koupě prvního S U B A R U

Odpovědět
Uživatelský avatar
quickly
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 16183
Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
Bydliště: Hradubice
Kontaktovat uživatele:

Re: koupě prvního S U B A R U

Příspěvek od quickly »

Slavek_xxx píše:Ale lepsi jako prvni Subaru by bylo toto:
:supeer: :845:
ještě v květnu bych se tomu smál, ale díky šestihrnku už souhlasím :850: ::-DDD: :657:
quickly

Outback BS 2.5 MY19 Obrázek Outback BR 3.6R MY10 Obrázek

Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Uživatelský avatar
Tomáš1002
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2649
Registrován: čtv říj 01, 2009 5:14 pm
Jméno a příjmení: Tomáš Raška
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: koupě prvního S U B A R U

Příspěvek od Tomáš1002 »

quickly píše: ještě v květnu bych se tomu smál, ale díky šestihrnku už souhlasím :850: ::-DDD: :657:
No, chlapci, nevím nevím :655: . Já jsem hodně rád, že za sebou mám 3 zimy s dvoulitrem. I tak budu na sněhu s XT zpočátku hóóódně opatrný, protože tam stači skutečně malinko necitlivě přišlápnout plyn a malér je na světě :sick:
Subaru Forester 2,5XT 2011
Uživatelský avatar
MaSlo
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 913
Registrován: sob pro 25, 2010 2:36 pm
Jméno a příjmení: Martin Slováček
Bydliště: Okolo Vsetína

Re: koupě prvního S U B A R U

Příspěvek od MaSlo »

Doro píše:Cena kolem 90 tis. je snad reálná a náklady na opravu bych tipnul min. na 15-20 tis.

PS: http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ ... er/8897166
Tak už ho slevnili.... A pozor o celé dva tisíce :690:
http://www.tipcars.com/subaru-forester/ ... 67473.html
IG: @svetmasla

Subaru Outback 2.5 121 kW MY07 5MT alias Šedýl
Subaru Forester 2.0 MY01 5MT alias Forejs
Toyota Previa 2.4 VVT-i MY02 alias Kinderwagen
Roman
Nováček
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: pon říj 10, 2011 11:01 pm
Jméno a příjmení: R.S.

Re: koupě prvního S U B A R U

Příspěvek od Roman »

máme tu celkom pekné zľavy na nove subíky:

http://www.subaru.mikona.sk/cennik.htm?1318970911801

rozhodovanie je sakra ťažké.... :655:

čo vy na to, subofili?
Uživatelský avatar
rudas
Nováček
Nováček
Příspěvky: 21
Registrován: ned črc 24, 2011 12:57 pm
Jméno a příjmení: R.Ř.
Bydliště: Střední Čechy

Re: koupě prvního S U B A R U

Příspěvek od rudas »

Doro píše:Takže sem jen narychlo obešel toho forýska, ale zatím jen, co bylo vidět zvenku
......
......
Díkes Doro, seš borec :supeer:

nevim ti, jestli jít do takového projektu... rád bych koupil aspoň něco, s čím dojedu domu a tohle na dojezd ze startu 300 km nevypadá :(
Naposledy upravil(a) quickly dne stř říj 19, 2011 9:23 am, celkem upraveno 1 x.
Důvod: Zkrácena citace
Ruďas
suubaru
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1995
Registrován: čtv zář 08, 2011 2:19 pm

Re: koupě prvního S U B A R U

Příspěvek od suubaru »

toho černého v Rožnově jsem viděl už v červnu, jak jej přivezli, Trochu jej kosmeticky vylepšili, myslím že to není špatný kus. Ovšem z mého pohledu bych trval na turbíně, dá se sehnat za podobné peníze a interiér je dost jinde...nehledě na dynamiku, možná i brzdy jsou lepší, ne?
IMPREZA 2,0i cvt sport MY18 naše dvanácté subaru :-)
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
tango
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 6393
Registrován: sob srp 08, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Ondřej Oplt
Bydliště: U Sila 1201,Liberec

