Stránka 232 z 253

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Napsal: pon zář 17, 2018 8:47 am
od Skulile
Danielo:
všiml jsem si, že občas při nízké teplotě v DPF filtru naskakují procenta zaplnění klidně 1% po minutě i méně a zastaví se to až když teplota vyleze ke 400°C.
asi je to nějaká ochrana, když se jednotce nezdají naměřené hodnoty, což je nejspíše i tvůj případ, kdy je nejspíše v hadici nízký tlak, protože to někde podfukuje

jsem zvědavý, co se dozvíš v servisu

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Napsal: pon zář 17, 2018 8:50 am
od Traveller
Nechci předbíhat, ale něco mi říká, že v tom jeho servisu se dozví to, že je to normální..., stejně jako ve většině jiných Subaru servisů. <:-< :-|

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Napsal: pon zář 17, 2018 10:03 am
od danielo
Tak dnes na mna nemali cas, objednali ma na stredu, takze zatial ziadne nove info. Ale chcem sa opytat majitelov SJ dieslov ci by sa boli ochotny pozriet na tu inkriminovanu hadicu. sa mi zda ze nie je uplne na doraz nasunuta na intercooler a aj na motor. Pride mi ze ten koniec co ide do motora je tiez volny, je tam vidno bordel a SK paska akoby bola uplne na hrane hadice a tiez je tam vidno medzeru ze nie je uplne dotlacena na doraz.

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Napsal: pon zář 17, 2018 10:32 am
od krokous
Ahoj, intercooler jsem mel dole nekolikrat a hadice muze, ale nemusi byt dorazena az na konci. Dulezite je, abys mel dosedaci plochy ciste a mirne mastne, aby vse dosedlo jak jak ma a bez deformaci a to i po dotazeni stahovaciho pasku.

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Napsal: pon zář 17, 2018 10:35 am
od námořník
Podle obrázků ti to tam buď fouká, nebo minimálně foukalo.

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Napsal: pon zář 17, 2018 10:39 am
od danielo
Aha, tak teraz uz len zistit ci aj ten koniec co ide do motora je dotiahnuty. To ale bez demontaze intercoolera nejde. Ale vzhladom na to ze vrch bol uplne volny a aj hadica na vstupe do intercoolera mala uvolnenu SK pasku, aj ked nie az tak, tak je dost mozne ze aj ten vstup do motora bude uvolneny. Po tom co som dotiahol ten koniec na vystupe z intercoolera a hadicu poutieral tak tam uz je aj po 1500km cisto, ziadny sajrajt. Takze tadial to urcite fukalo a vyzera to tak ze aj na druhom konci to netesni uplne ako by malo.

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Napsal: úte zář 18, 2018 10:02 am
od Skulile
nevím zda je následující možné jen u dieselů nebo je to stejně řešené i u benzínu...

včera jsem zaparkoval před barákem a když jsem vyndaval věci z kufru cítil jsem naftu...kouknu pod auto a normálně to z něj kapalo 8()

vlezl jsem pod auto a zjistil, že nad nápravou vedou z nádrže dvě hadičky a na jedné je jakýsi filtr bo co to je a v jeho trubičce je dírka ::-(((

provizorně jsem to zalátal a objednal jsem se do servisu, protože pro výměnu bude potřeba asi dost věcí sundat a ani nevím co bych měl vlastně objednat...

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Napsal: stř zář 19, 2018 7:39 pm
od danielo
Update: dnes som bol v servise s tým mojim nešťastníkom a v zásade na nič neprišli. Dokonca ani tá hadica z intercooler-a nebola prasknutá. Dotiahli SK pásky, aj tú čo som ja nevedel na vstupe do motora, ale správanie sa nezmenilo :-( Na ceste domov zo servisu mi zanesenie DPF na posledných 4km (z celkových 6,5km) vyleteto z 1% na závratných 34% !!! Pritom ráno, pred tým ako som auto dal do servisu, som úspešne zregeneroval DPFko do 0% Teraz je to len 14km od poslednej regeneracie a už mám 34% zanesenie!!! Fakt nemám šajnu čo sa deje... ale nezdá sa mi to v poriadku.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Napsal: stř zář 19, 2018 9:44 pm
od krokous
...a pichli ti to alespon na diagnostiku?

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Napsal: stř zář 19, 2018 9:55 pm
od danielo
Vraj áno.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Napsal: čtv zář 20, 2018 6:14 am
od vojta74
Asi Tě to moc neuklidní, ale mám to úplně stejně, jakmile teplota venku jde ke 20 stupňům, regenerace je fakt hodně častá, bez ohledu na délku trasy, zatížení motoru. Ale podzim je tu a jak se začne ochlazovat je to hned lepší. V zimě reg. klidně 1tis. km (rekord mám asi 1700km), v létě klidně po těch 100km.

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Napsal: čtv zář 20, 2018 8:36 am
od Subaru70
..regenerace je podle mého špatně nastavená od výrobce neboť je více závislá na venkovní teplotě, která když stoupá, tak čidlo spustí asi dříve než skutečně musí. V zimě jsem také regeneroval jednou za čas..nicméně je vhodné používat co nejkvalitnější naftu, já tankoval EuroOil bez bio a tuším, že teď dělá snad bez bio i Benzina a to Efectu diesel..Dobrá nafta dělá hodně a pak samozřejmě krátké trasy, které ten filtr zanesou během chvilky..a proto jsem do Prahy pořídil benzín...nafta do města prostě nepatří, motor to nemá rád ..

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Napsal: čtv zář 20, 2018 9:07 am
od danielo
Dal som si tu namahu a z Torque logu som urobil graf, da sa vidiet tu https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... sp=sharing. Z toho vysli pre mna celkom zaujimave zistenia. Aspon pre mna.

1. diferencny tlak na DPF nie je priamym ukazatelom zanesenia filtra. Pretoze aj ked sa v podstate nemeni tak zanesenie DPF prudko narasta.
2. prudky narast nastal po tom ako motor, resp. chladiaca kvapalina, dosiahol 65 stupnov.

Pride mi ze bud je fakt DPF management na ... a jednoducho v lete funguje uplne ze zle, pretoze v zime o DPF skoro ani neviem - aspon teda poslednu zimu to tak bolo. Alebo je tu este moznost ze sa nieco pokazilo, ale netusim ze co... A v zhladom na to ze Subaru uz diesel pochovalo, tak sa asi ziadnej pripadnej opravy uz ani nedockam(e) ak to je aj problem DPF managementu. A kedze je to skoro nepredajne tak mi neostava nic ine len dufat ze to este par rokov vydrzi kym zacne byt servis neunosny.

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Napsal: čtv zář 20, 2018 9:33 am
od dethroned
to je divný, že se neřídí diferenčním tlakem. to je primární parametr.

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Napsal: čtv zář 20, 2018 9:39 am
od Subaru70
..taky mi to příjde divný,ale je to tak..okolní teplota navyšuje teplotu na čidle a tím se ta mrcha spouští..