Pyreneje 2022 aneb Tigři a Zilvaři opět na výletě
- Tiger
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1206
- Registrován: úte črc 16, 2013 12:27 pm
- Jméno a příjmení: Tomáš V
- Bydliště: Praha
Pyreneje 2022 aneb Tigři a Zilvaři opět na výletě
Pyreneje 2022
Bohužel dva roky Covidu nám nabourali plány a jezdili jsme vesměs s Jarkou sami, nebo s Týnkou a Mácou. Z větších výletů byly pak několikrát Alpy a jednou Toskánsko a Garda.
Máme dost projetý Alpy, Karpaty i Kavkaz, ale Pyreneje pro nás byla stále neznámá.
Napoprvé jsme si chtěli dát takovou ochutnávku a projet Pyrenejemi napříč od Středozemního moře k Atlantiku a samozřejmě projet nějaký legální light offroudy a šotoliny. Nakonec z 1600 km skrze Pyreneje jsme jeli cca 350 km mimo silnice.
Den 1.
Z Prahy jsme vyjeli před pátou ráno, cestou se k nám připojili Zilvaři (Týnka s Mácou). Cíl nebyl žádný, pouze dojet co nejdál, protože víme, že skutečnost je vždycky jiná než plány. Cestovní rychlost cca 120 km/h tachometrových. Celou cestu jen dálnice, dešť, kolony. A5 v Německu byla fakt peklo, Němci asi uměj řídit pouze od Frankfurtu na východ, ale na jih ani náhodou
Když jsme usoudili, že se smráká, tak jsme našli kemp v Remoulins u Pont du Gard.
Už za tmy jsme Týnce přehodili rezervu, protože na výjezdu z Prahy jí na nově přezutém kole ulítali všechny závaži. Ujeto 1300km
Den 2.
Ráno jsme si prohlédli akvadukt Pont du Gard a dali si pod ním koupačku. Vždycky mě tohle porovnání dostane, ale akvadukt je kamenný, 49m vysoký a 275m dlouhý, byl postaven asi v roce 19 př.n.l a je součástí asi 50km vedení s jen 15m převýšením. To je v době, kdy v našich končinách běhali Keltové “po stromech” a Slované běhali někde bůh ví kde na východě.
Kolem oběda jsme vyrazili směr Středozemní moře a začátek Pyrénées-Orientales a dojeli jsme do Argelès-sur-Mer a vybrali kemp v Porteils, kde jsou super útesové pláže. Opět proběhlo koupání a v 19 hod jsme se vydali cestou po útesech na večeři do přístavního městečka Collioure. Zpátky jsme šli samozřejmě radši po silnici
Ceny kempů, vybavení a sprchy zadara jsou ve Francii i ve Španělsku oproti třeba Rakousku a Itálii, Chorvatsku ani nemluvě fakt v pohodě, takže jsme nakonec cestou úplně neřešili bivaky. Ujeto 257 km
Bohužel dva roky Covidu nám nabourali plány a jezdili jsme vesměs s Jarkou sami, nebo s Týnkou a Mácou. Z větších výletů byly pak několikrát Alpy a jednou Toskánsko a Garda.
Máme dost projetý Alpy, Karpaty i Kavkaz, ale Pyreneje pro nás byla stále neznámá.
Napoprvé jsme si chtěli dát takovou ochutnávku a projet Pyrenejemi napříč od Středozemního moře k Atlantiku a samozřejmě projet nějaký legální light offroudy a šotoliny. Nakonec z 1600 km skrze Pyreneje jsme jeli cca 350 km mimo silnice.
Den 1.
