Stránka 5 z 13

Re: Outback H6 2000-03

Napsal: pát led 13, 2017 12:11 pm
od spm
To přidej... Boxer, navíc ještě H6, který je do toho auta napsaovaný tak, že tam neni místo. Takže motor musí jít ven. Hlavy máš dvě, typicky budeš chtít dělat obě, protože na té druhé by se brzy stalo to samé. Takže to v tom seš tak pomalu za 20... a když už je to otevřené, tak chceš měnit i těsnění pod víkama, gufera, ... při většim nájezdu jsou většinou vysypaný napínáky na řetěz. Takže osobně bych jenom za to těsnění pod hlavou s těma nezbytnýma věcma okolo počítal minimálně 25k Kč...

Chladič nevim, ten mi pořád ještě slouží :-DDD

Re: Outback H6 2000-03

Napsal: pát led 13, 2017 12:18 pm
od yohn
Neni to tak hrozny. Vyndat ten motor, komplet pretesnit, srovnat hlavy, seridit ventily - v Dobranech i s praci kolem 16t. Platil jsem to 2x.

Re: Outback H6 2000-03

Napsal: pát led 13, 2017 12:18 pm
od emve
V autorizáku těsnění pod hlavama na 3,0R - 35 tis. Kč.

Tyhle auta měly pořizovačku 1,2-1,3 mil, nelze čekat že za kilo budou v top stavu. A nelze ani čekat, že prodávající bude slevovat na veškerý myslitelný servis. Kdo chce auto bez investic, ať si koupí nové.

Re: Outback H6 2000-03

Napsal: pát led 13, 2017 12:27 pm
od spm
yohn píše:Neni to tak hrozny. Vyndat ten motor, komplet pretesnit, srovnat hlavy, seridit ventily - v Dobranech i s praci kolem 16t. Platil jsem to 2x.
Ono je vždycky otázka, co se tam najde... já tam měl na odchodu napínáky (byť slyšet nebyly) a nějakou řemeničku a rázem to bylo o 7 navíc...

Já si na to nijak nestěžuju, nečekám, že to bude jezdit úplně bez investic. Ale zase ten odkazovaný inzerát je zrovna za 2x tolik, než za kolik se ty auta taknějak pohybujou, takže dělat u něj potom všechny tyhle věci by mohlo být k naštvání :-)

Re: Outback H6 2000-03

Napsal: pát led 13, 2017 12:38 pm
od yohn
spm: jj, to mas pravdu. pokud se nedelaj jen ventily ale i neco kolem, tak to naskakuje. ja se pozastavil nad tou cenou, protoze i kdyz to vypada zachovale, porad to ma najeto 200t, je to 15 let stary a 109t je podle me proste uz hodne. zvlast, kdyz to ma nejaky ALE

Re: Outback H6 2000-03

Napsal: pát led 13, 2017 12:51 pm
od Slavek_xxx
emve> z ceny kolem 100 tisic za 15 a vic let stary auto urcite nejakej prostor pro slevu je ;-D
Jinak ja jsem pro zajimavost daval za tesneni pod hlavama 30 tisic. Ale v cene byl chladic, 2 hadice, remen, lozisko remenice, oprava alternatoru, zabrouseni vsech ventilu + vule (24 kousku, to to pak lita), gufera na ventilech, a samozrejme olej s filtrem a chladivem. Plus mozna jeste desticky, to uz si nepamatuju...

Re: Outback H6 2000-03

Napsal: pát led 13, 2017 1:27 pm
od Blekota
Takže těsnění pod hlavou a chladiče se dají brát jako typická bolest u boxerů s 200 tkm? Ja jel s boxerem jen v Olcitu :) Jinak jsem už pár aut měl, vesměs diesely s všemožným nájezdem, ale že by se mělo měnit těsnění pod hlavou, to ani náznakem. Maximálně trochu prolínal kryt ventilů, ale to není žádná tragedie, kor když je pod motorem plastovej dekl.

Re: Outback H6 2000-03

Napsal: pát led 13, 2017 1:47 pm
od spm
Nevím jestli u všech, ale zrovna u H6 se to mezi 200k - 300k km stane typicky vždycky... Zase tam neni žádný přiblblý turbo, který se musí měnit ;-D

Re: Outback H6 2000-03

Napsal: pát led 13, 2017 2:42 pm
od Slavek_xxx
Blekota> 15 let stara vrana s 200k na hrbu - ocekavej i neocekavane :-D Podle meho to tesneni proste prorezne po letech. Provoz na LPG a bioslozka v benzinu tomu rozhodne nepridaji...

