Subaru legacy 2010 dojmy po 10 000 km

Odpovědět
Uživatelský avatar
roura74
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 2017
Registrován: pon črc 27, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Ondřej Horák
Bydliště: Ruda u Rýmařova
Kontaktovat uživatele:

Re: Subaru legacy 2010 dojmy po 10 000 km

Příspěvek od roura74 »

Já chci přímotop. :839: :839: :839:
Tribeca 2008 Executive
________&________
Toyota RAV4 PHEV 2021

EX: Levorg 2017 Sport, Forester 2007 SG, Legacy GT 2010
Uživatelský avatar
HonzaCZ
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22153
Registrován: pát črc 31, 2009 12:00 am
Bydliště: Praha

Re: Subaru legacy 2010 dojmy po 10 000 km

Příspěvek od HonzaCZ »

roura74 píše:Já chci přímotop. :839: :839: :839:
Tak se koukni po webastu.

Jinak táta má Mondeo předchozí generace, a diesel... A to netopí snad 5 km. Holt účinnost motorů, zejména dieselů, pořád stoupá.

Mně to sice topí, po 1 km, když vyjíždím ze sídliště, ale taky to žere skoro 2x tolik ::-DD:
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
dave456
Nováček
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: pon led 03, 2011 9:08 pm

Re: Subaru legacy 2010 dojmy po 10 000 km

Příspěvek od dave456 »

tak díky za pěkné souhrny, má to nějaké mouchy, ale že by se to extrémně kazilo se asi říct nedá. Nicméně teda nejsem přesvědčený, že bych zítra si měl pro to Lego běžet.
A ty kolíky palubáče tam fakt jsou, když jsem byl na předváděčce, tak jsem čuměl jak puk, jsem si vzpoměl na svou první Š105 :845:
Uživatelský avatar
ladis77
Strážce pokladu
Strážce pokladu
Příspěvky: 6134
Registrován: stř zář 09, 2009 7:07 pm
Bydliště: Kralupy nad Vltavou

Re: Subaru legacy 2010 dojmy po 10 000 km

Příspěvek od ladis77 »

me teda ten kolicek az tak moc nevadi, je to teda historie pekelna, ale jelikoz ho pouziju tak 1 za mesic, dokazu to prezit
OTB 2016 Comfort 08/18 ->
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
dave456
Nováček
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: pon led 03, 2011 9:08 pm

Re: Subaru legacy 2010 dojmy po 10 000 km

Příspěvek od dave456 »

jj, jasně, kvůli tédle kravině bych to vůbec nezavrhoval, mě prostě uchvátil ten velký vnitřní prostor, 4kolka, CVT a komfort jízdy. zbytek kašlu, teda krom spolehlivosti.
Uživatelský avatar
hetzer
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1785
Registrován: úte črc 28, 2009 12:00 am
Bydliště: u Prostejova

Re: Subaru legacy 2010 dojmy po 10 000 km

Příspěvek od hetzer »

dave456: nekupuj 2.0 kup 2.5 chytnes subaru virus a bude ti chybet vykon :wink:
:3gears:
'ach 'a' jIH yIt vegh ngech vo'
QIb vo' Hegh
jIH DichDaq taHvIp ghobe' mIghtaHghach vaD SoH 'oH tlhej jIH
dave456
Nováček
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: pon led 03, 2011 9:08 pm

Re: Subaru legacy 2010 dojmy po 10 000 km

Příspěvek od dave456 »

jo díky za upozornění, to už jsem slyšel z více stran, něco na tom bude, 2.5 má o dost vyšší krouťák, i na té předváděčce, jak to auto sedělo na sněhu jak prdel na hrnci, tak ta chuť si na to pořádně šlápnout tam byla :850:
tango
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 6393
Registrován: sob srp 08, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Ondřej Oplt
Bydliště: U Sila 1201,Liberec

Re: Subaru legacy 2010 dojmy po 10 000 km

Příspěvek od tango »

Presne tak obsha nicim nenahradis. já mám 2.5 a nekdy to tam fakt chybi.jak pak rikam nekdo mi ukrad dva hrnce a 0,5 obsahu.

[ Příspěvek odeslán z mobilního zařízení ] Obrázek
Toyota Auris, 2,0D4-D 125k,300nm.
Srdcem JEN A JEN SUBARÁK!!!
http://www.spritmonitor.de/en/detail/525277.html
Uživatelský avatar
Albi
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3172
Registrován: stř črc 29, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Albert Němčík
Bydliště: Železná Ruda / Praha

Re: Subaru legacy 2010 dojmy po 10 000 km

Příspěvek od Albi »

tango píše:.. obsah nicim nenahradis.
leda turbem :826:
Subaru Legacy 2.5 MT sedan '2004 | Kawasaki ZR-7S '2002 | Agados VZ-26 '2009 | Author A-RAY Plus '2008
EX: Subaru Legacy 2.2 MT kombi '1991 | Toyota Tercel 4WD kombi '1986 | Dacia 1310 TX sedan '1989
Uživatelský avatar
romik
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1425
Registrován: pát led 22, 2010 9:48 pm

