2.5i 127kw GO motoru - máte zkušenost ?

Většina našich vozů má konstrukčně stejné motory. Proto i řešení potíží je možné řešit společně
Maxcz
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 177
Registrován: čtv bře 21, 2013 7:57 pm
Jméno a příjmení: Jan
Bydliště: Liberecko

Re: 2.5i 127kw GO motoru - máte zkušenost ?

Příspěvek od Maxcz »

samvaculik píše: čtv zář 14, 2023 11:06 pm Já mám 316000 porad s původním motorem a původním tesnenim :)
A nikde nic nesakne?
ex - BMW E36 318Ti Compact / r.v. 1997 / 103kW
ex - BMW E46 320d touring / r.v. 2002 / 110kW
ex - Subaru Impreza / r.v. 1996 / 85kW
Současný Subaru OUTBACK / r.v. 2008 / 127kW
Uživatelský avatar
samvaculik
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 869
Registrován: úte pro 29, 2020 11:19 am
Jméno a příjmení: Samuel Vaculík
Bydliště: Liptál
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.5i 127kw GO motoru - máte zkušenost ?

Příspěvek od samvaculik »

Ale sákne, jak jsem psal výše.. ale zatím se to ještě dá. Spodní kryt je od oleje jen trochu a nekouří se mi od výfuku.. ale pravidelně si ten blok obhlizim
▶︎ Subaru Outback BP 2.5i 127kw MT 2008, vlákno zde
▶︎ Suzuki Swift SPORT 1.6 92kw 2007
▶︎ Ex Mazda 323f BJ 1.5 65kw 2000
Uživatelský avatar
macasubaru
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 921
Registrován: ned dub 08, 2012 9:48 pm
Jméno a příjmení: Pavel
Bydliště: Jablonecko

Re: 2.5i 127kw GO motoru - máte zkušenost ?

Příspěvek od macasubaru »

ahoj. nevím jak se ten borec jmenuje ale stačí tady pohledat a ten tady popsal a nafotil kompletní GO 127 kw včetně dílů jak posháněl. měl to moc pěkné
Outback 2009 LPG 127 KW AUT černá met. EX..
FORESTR 2008 LPG 110 KW manual (bohužel: :-/ ) stříbrná metal
Maxcz
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 177
Registrován: čtv bře 21, 2013 7:57 pm
Jméno a příjmení: Jan
Bydliště: Liberecko

Re: 2.5i 127kw GO motoru - máte zkušenost ?

Příspěvek od Maxcz »

macasubaru píše: pát zář 15, 2023 8:17 pm ahoj. nevím jak se ten borec jmenuje ale stačí tady pohledat a ten tady popsal a nafotil kompletní GO 127 kw včetně dílů jak posháněl. měl to moc pěkné
Tak jsem hledal a nedohledal...

Každopádně mi teď volali a cenovou nabídkou s tím že,

Těsnění ventil víka (to mám dělané minulý rok, takže zkontrolují, zda není skripnuté atd)
Těsnění pod hlavou
Těsnění výfuku atd vše co tam patří
Těsnění dříku atd
Olej + filtry
Svíčky
Rovnání hlavy
Kontrola ovality válce + případně honování (ale to paní nevěděla zda se to tak jmenuje a já taky nevím)
Nové pístní kroužky

+- 43 000
ex - BMW E36 318Ti Compact / r.v. 1997 / 103kW
ex - BMW E46 320d touring / r.v. 2002 / 110kW
ex - Subaru Impreza / r.v. 1996 / 85kW
Současný Subaru OUTBACK / r.v. 2008 / 127kW
Uživatelský avatar
samvaculik
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 869
Registrován: úte pro 29, 2020 11:19 am
Jméno a příjmení: Samuel Vaculík
Bydliště: Liptál
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.5i 127kw GO motoru - máte zkušenost ?

