Jozifek & Subaru
- Jozifek
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 601
- Registrován: stř čer 01, 2016 6:09 pm
- Jméno a příjmení: Josef Lášek
- Bydliště: Praha
Re: Jozifek rad Legracyubaru
Přiznám se, že nevím. Ale v nejhorším bych jí musel dát do bazaru a protože na smlouvání moc nejsem, dostal bych za ní to, co by mi bylo nabídnuto. A tolik si asi představuju. Když budeš mít zájem, můžeme se někdy domluvit a nějaké solidní obchodníky s ojetými vozy navštívit
Pořád doufám, že se koleno zotaví, ale dávám mu mín než 50%.
Když jsem si ji pořizoval, tak jsem počítal s tím, že mi vydrží přinejmenším 250 tisíc km, to by znamenalo tak 16 let.
Proto ji hýčkám a rozmazluji. Nikdy nebyla v automatické myčce, pouze ruční mytí, v létě to nepřeháním, v zimě ano
Pořád doufám, že se koleno zotaví, ale dávám mu mín než 50%.
Když jsem si ji pořizoval, tak jsem počítal s tím, že mi vydrží přinejmenším 250 tisíc km, to by znamenalo tak 16 let.
Proto ji hýčkám a rozmazluji. Nikdy nebyla v automatické myčce, pouze ruční mytí, v létě to nepřeháním, v zimě ano
MY18 Forester XT
MY22 Franklin S10A
Re: Jozifek rad Legracyubaru
..neexistuje solidní obchodník s ojetými auty Na výkup tě oškubou a na bazar zase vezmou velkou provizi...Pokud máš aspoň rámcovou představu pošli mi třeba SZ..
SUBARU Forester 2,0i Comfort MY16 (SJ) Spotřeba - 8,4l
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
- Jozifek
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 601
- Registrován: stř čer 01, 2016 6:09 pm
- Jméno a příjmení: Josef Lášek
- Bydliště: Praha
Re: Jozifek rad Legracyubaru
Protože, jak to bývá, všechno špatné je i k něčemu dobré, musel jsem opustit manuální převodovku a s tím i mojí krásnou ForEsterku. Bohužel máme nyní v rodině takové nešťastné období, kdy operace stíhá operaci a je nezbytně nutné abychom byli mobilní, musel jsem hledat rychle čím ji nahradit.
Měl jsem jasno v tom, že barva musí být červená, výbava Comfort, motor benzín 2,0 s CVT a když CVT tak s ES.
Protože manželkám bývá obvykle pořád chladno a ta moje jezdí vzadu s dětskou sedačkou, chtěl jsem vyhřívaná sedadla i vzadu.
Takovou možnost nabízejí pouze u Carpentera.
Zašel jsem se tam tedy zeptat, jak to vypadá s termíny dodání.
Červenou by sehnali až někdy koncem ledna a to je moc pozdě.
Tou dobou se jeden červený Forester objevil v nabídce i ve Zlíně, žena souhlasila, že oželí i ta sadadla, ale nakonec jsme se dozvěděli, že je již prodaný, stejně jako další dva, co jsou na cestě.
Zašel jsem tedy opět k Carpenterům, jestli by nesehnali nějakou jinou barvu.
Sehnat se dala pouze šedá, ta se nám zdála nějaká smutná, poptal jsem tedy něco veselejšího
a nakonec je to černé jako bota
ale od včerejška naše Ještě taková zajímavost, dnes jsem vezl tchána a tchýni do Liberce, bolestí trpícího tchána, zoufalou tchýni, ale to není až tak zajímavé. Zajímavější je, že než jsem vyjel s novým autem a takovým nákladem na dálnici, řekl jsem si, že musím najet alespoň 150km, aby se ukázalo něco, co nikdo nemá rád, ale u nových věcí se to někdy objevuje. Naštěstí nikde nic, olej všechen, nic neupadlo, vše funkční.
Naplniv bandasku vervístovkou vydal jsem se na testovací okruh.