Z Prahy jsme vyjeli před pátou ráno, cestou se k nám připojili Zilvaři (Týnka s Mácou). Cíl nebyl žádný, pouze dojet co nejdál, protože víme, že skutečnost je vždycky jiná než plány. Cestovní rychlost cca 120 km/h tachometrových. Celou cestu jen dálnice, dešť, kolony. A5 v Německu byla fakt peklo, Němci asi uměj řídit pouze od Frankfurtu na východ, ale na jih ani náhodou
Když jsme usoudili, že se smráká, tak jsme našli kemp v Remoulins u Pont du Gard.
Už za tmy jsme Týnce přehodili rezervu, protože na výjezdu z Prahy jí na nově přezutém kole ulítali všechny závaži. Ujeto 1300km
Den 2.
Ráno jsme si prohlédli akvadukt Pont du Gard a dali si pod ním koupačku. Vždycky mě tohle porovnání dostane, ale akvadukt je kamenný, 49m vysoký a 275m dlouhý, byl postaven asi v roce 19 př.n.l a je součástí asi 50km vedení s jen 15m převýšením. To je v době, kdy v našich končinách běhali Keltové “po stromech” a Slované běhali někde bůh ví kde na východě.
Kolem oběda jsme vyrazili směr Středozemní moře a začátek Pyrénées-Orientales a dojeli jsme do Argelès-sur-Mer a vybrali kemp v Porteils, kde jsou super útesové pláže. Opět proběhlo koupání a v 19 hod jsme se vydali cestou po útesech na večeři do přístavního městečka Collioure. Zpátky jsme šli samozřejmě radši po silnici
Ceny kempů, vybavení a sprchy zadara jsou ve Francii i ve Španělsku oproti třeba Rakousku a Itálii, Chorvatsku ani nemluvě fakt v pohodě, takže jsme nakonec cestou úplně neřešili bivaky. Ujeto 257 km
Subaru XV 1.6 84kW CVT MY20 Comfort
Subaru Forester SG 2.0 92kW MT MY05 ADV Comfort
ex Subaru Forester SF 2.0 92kW MT MY99 ADV
Honda SH150i 2022
Triumph Tiger 955i MY01
Subaru Forester SG 2.0 92kW MT MY05 ADV Comfort
ex Subaru Forester SF 2.0 92kW MT MY99 ADV
Honda SH150i 2022
Triumph Tiger 955i MY01
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49227
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pyreneje 2022 aneb Tigři a Zilvaři opět na výletě
To je dobře Tome, že ses pustil do cestopisu. Aspoň se konečně dozvím, kde jste to jezdili.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- Tiger
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1206
- Registrován: úte črc 16, 2013 12:27 pm
- Jméno a příjmení: Tomáš V
- Bydliště: Praha
Re: Pyreneje 2022 aneb Tigři a Zilvaři opět na výletě
Den 3.
Ráno houpačka ve Středozemním moři a poté jsme přejeli do Ille-sur-Tet. Tady jsme navštívili Les Orgues d'Ille-sur-Tet neboli Varhany v Ille-sur-Tet http://orgues.netinfo.pro. Jsou to pohádkové komíny, které vytvořila eroze. Odtud jsme konečně vyrazili na první šotoliny. Z Ille-sur-Tet jsme začali stoupat po požárních cestách do průsmyku Col du Fourtou 655 m a dál přes Col Xatard 752 m a končíme na Torre de Batera, což je středověká hraniční strážní věž. Moc pěkné místo a tak jsme zabivakovali. Ujeto 123 km
Ráno houpačka ve Středozemním moři a poté jsme přejeli do Ille-sur-Tet. Tady jsme navštívili Les Orgues d'Ille-sur-Tet neboli Varhany v Ille-sur-Tet http://orgues.netinfo.pro. Jsou to pohádkové komíny, které vytvořila eroze. Odtud jsme konečně vyrazili na první šotoliny. Z Ille-sur-Tet jsme začali stoupat po požárních cestách do průsmyku Col du Fourtou 655 m a dál přes Col Xatard 752 m a končíme na Torre de Batera, což je středověká hraniční strážní věž. Moc pěkné místo a tak jsme zabivakovali. Ujeto 123 km
Subaru XV 1.6 84kW CVT MY20 Comfort
Subaru Forester SG 2.0 92kW MT MY05 ADV Comfort
ex Subaru Forester SF 2.0 92kW MT MY99 ADV
Honda SH150i 2022
Triumph Tiger 955i MY01
Subaru Forester SG 2.0 92kW MT MY05 ADV Comfort
ex Subaru Forester SF 2.0 92kW MT MY99 ADV
Honda SH150i 2022
Triumph Tiger 955i MY01
- StandaB
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3662
- Registrován: pát led 03, 2020 2:20 pm
- Jméno a příjmení: Stanislav Becvar
- Bydliště: Nürnberg
Re: Pyreneje 2022 aneb Tigři a Zilvaři opět na výletě
Paradni! Jen pokracuj, pokracuj!!!
