aandree a jeho Outback MR18

Diskuse o vozidlech jednotlivých členů fóra na jednom místě.
Uživatelský avatar
CoZmo
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1687
Registrován: ned říj 25, 2009 10:23 pm

Re: aandree a jeho Outback MR18

Příspěvek od CoZmo »

X-mode zapínej až když ti bude hrozit hnědej proužek. Časem přijdeš na to, že to inženýři vymysleli dobře a budeš jezdit tak, jak je to nastavený normálně (VDC ON, X-mode off) a s tím pražskou břečku poznáš jenom podle špinavýho auta. X-mode je prostě jenom do brutálu, jako utopený auto v bahně po prahy padající ze skály...

to mám lepší výzvu: jak zanechat auto v Neutrálu odbržděné s vypnutým motorem? Dá se docílit toho, aby to nepískalo jak potrefený podsvinče? Model v servisu...
čím víc bahna, tím víc Subaru

aneb In mud we trust!

Subaru Outback 3.6 H6 MY19 BS Premium - Canada
Subaru Outback 3.0 H6 MY05
ex Subaru Legacy 2,2 MY92
aandree
Nováček
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: čtv led 18, 2018 6:32 pm
Jméno a příjmení: Ondřej
Bydliště: Praha

Re: aandree a jeho Outback MR18

Příspěvek od aandree »

Mám další dva technické dotazy...
1) Koupil jsem jetou kompletní sadu zimáků, údajně i se senzorama TPMS (jezdily jednu sezonu taky na Outbacku). Bohužel nějak nejsem schopnej přimět auto, aby senzory načetlo. To asi jen tak jednoduše tim tlačítkem ve schránce u spolujezdce nejde, co? Tak jako tak s tím ještě budu muset do pneuservisu na převážení - poraděj si s tim všude, nebo budu muset do autorizáku Subaru?
2) Po otevření víčka palivový nádrže si to celkem dost vyfoukne - v nádrži je evidentně přetlak, to je normální? Možná to je nějaká specialitka kvůli boxeru, nebo naopak možná nefunkční přetlakový ventil...? Žádný jiný auto co jsem kdy měl, mi to nedělalo, proto se na to radši ptám.
Subaru Outback MY2018, 2.5 129 kW, Executive, červená metalíza
exs: Opel Antara, Lancia Lybra, Trabant 1.3, Trabant 601
Uživatelský avatar
quickly
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 16183
Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
Bydliště: Hradubice
Kontaktovat uživatele:

Re: aandree a jeho Outback MR18

Příspěvek od quickly »

ad 1) měl by to umět každý lepší pneuservis
ad 2) úplně normální, několikrát se to tady řešilo
quickly

Outback BS 2.5 MY19 Obrázek Outback BR 3.6R MY10 Obrázek

Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Uživatelský avatar
Tapan
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 14991
Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
Jméno a příjmení: Štěpán Z.
Bydliště: Zliv (České Budějovice)

Re: aandree a jeho Outback MR18

Příspěvek od Tapan »

Já měl vždycky za to, že v nádrži je podtlak, ne přetlak...?
Lvl. 1 Subaru Necromancer

Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Uživatelský avatar
StandaB
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3719
Registrován: pát led 03, 2020 2:20 pm
Jméno a příjmení: Stanislav Becvar
Bydliště: Nürnberg

Re: aandree a jeho Outback MR18

Příspěvek od StandaB »

aandree je novej. :-) Ondro, je to podtlak, a je to normalni u nas vsech. :-)
aandree
Nováček
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: čtv led 18, 2018 6:32 pm
Jméno a příjmení: Ondřej
Bydliště: Praha

Re: aandree a jeho Outback MR18

Příspěvek od aandree »

No vida, já na to šel logicky tak, že v nádrži spíš bude přetlak, kterej pomáhá čerpadlu rvát palivo do motoru :-D Každopádně díky za uklidnění.
Subaru Outback MY2018, 2.5 129 kW, Executive, červená metalíza
exs: Opel Antara, Lancia Lybra, Trabant 1.3, Trabant 601
Odpovědět

Zpět na „Vozidla členů SFC“