Příspěvek od samvaculik »

Maxcz píše: pon zář 18, 2023 12:12 pm Tak jsem hledal a nedohledal...

Každopádně mi teď volali a cenovou nabídkou s tím že,

Těsnění ventil víka (to mám dělané minulý rok, takže zkontrolují, zda není skripnuté atd)
Těsnění pod hlavou
Těsnění výfuku atd vše co tam patří
Těsnění dříku atd
Olej + filtry
Svíčky
Rovnání hlavy
Kontrola ovality válce + případně honování (ale to paní nevěděla zda se to tak jmenuje a já taky nevím)
Nové pístní kroužky

+- 43 000
Jj, to bych takhle čekal, no :)
▶︎ Subaru Outback BP 2.5i 127kw MT 2008, vlákno zde
▶︎ Suzuki Swift SPORT 1.6 92kw 2007
▶︎ Ex Mazda 323f BJ 1.5 65kw 2000
Maxcz
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 177
Registrován: čtv bře 21, 2013 7:57 pm
Jméno a příjmení: Jan
Bydliště: Liberecko

Re: 2.5i 127kw GO motoru - máte zkušenost ?

Příspěvek od Maxcz »

samvaculik píše: pon zář 18, 2023 1:07 pm Jj, to bych takhle čekal, no :)
+ jsem zapomněl komplet čištění hlav atd ultrazvukem :)
ex - BMW E36 318Ti Compact / r.v. 1997 / 103kW
ex - BMW E46 320d touring / r.v. 2002 / 110kW
ex - Subaru Impreza / r.v. 1996 / 85kW
Současný Subaru OUTBACK / r.v. 2008 / 127kW
Uživatelský avatar
samvaculik
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 869
Registrován: úte pro 29, 2020 11:19 am
Jméno a příjmení: Samuel Vaculík
Bydliště: Liptál
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.5i 127kw GO motoru - máte zkušenost ?

Příspěvek od samvaculik »

samvaculik píše: pát zář 15, 2023 4:19 pm Ale sákne, jak jsem psal výše.. ale zatím se to ještě dá. Spodní kryt je od oleje jen trochu a nekouří se mi od výfuku.. ale pravidelně si ten blok obhlizim
No... tak jsem si zase prohlížel blok a vidím velký špatný :D už to kape na katalyzátor, dva roky se to drželo, ale teď to do kabiny smrdí už fest... těsnění začalo pouštět hodně. Aby ne, má na to právo ve 316 000 km :-) Chci se vás tady zeptat, pomohlo by ještě třeba odřšoubovat svody, celé to vyčistit čističem brzd, vyfoukat to a pozorovat, za jak dlouho se ten spodek zase orosí? Díky.
▶︎ Subaru Outback BP 2.5i 127kw MT 2008, vlákno zde
▶︎ Suzuki Swift SPORT 1.6 92kw 2007
▶︎ Ex Mazda 323f BJ 1.5 65kw 2000
pufko
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1130
Registrován: pát úno 11, 2011 10:42 pm

Re: 2.5i 127kw GO motoru - máte zkušenost ?

Příspěvek od pufko »

Moja vlastná skúsenosť bola, že začala jedna strana (tam kde je olejový filter), to som bol zrovna na STK, kde to technik "skonštatoval" že to je ochcané asi od výmeny filtra...
Do roka som musel meniť lebo chcali statočne obe strany a to už má človek potom aj trochu obavu aby náhodou nezhorel
Subaru Impreza 2.0GX, 5MT, rv2001...
Subaru Legacy 2.5i, AT, rv2005...
Uživatelský avatar
samvaculik
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 869
Registrován: úte pro 29, 2020 11:19 am
Jméno a příjmení: Samuel Vaculík
Bydliště: Liptál
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.5i 127kw GO motoru - máte zkušenost ?

