BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem
Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem
Ke každému vstřikovači je palivová hadice za 2 tis. a pak je uvnitř motoru čerpadlo, které je dobré taky repasovat.
Sent from my iPad using Tapatalk
Sent from my iPad using Tapatalk
FORESTER 2.0X AT MY07
FORESTER e-boxer MY21
ex OUTBACK 2.0D MY09
ex OUTBACK 2.5i MY07
dále doma OUTBACK 2.5i MY19
FORESTER e-boxer MY21
ex OUTBACK 2.0D MY09
ex OUTBACK 2.5i MY07
dále doma OUTBACK 2.5i MY19
- Ladis
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 77
- Registrován: pát úno 18, 2011 6:33 pm
- Jméno a příjmení: Vladimir Nowak
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem
uvnitř motoru je maximálně olejová pumpa, čerpadlo nafty je nahoře na motoru, palivové hadice tam také nejsou, jsou tam totiž trubky
www.proturbo.cz - autoservis nejen pro vaše subaru - originál i aftermarket díly, stavíme a opravujeme motory, chiptuning, ecutek, haltech, apexi
Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem
při výměně vstřiků se k čerpadlu nedostali, repasovali ho až s výměnou bloku...a i kvůli vstřikům šel motor ven
hadice nebo trubky, stály balík a jsou údajně na jedno použití
Sent from my iPhone using Tapatalk
hadice nebo trubky, stály balík a jsou údajně na jedno použití
Sent from my iPhone using Tapatalk
FORESTER 2.0X AT MY07
FORESTER e-boxer MY21
ex OUTBACK 2.0D MY09
ex OUTBACK 2.5i MY07
dále doma OUTBACK 2.5i MY19
FORESTER e-boxer MY21
ex OUTBACK 2.0D MY09
ex OUTBACK 2.5i MY07
dále doma OUTBACK 2.5i MY19
- Ladis
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 77
- Registrován: pát úno 18, 2011 6:33 pm
- Jméno a příjmení: Vladimir Nowak
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem
Samozřejmě že musel motor ven, když jsou vstřiky uvnitř hlav, na tom není nic překvapivého. Spíš mě zaráží, že když měnili palivové trubky ke vstřikům a museli mít sání odstrojené aby se na ně dostali, že nevyměnili i to čerpadlo, už jim přece vůbec nic nebránilo, už tam nic nepřekáží.
www.proturbo.cz - autoservis nejen pro vaše subaru - originál i aftermarket díly, stavíme a opravujeme motory, chiptuning, ecutek, haltech, apexi
- filippek
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2310
- Registrován: úte úno 15, 2011 10:52 am
- Jméno a příjmení: Filip Pecka
- Bydliště: Jablonecko
Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem
A na kolik tak cca vyjde práce s výměnou?Ladis píše:diesel euro 5, 100 tis + dph, mám ho skladem
Odesláno z mého Lenovo A7010a48 pomocí Tapatalk
Nyní: Forester SG 2,0 r.v.05 poface
Bylo: Outback 3.0R H6, r.v.06
Bylo: Forester 2,0 XT r.v.04
Bylo: Outback 3.0R H6, r.v.06
Bylo: Forester 2,0 XT r.v.04
- Ladis
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 77
- Registrován: pát úno 18, 2011 6:33 pm
- Jméno a příjmení: Vladimir Nowak
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem
podle toho co všechno je poničené, většina dieselu má prasklou hlavu, polovina z nich má proprezlé palivové nebo vodní trubky, většinou je zničený i dvouhmotový setrvačník, protože právě on pohltil ten ráz když se zlomila klika ... takže ještě cca 30 až 50 tis za další materiál a práci
www.proturbo.cz - autoservis nejen pro vaše subaru - originál i aftermarket díly, stavíme a opravujeme motory, chiptuning, ecutek, haltech, apexi
- filippek
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2310
- Registrován: úte úno 15, 2011 10:52 am
- Jméno a příjmení: Filip Pecka
- Bydliště: Jablonecko
Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem
Tak to je fakt mazec. Já jen že někdy se objevují v inzerátech auta s mrtvým motorem za lákavý peníze, kdy i +100tis by ještě někdy stálo za úvahu. Takhle už ovšem to je v naprosté většině nesmysl.