- Tiger
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1206
- Registrován: úte črc 16, 2013 12:27 pm
- Jméno a příjmení: Tomáš V
- Bydliště: Praha
Re: Pyreneje 2022 aneb Tigři a Zilvaři opět na výletě
Den 4.
Tento den nám štěstí moc nepřálo. Sjeli jsme do Arles-sur-Tech a chtěli se podívat do soutěsky Gorges de la Fou, ale ta byla zavřená. Pak jsme zkusili najít pneuservis a nechat Týnce konečně vyvážit kolo. V jednom nešla vyvažovačka, v dalším řekli přijďte asi za dva dny, další byl zavřenej atd. Měl jsem v plánu moc pěknou hřebenovku po šotolině do Andory a tak jsme se na další pneuservisy vykašlali. Ježdění v Pyrenejích ať po šotolinách, nebo po asfaltu je fakt ráj a chvilkami jsem i litoval, že nejsme na motorce. Ale i autem to je hodně zábavný. Přes sedla Col de la Seille 1185m, Col de la Guille 1194m, Coll d'Ares 1513m, Coll de la Merolla 1090m a placenej Cadí Tunnel jsme dojeli do Martinetu. Odtud jsme krásnou uzoučkou silničkou vystoupali nad Aranser abysme zjistili, že je tady závora a musíme se vrátit zpátky do Martinetu. Byla to bohužel moje chyba, protože tohle se dalo zjistit předem a já to přehledl. Tak jsme do Andory dorazili po asfaltu. Hlavní město Andorra la Vella nás úplně nezaujala, ale vzali jsme tu kemp a hned kousek byl servis, kde konečně Týnce vyvážili kolo. Byli vtipný a když jsme na otázku odkud jsme odpověděli, že z Český republiky, tak nám řekli "aa good porn"
Ujeto 231 km
Tento den nám štěstí moc nepřálo. Sjeli jsme do Arles-sur-Tech a chtěli se podívat do soutěsky Gorges de la Fou, ale ta byla zavřená. Pak jsme zkusili najít pneuservis a nechat Týnce konečně vyvážit kolo. V jednom nešla vyvažovačka, v dalším řekli přijďte asi za dva dny, další byl zavřenej atd. Měl jsem v plánu moc pěknou hřebenovku po šotolině do Andory a tak jsme se na další pneuservisy vykašlali. Ježdění v Pyrenejích ať po šotolinách, nebo po asfaltu je fakt ráj a chvilkami jsem i litoval, že nejsme na motorce. Ale i autem to je hodně zábavný. Přes sedla Col de la Seille 1185m, Col de la Guille 1194m, Coll d'Ares 1513m, Coll de la Merolla 1090m a placenej Cadí Tunnel jsme dojeli do Martinetu. Odtud jsme krásnou uzoučkou silničkou vystoupali nad Aranser abysme zjistili, že je tady závora a musíme se vrátit zpátky do Martinetu. Byla to bohužel moje chyba, protože tohle se dalo zjistit předem a já to přehledl. Tak jsme do Andory dorazili po asfaltu. Hlavní město Andorra la Vella nás úplně nezaujala, ale vzali jsme tu kemp a hned kousek byl servis, kde konečně Týnce vyvážili kolo. Byli vtipný a když jsme na otázku odkud jsme odpověděli, že z Český republiky, tak nám řekli "aa good porn"
Ujeto 231 km
Naposledy upravil(a) Tiger dne čtv pro 29, 2022 9:22 am, celkem upraveno 1 x.