Příspěvek od samvaculik »

Díky za zkušenost. Co znamenalo “statečně lily obě strany”? Že to kapalo i na zem a kouřilo se od výfuku? Za mě jsou kapky porad na stejných místech, akorát se to teď nově objevilo i na svodech.

Předpokládám, že když už motor bude venku, bude potřeba udělat i pístní kroužky, možná písty, možná spojku a samozřejmě pak go hlavy.
▶︎ Subaru Outback BP 2.5i 127kw MT 2008, vlákno zde
▶︎ Suzuki Swift SPORT 1.6 92kw 2007
▶︎ Ex Mazda 323f BJ 1.5 65kw 2000
Maxcz
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 177
Registrován: čtv bře 21, 2013 7:57 pm
Jméno a příjmení: Jan
Bydliště: Liberecko

Re: 2.5i 127kw GO motoru - máte zkušenost ?

Příspěvek od Maxcz »

samvaculik píše: pon zář 18, 2023 8:43 pm No... tak jsem si zase prohlížel blok a vidím velký špatný :D už to kape na katalyzátor, dva roky se to drželo, ale teď to do kabiny smrdí už fest... těsnění začalo pouštět hodně. Aby ne, má na to právo ve 316 000 km :-) Chci se vás tady zeptat, pomohlo by ještě třeba odřšoubovat svody, celé to vyčistit čističem brzd, vyfoukat to a pozorovat, za jak dlouho se ten spodek zase orosí? Díky.
To seš na tom jak já... nic nic a najednou kape na kat. V servise umyly, za dva dny sem tam jel a bylo to od oleje jak... >>:-@@
ex - BMW E36 318Ti Compact / r.v. 1997 / 103kW
ex - BMW E46 320d touring / r.v. 2002 / 110kW
ex - Subaru Impreza / r.v. 1996 / 85kW
Současný Subaru OUTBACK / r.v. 2008 / 127kW
Maxcz
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 177
Registrován: čtv bře 21, 2013 7:57 pm
Jméno a příjmení: Jan
Bydliště: Liberecko

Re: 2.5i 127kw GO motoru - máte zkušenost ?

Příspěvek od Maxcz »

pufko píše: pon zář 18, 2023 9:45 pm Moja vlastná skúsenosť bola, že začala jedna strana (tam kde je olejový filter), to som bol zrovna na STK, kde to technik "skonštatoval" že to je ochcané asi od výmeny filtra...
Do roka som musel meniť lebo chcali statočne obe strany a to už má človek potom aj trochu obavu aby náhodou nezhorel
V servise mě ujistili, že to nezačne hořet, taky jsem měl tuto obavu a úplně se mi tomu nechce věřit, že to není nemožný...
ex - BMW E36 318Ti Compact / r.v. 1997 / 103kW
ex - BMW E46 320d touring / r.v. 2002 / 110kW
ex - Subaru Impreza / r.v. 1996 / 85kW
Současný Subaru OUTBACK / r.v. 2008 / 127kW
Maxcz
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 177
Registrován: čtv bře 21, 2013 7:57 pm
Jméno a příjmení: Jan
Bydliště: Liberecko

Re: 2.5i 127kw GO motoru - máte zkušenost ?

Příspěvek od Maxcz »

samvaculik píše: pon zář 18, 2023 9:53 pm Díky za zkušenost. Co znamenalo “statečně lily obě strany”? Že to kapalo i na zem a kouřilo se od výfuku? Za mě jsou kapky porad na stejných místech, akorát se to teď nově objevilo i na svodech.

Předpokládám, že když už motor bude venku, bude potřeba udělat i pístní kroužky, možná písty, možná spojku a samozřejmě pak go hlavy.
Kroužky jsem se rozhodl, že nechám udělat, když motor venku, hlava viz jak jsem psal nahoře.

Spojku mám dělanou i s dvouhmotou před cca 5ti lety. Taky se mě na to v servise hned ptal, že kdyby ne bylo by ideál udělat. + se ptal co rozvody, ale ty mi dělali 2roky zpět...

