Re: Poskládejte si vysněný vůz
Napsal: pát led 11, 2019 12:17 am
No vidíš a já zase nevěděl, že nevíš.
Má pravostranný BH
Má pravostranný BH
Fórum zájmového sdružení příznivců automobilů značky SUBARU
https://subarufanclub.cz/forum/
To je vlastně fakt, to ti nikdo neposkládá. Kupovat starou Omegu za takovou dardu je taky blbost. Přemotorizovaný kombíky se ale naštěstí i navzdory EK pořád dělají, jen jsou mastný, jako třeba MB C 400 se 333 koníky za 1,4 mega a když přihodíš, tak můžeš mít i verzi AMG od 390 do 510 PS....... nebo BMW, i tam je možné vybrat, ale chce to taky 1,5 - 2 mega za funglovku, ale doufám, že ještě po nějakou dobu budou slušně ojeté za polovic. A najde se i pár dalších co si jedou po svém a kde ty zvýšené odvody za emise klienti zatím rádi zaplatí. Kdoví ale jak to bude až tihle spustí za pár let tu elektrifikacivrgada píše:vsak to vlakno je o tom, jak by si to kdo chtel poskladat a ne o tom, co si mysli a preji ostatni diskutujici a sve pravdy ostatnim vnucuji. Ja bych to chtel takhle blbe slozite a je to uplne jedno, protoze mi to stejne nikdo nevyrobi. Nebo je snad nejaky konfigurator automobilky, kde bych si zaskrtl, karoserie jako volvo, podvozek subaru a motor EVO?
....
Horsi je, ze subaru se krapet odklonilo od mych idealu a ja nechci ani ten vysavacovy variator, ani nepovedeny naftak a ani motory, kterym dost chybi kone (proti minulosti), navic i kdyz nejsem znalec, tak …
Systém VTD podle mého bez VDC nepojede. Takže Vrgadovo turbíčko má VDC?HonzaCZ píše:Tak podle servisního manuálu pro MY2003 (evropský trh) měly 2.5 s VDC, 3.0 a 2.0 Turbo vždy VTD. Ale pro daný modelový rok... těžko říct, jestli to dřív nebylo jinak. U BL/BP jsou tyhle věci docela divoký. Nejjistější je ten kód převodovky. Ale počítám, že to bude mít prakticky téměř jistě VTD.
Myslím, že mícháš hrušky s jabkama. VTD nemá s VDC celkem nic společnýho. Zjednodušeně řečeno VTD je systém řízení svornosti mezinápravovýho diferenciálu a VDC je systém ovládaný jednotkou ABS. Jezdím tak 90 % času s vypnutým VDC, aby mi nekecal do řízení.suubaru píše: Systém VTD podle mého bez VDC nepojede. Takže Vrgadovo turbíčko má VDC?
Pro USDM byly běžný modely s VTD a bez VDC. Není důvod proč by VTD nemělo bez VDC fungovat. To, že pro EDM trh to bylo "nalazený" tak, že v podstatě asi neexistuje v Evropě prodaný auto, který by mělo VTD a nemělo VDC, to je věc druhá.suubaru píše: Systém VTD podle mého bez VDC nepojede. Takže Vrgadovo turbíčko má VDC?
Doporučil bych sehnat si "badge" na 5. dveře z 3.6 modelu a máš vyřešeno.Cliffer píše:Ano, vymejšlím ptákoviny a nehodlám nic realizovat. Jen to je neodbytná myšlenka z kolonky snů a úvah.
A proč mě to napadlo?
1) 3.6 je hezčí číslo než 3.0 (36 je moje nejoblíbenější číslo )
Kompresor řeší podstatně líp než 3.6.Cliffer píše:2) Nejde ani tak o trochu výkonu navíc, ale o to, že údajně 3.6 nemá tak slabej spodek.
Jsme na fóru fanoušků subaru vozů. Mám pocit, že desetinou čárku ve spotřebě tady řeší jenom quickly.Cliffer píše:3) Taky dle článků na fóru mi přijde, že 3.6 žerou při v průměru až o 0,5 litru míň.
Přesně tak To je moje doménaHonzaCZ píše: Mám pocit, že desetinou čárku ve spotřebě tady řeší jenom quickly.