Hybridní Blow-off
Napsal: stř zář 14, 2022 3:34 pm
Zdar, no prvně trochu předmluva. Mělo by to but na S-turbo 125kw. Ano vím že to nemá k tomuto výkonu žádný smysl a jde pouze o zvukový efekt. Prvotně jsem to nehtěl, páč peníze jen skrze další super zvuk a že to nemá smysl, netlačí to tolik atd... Ale...Poslední díl výfuku za několik tisíc jsem dával taky hlavně kvůli zvuku vlastně byt je z nerezu a vydrží navždy, ale na druhou stranu si říkám že je to taková věc co jsem prostě vždycky chtěl když už má člověk tu "možnost" a samozřejmě by to byl prostě lahodnej zvuk .
Přečetl jsem si toho hodně, prozkoumal celkem dost vetšinu netu.
Co bych chtěl?
Nejvíc se mi zamlouvá hybridní blow off s plnou regulovatelností od plně recirkulační až po uplně otevřeno nebo třeba 50/50,.
Tahle možnost se mi i zamlouvá že popřípadě na víkendovou projíždku si můžu dát otevřeno a nebude mě trápit nějaká bohatší směs nebo střílení do výfuku a tak.
Na další cesty je fajn že bych měl třeba 50/50 aby to nebyla tak slyšet ( pokud to teda bude moc nahlas, aby me to na delších cestách neotravovalo což nevím ale netlačí to zas tolik) a aspoň by něco šlo zpátky do sání a zbytečně by tam nešla bohatší směs.
A uplně recirkulační se může taky hodit i když by to nutnost uplne nebyla.
nejvíc se mi zamlouvá tenhle:
Ale co by se mi uplně nejvíc líbilo tak je nějaký membránový HKS protože ten zvuk zapíštění je prostě boži. U ostatních je zvuk jen toho odfouknutí vzduchu což se mi taky moc libí ale od toho HKS je to prostě lepší.
U toho styl "HKS" je to za origo raketa ale někteří co jsem tu četl používají i kopie za pár tisíc a dobrý ale někde sem četl že špatný, tak nevím. Když třeba nebude Blow off odfukovat že se zasekne může to něco poškodit?
A když je pořád 100% odfuk pryč, může se na něčem dlouhodobě bohatší směs podepsat? ( vypalí katy nebo tak, vyšší spotřeba třeba o litr) ?
Zatím padla volba na tohle, ale je to celkem dost peněz "jen za zvuk" ale je fajn že nemusím řešit přírubu, prostě plug & play. A přítlakem pružiny se nastaví vracení válečku podle tlaku turba. Je třeba něco podobného v levnějšsí variantě? https://www.asc-tuningimports.cz/produc ... ms--/13076
Přečetl jsem si toho hodně, prozkoumal celkem dost vetšinu netu.
Co bych chtěl?
Nejvíc se mi zamlouvá hybridní blow off s plnou regulovatelností od plně recirkulační až po uplně otevřeno nebo třeba 50/50,.
Tahle možnost se mi i zamlouvá že popřípadě na víkendovou projíždku si můžu dát otevřeno a nebude mě trápit nějaká bohatší směs nebo střílení do výfuku a tak.
Na další cesty je fajn že bych měl třeba 50/50 aby to nebyla tak slyšet ( pokud to teda bude moc nahlas, aby me to na delších cestách neotravovalo což nevím ale netlačí to zas tolik) a aspoň by něco šlo zpátky do sání a zbytečně by tam nešla bohatší směs.
A uplně recirkulační se může taky hodit i když by to nutnost uplne nebyla.
nejvíc se mi zamlouvá tenhle:
Ale co by se mi uplně nejvíc líbilo tak je nějaký membránový HKS protože ten zvuk zapíštění je prostě boži. U ostatních je zvuk jen toho odfouknutí vzduchu což se mi taky moc libí ale od toho HKS je to prostě lepší.
U toho styl "HKS" je to za origo raketa ale někteří co jsem tu četl používají i kopie za pár tisíc a dobrý ale někde sem četl že špatný, tak nevím. Když třeba nebude Blow off odfukovat že se zasekne může to něco poškodit?
A když je pořád 100% odfuk pryč, může se na něčem dlouhodobě bohatší směs podepsat? ( vypalí katy nebo tak, vyšší spotřeba třeba o litr) ?
Zatím padla volba na tohle, ale je to celkem dost peněz "jen za zvuk" ale je fajn že nemusím řešit přírubu, prostě plug & play. A přítlakem pružiny se nastaví vracení válečku podle tlaku turba. Je třeba něco podobného v levnějšsí variantě? https://www.asc-tuningimports.cz/produc ... ms--/13076