Stránka 3 z 3

Re: Prodej Legacy 2.5 GT Sport 2010 195kW

Napsal: čtv kvě 21, 2015 5:46 pm
od ladis77
asi nekdo kdo je schopnej dotahnout auto z ameru a zaridi vsechny obstrukce s tim spojeny aby si mohl uz jen jezdit ?
takze ota 3.6 vyjde na cca 1.25 mega

Re: Prodej Legacy 2.5 GT Sport 2010 195kW

Napsal: čtv kvě 21, 2015 6:02 pm
od kiti
Ladis77

mi šlo o to jestli je to solidní firma????????????????

Re: Prodej Legacy 2.5 GT Sport 2010 195kW

Napsal: čtv kvě 21, 2015 6:03 pm
od fort
To je firma, kolem které jsem párkrát jel v Ostravě a vždycky jsem slintal. Mají tam vystavené nějaké us vozy a vedle je Land Rover, takže bacha na cestu :)

Odesláno z mého W910 pomocí Tapatalk

Re: Prodej Legacy 2.5 GT Sport 2010 195kW

Napsal: čtv kvě 21, 2015 6:07 pm
od fort
Jo, tak to nevím jenom jsem reagoval jestli nějakou někdo nezná. Tváří se jako autorizák, vedle je myslim mercedes atp. Takže i dobrá adresa, nevypadá jako nějaký tuctový bazar. Ale osobně jsem tam nebyl.

Odesláno z mého W910 pomocí Tapatalk

Re: Prodej Legacy 2.5 GT Sport 2010 195kW

Napsal: čtv kvě 21, 2015 6:20 pm
od kiti
Sice to sem nepatří ale slintal jsem nad tou Toyotou FJ Cruiser.

Re: Prodej Legacy 2.5 GT Sport 2010 195kW

Napsal: čtv kvě 21, 2015 7:13 pm
od Mira
kiti píše:Ladis77

mi šlo o to jestli je to solidní firma????????????????
Kiti tohle je solidní firma http://www.denker.cz/nabidka/index.php.
A stačí jediný pohled na obsah motorů těch aut a srdce zaplesá.

Re: Prodej Legacy 2.5 GT Sport 2010 195kW

Napsal: čtv kvě 21, 2015 7:50 pm
od bushman1
Treba ty Dodge Ramy s italskymi motory ::-DD:
To je americka klasika jako vino.

Re: Prodej Legacy 2.5 GT Sport 2010 195kW

Napsal: pát kvě 22, 2015 9:39 am
od Subaru70
Mira píše:Myslím, že pro většinu zde to dilema není. Prostě pokud má někdo turbo benzín, tak si nevezme žádnej sazínek, protože to nejede a ani točit se to nedá. Prostě traktor. Na pojíždění po poli dobrý.
..jen pro vysvětlenou - to je mi jasný že nelze srovnávat turbo benzín a naftu, nejsem debil, ale já tu neporovnávám turbo benzín, ale to nad čím uvažuje, zda 2,5 beňo a nebo 2.0 diesel...a věř mi, že diesel nepatří jen na pole, protože pokud ano, pak tam patří i ta 2,5..páč ta na tom není o nic líp výkonově...leckdy i hůř. Nicméně také v závěru píšu, že ideální snadno řešitelnou variantou je XTéčko, které bych voůil pokud bych se měl rozhodovat..

Re: Prodej Legacy 2.5 GT Sport 2010 195kW

Napsal: pát kvě 22, 2015 11:18 am
od HonzaCZ
Jo, dýzl nepatří jen na pole, ale jen do kamen :845:

Jinak nemyslím si, že by při dálničních rychlostech mělo XT žrát nějak podstatně víc než atmo. Má někdo zkušenosti?

Re: Prodej Legacy 2.5 GT Sport 2010 195kW

Napsal: pát kvě 22, 2015 11:26 am
od Subaru70
..nejlíp 2,5i asi posoudí AndreaM se svým novým miláškem..Jinak u benz.Forejse 2,0 atmo jsem měl dálnici max do 7l když se jelo v limitech...většinou ale i méně..

Re: Prodej Legacy 2.5 GT Sport 2010 195kW

Napsal: pát kvě 22, 2015 11:37 am
od Traveller
Dvoulitr atmo po dálnici bere okolo 7-8l/100km při cca 130km/h. A tím nemyslím okamžitou spotřebu dle PP, ale skutečnou spotřebu se zohledněním km najetých po dálnici z celkové délky třeba jednoho výletu.
Ale když se pojede třeba ke 150km/h, tak už to tam poteče jak špína do kanálu. Zde ovšem nemohu sloužit, protože jezdím striktně dle předpisů. ::-DD: ::-DD:

Re: Prodej Legacy 2.5 GT Sport 2010 195kW

Napsal: pát kvě 22, 2015 11:46 am
od kwt2000
A dvaapůlka je na tom tak nějak stejně. Podle předpisů není problém jezdit s Oťasem za 7,5.

Re: Prodej Legacy 2.5 GT Sport 2010 195kW

Napsal: pát kvě 22, 2015 4:52 pm
od Ivooos
U Lega 2,5 je to následující:

Když se jede v limitu dálnice tedy do 130km/h ideálně na tempomat, tak je to 7,2-7,6 L/100Km podle počasí větru atd.

Když se jede dálnice svižněji, tak nějak častěji v levém pruhu tedy mezi 150-160 km/h, tak je to někde mezi 8,2-8,8 L/100Km a zase záleží na všemožném kolem. Na českých dálnicích jsem se nikdy nedostal přes 9 L/100km.

Když jsem dal německo, s plným plynem, prostě kdykoliv to šlo, tak jsem to vyhnal ke 200km/h, parkrát mi ručička olizovala i 230km/h tak mi ta 60l nádrž vystačila tak tak na 500km, takže výsledek byl 11,4 L/100km. Vyšší spotřebu jsem už na nádrž nikdy nedal a popravdě si nedokážu představit, jak bych musel jet, aby byla vyšší. Snad nějaký okruh.

Mimo město se většinou ani při svižné jizdě nedostanu přes 8 L/100km, při ekojízdě to jde s přehledem i pod 7.

Jednou jsem dál Boleslav-Kolín-Jihlava-Kolín-Boleslav za 6,2 L/100Km , ale chtělo to hodně sebezapření.

U OTB to bude vše o nějaký ten půllitřík nahoru.

Můj dlohodobý průměr po 43 tis km je 8,4 se vším všudy tedy včetně cukaček po městě atd. Je v tom však skoro 60% dálnice a poměrně často ta německá. Kdybych jezdil jen po ČR tak mi 100% začíná dlohodobý průměr sedmičou.