Subaru XV 1.6 84kW CVT MY20 Comfort
Subaru Forester SG 2.0 92kW MT MY05 ADV Comfort
ex Subaru Forester SF 2.0 92kW MT MY99 ADV
Honda SH150i 2022
Triumph Tiger 955i MY01
Subaru Forester SG 2.0 92kW MT MY05 ADV Comfort
ex Subaru Forester SF 2.0 92kW MT MY99 ADV
Honda SH150i 2022
Triumph Tiger 955i MY01
- Dušan
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1376
- Registrován: stř zář 02, 2009 8:44 pm
- Jméno a příjmení: Dušan Šindel
- Bydliště: Ostrava
Re: Pyreneje 2022 aneb Tigři a Zilvaři opět na výletě
Doufám, že ten výlet trval aspoň 3 týdny a těším se na dalších nejméně 17 pokračování. Tome paráda!!!
Tam je jakoby cesta .....
Forester 2003 - manuál, zvýšený, oplechovaný
Toyota Land Cruiser 95 - r.2001, Ironman 2", šnorchl
Forester 2003 - manuál, zvýšený, oplechovaný
Toyota Land Cruiser 95 - r.2001, Ironman 2", šnorchl
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20663
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Pyreneje 2022 aneb Tigři a Zilvaři opět na výletě
pěkný a jak píše Dušan
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- Tiger
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1206
- Registrován: úte črc 16, 2013 12:27 pm
- Jméno a příjmení: Tomáš V
- Bydliště: Praha
Re: Pyreneje 2022 aneb Tigři a Zilvaři opět na výletě
Den 5.
Po dotankování lacinýho benzinu jsme opustili hlavní město a začali šplhat klikatými silničkami přes malé vesničky do lyžařského střediska v sedle Coll la Botella 2069m, kde sme si pod vlekem dali jednu kešku. Nastoupáno 1000m. Odtud se cesta zužuje a vede po úbočí hory k hranici se Španělskem ještě 5km. Jsme v průsmyku Port de Cabus 2064m a cesta končí na hraniční čáře.
Tady začíná bývalá Pašerácká stezka do Španělska, která patří v Pyrenejích k off-roadovým klasikám. A konečně přijde 4x4 ke slovu
Překračujeme “zelenou hranici” a po kamenité cestě spoustou serpentin sjíždíme do Španělska. Výhledy na osamělé hory jsou fantastické. Za mokra bych to jet nechtěl, ostatně se to ani nedoporučuje. Zastavujeme u malého brodu vybalime stolečky a poobědváme. Cesta vede dál podél potoka přes vesnici Tor, která se skládá pouze z několika kamenných domů a kostela a pokračuje údolím Ferreta do Alins.
Z Tirvia pokračujeme dalším ofroudkem přes národní park Alt Pirineu
Tady tak jako leckde jinde ve Španělsku platí pro vozidla následující pravidla. Cesty jsou uzavřeny od 20. listopadu do 1. května. Mimo hlavní silnice se nesmí vyjíždět, maximální rychlost je 30 km/h. Velikost skupiny je omezena, max. 7 motocyklů nebo čtyřkolek, max. 4 terénní vozy. V přírodním parku je zakázáno táboření a rozdělávání ohňů.