Re: koupě prvního S U B A R U

Příspěvek od tango »

Hlavně, problém je v tom, že první extáze je, když jedeš na sněhu prostě super, pak najdeš jak jezdit ještě rychlejš, ale autí to stále zvláda na jedničku, dojdeš pak k tomu, že motor je největší slabina, páč už to nejde jak chceš :850: , pak budeš mít turbínu jako minimum a pak když na to začneš hamovat, tak brzdy budou stát za :zachod: , takže to min. přezuješ na brzdy z WRX, pokud budeš chtít víc, tak z STI, ale to pak přináší problém ve větším ráfku, což ti pak přestane vadit, protože to bude líp držet.Jenže ještě přední a zadní stabiky s větším průměrem + ještě vzpěry a jiný silentblocky. Na konec zjistíš, že by bylo dost navylepšování, ale kašleš na to, páč chceš mít jen trošku seriový vůz, tak začneš kupovat laděný lauf. Takže jdi do turbíny to je fakt minimu, věř mi mám Otíka 2,5 AT už 3.roky a je to fakt lenoch :6066: Pak už si řekneš jestli investuješ do brz třeba jen desky Feroda 2500 nebo lepší, kotouče atd. Pokud budeš vůbec blázen, což u toho to aute je to otázka času, tak stejně dopadneš tak, že před barákem bude STI, nejlíp 99 STI RA , pokud budeš chtít novější, tak 2008, ale nejradši 2011 sedan STI :657: Bohužel tak to prostě je ::-DDD:
Toyota Auris, 2,0D4-D 125k,300nm.
Srdcem JEN A JEN SUBARÁK!!!
http://www.spritmonitor.de/en/detail/525277.html
Uživatelský avatar
Mira
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 10668
Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Miroslav
Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní

Re: koupě prvního S U B A R U

Příspěvek od Mira »

suubaru píše:toho černého v Rožnově jsem viděl už v červnu, jak jej přivezli, Trochu jej kosmeticky vylepšili, myslím že to není špatný kus. Ovšem z mého pohledu bych trval na turbíně, dá se sehnat za podobné peníze a interiér je dost jinde...nehledě na dynamiku, možná i brzdy jsou lepší, ne?
Kde bereš tu jistotu, že interiér je u turbíny jinde? Ten je přece úplně stejnej jako u atmo. Nebo máš na mysli nějakej konkrétní kus?
Uživatelský avatar
rudas
Nováček
Nováček
Příspěvky: 21
Registrován: ned črc 24, 2011 12:57 pm
Jméno a příjmení: R.Ř.
Bydliště: Střední Čechy

Re: koupě prvního S U B A R U

Příspěvek od rudas »

Lidi, já vám s těma turbínama rozumim, ale shánim auto na denní ježdění.

Chci s ti lítat do práce, což bude denně něco kolem 100 km a tak chci atmošku a nacpat do ní plyn.

Viděl jsem už pár lidí co maji plyn i v turbíně, ale podle mě kombinovat turbo s plynem :1774:
Tak buď to jede jak prase a na spotřebu nekoukám a nebo je to lenoch ale jezdí relativně za hubičku... si myslim.
Plyn do turba bych fakt nedával.

To co píše Tango, je víc jak jistý.. když zatoužim po něčem na blbnutí, tak impreza je jasná volba.
Ale doufám, že mě to jen tak nenapadne ::-DD:
Ruďas
suubaru
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1995
Registrován: čtv zář 08, 2011 2:19 pm

Re: koupě prvního S U B A R U

Příspěvek od suubaru »

Mira píše: Kde bereš tu jistotu, že interiér je u turbíny jinde? Ten je přece úplně stejnej jako u atmo. Nebo máš na mysli nějakej konkrétní kus?
přiznám se, že jsem turbínu z první generace neviděl bez polokůže nebo alcantary.

