Nedalo mi to a šel jsem do garáže zkoušet. Takže když jsou světla na automatiku a zatlačím páčku tak se zapnou dálkové a opětovným zatlačením se dálkové vypnou a světla naskočí zase do automatiky (což bylo to co jsem zkoušel za jízdy), pokud ale zatlačím páčku na dálkové a ty se zapnou a pak páčku přitáhnu, místo abych ji zase zatlačil, tak se dálková vypnou a světla jsou v manuálu a tak dokola.divudi píše: ↑pát pro 16, 2022 4:55 pm
cize ak nechcem automaticke rozsviecovanie dialkovych tak:
- posuniem packu od seba a vypne sa automatika (kontrolka na displeji zmizne a dialkove su trvalo rozsvietene)
- zaroven vratim packu naspat k sebe o jednu polohu a zapnu sa iba stretavacky
ak chcem zapnut automatiku:
- tak zase posuniem packu od seba a na displeji za rozsvieti kontrolka
Zatlačit zatlačit, bliknou dálková a světla jsou v automatu.
Zatlačit přitáhnou bliknou dálková a světla jsou v manuálu.
To naše nedorozumění vlastně způsobilo to, že páčka nemá aretací a vrací se vždy do původní polohy a já zkoušel druhou kombinaci. Ale jinak je to super, to se hodí např. v mlze, když chci automatiku vypnout jinak než otáčením páčky, nebo když fakt to protijedoucí auto, kolo, chodec bude blikat, ale pro kamery OTB neviditelné a já ho chci zachránit i za cenu probliknutí. Jako prevence proti oslnění ostatních se to však nehodí, protože když někoho dojedu a je jedno jestli zezadu nebo zepředu, tak musím páčkou vždy nejdříve dopředu, čímž pustím dálková a rovnou ho probliknu, abych ho ještě víc nasral a pak to dám zase na potkávačky, to prostě není nástroj pokud chci být tolerantní, ale jinak dobrý. Škoda, že v návodu o tom není ani slovo.
Předešlé OTB mělo lepší logiku a i v automatickém režimu, jsem pustil automatické dálkové zatlačením páčky a vypnuly přitažením a šlo si hrát na slušňáka. Tady to nejde.