Re: Outback H6 2000-03

Napsal: sob led 14, 2017 10:00 pm
od VDC
Blekota ano, těsnění pod hlavama u aut s nájezdem kolem 250 000 je typická závada. Není to závada fatální, vymění se to a jede se dál. Ale je to prostě sranda za dejme tomu 20000.

Ano, může to být trochu méně, ale přesně jak píše SPM, když už ten motor bude na stole, bude fajn udělat všechno, co bude třeba vyřešit. H6 není jednoduchej motor.

Jen pro příklad...
Teď na podzim jsem měl H6 na servisu. Primární důvod byla výměna hydraulických napínáků řetězu. Ale když už byl motor na stole, měnila se hlavní řemenice na klice, je dvoudílná a byla vadná, měnily se ložiska v kladkách, měnil se řemen pohánějící alternátor, servo a klimošku, dělaly se ventilové vůle a svíčky. A stálo to skoro dvacku. Motor má najeto 315000 a když chci, aby dál fungoval, bylo to potřeba.

Re: Outback H6 2000-03

Napsal: ned led 15, 2017 11:59 am
od vena
kdybys chtěl prodal bych ti svoji h6 .ještě se teď párkrát projedu sněhem ;-D [3GEARS] .mám tady i někde skromný vlákno ,jinak klidně sz.

jinak existuje ještě BMW 330 xi,čtyrkola a benzínový šestiválec s 170kW je i v 530i,ale bude jich možná ještě míň než H6.a budou tak ještě o polovic dražší ,byla to alternativa k subaru.

Re: Outback H6 2000-03

Napsal: ned led 15, 2017 5:29 pm
od Blekota
Klucíí, ja uchcávám z tohoto youngtimera. Odkaz jen tak kdo by se chtěl pokochat. Sice ne H6 a navíc starší, ale to auto mi přijde naprosto nádherný. Jen škoda, že ze Schweizu se prý musí platit clo a dph. To zřejmě zhatí smysl dovozu tak starýho auta :( Navíc je tam ted několik rozumně vypadajících H6 za ceny 2-4 tis EUR.
http://www.autoscout24.ch/de/d/subaru-l ... 10%26r%3d5

Re: Outback H6 2000-03

Napsal: ned led 15, 2017 5:30 pm
od Blekota
A tou cenou za přetěsnění problém není, když je to na další 200 tkm. To je pro mne tak 15 let :D
Spíš jak správně říkáte, ideálně aby to bylo hotový nebo odpovídající sleva a udělat to sám.

Re: Outback H6 2000-03

Napsal: ned led 15, 2017 6:16 pm
od Slavek_xxx
Tyhle starsi verze byly asi ridicsky jeste lepsi nez generace be/bh. Akorat 2.5ky DOHC trpely na hlavy. Ty se nastesti daji vymenit za SOHC hlavy z dvoulitru vcetne rozvodu a pak to funguje i s LPG dokonale. Expert na toto tema je clen macasubaru. Bohuzel vsechny kusy techto legacy nebo prvnich outbacku jsou nevratne sezrany korozi :-(

Re: Outback H6 2000-03

Napsal: úte led 17, 2017 6:32 pm
od Blekota
Tak dnes si přijeli Rumuni pro Caravelku - Auto gut, Motor Problem... :) Zkondenzovaná emulze na víčku od oleje a nedali si vymluvit, že to je normální a voda se neztrácí.
Takže mám auto doma, protože opravdu krom toho špasfaktoru mi v ní nic nechybí a vím že Motor je gut. Tak se mi i trochu ulevilo, že mám auto který znám a nemusím čekat co mě na novém starém stroji vypeče.
Je sice velká, pomalá, ale zas jezdí za 8 a odveze 8, což Subo neumí.
V německé inzerci ji nechám, nikam se neženu, hlavně nepotřebuju prodávat pod cenou a tedy tím pádem se nákup čehokoliv jiného odsouvá na neurčito.
Každopádně děkuju za cenné tipy a třeba na to Subarko někdy dojde.
At Vám dobře jezdí.