rudas: jo s tím LPG to chápu, ale prověř si, pokud vím tak 92 kw 2,0 atmosférickým motorům se zaklepávají ventily. A 2,5 atmo z USA mohou mít slušnou spotřebu oleje. Nebo se zase pletu?
IMPREZA 2,0i cvt sport MY18 naše dvanácté subaru :-)
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
Uživatelský avatar
Slavek_xxx
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 8054
Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
Bydliště: Nové Hrady

Re: koupě prvního S U B A R U

Příspěvek od Slavek_xxx »

suubaru píše:rudas: jo s tím LPG to chápu, ale prověř si, pokud vím tak 92 kw 2,0 atmosférickým motorům se zaklepávají ventily. A 2,5 atmo z USA mohou mít slušnou spotřebu oleje. Nebo se zase pletu?
Tak malicko se pletes :845: . Prave motory s 92kW jsou vhodny na prestavbu, maji jednoduchy stelovani ventilu a kolem motoru je spousta mista. O zaklepavajicich se ventilech jsem slysel pouze v souvislosti s DOHC motory.
Spotrebu oleje mely temer vsechny 2.5ky, hlavne pri jizde po dalnici a to jak starsi 115kW tak novejsi 121kW az do roku 2006, kdy se menily pisty a krouzky. Aut z USA moc neni, ale kdyz, tak maji vykon 123kW a trpely spis na prosakovani tesneni pod hlavou smerem ven (narozdil od starsich 110kW, ktere trpely na tesneni pod hlavou vsemi smery). Tolik vycuc z asi milionu for...
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
Uživatelský avatar
Mareka
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 2594
Registrován: čtv bře 24, 2011 8:25 pm
Jméno a příjmení: Marek
Bydliště: Ostrava

Re: koupě prvního S U B A R U

Příspěvek od Mareka »

Nevím zda je téma stále aktuální a hlavně doufám, že nebudu kamenován za odkaz na inzerci u konkurence, ale mají tam teď i pár (na prvý pohled zajímavých) subi http://www.subaruclub.cz/inzerce
Forester XT 2.5 EcuTek 1 (06), ex Forester XT 2.0 EcuTek 2 (02), Forester 2.0 (99)
Uživatelský avatar
quickly
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 16183
Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
Bydliště: Hradubice
Kontaktovat uživatele:

Re: koupě prvního S U B A R U

Příspěvek od quickly »

Mareka, praweb pro náš web není konkurence :1774: , takže žádné kamenování nebude :811:
quickly

Outback BS 2.5 MY19 Obrázek Outback BR 3.6R MY10 Obrázek

Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
hirsch
Nováček
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: ned kvě 13, 2012 7:36 pm

Re: koupě prvního S U B A R U

Příspěvek od hirsch »

Čus borci, chtěl bych se zeptat na spotřeby GX a GT, moc bych si chtěl koupit subaru, tak by mě zajímalo, kolik to tak při normálním stylu jízdy vypije a kolik si bere, když bych si šel v zimě zařádit, co jsem četl, tak GX si veme kolem 10 litrů, taky bych se chtěl poradit který z nich, jakou maj výdrž, co se sere, atd.
tango
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 6393
Registrován: sob srp 08, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Ondřej Oplt
Bydliště: U Sila 1201,Liberec

Re: koupě prvního S U B A R U

Příspěvek od tango »

no hele asi takhle, kolik chceš utratit :850: GX je relativně na pohodu a každé ježdění, GT je super od 9l na 100, klidně 20l na sto.
Kluci co ho mají ti určitě řeknou, ale vše záleží na tom k čemu ho chceš. Jiank je vše klasika, brzdy,spojka,stabiky atd. :850:
Toyota Auris, 2,0D4-D 125k,300nm.
Srdcem JEN A JEN SUBARÁK!!!
http://www.spritmonitor.de/en/detail/525277.html
Odpovědět

Zpět na „Impreza“