Vím, že Lidl nářádí, levná řada teda, není úplně sto procent...provedení, kvalita, sem tam něco zazlobí, ale holt cena a jen občasné využití u mě, taky toho mám už spousty ála levné vše i baterie a jsem docela spokojen.
Jen teď mě odešla aku vrtačka, kterou mám v kitu s bruskou, renovátorem, vyměnitelné hlavy... asi jak jsem jí dal minule kouř při broušení dřeva, tak se po letech začíná odporoučet. Bude nejspíš už po záruce, no určitě jo, minimálně pět let jí přeci musím mít, ne- li daleko víc. Musím najít papír, jestli teda najdu, tehdy jsem nekupoval přes e-shop a tak on-line nic nemám teď po ruce.
Motor se nechce rozběhnout, až po domluvě, úderu
Takže zkusím rozebrat, ale vypadá to na odpis, i s tím vším okolo, bruskou, renovátorem...bohužel jo, nic takového jsem teď v nabídce, takový kit nenašel.
Tak přemýšlím kudy dál, jestli zkusit Lidl Performance, bezkartáčový motor, no jasný tip, nejspíš jo, počítám, že by měl být lepší, myslíte si to taky? Pár zkušeností zde s tím už je a nejen zde, tak snad jo.
Jinou značku moc nechci řešit, velice nerad bych.
Jinak teda anabáze a docela nasrání s reklamací ohledně malé aku pilky.
-předám v lidlu obdchodě pilku na reklamaci, nefunkční šroub utahování řetězu.
-email o tom, že mě budou dále informovat
-po měsíci nic, nula info, ani na email, ani na foun, tak čekám a pátý týden jdu na prodejnu
-plné pokladny, nemají čas, čekám minimálně 15 minut, to chápu, samozřejmě nevadí !
-přijde obsluha, žena a začne prudit, hodně prudit, že nechápe proč nemám lístek od reklamace, já na to, že ho možná najdu, ale že mám ve founu to samé i s podpisem jejich kolegyně, jméno vím a je tam vepsané. Tak párkrát dokolečka dokola, já se držím, jsem v klidu, ale jak ona najíždí čím dál víc, tak jsem asi začal vystupovat kapku- vypadat už jinak, tak mě konečně pochopila, že k čemu je ten svět on-line vlastně, že...
-a najednou to šlo, on-line reklamace, bla bla, nicméně se paní vrátila s tím, že ve skladu nic nenašla, jen, že jí to našlo, že nebyl uvedený správný artikl, číslo zboží.
-tak říkám, no dobře a co teď budeme dělat, kde je můj zakoupený výrobek vlastně, na to jen rozpaky oné už zcela jinak vystupující paní...
-prý snad jedině přijít zítra dopoledne, protože na reklamacích mají takovou prac dobu, max teda do dvou hodin odpoledních. Tak říkám,že to mají teda dobrý kšeft tam, když jistě makají už od šesti ráno
no takže ne, dovolenou, volno náhradní si skrz to brát přeci nebudu.
-říkám paní, to není možné, něco je špatně, vy jste uvedli špatné číslo zboží a co nejhůř, žádná lidl odezva, info o vyřízení reklamace ani o oné lhůtě, týden navíc navrch, co jsem stále čekal...
-mezitím jsem si všiml, že v reklamaci je uvedeno, že mě jde o aku, čistě o aku, ne pilu samotnou, takže opět chyba lidl personálu, OK stane se, beru to, o nic nejde, chápu to, bla bla...jo.
-přitom jsem uvedl závadu- špatná, nesjpíš strhlá matice, utahovák řetězu. O aku nebyla ani řeč...
-Tak se paní odebrala hledat do skladu, já jí řekl, že to musí být větší balíček, než jen ono aku zabalené...
-Donesena moje netknutá pilka, s tím, že nesedí ono číslo artiklu. Proboha, co je to tam za mentály, že si nepřečtou ani důvod reklamace, pak by ihned pochopily, že nejde o baterii, ale snad chápu, inu systém, ale stejně si myslím, že opět lidský faktor, negativní.
- Tak co budem dělat teď? Sepsána nová reklamace, opět jsem byl vyzván k důkazům, tentokrát k faktuře od koupi samotné. No asi si jí vytáhnu z prdele teď, tak jsem jí naštěstí našel on-line.
-Tak moc velká omluva od paní a já na to, že mám čekat další měsíc, to jako vážně ? Prý to někdy bývá dřív, no nemyslím si, jen jednou, se mě to stalo...
-Takže to Lidl posral minimálně na dvakrát.
- Nešlo by o nic, jen bych teda tu pilku, teda má žena teď zjara nejvíc potřebovala a furt se mě na ní ptá
-Volal jsem následně, zkoušel na Lidl linku, ale samozřejmě nic neřešící robot, automatika teda řeč.
-Tak mě to celkem teda sejří a v pondělí mám mimořádně volno, tak zajdu do Lidlu dopoledne a budu chtít spojení s lidl reklamačním oddělení naživo a ihned navrácení peněz, nebo dodání zboží, na což mám teda nárok už dávno.
Musím říct, že tohle je teda docela špatné a příště si dám velký pozor co dotyčná obsluha lidl píše do reklamace, ale ani tak nechápu, proč mě neposlali další info o průběhu reklamace, o jejím vyřízení. Na vysvětlenou- tvl tj mazec, oni tu mou pilku vrátili hned druhý den po mé reklamaci zpět do obchodu! Akorát mě jaksi zapomněli o tom informovat. Fakt ne, sledoval jsem sms i email, vše a nic.
Jako stane se, ale neserte mě a okamžitě to vyřešte, když jste to tak hned nadvakrát posrali