Pro znalé hlavního města a okolí, vede přes tunely, pak nahoru směr Letňany, odtud po MO na Černý most a pořád dál až do tunelů a to celé několikrát. Jsou tam úseky 50, 70, 80 i 100, nahoru, dolů i po rovině. To celé jsem shodou okolností skoro přesně před rokem absolvoval is novým 2,0i MT. Ten to dal na Geolanderech za 7,4 litru na sto. XT na zimních Nokianech Jel jsem většinou na tempomat plus deset procent, občas jsem řadil manuálně, protože CVT na I by byla schopná jet to celé na 1400 otáček. Píšu to ne proto, že bych snad chtěl jezdit s takovou spotřebou, ale protože se tady několikrát řešilo, za kolik by s XT jezdili řidiči jako jsou QUICKLY nebo TRAVELLER.
Po včerejšku jsem si jistý, že kdyby jezdili, tak, jak jsem se tady dočetl, zvládnou to do osmi litrů.
Po návratu z Liberce, už jsem se dostal na přijatelnějších 9,4
Měl jsem jasno v tom, že barva musí být červená, výbava Comfort, motor benzín 2,0 s CVT a když CVT tak s ES.
Protože manželkám bývá obvykle pořád chladno a ta moje jezdí vzadu s dětskou sedačkou, chtěl jsem vyhřívaná sedadla i vzadu.
Takovou možnost nabízejí pouze u Carpentera.
Zašel jsem se tam tedy zeptat, jak to vypadá s termíny dodání.
Červenou by sehnali až někdy koncem ledna a to je moc pozdě.
Tou dobou se jeden červený Forester objevil v nabídce i ve Zlíně, žena souhlasila, že oželí i ta sadadla, ale nakonec jsme se dozvěděli, že je již prodaný, stejně jako další dva, co jsou na cestě.
Zašel jsem tedy opět k Carpenterům, jestli by nesehnali nějakou jinou barvu.
Sehnat se dala pouze šedá, ta se nám zdála nějaká smutná, poptal jsem tedy něco veselejšího
a nakonec je to černé jako bota
ale od včerejška naše Ještě taková zajímavost, dnes jsem vezl tchána a tchýni do Liberce, bolestí trpícího tchána, zoufalou tchýni, ale to není až tak zajímavé. Zajímavější je, že než jsem vyjel s novým autem a takovým nákladem na dálnici, řekl jsem si, že musím najet alespoň 150km, aby se ukázalo něco, co nikdo nemá rád, ale u nových věcí se to někdy objevuje. Naštěstí nikde nic, olej všechen, nic neupadlo, vše funkční.
Naplniv bandasku vervístovkou vydal jsem se na testovací okruh.
Pro znalé hlavního města a okolí, vede přes tunely, pak nahoru směr Letňany, odtud po MO na Černý most a pořád dál až do tunelů a to celé několikrát. Jsou tam úseky 50, 70, 80 i 100, nahoru, dolů i po rovině. To celé jsem shodou okolností skoro přesně před rokem absolvoval is novým 2,0i MT. Ten to dal na Geolanderech za 7,4 litru na sto. XT na zimních Nokianech Jel jsem většinou na tempomat plus deset procent, občas jsem řadil manuálně, protože CVT na I by byla schopná jet to celé na 1400 otáček. Píšu to ne proto, že bych snad chtěl jezdit s takovou spotřebou, ale protože se tady několikrát řešilo, za kolik by s XT jezdili řidiči jako jsou QUICKLY nebo TRAVELLER.
Po včerejšku jsem si jistý, že kdyby jezdili, tak, jak jsem se tady dočetl, zvládnou to do osmi litrů.
Po návratu z Liberce, už jsem se dostal na přijatelnějších 9,4
Naposledy upravil(a) Jozifek dne pát pro 15, 2017 8:52 am, celkem upraveno 1 x.