Lesní cestou nabíráme výšku a přijíždíme do sedla Coll del So a pokračujeme k malé kapličce Santa Magdalena. Odtud můžeme pokračovat do Andory, ale my přejíždíme brod a jedeme na jih podél krásného údolí řeky. Pisty se zužují a jízda zalesněnou přírodní horskou krajinou je zábavná. Projíždíme Col de la Basseta 1732m což je místo srazu terénních řidičů. Nikdo tu není a je brzo, tak jedeme dál. Odbočujeme do svahu opět do NP. Cesta odtud je zase drsnější a kamenitější. Před Rubiem vjíždíme na státní silnici a jedeme až do Sortu, kde bereme vodácký kemp. Jsme tu jen my, dvě rodiny hipíků a jeden motorkář. Ujeto 115 km
Po dotankování lacinýho benzinu jsme opustili hlavní město a začali šplhat klikatými silničkami přes malé vesničky do lyžařského střediska v sedle Coll la Botella 2069m, kde sme si pod vlekem dali jednu kešku. Nastoupáno 1000m. Odtud se cesta zužuje a vede po úbočí hory k hranici se Španělskem ještě 5km. Jsme v průsmyku Port de Cabus 2064m a cesta končí na hraniční čáře.
Tady začíná bývalá Pašerácká stezka do Španělska, která patří v Pyrenejích k off-roadovým klasikám. A konečně přijde 4x4 ke slovu
Překračujeme “zelenou hranici” a po kamenité cestě spoustou serpentin sjíždíme do Španělska. Výhledy na osamělé hory jsou fantastické. Za mokra bych to jet nechtěl, ostatně se to ani nedoporučuje. Zastavujeme u malého brodu vybalime stolečky a poobědváme. Cesta vede dál podél potoka přes vesnici Tor, která se skládá pouze z několika kamenných domů a kostela a pokračuje údolím Ferreta do Alins.
Z Tirvia pokračujeme dalším ofroudkem přes národní park Alt Pirineu
Tady tak jako leckde jinde ve Španělsku platí pro vozidla následující pravidla. Cesty jsou uzavřeny od 20. listopadu do 1. května. Mimo hlavní silnice se nesmí vyjíždět, maximální rychlost je 30 km/h. Velikost skupiny je omezena, max. 7 motocyklů nebo čtyřkolek, max. 4 terénní vozy. V přírodním parku je zakázáno táboření a rozdělávání ohňů.
Lesní cestou nabíráme výšku a přijíždíme do sedla Coll del So a pokračujeme k malé kapličce Santa Magdalena. Odtud můžeme pokračovat do Andory, ale my přejíždíme brod a jedeme na jih podél krásného údolí řeky. Pisty se zužují a jízda zalesněnou přírodní horskou krajinou je zábavná. Projíždíme Col de la Basseta 1732m což je místo srazu terénních řidičů. Nikdo tu není a je brzo, tak jedeme dál. Odbočujeme do svahu opět do NP. Cesta odtud je zase drsnější a kamenitější. Před Rubiem vjíždíme na státní silnici a jedeme až do Sortu, kde bereme vodácký kemp. Jsme tu jen my, dvě rodiny hipíků a jeden motorkář. Ujeto 115 km
Subaru XV 1.6 84kW CVT MY20 Comfort
Subaru Forester SG 2.0 92kW MT MY05 ADV Comfort
ex Subaru Forester SF 2.0 92kW MT MY99 ADV
Honda SH150i 2022
Triumph Tiger 955i MY01
Subaru Forester SG 2.0 92kW MT MY05 ADV Comfort
ex Subaru Forester SF 2.0 92kW MT MY99 ADV
Honda SH150i 2022
Triumph Tiger 955i MY01
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10660
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Pyreneje 2022 aneb Tigři a Zilvaři opět na výletě
Krásný, těším se na pokračování
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- Tiger
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1206
- Registrován: úte črc 16, 2013 12:27 pm
- Jméno a příjmení: Tomáš V
- Bydliště: Praha
Re: Pyreneje 2022 aneb Tigři a Zilvaři opět na výletě
Den 6. / 1. část
Ze Sortu jedeme do Esterri d´Aneu, kde začíná další 4x4 trasa, která vede do severní části přírodního parku Alt Pirineu což je izolovaný příhraniční region s Francií.
