Ahoj,
Na mem Legacy IV 3.0R AWD Automat mi občas svítí motor + esp off + blika cruise. diagnostika ukázuje kód P1028 - VVL Systems 2 Performance.
Auto občas ve 3-4K rpm zacuka (podobně jako při vadném palivovém čerpadle) a auto občas kouři víc, než bych čekal (voda i olej drží hladinu, v úbytku problém nevidím).
Ze zahraničních for moc chytry nejsem, obecně se tento problém na netu moc nepopisuje a nevyskytuje.
Mate někdo zkušenost s timto problémem?
Michal
Legacy IV, 3.0R, P1028 - VVL Systems 2 Performance
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20639
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Legacy IV, 3.0R, P1028 - VVL Systems 2 Performance
Vítej mezi námi musíš napsat ještě 2 příspěvky aby jsi nemusel čekat na schválení.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10658
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Legacy IV, 3.0R, P1028 - VVL Systems 2 Performance
Tohle vypadá jako něco, co často zmiňuju třeba i na FB, když někdo říká, že mu to kolem 3k rpm škube... tentokrát je tu i relevantní chyba
Zkušenost nemám, nevím jestli ta chyba souvisí přímo se solenoidy, co ovládaj to časování vaček, ale pokud jo, jsou na motoru dva, v jeho přední části, a pokud se chyba týká jedný strany, můžeš zkusit prohodit L/P a pokud se chyba přesune, vyměnit ten vadnej. Jsou u nich i nějaký sítka, buď se olejem zanesou ty, nebo přímo ty solenoidy. Sítka se dají vyčistit. Jen pozor, slyšel jsem, že ty sítka můžou spadnout dovnitř
Zkušenost nemám, nevím jestli ta chyba souvisí přímo se solenoidy, co ovládaj to časování vaček, ale pokud jo, jsou na motoru dva, v jeho přední části, a pokud se chyba týká jedný strany, můžeš zkusit prohodit L/P a pokud se chyba přesune, vyměnit ten vadnej. Jsou u nich i nějaký sítka, buď se olejem zanesou ty, nebo přímo ty solenoidy. Sítka se dají vyčistit. Jen pozor, slyšel jsem, že ty sítka můžou spadnout dovnitř
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14863
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Legacy IV, 3.0R, P1028 - VVL Systems 2 Performance
Vláďo, sítka na 3.0 spadnout dovnitř nemůžou, protože jsou součástí šroubu. A přesně jak píšeš, první bych zkusil prohodit solenoidy, jestli se chyba nepřenese na druhou stranu. Sítko znamená vyšroubovat ten blbě přístupnej šroub (osobně jsem to nedělal, ale Adam se válel pod autem docela dlouho plus přibrušoval klíč flexou), prostříkat, vyčistit, vrátit zpět, dolejt trochu oleje a doufat, že tím je to vyřešeno
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12