rýchlo vyliečila
A ako som písal, ten motor je v Suzuki inak otočený čo robí mnohé úkony komplikovanými.
jakou motorizaci v nafte?
Re: jakou motorizaci v nafte?
Subaru Impreza 2.0GX, 5MT, rv2001...
Subaru Legacy 2.5i, AT, rv2005...
Subaru Legacy 2.5i, AT, rv2005...
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1416
- Registrován: pon kvě 28, 2018 11:07 am
- Jméno a příjmení: Petr Gobernac
- Bydliště: Pardubice
Re: jakou motorizaci v nafte?
2.0Dci v X-Trailu by měl být bez problémů, psali, že stačí měnit olej a 200-300 vydrží. Máme zatím asi 145 bez závady.
Má to nějakou elektronickou uzávěrku, ale žádné redukce (nevím jak automat). Poměrně měkčí podvozek proti Forestru.
Žere 7-7,5 s velkým podílem městských km, naložené s rakví 140 dálnice někam na dovolenou to bude 9-9,5l
Má to nějakou elektronickou uzávěrku, ale žádné redukce (nevím jak automat). Poměrně měkčí podvozek proti Forestru.
Žere 7-7,5 s velkým podílem městských km, naložené s rakví 140 dálnice někam na dovolenou to bude 9-9,5l
Forester SJ 2.0iCVT 2016
X-Trail T31 2.0Dci 2010
X-Trail T31 2.0Dci 2010
- Metuzalem
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2217
- Registrován: pát zář 22, 2017 5:52 pm
- Jméno a příjmení: Milan P.
- Bydliště: venkov u Jaroměře
Re: jakou motorizaci v nafte?
2.0Dci byl asi ten nejpovedenější naftový motor, co Renault měl (minimálně v posledních 15 letech). Osobní zkušenost mám se dvěma, oba v Espacech, jeden r. 2007 měl automat a prodával jsem ho s 220 tkm a druhý, manuál, r. 2006, jsem dal dětem, měl tehdy 175 tkm a dnes má přes 270 tkm. Obě auta u mě fungovala bez problémů, děti si taky nestěžují, jak žije ten prodaný nevím. Spotřeba cca jak píše Goba.
Forester 2.0XT Comfort, MY2017, SJ - Šedivák