Subaru legacy 2010 dojmy po 10 000 km
- roura74
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2017
- Registrován: pon črc 27, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Ondřej Horák
- Bydliště: Ruda u Rýmařova
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru legacy 2010 dojmy po 10 000 km
Já chci přímotop. :839: :839: :839:
Tribeca 2008 Executive
________&________
Toyota RAV4 PHEV 2021
EX: Levorg 2017 Sport, Forester 2007 SG, Legacy GT 2010
________&________
Toyota RAV4 PHEV 2021
EX: Levorg 2017 Sport, Forester 2007 SG, Legacy GT 2010
Re: Subaru legacy 2010 dojmy po 10 000 km
Tak se koukni po webastu.roura74 píše:Já chci přímotop. :839: :839: :839:
Jinak táta má Mondeo předchozí generace, a diesel... A to netopí snad 5 km. Holt účinnost motorů, zejména dieselů, pořád stoupá.
Mně to sice topí, po 1 km, když vyjíždím ze sídliště, ale taky to žere skoro 2x tolik ::-DD:
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Re: Subaru legacy 2010 dojmy po 10 000 km
tak díky za pěkné souhrny, má to nějaké mouchy, ale že by se to extrémně kazilo se asi říct nedá. Nicméně teda nejsem přesvědčený, že bych zítra si měl pro to Lego běžet.
A ty kolíky palubáče tam fakt jsou, když jsem byl na předváděčce, tak jsem čuměl jak puk, jsem si vzpoměl na svou první Š105 :845:
A ty kolíky palubáče tam fakt jsou, když jsem byl na předváděčce, tak jsem čuměl jak puk, jsem si vzpoměl na svou první Š105 :845:
- ladis77
- Strážce pokladu
- Příspěvky: 6134
- Registrován: stř zář 09, 2009 7:07 pm
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Re: Subaru legacy 2010 dojmy po 10 000 km
me teda ten kolicek az tak moc nevadi, je to teda historie pekelna, ale jelikoz ho pouziju tak 1 za mesic, dokazu to prezit
OTB 2016 Comfort 08/18 ->
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
Re: Subaru legacy 2010 dojmy po 10 000 km
jj, jasně, kvůli tédle kravině bych to vůbec nezavrhoval, mě prostě uchvátil ten velký vnitřní prostor, 4kolka, CVT a komfort jízdy. zbytek kašlu, teda krom spolehlivosti.
- hetzer
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1785
- Registrován: úte črc 28, 2009 12:00 am
- Bydliště: u Prostejova
Re: Subaru legacy 2010 dojmy po 10 000 km
dave456: nekupuj 2.0 kup 2.5 chytnes subaru virus a bude ti chybet vykon
:3gears:
:3gears:
'ach 'a' jIH yIt vegh ngech vo'
QIb vo' Hegh
jIH DichDaq taHvIp ghobe' mIghtaHghach vaD SoH 'oH tlhej jIH
QIb vo' Hegh
jIH DichDaq taHvIp ghobe' mIghtaHghach vaD SoH 'oH tlhej jIH
Re: Subaru legacy 2010 dojmy po 10 000 km
jo díky za upozornění, to už jsem slyšel z více stran, něco na tom bude, 2.5 má o dost vyšší krouťák, i na té předváděčce, jak to auto sedělo na sněhu jak prdel na hrnci, tak ta chuť si na to pořádně šlápnout tam byla :850:
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 6393
- Registrován: sob srp 08, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Ondřej Oplt
- Bydliště: U Sila 1201,Liberec
Re: Subaru legacy 2010 dojmy po 10 000 km
Presne tak obsha nicim nenahradis. já mám 2.5 a nekdy to tam fakt chybi.jak pak rikam nekdo mi ukrad dva hrnce a 0,5 obsahu.
[ Příspěvek odeslán z mobilního zařízení ]
[ Příspěvek odeslán z mobilního zařízení ]
Toyota Auris, 2,0D4-D 125k,300nm.
Srdcem JEN A JEN SUBARÁK!!!
http://www.spritmonitor.de/en/detail/525277.html
Srdcem JEN A JEN SUBARÁK!!!
http://www.spritmonitor.de/en/detail/525277.html
- Albi
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3172
- Registrován: stř črc 29, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Albert Němčík
- Bydliště: Železná Ruda / Praha
Re: Subaru legacy 2010 dojmy po 10 000 km
leda turbem :826:tango píše:.. obsah nicim nenahradis.
