Outback 2.5xt

Architekt
Nováček
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: stř led 04, 2023 7:20 pm
Jméno a příjmení: Marek Maloň
Bydliště: Brno

Outback 2.5xt

Příspěvek od Architekt »

Dobrý večer všem! (předem se omlouvám, pokud píši téma do jiného koutku nebo pokud zakládám již založené)

Jsem absolutní nováček na fóru, ale již poměrně letitý uživatel vozu(ů) Subaru. Když nepočítám Justy 1.2 4WD v období dospívání, tak jezdím posledních 6 let Otíkem BL/BP, vždy r.v.2008, první 4 roky 2.5i MT, poslední 2 roky 3.0R od uživatele Baazzaa, za jehož výchozí stav a jednání celkově jemu tímto velice děkuji. Auto je nyní dle mých představ, je spolehlivé a novější nechci... jsem s ním vlastně DOST spokojen, ale člověk má prostě stále potřebu něco zkoušet...

Zajímaly by mě tedy, prosím, vaše názory, případně zkušenosti s vozidlem Subaru Outback 2008-2009 s motorem 2.5XT. Vím jen to, že tato verze byla primárně pro severní Ameriku (již od 2005) a to jak manuál, tak automat. Od roku 2008 jako japonská "fajnšmekrovinka" se 195kw, speciálními tlumiči a sportshiftem 5EAT - to je můj cíl, ale s volantem NAPRAVO to prostě nepůjde! :(

Dotaz tedy spíše zní, zda-li někdo někdy viděl (nejlépe v Evropě) dovezenou a servisovanou 2.5XT s automatem a s pádly pod volantem na levé straně! resp. zda-li takové auto vůbec existuje? Občas se nějaké XT v Evropě na prodej objeví, ale když už je to 2008-2009 a má 5EAT a SI drive, NEMÁ PÁDLA! :((( (manuál bez "redukce" v Subaru pro cokoliv, co může jezdit v hlubokém sněhu raději nechci)

No jestli takový jednorožec existuje, bral bych jej nebo po něm pátral... Díky moc za každý střípek!

PS: prosím ano, vím, že je mnohem jednodušší sehnat si forester 2.5xt, ale není to můj šálek kávy, navíc má jen 4AT a proč ne manual jsem zmínil výše. Outback má vše co potřebuji, krom výbušnosti! H6 je slušný a poměrně robustní motor a na tomto konkrétním bylo uděláno vše zásadní. Outback XT je tedy spíše sen, který se nutně nemusí stát skutečností.

Děkuji, architekt