A zkoušels jim zavolat? Případně se podívat podle čísla balíku na sledování zásilky? Emailem vždycky posílají info.Mira píše:Tak kde je chyba?
Ale jo, já je taky nijak neobhajuju, žádný zájem na tom nemám... Já jen, že pokud něco nutně potřebuju, mělo to dorazit a nedorazilo, tak bych se asi trochu pídil po tom, kde to je. Je to starost prodejce a dopravce, takže zavolat, že to nedorazilo a ať si to vyřeší. Asi bych jen tak neseděl doma a tiše nelamentoval. Ono totiž když se nikdo nedozví, že to chybí, tak to nikdo řešit nebude... A sháněl bych to, ať už to poslali Poštou, PPL nebo čímkoli jiným...Mira píše:Za mě - nebrat.
My jsme jako firma s jejich službami spokojeni a spousta opravdu velkých firem k nim přechází, tak asi špatní nebudou. Anebo se jim daří využívat konexe...