Subaru Legacy 2.5 MT sedan '2004 | Kawasaki ZR-7S '2002 | Agados VZ-26 '2009 | Author A-RAY Plus '2008
EX: Subaru Legacy 2.2 MT kombi '1991 | Toyota Tercel 4WD kombi '1986 | Dacia 1310 TX sedan '1989
EX: Subaru Legacy 2.2 MT kombi '1991 | Toyota Tercel 4WD kombi '1986 | Dacia 1310 TX sedan '1989
Re: Subaru legacy 2010 dojmy po 10 000 km
Několik věcí je o pohodlí, spousta o bezpečnosti. U foresteru, což je vlastně nižší střední se to dá pochopit (i když výbava Comfort), ale u klasické střední třídy je to spousta věcí, nad kterými jsem i já kroutil zpočátku hlavou. Nechci říkat, že jsou u subaru min. 10 leta za ostatníma, hlavně co se bezpečnostních prvků týče. O komfortu u subaru nemá cenu moc mluvit. Ono hodně záleží na tom, z jakého auta člověk přesedne do subaru.roura74 píše:Přidám svou trošku do mlýna.
Nechci porovnávat Lego a Forestera, tak Lego srovnám po 10 tis ze Scoutem (TDI) se kterým jsem najel cca 150 tis km.
No já jsem to měl podobné, když jsem přesedal po cca 300 tis. ze dvou kombi Mondeo, dlouho jsem si zvykal.
Na legacy mě nenadchlo topení, nějak mi je pořád v autě zima. Možná to taky bude vnitřním objemem auta, zkus zatáhnout roletku v kufru, mě to pomáhalo v mondeu, prostor pro vytopení pak byl menší. Obecně klima a automatický režim vytápění je v Subaru oproti jiným značkám aut tragické.Brutálně zamrzají ostřikovače předního skla. Neliju tam nic jinýho jak směs do -30 a i přesto tak od -10ti se jejich dostřik snižuje tak na polovinu a někdy nestříká třeba celá pravá část. Vypozoroval jsem, ža když dám -30, tak ostřikovače stříkají tak jakoby na polovinu výkonu, když dám -20, tak je to bez problémů. Ještě se mi ale nestalo, ža by úplně zamrzly a to jezdím i v těch ukrutných mrazech
K tomu mě fakt serou ostřikovače světel že vyjíždějí při každým malinko delším šplíchnutí na okna. Postav někoho před auto a vyzkoušej krátce drcnout do ostřikovače tak, aby krátce ostříknul okno, tak 2s, a i opakovaně, jestli vyjedou ostřikovače. Na new Foresterech to tak funguje, že nevyjedou, probírali jsme to s Jaromírem, on má XT a chová se mu to stejně. Ty nové modely Forestera a Legacy by mohly mít stejnou logiku ovládání. Pokud vyjedou vždy, tak pak zbývá jedině přepnout na parkovačky a zkusit ostříknout, jestli ostřikovače vyjedou nebo ne, případně úplně vypnout světla, co to bude dělat. Já třeba na prvním mondeu s tím měl stejné trable, na faceliftu už to šlo ostřikovat na parkovačky pouze na sklo.
Vyhřívání zrcátek je nelogicky spřažené se zadním oknem a zrcátka se mi při větší vzdušné vlhkosti dost mlží a musím je pořád zapínat. Na scoutu jsem to měl zaplý pořád a byl pokoj. No u Mondea to fungovao podobně jako u Scoutu, zapnul jsem vyhřívání předního skla a ze zrcátek se po chvíli začalo kouřit, jak se odpařovaly, po nějaké době to samo vypnulo.
Hlavně dceři chybí vyhřívání zadních sedaček. To japky asi ani nedělají. Tak na vyhřívání sedaček u dětí jsme několikrát asi doplatili, protože deti jsou rozehřáté, vyběhnou z auta, záda holé a nachladili se nám.
Na zadním stěrači v zimě neúčinkuje vrchních 8-10 cm. Asi to bude konstrukcí, protože na Foresteru mám stejnej problém. Nevím proč nedávají bezramínkovej stěrač i dozadu. Taky mám stejný problém, ramínkový dozadu je lepší, navíc ta přítlačná pružina je nějaká slabá, vůbec nechce odhrnout sníh a poskakuje to přes něj.
Hrozně se mi plní disky sněhem při jízdě po zasněžené silnici. Je to jak kdyby disky konstrukčně nasávaly vzduch k brzdám. Pak jak zastavím tak teplem trochu odtají a sníh se částečně sesune dolů a musím led a námrazu dostat z kol pryč. Je to fakt bomba čistit, zvlášť třeba v obleku ve větším mrazu kdy je led jako beton. Na scoutu to bylo jen když jsem se točil někde na louce, ale tam jsem měl na zimu plecháče. No to je kapitola sama pro sebe, taky nevím proč se to tak lepí, hlavně na zadku, navíc mám zimní elektrony s nějakou úpravou proti namrzání a stejně to moc nepomáhá. Má to ještě navíc jednu chybku, od doby, co se používají pouze lepené závaží, tak se mi už letos dvakrát stalo, že jsem si dřevěnou metličkou srýpnul nalepené závaží z disku, tak i když si to píšu do mobilu, kolik mám na kterém kole závaží, stejně to pod těma zmrazkama není vidět. Proto zkusím dát znovu klasické naklepávací zinky na ráfek, pokud to půjde.
