strider píše: ↑pát led 27, 2023 7:42 pm
kolik si mel v rodine citroenu? my 9 ...
ale jasne, kazdy ma jine zkusenosti. Jediny ktery bylo objektivne dobry auto a rozpadlo se na motoru a prevodovce az po rozumny dobe bylo prvni picasso. ten zbytek pred tim a potom byly uz jen kramy. Rez, motory co ztracely olej, nebo se rozbijely turba u dieslu, karosarska hruza..
edit: kdyby byly citroeny tak super, tak by loni nezavrel kram jeden z dealeru, kde ty auta nasi kupovali.. ;x je to skoda, ale proste ty auta jsou nahore huj, a vespod fuj..
V rodině historicky 8, z toho osobně já doma 3. Momentálně zůstali a stále spolehlivě jezdí 3 citrouši, to naše Saxo doma je až neuvěřitelné, bez závad už tolik let, tak zrovne nedávno dostalo nové rozvody, pumpu, chladičku, stálo to moc peněz- cirka tisícovku
Akorát holt taky už rez...
Neříkám, že jsou citroeny super, navíc ty nové nesleduji, stejně jako až na vyjímky ale ani jiné nové auta, čili to není u mě jen o citroenech.
To, co se stalo tvému bráchovi je opruz a k zlosti, jenomže musím opět připomenout, že se tohle stává napříč značkami, kolikrát se tu už objevily těžké peripetie i s novým subem, holt pech, nebo výrobní, montážní vada nebo technicky špatné řešení, což je nejhorší.
Namátkou z těch každodenních uživatelů- majitelů, co najezdí a historicky najeli s auty moře km-jedna firma, brázdí celou ČR, bohatá mega na to aby si vybrala značku rozumně svým potřebám a i sympatiím. Ti mají jen citroeny a nemíní to měnit, mluvil jsem s nimi o tom.
Jinak autokrámy se zavírají, tu se má taky jeden zrovna zavřít a to zastupuje více značek, to bych řekl taky nic nemusí zrovna znamenat.
No sám jsem už s auty ušel trochu jinou cestičku a citroen bych teď nevolil, ne jako první auto, jako malé městské, to nevím, až přijde čas, ale spíš mě zas i v tomto tahá japonec, nebo ital, reálně se hlavně musí líbit majiteli, tedy mé ženě, že jo