A když porovnáme cena těsnění + práce motor ven a zpět a něco málo kolem 14k co mi řekli

Nebo +-43 se vším všudy, sice je to +30k ale aspoň bude mít člověk klid zase na x let. Tak jsem se rozhodl, že po GO řízení atd trochu něco pošetřím a leden / únor to nechám udělat kompet s tím, že si auto chci stále nechávat a neměnit zatím
ex - BMW E36 318Ti Compact / r.v. 1997 / 103kW
ex - BMW E46 320d touring / r.v. 2002 / 110kW
ex - Subaru Impreza / r.v. 1996 / 85kW
Současný Subaru OUTBACK / r.v. 2008 / 127kW
Uživatelský avatar
Pavlas
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 198
Registrován: úte úno 23, 2021 8:28 am
Jméno a příjmení: Martin
Bydliště: Praha

Re: 2.5i 127kw GO motoru - máte zkušenost ?

Příspěvek od Pavlas »

Zdar,
řešil jsem úplně stejnej problém. Sákla mi voda a olej skrz těsnění po motoru. A měl jsem spotřebu oleje 1 litr na 3000-3500 km. Byli jsme domluvený s Alsem, kterej mi to začátkem léta dělal, že uděláme i kroužky. Ale já blbec, unešen výsledky elixíru od Liqui moly, kdy se zdálo, že se spotřeba oleje dvojnásob zlepšila, jsem se rozhod, že kroužky dělat nebudem. Takže se dělalo jenom těsnění hlav a samozřejmě všechny možný další těsnění a gufera. Jenže od tý doby mi spotřeba oleje stoupla na 1 litr / 2400 km, auto po startu lehce zahulí z výfuků, výfuky jsou černý a než se motor zahřeje, tak z nich cítim něco podobnýho jako byly cítit tempery. Zrovna včera jsem s Alsem mluvil - buď si blbě sedlo nějaký gufero a přisává to olej a nebo to jsou opravdu kroužky a já jsem se opravdu blbě rozhod ::-(((
Jsme domluvený na zimu, že to radši zkontroluje, páč je to dost divný. A když už to bude zase venku, tak se musim rozhodnout, jestli dodatečně udělat ty kroužky (jestli to nakonec bude tim) a nebo to nechat být a dělat pokusy s olejem - přemýšlim o 10W60 nebo Sunoco Maraton. Auto si chci nechat třeba ještě 5 let.

Takže nevim, kolik ti to bere oleje, ale teď už bych to taky udělal radši rovnou komplet. Aby ses nedostal do situace jako já...
● Subaru Outback 2.5 121kW MT MY07 Obrázek
● Škoda 120L (1987) (jako veterán)
◌ ex - Subaru Impreza 2.0R 118kW MT MY06
→ YouTube kanál ←
Maxcz
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 177
Registrován: čtv bře 21, 2013 7:57 pm
Jméno a příjmení: Jan
Bydliště: Liberecko

Re: 2.5i 127kw GO motoru - máte zkušenost ?

Příspěvek od Maxcz »

Pavlas píše: úte zář 19, 2023 11:50 am Zdar,
řešil jsem úplně stejnej problém. Sákla mi voda a olej skrz těsnění po motoru. A měl jsem spotřebu oleje 1 litr na 3000-3500 km. Byli jsme domluvený s Alsem, kterej mi to začátkem léta dělal, že uděláme i kroužky. Ale já blbec, unešen výsledky elixíru od Liqui moly, kdy se zdálo, že se spotřeba oleje dvojnásob zlepšila, jsem se rozhod, že kroužky dělat nebudem. Takže se dělalo jenom těsnění hlav a samozřejmě všechny možný další těsnění a gufera. Jenže od tý doby mi spotřeba oleje stoupla na 1 litr / 2400 km, auto po startu lehce zahulí z výfuků, výfuky jsou černý a než se motor zahřeje, tak z nich cítim něco podobnýho jako byly cítit tempery. Zrovna včera jsem s Alsem mluvil - buď si blbě sedlo nějaký gufero a přisává to olej a nebo to jsou opravdu kroužky a já jsem se opravdu blbě rozhod ::-(((
Jsme domluvený na zimu, že to radši zkontroluje, páč je to dost divný. A když už to bude zase venku, tak se musim rozhodnout, jestli dodatečně udělat ty kroužky (jestli to nakonec bude tim) a nebo to nechat být a dělat pokusy s olejem - přemýšlim o 10W60 nebo Sunoco Maraton. Auto si chci nechat třeba ještě 5 let.