Re: Subaru legacy 2010 dojmy po 10 000 km

Příspěvek od romik »

roura74 píše:Přidám svou trošku do mlýna.
Nechci porovnávat Lego a Forestera, tak Lego srovnám po 10 tis ze Scoutem (TDI) se kterým jsem najel cca 150 tis km.
No já jsem to měl podobné, když jsem přesedal po cca 300 tis. ze dvou kombi Mondeo, dlouho jsem si zvykal.
Na legacy mě nenadchlo topení, nějak mi je pořád v autě zima. Možná to taky bude vnitřním objemem auta, zkus zatáhnout roletku v kufru, mě to pomáhalo v mondeu, prostor pro vytopení pak byl menší. Obecně klima a automatický režim vytápění je v Subaru oproti jiným značkám aut tragické.Brutálně zamrzají ostřikovače předního skla. Neliju tam nic jinýho jak směs do -30 a i přesto tak od -10ti se jejich dostřik snižuje tak na polovinu a někdy nestříká třeba celá pravá část. Vypozoroval jsem, ža když dám -30, tak ostřikovače stříkají tak jakoby na polovinu výkonu, když dám -20, tak je to bez problémů. Ještě se mi ale nestalo, ža by úplně zamrzly a to jezdím i v těch ukrutných mrazech
K tomu mě fakt serou ostřikovače světel že vyjíždějí při každým malinko delším šplíchnutí na okna. Postav někoho před auto a vyzkoušej krátce drcnout do ostřikovače tak, aby krátce ostříknul okno, tak 2s, a i opakovaně, jestli vyjedou ostřikovače. Na new Foresterech to tak funguje, že nevyjedou, probírali jsme to s Jaromírem, on má XT a chová se mu to stejně. Ty nové modely Forestera a Legacy by mohly mít stejnou logiku ovládání. Pokud vyjedou vždy, tak pak zbývá jedině přepnout na parkovačky a zkusit ostříknout, jestli ostřikovače vyjedou nebo ne, případně úplně vypnout světla, co to bude dělat. Já třeba na prvním mondeu s tím měl stejné trable, na faceliftu už to šlo ostřikovat na parkovačky pouze na sklo.
Vyhřívání zrcátek je nelogicky spřažené se zadním oknem a zrcátka se mi při větší vzdušné vlhkosti dost mlží a musím je pořád zapínat. Na scoutu jsem to měl zaplý pořád a byl pokoj. No u Mondea to fungovao podobně jako u Scoutu, zapnul jsem vyhřívání předního skla a ze zrcátek se po chvíli začalo kouřit, jak se odpařovaly, po nějaké době to samo vypnulo.
Hlavně dceři chybí vyhřívání zadních sedaček. To japky asi ani nedělají. Tak na vyhřívání sedaček u dětí jsme několikrát asi doplatili, protože deti jsou rozehřáté, vyběhnou z auta, záda holé a nachladili se nám.
Na zadním stěrači v zimě neúčinkuje vrchních 8-10 cm. Asi to bude konstrukcí, protože na Foresteru mám stejnej problém. Nevím proč nedávají bezramínkovej stěrač i dozadu. Taky mám stejný problém, ramínkový dozadu je lepší, navíc ta přítlačná pružina je nějaká slabá, vůbec nechce odhrnout sníh a poskakuje to přes něj.
Hrozně se mi plní disky sněhem při jízdě po zasněžené silnici. Je to jak kdyby disky konstrukčně nasávaly vzduch k brzdám. Pak jak zastavím tak teplem trochu odtají a sníh se částečně sesune dolů a musím led a námrazu dostat z kol pryč. Je to fakt bomba čistit, zvlášť třeba v obleku ve větším mrazu kdy je led jako beton. Na scoutu to bylo jen když jsem se točil někde na louce, ale tam jsem měl na zimu plecháče. No to je kapitola sama pro sebe, taky nevím proč se to tak lepí, hlavně na zadku, navíc mám zimní elektrony s nějakou úpravou proti namrzání a stejně to moc nepomáhá. Má to ještě navíc jednu chybku, od doby, co se používají pouze lepené závaží, tak se mi už letos dvakrát stalo, že jsem si dřevěnou metličkou srýpnul nalepené závaží z disku, tak i když si to píšu do mobilu, kolik mám na kterém kole závaží, stejně to pod těma zmrazkama není vidět. Proto zkusím dát znovu klasické naklepávací zinky na ráfek, pokud to půjde.
Narvat tam plnou či skoro plnou PET flašku trochu většího průměru či výšky za jízdy je fakt oříšek. Naštěstí v new foresterovi se vleze 1,5 litrová flaška do všech čtyřech dveří.
Příliš lehký servo řízení. Je tedy o něco tužší než na foresterovi, ale uvítal bych trošku nižší účinek. Zkus se zeptat v servisu, jestli to jde přes řídící jednotku upravit, na Foresterovi to bohužel nejde, už jsem to také řešil.
Docela mi chybí automatické ztmavování zpětných zrcátek, hlavně toho vnitřního. No to mi vadí docela hodně, standartní věc u střední třídy, velice účinný bezpeřnostní prvek, nechápu, proč tu Subaru nemá.
Xenony mají výrazně menší dosvit a hůř osvětlují vnitřní prostor zatáčky. Určitě to nejsou Bixenony, xenony budou na tlumené jako u forestera, dálkové bude asi obyčejná H4. Xenony u subaru a mondeo se nedají srovnat, opravdu těžce zaspali.
Několik věcí je o pohodlí, spousta o bezpečnosti. U foresteru, což je vlastně nižší střední se to dá pochopit (i když výbava Comfort), ale u klasické střední třídy je to spousta věcí, nad kterými jsem i já kroutil zpočátku hlavou. Nechci říkat, že jsou u subaru min. 10 leta za ostatníma, hlavně co se bezpečnostních prvků týče. O komfortu u subaru nemá cenu moc mluvit. Ono hodně záleží na tom, z jakého auta člověk přesedne do subaru.