Odesláno z mého Lenovo A7010a48 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého Lenovo A7010a48 pomocí Tapatalk
Nyní: Forester SG 2,0 r.v.05 poface
Bylo: Outback 3.0R H6, r.v.06
Bylo: Forester 2,0 XT r.v.04
Bylo: Outback 3.0R H6, r.v.06
Bylo: Forester 2,0 XT r.v.04
Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem
Máte někdo zkušenosti s výmazem OIL dilution pro diesel Euro 4 ?
Začal jsem trochu experimentovat.
Mám několik diagnostik. Ty však stačí jen na primitivní věci.
Pro boxer diesel Euro 4 doporučují FreeSSM, příp. ROMRAIDER.+ VAG kabel.
Ten VAG kabel jsem zakoupil.
FreeSSM stáhnul, doinstaloval ovladače.
Pomocí FreeSSM nyní zjistím stav všeho. Např. zaplnění DPF, stav oil dilution, dojezd v km do výměny oleje
a plno dalších volovin.
Nerad bych něco pošramotil. Dělali jste s tím někdo reset oil dilution ?
Pokud ano, jak jste postupovali ? Jinak u té nové verze 1.2.5 by to mělo jít.
Dík za radu.
Začal jsem trochu experimentovat.
Mám několik diagnostik. Ty však stačí jen na primitivní věci.
Pro boxer diesel Euro 4 doporučují FreeSSM, příp. ROMRAIDER.+ VAG kabel.
Ten VAG kabel jsem zakoupil.
FreeSSM stáhnul, doinstaloval ovladače.
Pomocí FreeSSM nyní zjistím stav všeho. Např. zaplnění DPF, stav oil dilution, dojezd v km do výměny oleje
a plno dalších volovin.
Nerad bych něco pošramotil. Dělali jste s tím někdo reset oil dilution ?
Pokud ano, jak jste postupovali ? Jinak u té nové verze 1.2.5 by to mělo jít.
Dík za radu.
SUBARU Impreza 2.0D MT MY 2010
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 228
- Registrován: sob bře 29, 2014 6:52 pm
- Bydliště: Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem
No toto vsetko sa da riesit aj cez bluetooth ELM a TorquePro, mam sice EURO V, ale myslim ze to pouzivaju aj majitelia EURO IV. V TorquePro mam nastaveny alarm v pripade ze sa spusti regeneracia DPF a mohol som tomu prisposobit jazdny styl aby som mu co najviac ulahcil vypalenie DPF. Ak mas zaujem mozem tu hodit moje nastavenie s Custom PID pre TorquePro.
Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem
Já nechci nic pozorovat, potřebuji provést RESET OIL DILUTION, nejjednodušeji, jak to jen jde. Tak , jak to dělají v servisu, kde to provádí pomocí http://www.ecutek.comdanielo píše:No toto vsetko sa da riesit aj cez bluetooth ELM a TorquePro, mam sice EURO V, ale myslim ze to pouzivaju aj majitelia EURO IV. V TorquePro mam nastaveny alarm v pripade ze sa spusti regeneracia DPF a mohol som tomu prisposobit jazdny styl aby som mu co najviac ulahcil vypalenie DPF. Ak mas zaujem mozem tu hodit moje nastavenie s Custom PID pre TorquePro.
diagnostiky a kabelu.
Bluetooth ELM a TorquePro to mám taky. Hezká hračka.
Určitě to jde udělat v ROMRAIDERu, jenže to je už na mě příliš složité. Nahrávají se do toho tabulky hodnot pro různá vozidla.
Programuje se v C++, posílají se přes terminál Hexa kódy apod.
SW FreeSSM je speciální nástroj právě pro SUBARU.
Zkusím to podle https://www.youtube.com/watch?v=-bnFeHwTZtg
pokud to půjde.
EURO V má tu výhodu, že to můžeš udělat i bez diagnostiky.
Na Euro IV je to bohužel problém.
Včera jsem to zkoušel na tom SW FreeSSM , rejpal jsem se v tom hodně dlouho. Závěr:
RESET OIL DILUTION udělat na FreeSSM nástroji NEJDE.