MY18 Forester XT
MY22 Franklin S10A
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49492
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jozifek rad Legracyubaru
Jozífku tak to je dobře, že ač ses musel zbavit oblíbeného manuálu, nejsi z CVT zklamán. Tak ať ti dělá jen a jen radost. A já myslím, že bude, protože páteční kus tu měl akorát Tráva.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- Jozifek
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 601
- Registrován: stř čer 01, 2016 6:09 pm
- Jméno a příjmení: Josef Lášek
- Bydliště: Praha
Re: Jozifek rad Legracyubaru
Jak se říká
Sejde z očí,sejde z mysli
Poslední dva měsíce jsem jezdil s AT Outbackem, dnes už do něj zalezu bez problémů, ale tchán ne....
A na manuál už jsem poomalu zapoměl.
Někdy ještě ruka hledá, ale hlava ví
A ta CVT v XT je super, kdyby mi pořád nelezla na nervy
Sejde z očí,sejde z mysli
Poslední dva měsíce jsem jezdil s AT Outbackem, dnes už do něj zalezu bez problémů, ale tchán ne....
A na manuál už jsem poomalu zapoměl.
Někdy ještě ruka hledá, ale hlava ví
A ta CVT v XT je super, kdyby mi pořád nelezla na nervy
MY18 Forester XT
MY22 Franklin S10A
- Metuzalem
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2443
- Registrován: pát zář 22, 2017 5:52 pm
- Jméno a příjmení: Milan P.
- Bydliště: venkov u Jaroměře
Re: Jozifek rad Legracyubaru
Můj Šedivák Forester XT je o 3 měsíce mladší - tedy podle prodeje, ale musím potvrdit, že
a) na I je CVT schopna jen 1400 otáček skoro pořád, tak protože mám teprve cca 3000 km tak pouštím tempomat jen abych viděl, že funguje a dostal do krve jeho ovládání, jinak jezdím bez něj a tu a tam přepínám na S a S#. Přesto mám průměr od počátku 8,6 a to by možná byl i nižší, kdybych se buď snažil nebo jezdil delší trasy. To je takovej ten dědkovskej průměr A jednu cestu už mi to ukázalo 7,6, ale to byla výjimka (celou cestu silný provoz s rychlostí cca 80, tak jsem nepředjížděl a skoro usnul).
b) CVT je fakt moc dobrá, zatím se nikdy nezachovala nějak jinak, než bych si představoval. Pravda neověřoval jsem, jak mě nenechá překročit otáčky do červeného pole a sama přeřadí byť v manuálním režimu, protože mám soukromé zajížděcí maximum 4 tis. a to ještě jen někdy a ne na moc dlouho. Ale to by asi stejně nebylo moc na závadu.
Docela mě pobavila ironie osudu - "smutná" šedá a když pak není zbytí, tak máš "neveselou" černou Manželka taky říkala něco o smutné šedé, tak jsem jí vysvětlil, že šedá je elegantní a je klid.
Brzo budou naše 2.0 XT výjimečné kusy, když se je vbrzku chystají přestat vyrábět, tak ať ti dobře slouží.
a) na I je CVT schopna jen 1400 otáček skoro pořád, tak protože mám teprve cca 3000 km tak pouštím tempomat jen abych viděl, že funguje a dostal do krve jeho ovládání, jinak jezdím bez něj a tu a tam přepínám na S a S#. Přesto mám průměr od počátku 8,6 a to by možná byl i nižší, kdybych se buď snažil nebo jezdil delší trasy. To je takovej ten dědkovskej průměr A jednu cestu už mi to ukázalo 7,6, ale to byla výjimka (celou cestu silný provoz s rychlostí cca 80, tak jsem nepředjížděl a skoro usnul).
b) CVT je fakt moc dobrá, zatím se nikdy nezachovala nějak jinak, než bych si představoval. Pravda neověřoval jsem, jak mě nenechá překročit otáčky do červeného pole a sama přeřadí byť v manuálním režimu, protože mám soukromé zajížděcí maximum 4 tis. a to ještě jen někdy a ne na moc dlouho. Ale to by asi stejně nebylo moc na závadu.