Za Esterri vyjedeme po úzké silničce do bočního údolí a ta se za hranicí parku mění v drsnou cestu. Ze začátku máme ještě krásné výhledy na horské štíty v okolí, pak jedeme hustým lesem.
Projíždíme údolím Vall del Noguera Pallaresa 1860m a dojedeme na asfalt v Pla de Beret 1860m u dolních stanic lanovek. Baqueira-Beret ski je největší a nejnavštěvovanější zimní středisko ve Španělsku se 161km sjezdovek.
Nad městem Baqueira sjíždíme z asfaltu na další trasu, která začíná po vrstevnici nad údolím. Krátce za Bagergue sledujeme horský potok a o něco později nabíráme výšku v serpentinách a ocitáme se ve fascinující vysokohorské krajině. Tahle trasa má dokonce značení 4x4 a je na ní zákaz pro motorky (to tak úplně nechápu). Projíždíme průsmyk Coth de Varrados ve výšce 2050 metrů, kde míjíme poslední zbytky sněhu. Pokračujeme dál a projíždíme fotogenickým brodem s vodopádem v zatáčce. Škoda, že nemáme Tomáše ani dron, byly by tu fakt dobrý záběry. Lesem sklesáme do údolí na asfalt a přes průsmyk Coll del Portillon 1569m vjíždíme do Francie. Po asi 20km se přes sedlo Col de Peyresourde 1563m dostáváme do další části Pyrenejí Hautes-Pyrénées.
Ze Sortu jedeme do Esterri d´Aneu, kde začíná další 4x4 trasa, která vede do severní části přírodního parku Alt Pirineu což je izolovaný příhraniční region s Francií.
Za Esterri vyjedeme po úzké silničce do bočního údolí a ta se za hranicí parku mění v drsnou cestu. Ze začátku máme ještě krásné výhledy na horské štíty v okolí, pak jedeme hustým lesem.
Projíždíme údolím Vall del Noguera Pallaresa 1860m a dojedeme na asfalt v Pla de Beret 1860m u dolních stanic lanovek. Baqueira-Beret ski je největší a nejnavštěvovanější zimní středisko ve Španělsku se 161km sjezdovek.
Nad městem Baqueira sjíždíme z asfaltu na další trasu, která začíná po vrstevnici nad údolím. Krátce za Bagergue sledujeme horský potok a o něco později nabíráme výšku v serpentinách a ocitáme se ve fascinující vysokohorské krajině. Tahle trasa má dokonce značení 4x4 a je na ní zákaz pro motorky (to tak úplně nechápu). Projíždíme průsmyk Coth de Varrados ve výšce 2050 metrů, kde míjíme poslední zbytky sněhu. Pokračujeme dál a projíždíme fotogenickým brodem s vodopádem v zatáčce. Škoda, že nemáme Tomáše ani dron, byly by tu fakt dobrý záběry. Lesem sklesáme do údolí na asfalt a přes průsmyk Coll del Portillon 1569m vjíždíme do Francie. Po asi 20km se přes sedlo Col de Peyresourde 1563m dostáváme do další části Pyrenejí Hautes-Pyrénées.