Jo a co ta NAVI, už sis s tím nějak přes svátky pohrál?
romik
Subaru Forester 2.0i Comfort ES CVT MY18 Obrázek
Subaru Forester 2.0D Comfort MT MY09 EURO4 SW 22611AP207 Obrázek
Uživatelský avatar
Levap
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2233
Registrován: ned říj 04, 2009 10:00 pm
Bydliště: Roztoky

Re: Subaru legacy 2010 dojmy po 10 000 km

Příspěvek od Levap »

Hele to Legacy 2010 nemá zvláštní tlačítko na vyhřívání zrcátek? Můj Outback to má.
Obrázek
Impreza 2.0 MY18
Uživatelský avatar
Albi
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3172
Registrován: stř črc 29, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Albert Němčík
Bydliště: Železná Ruda / Praha

Re: Subaru legacy 2010 dojmy po 10 000 km

Příspěvek od Albi »

Legacy 1991 mělo ostřikovače světel samostatným tlačítkem, ideální (do generace 2004+ se nedávaly, až po faceliftu kvůli xenonům; mě tedy docela chybí)
inu, vývoj :655:
Subaru Legacy 2.5 MT sedan '2004 | Kawasaki ZR-7S '2002 | Agados VZ-26 '2009 | Author A-RAY Plus '2008
EX: Subaru Legacy 2.2 MT kombi '1991 | Toyota Tercel 4WD kombi '1986 | Dacia 1310 TX sedan '1989
Uživatelský avatar
Subaru4ever
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2496
Registrován: pát lis 12, 2010 9:44 pm
Jméno a příjmení: Adam
Bydliště: Praha 5

Re: Subaru legacy 2010 dojmy po 10 000 km

Příspěvek od Subaru4ever »

Levap píše:Hele to Legacy 2010 nemá zvláštní tlačítko na vyhřívání zrcátek? Můj Outback to má.
Náš Outback 2010 NEMÁ zvláštní tlačítko na vyhřívání jenom zrcátek. Vyhřívají se pouze spolu se zadním oknem, stejně jako u Outbacku 2005. Máme Outback MY2010 2,5i Active 6MT
EX Subaru Leone Super Station 1,8 AT, (r.v.83)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2005, LPG (r.v.04)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2010 (r.v.09)
>>> Subaru, čím starší, tím lepší! <<<
marzi
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1377
Registrován: čtv led 21, 2010 11:32 am
Jméno a příjmení: martin zich
Bydliště: plzen

Re: Subaru legacy 2010 dojmy po 10 000 km

Příspěvek od marzi »

Levap píše:Hele to Legacy 2010 nemá zvláštní tlačítko na vyhřívání zrcátek? Můj Outback to má.
Já mám taky Outbacka diesel 2008 z května a zpětná zrcátka se vyhřívají spolu se zadním sklem. Půleny ovladač s vyhříváním čelního skla vpravo u klimatizace. Kde a jak to máš ty?
Subaru Outback 2.0D MY 2008 prodáno
Subaru Legacy kombi 2,5GT MY 2010 prodáno
Subaru Impreza WRX STi MY 2006
BMW 330 Ci cabrio MY 2001
MB GLC 43 AMG MY 2018
Jaguar XK8 MY 1998
Uživatelský avatar
ladis77
Strážce pokladu
Strážce pokladu
Příspěvky: 6134
Registrován: stř zář 09, 2009 7:07 pm
Bydliště: Kralupy nad Vltavou

Re: Subaru legacy 2010 dojmy po 10 000 km

Příspěvek od ladis77 »

ja teda nevim, ale na nasem se zadni vyhrejva pulenym ovladacem-dolni, horni spousi klimu na celni okno a vyhrivani co mam u stelovani svetel vlevo dole vyhrejva zrcatka. mozna to auto melo vyhrejvany sklo, ale mozna je uz meneny, to nevim. kazdopadne tedka tam je bez vyhrejvani a zamrzly okno resim hornim pulenym, tj ofuk na plny koule a spustena klima a to cely automaticky
OTB 2016 Comfort 08/18 ->
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
Odpovědět

Zpět na „V gen. BM/BR (09-14)“