Docela mě pobavila ironie osudu - "smutná" šedá a když pak není zbytí, tak máš "neveselou" černou Manželka taky říkala něco o smutné šedé, tak jsem jí vysvětlil, že šedá je elegantní a je klid.
Brzo budou naše 2.0 XT výjimečné kusy, když se je vbrzku chystají přestat vyrábět, tak ať ti dobře slouží.
Forester 2.0XT Comfort, MY2017, SJ - Šedivák
- davidherda
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 5788
- Registrován: ned led 04, 2015 2:11 pm
- Jméno a příjmení: David Herda
- Bydliště: podhradí Křivoklátu
Re: Jozifek rad Legracyubaru
GRATULUJI!!!
Outback 2.5X MY16 -Modrák
BRZ 2.0 MY13-BRZo
Outback 2.0D MY12 - služebáq
Outback 2,0D MY16-Goldback -ex
XV 2,0i MY18-iXVestr -ex
Forester 2,0XTi MY02-Silvestr -ex
Forester 2,0X MY03-Modrestr -ex
Forester 2,0X MY04-Pinkrestr-ex
Forester 2,5XT MY09-Černestr-ex
- Jozifek
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 601
- Registrován: stř čer 01, 2016 6:09 pm
- Jméno a příjmení: Josef Lášek
- Bydliště: Praha
Re: Jozifek rad Legracyubaru
Děkuji za gratulace,
Metuzalem "smutná" šedá, "neveselá" černá. Tu barvu jsem chtěl hlavně pro kluka, snad to můžu prozradit, pod stromečkem bude mít úplně stejně černého Forestera XT, tak snad truchlit nebude. A černá se mu líbí
Brzo budou naše 2.0 XT výjimečné kusy, když se je vbrzku chystají přestat vyrábět, tak ať ti dobře slouží.
Tak jest a když si ještě představím, jak jednou zaklepu u nebeské brány, vyjde svatý Petr v triku SUBARU, tak určitě budou nějaké plusové body
Ještě mě trochu zarazilo, jak se u XT za deště a sněhu špiní motorový prostor. U MT to tak nebylo, ale měl jsem tam kryt pod motorem, který vypadal oproti XT takový bytelnější, tak jestli to může být tím nebo jak turbo saje, kdo ví....
Metuzalem "smutná" šedá, "neveselá" černá. Tu barvu jsem chtěl hlavně pro kluka, snad to můžu prozradit, pod stromečkem bude mít úplně stejně černého Forestera XT, tak snad truchlit nebude. A černá se mu líbí
Brzo budou naše 2.0 XT výjimečné kusy, když se je vbrzku chystají přestat vyrábět, tak ať ti dobře slouží.
Tak jest a když si ještě představím, jak jednou zaklepu u nebeské brány, vyjde svatý Petr v triku SUBARU, tak určitě budou nějaké plusové body
Ještě mě trochu zarazilo, jak se u XT za deště a sněhu špiní motorový prostor. U MT to tak nebylo, ale měl jsem tam kryt pod motorem, který vypadal oproti XT takový bytelnější, tak jestli to může být tím nebo jak turbo saje, kdo ví....
MY18 Forester XT
MY22 Franklin S10A
- cleo
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 6371
- Registrován: čtv lis 20, 2014 11:38 am
- Jméno a příjmení: Pavel Klofáč
- Bydliště: Poddžbánsko
Re: Jozifek & Subaru
Gratulace k povedenýmu autí . Já mám jen atmošku, kryt pod motorem a motor je zaprasenej hned, už jsem si zvykl, občas ho ručně umeju.
MY2020 Subaru Outback 2.5i Active - otouš
ex 2016 Subaru Forester 2.0i-L Comfort CVT - modrásek
ex 2016 Subaru Forester 2.0i-L Comfort CVT - modrásek
- Metuzalem
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2443
- Registrován: pát zář 22, 2017 5:52 pm
- Jméno a příjmení: Milan P.