Subaru XV 1.6 84kW CVT MY20 Comfort
Subaru Forester SG 2.0 92kW MT MY05 ADV Comfort
ex Subaru Forester SF 2.0 92kW MT MY99 ADV
Honda SH150i 2022
Triumph Tiger 955i MY01
Subaru Forester SG 2.0 92kW MT MY05 ADV Comfort
ex Subaru Forester SF 2.0 92kW MT MY99 ADV
Honda SH150i 2022
Triumph Tiger 955i MY01
- Tiger
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1206
- Registrován: úte črc 16, 2013 12:27 pm
- Jméno a příjmení: Tomáš V
- Bydliště: Praha
Re: Pyreneje 2022 aneb Tigři a Zilvaři opět na výletě
Den 6. / 2. část
Dnes si ještě dáme dva výjezdy v Národní přírodní rezervaci Néouvielle k umělému jezeru Lac de Cap Long ve výšce 2161m se 100 metrů vysokou hrází a druhý k jezeru Lac d'Aumar 2192m
Poté dole v údolí ve vesnici Fabian (nemůžeme kvůli Mácovi jet jinam najdeme malý skoro prázdný kemp, kde není recepce a domlouváme se přes plot se sousedkou majitelky. Později sem zjistil, že kemp se jmenuje "La Caravane de Madame Ludmilla", ale červený světla tu nikde nebyly
Ujeto 240 km
Dnes si ještě dáme dva výjezdy v Národní přírodní rezervaci Néouvielle k umělému jezeru Lac de Cap Long ve výšce 2161m se 100 metrů vysokou hrází a druhý k jezeru Lac d'Aumar 2192m
Poté dole v údolí ve vesnici Fabian (nemůžeme kvůli Mácovi jet jinam najdeme malý skoro prázdný kemp, kde není recepce a domlouváme se přes plot se sousedkou majitelky. Později sem zjistil, že kemp se jmenuje "La Caravane de Madame Ludmilla", ale červený světla tu nikde nebyly
Ujeto 240 km
Subaru XV 1.6 84kW CVT MY20 Comfort
Subaru Forester SG 2.0 92kW MT MY05 ADV Comfort
ex Subaru Forester SF 2.0 92kW MT MY99 ADV
Honda SH150i 2022
Triumph Tiger 955i MY01
Subaru Forester SG 2.0 92kW MT MY05 ADV Comfort
ex Subaru Forester SF 2.0 92kW MT MY99 ADV
Honda SH150i 2022
Triumph Tiger 955i MY01
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24342
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Pyreneje 2022 aneb Tigři a Zilvaři opět na výletě
Nádhera, cestopisný raport
Krásné místa, mimochodem ten akvadukt je fakt dílo, to srovnání ano...viděl jsem o něm dva dokumenty kdysi, mazec.
A stanoviště Torre de Batera tj místečko taky...
Krásné místa, mimochodem ten akvadukt je fakt dílo, to srovnání ano...viděl jsem o něm dva dokumenty kdysi, mazec.
A stanoviště Torre de Batera tj místečko taky...
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 50
- Registrován: úte kvě 03, 2022 11:44 am
- Bydliště: Frýdlant nad Ostravicí
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7831
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Pyreneje 2022 aneb Tigři a Zilvaři opět na výletě
Jo je to parádní.
Chci se zeptat, zda ta modrá značka je opravdu příkazová a bez 4x4 se tam nesmí?
Chci se zeptat, zda ta modrá značka je opravdu příkazová a bez 4x4 se tam nesmí?
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
- Tiger
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1206
- Registrován: úte črc 16, 2013 12:27 pm
- Jméno a příjmení: Tomáš V
- Bydliště: Praha
Re: Pyreneje 2022 aneb Tigři a Zilvaři opět na výletě
Těžko říct, to fakt netušim. Muže to bejt modrá jako u nás jen informativní.
Subaru XV 1.6 84kW CVT MY20 Comfort
Subaru Forester SG 2.0 92kW MT MY05 ADV Comfort
ex Subaru Forester SF 2.0 92kW MT MY99 ADV
Honda SH150i 2022
Triumph Tiger 955i MY01
Subaru Forester SG 2.0 92kW MT MY05 ADV Comfort
ex Subaru Forester SF 2.0 92kW MT MY99 ADV
Honda SH150i 2022
Triumph Tiger 955i MY01