Takže nevim, kolik ti to bere oleje, ale teď už bych to taky udělal radši rovnou komplet. Aby ses nedostal do situace jako já...
Teď mám nový olej, resp jsem ráno koukal a za ten měsíc mám na něm najeto cca 1300km a zmizelo na měrce cca 1cm... Myslel jsem si že cca 1l na 2000km, ale mám v autě ještě 1,5l rezervního, tak to teď musím vypozorovat, protože to pravidelně hlídám. Voda se mi neztrácí naštěstí... :)
ex - BMW E36 318Ti Compact / r.v. 1997 / 103kW
ex - BMW E46 320d touring / r.v. 2002 / 110kW
ex - Subaru Impreza / r.v. 1996 / 85kW
Současný Subaru OUTBACK / r.v. 2008 / 127kW
Uživatelský avatar
samvaculik
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 869
Registrován: úte pro 29, 2020 11:19 am
Jméno a příjmení: Samuel Vaculík
Bydliště: Liptál
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.5i 127kw GO motoru - máte zkušenost ?

Příspěvek od samvaculik »

Pavlas píše: úte zář 19, 2023 11:50 am Zdar,
řešil jsem úplně stejnej problém. Sákla mi voda a olej skrz těsnění po motoru. A měl jsem spotřebu oleje 1 litr na 3000-3500 km. Byli jsme domluvený s Alsem, kterej mi to začátkem léta dělal, že uděláme i kroužky. Ale já blbec, unešen výsledky elixíru od Liqui moly, kdy se zdálo, že se spotřeba oleje dvojnásob zlepšila, jsem se rozhod, že kroužky dělat nebudem. Takže se dělalo jenom těsnění hlav a samozřejmě všechny možný další těsnění a gufera. Jenže od tý doby mi spotřeba oleje stoupla na 1 litr / 2400 km, auto po startu lehce zahulí z výfuků, výfuky jsou černý a než se motor zahřeje, tak z nich cítim něco podobnýho jako byly cítit tempery. Zrovna včera jsem s Alsem mluvil - buď si blbě sedlo nějaký gufero a přisává to olej a nebo to jsou opravdu kroužky a já jsem se opravdu blbě rozhod ::-(((
Jsme domluvený na zimu, že to radši zkontroluje, páč je to dost divný. A když už to bude zase venku, tak se musim rozhodnout, jestli dodatečně udělat ty kroužky (jestli to nakonec bude tim) a nebo to nechat být a dělat pokusy s olejem - přemýšlim o 10W60 nebo Sunoco Maraton. Auto si chci nechat třeba ještě 5 let.

Takže nevim, kolik ti to bere oleje, ale teď už bych to taky udělal radši rovnou komplet. Aby ses nedostal do situace jako já...
Ahoj, určitě to chci udělat komplet, ať mám pokoj. 40k do toho dám. Muzu se zeptat, kolik tvá akce bez kroužků stála?

Díky
▶︎ Subaru Outback BP 2.5i 127kw MT 2008, vlákno zde
▶︎ Suzuki Swift SPORT 1.6 92kw 2007
▶︎ Ex Mazda 323f BJ 1.5 65kw 2000
Odpovědět

Zpět na „Motor“