- Bydliště: venkov u Jaroměře
Re: Jozifek rad Legracyubaru
To teda budou Vánoce! Sice v černém, ale v tomto konkrétním případě to rozhodně důvod k truchlení neníJozifek píše:...pod stromečkem bude mít úplně stejně černého Forestera XT, tak snad truchlit nebude...
52. díl Anděl Páně?Jozifek píše:...když si ještě představím, jak jednou zaklepu u nebeské brány, vyjde svatý Petr v triku SUBARU...
No jo, mě se špiní motor taky, hrozně rychle se špiní vlastně celý auto, to je ta elegantní šedáJozifek píše:Ještě mě trochu zarazilo, jak se u XT za deště a sněhu špiní motorový prostor.
Forester 2.0XT Comfort, MY2017, SJ - Šedivák
- Jozifek
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 601
- Registrován: stř čer 01, 2016 6:09 pm
- Jméno a příjmení: Josef Lášek
- Bydliště: Praha
Re: Jozifek & Subaru
Dnes jsme s tahounem Otónem absolvovali STK, jediná výtka - orezlý vyfuk. Podle toho v jaké je kondici a jak přibývají km to vypadá, že bude jezdit ještě tak priblizne 100 až 200 let
MY18 Forester XT
MY22 Franklin S10A
- Traveller
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11918
- Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: Česká Třebová
Re: Jozifek rad Legracyubaru
Tak tak. Snad jenom já jsem měl s Forejsem trochu trápení. Ale auto to bylo fajn.VDC píše:Jozífku tak to je dobře, že ač ses musel zbavit oblíbeného manuálu, nejsi z CVT zklamán. Tak ať ti dělá jen a jen radost. A já myslím, že bude, protože páteční kus tu měl akorát Tráva.
Tak ať ti to pěkně jezdí a nejlépe do 8l/100km.
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
- Jozifek
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 601
- Registrován: stř čer 01, 2016 6:09 pm
- Jméno a příjmení: Josef Lášek
- Bydliště: Praha
Re: Jozifek & Subaru
Auto je prima a spotřeba se díky skladbě cest blíží spíš než k 8 k 11. Ale, že to jde i pod těch 8 mám vyzkouseno a to prozatím stačí
MY18 Forester XT
MY22 Franklin S10A
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49492
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jozifek & Subaru
Je to dobře, že to neplatí absolutně, že nová auta stojí za prd. A zrovna u Outbacka mě to těší obzvlášť, protože je to moje krevní skupina !
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- Jozifek
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 601
- Registrován: stř čer 01, 2016 6:09 pm
- Jméno a příjmení: Josef Lášek
- Bydliště: Praha
Re: Jozifek & Subaru
Včera jsem se vrátil s našimi z pravidelného servisu.
Oproti původnímu plánu se to protáhlo na tři dny.
Zrada nastala na stále ještě "zánovním" XT, kde se oproti původnímu plánu muselo měnit více věcí, které nebyly skladem.
To, že půjde na výměnu chladič klimatizace, tušili všichni zúčastnění, ale nepočítali jsme s ložisky na předních kolech a komplet silentbloky na předních ramenech.
OUTBACK MY 2005 dostal nové filtry, olej do motoru a handsfree Parrot.
K dokonalosti by to chtělo na Otónovi nějak vylepšit světla.
Srovnání s LED na XT je jako noc a den
Oproti původnímu plánu se to protáhlo na tři dny.
Zrada nastala na stále ještě "zánovním" XT, kde se oproti původnímu plánu muselo měnit více věcí, které nebyly skladem.
To, že půjde na výměnu chladič klimatizace, tušili všichni zúčastnění, ale nepočítali jsme s ložisky na předních kolech a komplet silentbloky na předních ramenech.
OUTBACK MY 2005 dostal nové filtry, olej do motoru a handsfree Parrot.
K dokonalosti by to chtělo na Otónovi nějak vylepšit světla.
Srovnání s LED na XT je jako noc a den
MY18 Forester XT
MY22 Franklin S10A