Ahoj subaristi. V rijnu jsem se po cca 10ti letech vratil k Subaru. Kdysi jsem mnel Imprezu combi, 1996 a byl jsem moc spokojenej. Tak zkousim znova. Presel jsem z XC 70, 2,5turbo summun my 2005 na OB 3,6r. Takze troska srovnani. Krome kufru je Subo vetsi. Ten kufr je dan tvarem aut. Volvo je krabice, takze kufr je vetsi. Co se tyka interieru, tak to dle mne nejde srovnavat. O 5 let starsi volvo ma navrch. Libi se mne vice design palubky, sedacky jsou o moc lepsi a pohodlnejsi. Kuze je na nich i po 100t km jako nova. A jsou krasny. Ty velky svy jsou paradni. Subo nema zadny bocni vedeni. Presto, ze pisou ze to ma snad 11 smeru nastaveni vseho, ve volvu se mne sedelo lepe. Palubka u subara, vcetne stredoveho panelu mne prijde jak lacina hifi vez, sama barvicka a cudlicek. Nicmene funkcni to je. Motor je u suba jasne lepsi, tech cca 50 koni navic musi byt znat. Zase volvo mnelo celkem peknej zvuk, tady nevim, ze bezi motor. 4x4 nema cenu resit. Subaru je jinde. Na jizdnich vlastnostech je znat tech 5 let rozdilu. subo dela vse tak nejak lehceji. Co se tyka spotreby, je cca stejna. Obe auta slouzi jako ,,mama car'', takze vetsinou jezdi pritelkyne. Subo na dedkovskej rezim. Obe auta jezdi v prumeru kolem 10litru. 70% mimo mesto, zbytek mesta. Tak dost srovnani, ted o OB.
Co mne vadi. Veci co tu uz nekdo uvadel, jako trepajici se kapota. Nema vliv na fci, ale je to divny
. Obcas vrzne palubka. Snad si sedne. Obcas neco jakoby uvnitr dveri spolujezdce. Asi tam neco lita. Ovladani BC kolicky je na nic, nicmene pouzivam minimalne, takze nemam problem. Media centrum - je to pekny, navigace mne prekvapila jak pekne a presne funguje. Lepe nez muj Garmin Zumo. HF jede kdyz chce. Pretahnout kontakty z Nokie, SE, iPhone se nedari...porad to jako nacita a nic. Pada BT spojeni. Udajne je to vina telefonu. MP3 prehrava z ipodu super. Couvaci kamera, obzvlast pro holku dobra vec. Ale je porad spinava, takze vlastne nic
. El. rucku neresim. Nevadi mne. Na co si vsak nemohu zvyknout, je bezklicove startovani. Kolikrat vybehnu a auto na mne pipa, nebo zas necham ,,klicek'' vevnitr, osobne bych bral klasickej klic. Na aute je najeto cca 7tis a koberecek u ridice je pomalu na vyhozeni. Je to blbost, ale mohlo to byt lepsi. Co mne stve dost, je jak nikdo zminoval ostrik svetel pri kazdem ostriknuti skla. Porad dolejvam. Svetla mne sviti pekne, tam bez vyhrad.Sedacky mne nevrzou. U zadni roletky v kufru, ta cast co resi zakryti pri posunu u zadnich sedacek, mne spini a odira podhlavniky. Jezdime ve dvou, tak jsem je zvedl a je to OK. Tak, to je snad vse k interieru.
Z venku mne vadi zavirani kufru. Opet jak nekdo psal, nekdy to jde az na 2-3x te. Pry spatne zaviram
Najel jsem ted cca 2500km s 2,5 cvt a ten to mnel OK, tak nevim. Jo a jeste k interieru. To CVT bylo v cernym plysi, a prislo mne o hodne utulnejsi nez ta svetla kuze. Pri 120kmh mam pocit, ze trosku vibruje do volantu. Geometrie OK. To same pri pribrzdeni. Snad to byl jen nejakej zmrazek nekde. Designove se mne taky vice libi starsi generace, ale uz si zvykam i na tuto a prichazim ji na chut. Chtel jsem nove auto a tak stejne neni jina moznost. XC70 ve vybave co jsem chtel je cenove jinde. A i kdyby nebyla, nejpis bych stejne zkusil OB.
Jizdni vlastnosti jsou excelentni, chovani na snehu super. Jsem priznivec off roadu na 2 i 4 kolech a OB mne moc mile prekvapil. Umi hodne. Automat mne prijde v pohode a nejak nemam potrebu srovnavat treba s BMW, kde ma o x stupnu vice. Padla pouzivam v podstate jen kdyz to zkousim a blbnu a nebo pro sjizdeni na snehu k podrazovani. Jak nikdo psal, tak s naklony kstle pri prudsim prujezdu zatacky problem nemam. Jsem naviklej z meho auta na uplne neco jineho
. S autem jsem spokojenej. Vcetne spotreby. Kdyz se chci svezt na SS rezim, spotrebu neresim a nezajima mne co to zere. Pro bezne jezdeni je spotreba super. Trosku boj byl sehnat zimaky. Ten rozmer nikde nebyl. Mam Nokiany a jsem spokojenej. Auto bych si klidne koupil opet. Dokonce jsem uvazoval, ze si v budoucnu koupim GT pro sebe. bohuzel, uz nemam sanci. To je asi vse.
Zdravim TL