fiatisimo píše:
a za kolik cca jezdíš dálky, kombin a město mě moc nezajimá:) díky za reakci a za jak dlouho jsi si zvykl na AT? já se nejvíce bojím že když stojím třeba na semaforu nebo na křižovatce mám stále zařazeno a šlapu jen brzdu , nevím no
Moc to nesledujem, ale pár krát som odmeral podla tankovania. Aj pri upalovaní po dialnici 140km/h budíkových na tempomat mi to vyšlo na rovných 8l, ked sú tam aj okresky tak pod 8l určite, také cukačky kludne aj 11,5l. Pretože jazdím cukačky tak mám kludne priemer cez 10l. Po dialnici rýchlejšie moc nejazdím, zasa netúžim platiť pokuty, sem tam vyletí ručička aj na 170km/h, ale vyslovene len pri obiehaní , respektíve krátky úsek. Vtedy ma serie akurát to že nad 150km/h sa deaktivuje tempomat (ale mám US model, EU sa to možno netýka)
Zvyknutie na AT bola otázka max 2 týždnov, kedy sa človek naučil "polohy" plynu.
AT má také spomalené reakcie a tiež sa musí človek naučiť kedy je správny moment šlapnúť podlahu ked chce obehnúť - doslova vyštartovať. Ked to vie tak s tým vystrelí tak ako keby mal manuál
K tomu čo napísal "newli" : ked je raz človej zvyknutý na kachle tak mu príde že atmo neťahá - jednoducho chýba tomu ten pocit ked tlačí turbo. Neprispieva tomu ani dlhšie sprevodovanie, ale zasa sa tým znižuje spotreba. Na obiehanie to určite stačí, akuráť človek to točí normálne po červené pole - pri obiehaní držím podlahu. Čo sa otáčok týka tak pri 90km/h to točí len niečo málo cez 2000rpm, presnejšie asi 2100rpm a je asi logické že to nebude zaberať jak oturbené kachle, pri 130km/h to točí 3000rpm a pri 150km/h 3500rpm. No a ku všetkému ešte aj spotreba, kachliar jazdí do 7l a tu jednoducho nie je problém 10l
Subaru Impreza 2.0GX, 5MT, rv2001...
Subaru Legacy 2.5i, AT, rv2005...