Sice vytáhnete všechny informace, co v tom autě jsou, ale nezměníte NIC.
Teď zbývá už jen ROMRAIDER.
Nainstaloval jsem ho, nahrál potřebné mapy pro boxer diesel.
No je to síla. To jsem právě nechtěl, aby to bylo takhle komplikované.
Ale našel jsem možnost spustit TERMINÁL pro spuštění hexa kódů.
Tak uvidíme, kam tato cesta povede.
Jak říká soused, bylo by to MOC JEDNODUCHÉ.
Naposledy upravil(a) Fitipaldi dne stř říj 12, 2016 9:41 am, celkem upraveno 1 x.
SUBARU Impreza 2.0D MT MY 2010
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 228
- Registrován: sob bře 29, 2014 6:52 pm
- Bydliště: Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem
No neviem či sa to dá na EURO V bez diagnostiky, to by ma celkom zaujímalo že ako sa to dá
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem
Už se to tu psalo mnohokrát, musíte víc číst:danielo píše:No neviem či sa to dá na EURO V bez diagnostiky, to by ma celkom zaujímalo že ako sa to dá
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
It also said the oil replacement data 'should' be reset..
start engine
depress & hold brake peddle
turn rear demister on
turn parker/clearance light on
turn rear demister off
turn lights off
turn rear demister on (again)
turn parkers on (again)
turn rear demister off
turn lights off
release brake
the glow plug light should blink for 5 seconds to confirm reset has been successful
note - the above steps need to be done pretty quickly. i think you have a max of 4 seconds between each of the above steps.. If it fails, let engine idle for 30 seconds, turn off for 15 seconds and retry..
SUBARU Impreza 2.0D MT MY 2010
Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem
Tak jsem začal laborovat. Pomocí FreeSSM sbírám data a dělám pokusy.
Přišel jsem na to, že zhruba na 50 km se zvedne zaplnění DPF o 1 %.
Koupil jsem nějaký přípravek na vyčištění DPF od LiquiMolly. Měl jsem nalít do plné nádrže asi 0.2 L , jenže mě nějak ujela ruka, není tam žádné odměřování,ryska, a nalil jsem
tam rovnou 0.5 L . Doporučené dávkování je jinak 1L na 300L nafty.
Po 200 km kleslo zaplnění z 55% na 46%. A to aniž by došlo k regeneraci.
Jestli to nekecá, tak je to celkem zajímavé. S touto srágorou to auto je trochu lenivější, jednou to spustilo i kalibraci při volnoběhu.
Uvidíme časem.
Přišel jsem na to, že zhruba na 50 km se zvedne zaplnění DPF o 1 %.
Koupil jsem nějaký přípravek na vyčištění DPF od LiquiMolly. Měl jsem nalít do plné nádrže asi 0.2 L , jenže mě nějak ujela ruka, není tam žádné odměřování,ryska, a nalil jsem
tam rovnou 0.5 L . Doporučené dávkování je jinak 1L na 300L nafty.
Po 200 km kleslo zaplnění z 55% na 46%. A to aniž by došlo k regeneraci.
Jestli to nekecá, tak je to celkem zajímavé. S touto srágorou to auto je trochu lenivější, jednou to spustilo i kalibraci při volnoběhu.
Uvidíme časem.
SUBARU Impreza 2.0D MT MY 2010
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 228
- Registrován: sob bře 29, 2014 6:52 pm
- Bydliště: Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem
Isto je to 50km na 1% v DPF? To by znamenalo regenerácie kazdych 3250km tak 5km na 1% DPF by som bral. Ja to sledujem uz skoro 2 roky a príde mi to nereálne.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem
Přesně to vychází regenerace každých 800 km. Ta mnou uvedená hodnota je dána tím, že těch 50 km bylo najeto na zahřátém motoru, bez prudkých akcelerací, pozvolným přesunem po dálnici. Kdyby se jednalo o jízdu v kolonách, stání na křižovatkách, tahání přívěsu, s využitím potenciálu motoru, tak by to asi vypadlo jinak .
SUBARU Impreza 2.0D MT MY 2010