Narvat tam plnou či skoro plnou PET flašku trochu většího průměru či výšky za jízdy je fakt oříšek. Naštěstí v new foresterovi se vleze 1,5 litrová flaška do všech čtyřech dveří.
Příliš lehký servo řízení. Je tedy o něco tužší než na foresterovi, ale uvítal bych trošku nižší účinek. Zkus se zeptat v servisu, jestli to jde přes řídící jednotku upravit, na Foresterovi to bohužel nejde, už jsem to také řešil.
Docela mi chybí automatické ztmavování zpětných zrcátek, hlavně toho vnitřního. No to mi vadí docela hodně, standartní věc u střední třídy, velice účinný bezpeřnostní prvek, nechápu, proč tu Subaru nemá.
Xenony mají výrazně menší dosvit a hůř osvětlují vnitřní prostor zatáčky. Určitě to nejsou Bixenony, xenony budou na tlumené jako u forestera, dálkové bude asi obyčejná H4. Xenony u subaru a mondeo se nedají srovnat, opravdu těžce zaspali.
Jo a co ta NAVI, už sis s tím nějak přes svátky pohrál?
Re: Subaru legacy 2010 dojmy po 10 000 km
Hele to Legacy 2010 nemá zvláštní tlačítko na vyhřívání zrcátek? Můj Outback to má.
- Albi
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3172
- Registrován: stř črc 29, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Albert Němčík
- Bydliště: Železná Ruda / Praha
Re: Subaru legacy 2010 dojmy po 10 000 km
Legacy 1991 mělo ostřikovače světel samostatným tlačítkem, ideální (do generace 2004+ se nedávaly, až po faceliftu kvůli xenonům; mě tedy docela chybí)
inu, vývoj :655:
inu, vývoj :655:
Subaru Legacy 2.5 MT sedan '2004 | Kawasaki ZR-7S '2002 | Agados VZ-26 '2009 | Author A-RAY Plus '2008
EX: Subaru Legacy 2.2 MT kombi '1991 | Toyota Tercel 4WD kombi '1986 | Dacia 1310 TX sedan '1989
EX: Subaru Legacy 2.2 MT kombi '1991 | Toyota Tercel 4WD kombi '1986 | Dacia 1310 TX sedan '1989
- Subaru4ever
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2496
- Registrován: pát lis 12, 2010 9:44 pm
- Jméno a příjmení: Adam
- Bydliště: Praha 5
Re: Subaru legacy 2010 dojmy po 10 000 km
Náš Outback 2010 NEMÁ zvláštní tlačítko na vyhřívání jenom zrcátek. Vyhřívají se pouze spolu se zadním oknem, stejně jako u Outbacku 2005. Máme Outback MY2010 2,5i Active 6MTLevap píše:Hele to Legacy 2010 nemá zvláštní tlačítko na vyhřívání zrcátek? Můj Outback to má.
EX Subaru Leone Super Station 1,8 AT, (r.v.83)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2005, LPG (r.v.04)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2010 (r.v.09)
>>> Subaru, čím starší, tím lepší! <<<
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2005, LPG (r.v.04)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2010 (r.v.09)
>>> Subaru, čím starší, tím lepší! <<<
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1377
- Registrován: čtv led 21, 2010 11:32 am
- Jméno a příjmení: martin zich
- Bydliště: plzen
Re: Subaru legacy 2010 dojmy po 10 000 km
Já mám taky Outbacka diesel 2008 z května a zpětná zrcátka se vyhřívají spolu se zadním sklem. Půleny ovladač s vyhříváním čelního skla vpravo u klimatizace. Kde a jak to máš ty?Levap píše:Hele to Legacy 2010 nemá zvláštní tlačítko na vyhřívání zrcátek? Můj Outback to má.
Subaru Outback 2.0D MY 2008 prodáno
Subaru Legacy kombi 2,5GT MY 2010 prodáno
Subaru Impreza WRX STi MY 2006
BMW 330 Ci cabrio MY 2001
MB GLC 43 AMG MY 2018
Jaguar XK8 MY 1998
Subaru Legacy kombi 2,5GT MY 2010 prodáno
Subaru Impreza WRX STi MY 2006
BMW 330 Ci cabrio MY 2001
MB GLC 43 AMG MY 2018
Jaguar XK8 MY 1998
- ladis77
- Strážce pokladu
- Příspěvky: 6134
- Registrován: stř zář 09, 2009 7:07 pm
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Re: Subaru legacy 2010 dojmy po 10 000 km
ja teda nevim, ale na nasem se zadni vyhrejva pulenym ovladacem-dolni, horni spousi klimu na celni okno a vyhrivani co mam u stelovani svetel vlevo dole vyhrejva zrcatka. mozna to auto melo vyhrejvany sklo, ale mozna je uz meneny, to nevim. kazdopadne tedka tam je bez vyhrejvani a zamrzly okno resim hornim pulenym, tj ofuk na plny koule a spustena klima a to cely automaticky
OTB 2016 Comfort 08/18 ->
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive