Ale jenom když ty žigulíky nezávodily ::-DDD: :657:Harry píše:Wartburgy mi chodily i na moje směsky ::-DD: tak, že jsem s nima z místa (na semaforech) pozávodil i Žiguli 1500! :supeer:
Subaru & Ethanol e85
Re: Subaru & Ethanol e85
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16196
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru & Ethanol e85
Strýcův Wartburg kombi jezdil zásadně na ruský letecký benzín (je od Mnichova Hradiště) . Když Rusáci odešli, musel se ho zbavit, protože na nic jiného nechtěl jezdit.
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
- Harry
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1517
- Registrován: ned srp 02, 2009 12:00 am
- Bydliště: Pražská 605, Dobřichovice
Re: Subaru & Ethanol e85
Kecáš! :!: :850: ::-DDD:HonzaCZ píše: Ale jenom když ty žigulíky nezávodily ::-DDD: :657:
Prvních 100 až 200 m bylo jasně mejch, :supeer: než se mu to rozjelo. ::-DDD:
Wartburg šel velmi rychle z místa. Proto taky v začátcích autocrossu měly svojí zvláštní třídu, a taky se párovaly dva motory k sobě do vyšší třídy.
Pak se to začlo všelijak omezovat, protože vyhrával ten, kdo měl dlouhý peníze. Buď laboroval s Wartburgama, nebo se 7 litrovejma amerikama, kde mu stačily 3 kvalty. Takže se udělala třída myslím 1150 ccm, páč Wartburg nešel víc převrtat (asi na 1130), a ostatní jezdili třídu 1300 nebo 1600. Připomínám že čistě litrovej motor dával Melkusovi 118 PS.
Velký ameriky ustřihli tím že se to omezilo do 4.000 nebo 4.500 ccm, to už nevím přesně....
Harry / Jindra
LEGACY II BG, H4 2,5/110 kW STW, model GX MY 96/97 AT
Veritas omnia vincit!
LEGACY II BG, H4 2,5/110 kW STW, model GX MY 96/97 AT
Veritas omnia vincit!
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1536
- Registrován: stř zář 02, 2009 6:21 pm
Re: Subaru & Ethanol e85
HonzaCZ píše: Ale jenom když ty žigulíky nezávodily ::-DDD: :657:
Honzo to se trochu mýlíš, Wartburg ač obsahově žádná sláva 3 válce, 992 ccm tak byl dost hbitý. Přeci jen dvoutak šel pěkně do otáček.
Koukám že už mě Harry předběhl.
Ex. Subaru Outback BR MY11 2,5 123Kw
Subaru Forester SG MY03 2,0 92Kw
CUCV M1009. V8 6,2D
Subaru Forester SG MY03 2,0 92Kw
CUCV M1009. V8 6,2D
Re: Subaru & Ethanol e85
Harry pochopil, že jde o pošťuchování :845:Vladimir_xh píše:Honzo to se trochu mýlíš, Wartburg ač obsahově žádná sláva 3 válce, 992 ccm tak byl dost hbitý. Přeci jen dvoutak šel pěkně do otáček.
Koukám že už mě Harry předběhl.
Jinak já měl LADA 1300 a i na plyn to jelo fakt pekelně, až jsem se někdy bál... Zrovna jsem si vzpomněl, jak jsem před těma pár lety závodil na semaforech s wartburgem... heh, jak na srazu veteránů... Jo a dal jsem ho, s převahou - asi to neměl tak dobře poštelovaný - a nebo nezávodil ::-DD:
:3gears:
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 736
- Registrován: úte led 25, 2011 9:17 am
- Jméno a příjmení: Ivoš
- Bydliště: Brandýs nad Labem
Palivo E85
Jelikoz tady nedavno probehla diskuze tykajici se pouziti paliva E85 v Subaru z duvodu usetreni urcitych nakladu na provoz, tak bych se chtel podelit o par postrehu z teto tematiky.
Palivo E85 v porovnani s Naturalem 95 ma priblizne o 30% nizssi energetiou ucinnost, takze pri spaleni 1L E85 vyrobi motor o 30% mene energie nez pri spaleni 1L N95. Z toho logicky vyplyva o 20% vetsi spotreba paliva pri stejnem stylu jizdy. Neni potreba o tom pochybovat, jsou to realne hodnoty. Myslim, ze prodejci Ford, Saab a jim podobni, kteri tyto auta nabizeji, vam to potvrdi. (Proc logicky pouze o 20% a ne 30%, je vysvetleno nize)
Pri cenene cca 25kc za 1L E85 a 35Kc za 1L N95, je tedy vysledny efekt uspory temer nulovy.
Je zde jedna moznost jak dostat z E85 vice uspory a to tak, ze budete drzet motor v max. zatizeni. (max. zatizeni neznamena, ze jej tocite do maxima, ale ze i v hodne nizkych otackach zrychlujete zasadne na plny plyn, rekneme ze pouzivate pedal stylem ON/OFF, ale pritom jedete ecorally). V teto situaci, kdy motor max. zatezujete, mate nejnizsi moznou mernou spotrebu nebot motor ma nejvyssi ucinnost. Toto je opet realne meritelny fakt, ne teorie.
Jelikoz palivo E85 ma vyssi oktanove cislo cca 104, s cimz se motor vyporada tak, ze mirne posune zapaleni smesi do vyssi uvrati a z toho plyne i zvyseni ucinnosti motoru. (setkavate se stim i kdyz natankujete N98 misto N95, kdy motor toho mene spotrebuje, protoze se mu jednoduse zvysi ucinnost, ktera se vsak opetovne nejvice projevi pri max. zatizeni). Pri tomto stylu jizdy a pouziti E85 misto N95 je ralne se dostat na spotreb vyssi pouze o cca 15-20%, takze muzeme rict ze v tomto pripade pri pouziti E85 usetrite, nebot cenovy rozdil je techto paliv je 30%.
Takze kdyz to shrnu, tak pri pouziti E85 je mozne pri agresivnejsim stylu slapani na plyn (zamerne nerikam, agresivnejsim stylu jizdy) usetrit cca 15% nakladu, pri normalnim stylu jizdy cca do 5% nakladu na palivo, pri soucasnych cenach na trhu.
Je zde vsak i par minusu a ty nejhlavnejsi jsou:
1- schopnost vyporadat se motoru s vyssim oktanovym cislem, zejmene s ohledem na sedla ventilu.(seriove vyrabene vozy na E85 je maji tvrdsi) Zde vsak, pokud toto palivo budete mixovat N95, tak asi zadne riziko nehrozi, nebot napriklad i LPG ma oktanove cislo cca 102 a stim ma Subaru zkusenosti dobre.
2-Jelikoz E85 obsahuje lih, tak je velka pravdepodobnost, ze vam odejde palivove cerpadlo v nadrzi, nebot pri kombinaci el. energie s lihem vznika elektroliza, ktera zapricinuje korodovani (zreziveni) kovovych casti a to zejmena v cerpadle, takze se proste casem rozsype. (taktez seriove vozy na E85 maji upraveno)
3-Horsi startovatelnost zejmena za nizssich teplot. (seriove vozy maji el.predehrev bloku motoru)
4-Jelikoz se jedna o bio palivo, tak samozrejme doba rozkladu je vyrazne kratsi nez standartniho ropneho produktu, takze natankovat plnou a nechat stat auto mesic v garazi, se nevyplati.
Dle meho nazoru, tedy mixovani E85 s N95 v beznych autech, velkou usporu neprinese, spise muze prinest vice starosti. Tuto uvahu vsak necham na kazdem z Vas a je mozne ze i tech par % usetrenych naklada na palivo, nekomu za to stat bude. Upozornuji vsak, ze to v zadnem pripade nebude tech 10kc na L jak na prvni pohled vypada.
Podobne souvislosti s ucinnosti motoru, spotrebe, oktanovem cisle atd, lze najit i u pohonu na LPG. Jelikoz vask je na tom LPG lepe jak v energeticke ucinnosti, tak v cene za 1L, je vysledna uspora vyraznejsi jako u pouziti E85, nutna je vsak samozrejme vetsi prvotni investice.
A hura muze zacit diskuze a to jsem zvedavej, kolik z vas me posle i s mim prispevkem do :zachod:
PS:
Ucinnost benzinovych motoru se pohybuje mirne nad 30% a dieslu kolem 40% (preplnovani par % pridava obema motorum). Teoreticka max. ucinnost pistoveho spalovaciho motoru je 65%. Pres tuto hranici se nasi konstrukteri nikdy nedostanou. (predpokladam ze boxer diesel je nyni na 60%, nebot jede jak das a skoro nic nezere :ironie: ) (proto takovy vyvoj elektromotoru, nebot el. motor ma max. az 95%). Ucinnost motoru, je rozdil, mezi prijatou energii z paliva a vydanou energii na klice (mech.prace). Ztracena energie se premenuje na teplo.
Palivo E85 v porovnani s Naturalem 95 ma priblizne o 30% nizssi energetiou ucinnost, takze pri spaleni 1L E85 vyrobi motor o 30% mene energie nez pri spaleni 1L N95. Z toho logicky vyplyva o 20% vetsi spotreba paliva pri stejnem stylu jizdy. Neni potreba o tom pochybovat, jsou to realne hodnoty. Myslim, ze prodejci Ford, Saab a jim podobni, kteri tyto auta nabizeji, vam to potvrdi. (Proc logicky pouze o 20% a ne 30%, je vysvetleno nize)
Pri cenene cca 25kc za 1L E85 a 35Kc za 1L N95, je tedy vysledny efekt uspory temer nulovy.
Je zde jedna moznost jak dostat z E85 vice uspory a to tak, ze budete drzet motor v max. zatizeni. (max. zatizeni neznamena, ze jej tocite do maxima, ale ze i v hodne nizkych otackach zrychlujete zasadne na plny plyn, rekneme ze pouzivate pedal stylem ON/OFF, ale pritom jedete ecorally). V teto situaci, kdy motor max. zatezujete, mate nejnizsi moznou mernou spotrebu nebot motor ma nejvyssi ucinnost. Toto je opet realne meritelny fakt, ne teorie.
Jelikoz palivo E85 ma vyssi oktanove cislo cca 104, s cimz se motor vyporada tak, ze mirne posune zapaleni smesi do vyssi uvrati a z toho plyne i zvyseni ucinnosti motoru. (setkavate se stim i kdyz natankujete N98 misto N95, kdy motor toho mene spotrebuje, protoze se mu jednoduse zvysi ucinnost, ktera se vsak opetovne nejvice projevi pri max. zatizeni). Pri tomto stylu jizdy a pouziti E85 misto N95 je ralne se dostat na spotreb vyssi pouze o cca 15-20%, takze muzeme rict ze v tomto pripade pri pouziti E85 usetrite, nebot cenovy rozdil je techto paliv je 30%.
Takze kdyz to shrnu, tak pri pouziti E85 je mozne pri agresivnejsim stylu slapani na plyn (zamerne nerikam, agresivnejsim stylu jizdy) usetrit cca 15% nakladu, pri normalnim stylu jizdy cca do 5% nakladu na palivo, pri soucasnych cenach na trhu.
Je zde vsak i par minusu a ty nejhlavnejsi jsou:
1- schopnost vyporadat se motoru s vyssim oktanovym cislem, zejmene s ohledem na sedla ventilu.(seriove vyrabene vozy na E85 je maji tvrdsi) Zde vsak, pokud toto palivo budete mixovat N95, tak asi zadne riziko nehrozi, nebot napriklad i LPG ma oktanove cislo cca 102 a stim ma Subaru zkusenosti dobre.
2-Jelikoz E85 obsahuje lih, tak je velka pravdepodobnost, ze vam odejde palivove cerpadlo v nadrzi, nebot pri kombinaci el. energie s lihem vznika elektroliza, ktera zapricinuje korodovani (zreziveni) kovovych casti a to zejmena v cerpadle, takze se proste casem rozsype. (taktez seriove vozy na E85 maji upraveno)
3-Horsi startovatelnost zejmena za nizssich teplot. (seriove vozy maji el.predehrev bloku motoru)
4-Jelikoz se jedna o bio palivo, tak samozrejme doba rozkladu je vyrazne kratsi nez standartniho ropneho produktu, takze natankovat plnou a nechat stat auto mesic v garazi, se nevyplati.
Dle meho nazoru, tedy mixovani E85 s N95 v beznych autech, velkou usporu neprinese, spise muze prinest vice starosti. Tuto uvahu vsak necham na kazdem z Vas a je mozne ze i tech par % usetrenych naklada na palivo, nekomu za to stat bude. Upozornuji vsak, ze to v zadnem pripade nebude tech 10kc na L jak na prvni pohled vypada.
Podobne souvislosti s ucinnosti motoru, spotrebe, oktanovem cisle atd, lze najit i u pohonu na LPG. Jelikoz vask je na tom LPG lepe jak v energeticke ucinnosti, tak v cene za 1L, je vysledna uspora vyraznejsi jako u pouziti E85, nutna je vsak samozrejme vetsi prvotni investice.
A hura muze zacit diskuze a to jsem zvedavej, kolik z vas me posle i s mim prispevkem do :zachod:
PS:
Ucinnost benzinovych motoru se pohybuje mirne nad 30% a dieslu kolem 40% (preplnovani par % pridava obema motorum). Teoreticka max. ucinnost pistoveho spalovaciho motoru je 65%. Pres tuto hranici se nasi konstrukteri nikdy nedostanou. (predpokladam ze boxer diesel je nyni na 60%, nebot jede jak das a skoro nic nezere :ironie: ) (proto takovy vyvoj elektromotoru, nebot el. motor ma max. az 95%). Ucinnost motoru, je rozdil, mezi prijatou energii z paliva a vydanou energii na klice (mech.prace). Ztracena energie se premenuje na teplo.
Naposledy upravil(a) Ivooos dne pon kvě 30, 2011 9:59 pm, celkem upraveno 1 x.
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 6393
- Registrován: sob srp 08, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Ondřej Oplt
- Bydliště: U Sila 1201,Liberec
Re: Palivo E85
Ivoosi, já ne. Když jsem to viděl u nás na benzínce, tak jsem to tam bez rozmyslu chtěl nalejt, ale ještě před tím sem zavolal servisákovi a ten mi to vřele nedoporučil. Dokonce říkal, že te zrovna ten můj motor 2,5 r.v. 2004 sežere a tím myslím doslava. Jak říkáš vytváří to reakci s kovem co se namusí s mojím motor a moch by jít do :zachod: Tak jsem to zavrch a 9kč si může políbit :fuckoff: Rozhodně se mi to nechce riskovat. E10 to moje autí zkousne, ale E85 bohužel ne :850:
Toyota Auris, 2,0D4-D 125k,300nm.
Srdcem JEN A JEN SUBARÁK!!!
http://www.spritmonitor.de/en/detail/525277.html
Srdcem JEN A JEN SUBARÁK!!!
http://www.spritmonitor.de/en/detail/525277.html
- Kofilka
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1257
- Registrován: pát srp 21, 2009 9:38 pm
- Bydliště: Rousínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Palivo E85
Já na Bioethanol v Legacy jezdím už asi od března co se zase začal prodávat na unicornu (v zimě se neprodává) Tankuju ho půl napůl s N95 a naprosto bezproblemu jen startování v chladnějším počasí je na 3 otočky motoru. Když vyjezdím nárž více tak tam dotankuju klidně plnou E85 ale jen tehdy pokud vímže ještě týž den budu tankovat jinak bych ráno startoval hooodně dlouho. Jediné co sem zatim musel měnit byl palivovej filtr, ten se zasral asi tak za 3 nádrže. Měsíčně projezdím 4-6tis v benzínu a s tankováním ethanolu je to uspora řekl bych velká. Spotřeba mě vychází prakticky stejná jak když jezdím na natural takže bych řekl že za 3 měsíce sem ušetřil asi 2tis aji když odečtu ten filtr. Za rok je to 10 doma což je třetina ceny vozu
Forester SH 2010
Lego BE 2,5 03
ex:
Forester: 98 Black - ČDcargo ; 99Red;99turbo Green;99 2,0AT;98 silver;silver04 AT
Impreza: 93 1,8 Blue; 98 2,0Silver,2009 1,5r
Legacy: 95 2,0 Blue; 96 2,2 ATgreen; 95 Hubertus; 01 2,5 Blue
Outback: 99 2,5 Red; 01 3,0H6
Tribeca:08 3,6
Lego BE 2,5 03
ex:
Forester: 98 Black - ČDcargo ; 99Red;99turbo Green;99 2,0AT;98 silver;silver04 AT
Impreza: 93 1,8 Blue; 98 2,0Silver,2009 1,5r
Legacy: 95 2,0 Blue; 96 2,2 ATgreen; 95 Hubertus; 01 2,5 Blue
Outback: 99 2,5 Red; 01 3,0H6
Tribeca:08 3,6
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: Palivo E85
Na mix E85 a N95 uz jezdim asi rok v Impreze. Subjektivne ma motor vice vykonu v nizkych otackach, takze se podvedome snazim driv radit. Asi i diky tomu je vyssi spotreba - priblize o 3 deci na sto km (kdyz jsem jeste na cistej benzin zkousel s motorem 85kW v Impreze tocit maximalne na 2 tisice otacek, spotreba sla nahoru skoro o litr..).
Startovani je o jednu otacku delsi. Palivovej filtr jsem zatim nemenil, jak se projevi jeho ucpanost? Jelikoz muj kousek ma najeto 270 tisic, ma 14 krizku na hrbu a je neprodejnej, nejak mozny problemy s motorem zpusobeny palivem neresim..
Startovani je o jednu otacku delsi. Palivovej filtr jsem zatim nemenil, jak se projevi jeho ucpanost? Jelikoz muj kousek ma najeto 270 tisic, ma 14 krizku na hrbu a je neprodejnej, nejak mozny problemy s motorem zpusobeny palivem neresim..
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 736
- Registrován: úte led 25, 2011 9:17 am
- Jméno a příjmení: Ivoš
- Bydliště: Brandýs nad Labem
Re: Palivo E85
Jeste se omlouvam za terminologii, pouzitou v prispevku, snazil jsem se to napsat normalne. Je mozne ze nektere terminy, jsou rekneme nestandartni ::-DD: .
Jinak jak jsem psal, tak ta financni usopora tam je a jak velka, zalezi na stylu jizdy, nejvyssi samo v tom nejvyssim zatizeni. Ted teda asi bude spousta lidi pochybovat, kdyz reknu ze je lepsi napr. ze 60 na 100Km/h zrychlovat na plny plyn (samozrejme na nejvyssi prevodovy stupen) nez to lechtat a zrychlovat co nejcitliveji. Ale vite jak, mozna ma vase auto trosku jine serizeni a ve vasem pripade, to proste neplati (snazil jsem se byt diplomaticky a nenapsat, ze mate vrak :ironie: ). Takze to berte, ze to plati, pouze kdyz je na aute serizeni motoru ve 100% stavu.
Je jasne ze pokud mi to zere v prumeru 15l/100 tak i 5% je dost penez v realnem prepoctu na vydaje, natoz 10 nebo 15%. Takze, naprosto chapu ze se to spouste lidem vyplati. Ja kdyz mel pred 15ti lety BMW325TD, tak jsem zasadne jezdil na letecky petrolej ( je to skoro nafta, jen to hur maze) a najel jsem na to pres 100tis km a auto chorchtalo blahem.(V zimen teda nestartovalo a ne jednou jsem ho roztacel na lane ::-DD: ) Pritom me kazdy varoval a odrazoval, ze to vstrikovaci cerpadlo nezvladne a zadre se, no a zvladlo. Takze uspora byla a ne zrovna mala.
Jinak jak jsem psal, tak ta financni usopora tam je a jak velka, zalezi na stylu jizdy, nejvyssi samo v tom nejvyssim zatizeni. Ted teda asi bude spousta lidi pochybovat, kdyz reknu ze je lepsi napr. ze 60 na 100Km/h zrychlovat na plny plyn (samozrejme na nejvyssi prevodovy stupen) nez to lechtat a zrychlovat co nejcitliveji. Ale vite jak, mozna ma vase auto trosku jine serizeni a ve vasem pripade, to proste neplati (snazil jsem se byt diplomaticky a nenapsat, ze mate vrak :ironie: ). Takze to berte, ze to plati, pouze kdyz je na aute serizeni motoru ve 100% stavu.
Je jasne ze pokud mi to zere v prumeru 15l/100 tak i 5% je dost penez v realnem prepoctu na vydaje, natoz 10 nebo 15%. Takze, naprosto chapu ze se to spouste lidem vyplati. Ja kdyz mel pred 15ti lety BMW325TD, tak jsem zasadne jezdil na letecky petrolej ( je to skoro nafta, jen to hur maze) a najel jsem na to pres 100tis km a auto chorchtalo blahem.(V zimen teda nestartovalo a ne jednou jsem ho roztacel na lane ::-DD: ) Pritom me kazdy varoval a odrazoval, ze to vstrikovaci cerpadlo nezvladne a zadre se, no a zvladlo. Takze uspora byla a ne zrovna mala.
Naposledy upravil(a) Ivooos dne pon kvě 30, 2011 10:02 pm, celkem upraveno 1 x.
- Kofilka
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1257
- Registrován: pát srp 21, 2009 9:38 pm
- Bydliště: Rousínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Palivo E85
Urážet se nebudu, ale jen říkám jak to je, prostě vše napohodu a jezdím za 9-10l mixu stejně jak čistýho benzinu, Legacy 2,0 r.v. 96 85Kw, stím že jede auto podvědomě lépe mám taky ten pocit ale možná je to jen v mojí hlavě že si to přeju ))
Forester SH 2010
Lego BE 2,5 03
ex:
Forester: 98 Black - ČDcargo ; 99Red;99turbo Green;99 2,0AT;98 silver;silver04 AT
Impreza: 93 1,8 Blue; 98 2,0Silver,2009 1,5r
Legacy: 95 2,0 Blue; 96 2,2 ATgreen; 95 Hubertus; 01 2,5 Blue
Outback: 99 2,5 Red; 01 3,0H6
Tribeca:08 3,6
Lego BE 2,5 03
ex:
Forester: 98 Black - ČDcargo ; 99Red;99turbo Green;99 2,0AT;98 silver;silver04 AT
Impreza: 93 1,8 Blue; 98 2,0Silver,2009 1,5r
Legacy: 95 2,0 Blue; 96 2,2 ATgreen; 95 Hubertus; 01 2,5 Blue
Outback: 99 2,5 Red; 01 3,0H6
Tribeca:08 3,6
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 736
- Registrován: úte led 25, 2011 9:17 am
- Jméno a příjmení: Ivoš
- Bydliště: Brandýs nad Labem
Re: Palivo E85
Kofilka píše:Urážet se nebudu, ale jen říkám jak to je, prostě vše napohodu a jezdím za 9-10l mixu stejně jak čistýho benzinu, Legacy 2,0 r.v. 96 85Kw, stím že jede auto podvědomě lépe mám taky ten pocit ale možná je to jen v mojí hlavě že si to přeju ))
To ze to jede lepe, to je naprosto realne, to se ti nemusi jen zdat. Kdyz tam nalejes palivo co ma 104 oktanu, tak to musi byt citit, zejmena pri tom vyssim zatizeni, musi byt poznat i ze motor zacne zvonit pozdeji. (zvoneni rikam klepani, takove ty samozapaly, nevim jak to kdo nazyva, nejvice je to slyset pri nizkych otackach a plnem plynu).
Jinak kdyz jsem psal, ze ma nekdo vrak, tak jsem ti myslel auto co je proste rozbity, bez ohledu na stari, nebo pocet km. Slo mi o to, ze spousta aut je ve stavu, kdy na plny plyn dela ruzne psikusy a majitele to resi tak, ze proste plny plyn nepridavaji :713: . Takze to nebyl utok na nikoho, protoze predpokladam, ze vetsina lidi co je na foru, tak je tady proto, ze se o auta zajima a tim padem snad i stara.
- Kofilka
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1257
- Registrován: pát srp 21, 2009 9:38 pm
- Bydliště: Rousínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Palivo E85
Je to tak jak říkáš, spousta lidí se problemum s autem vyhýbá, já je hledám abych je mohl řešit ))) subaru je auto které normálním mechanikům dělá vrásky na čele aji ve spámku ale já je mám rád... Možná proto i staré lego jede jak hodinky aji na posranej líh ::-) bez nějakýho prodlouženýho vstřiku. (prodávanýho za 8 za jednotku co to řeší.....¨)
Forester SH 2010
Lego BE 2,5 03
ex:
Forester: 98 Black - ČDcargo ; 99Red;99turbo Green;99 2,0AT;98 silver;silver04 AT
Impreza: 93 1,8 Blue; 98 2,0Silver,2009 1,5r
Legacy: 95 2,0 Blue; 96 2,2 ATgreen; 95 Hubertus; 01 2,5 Blue
Outback: 99 2,5 Red; 01 3,0H6
Tribeca:08 3,6
Lego BE 2,5 03
ex:
Forester: 98 Black - ČDcargo ; 99Red;99turbo Green;99 2,0AT;98 silver;silver04 AT
Impreza: 93 1,8 Blue; 98 2,0Silver,2009 1,5r
Legacy: 95 2,0 Blue; 96 2,2 ATgreen; 95 Hubertus; 01 2,5 Blue
Outback: 99 2,5 Red; 01 3,0H6
Tribeca:08 3,6
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49575
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Palivo E85
Dneska jsem byl pro plyn u Plzeňskýho Ona a koukal jsem, že už to tam taky mají. Chci to zkusit natankovat do naší záložní Sierry ta by to mohla sežrat... :845:
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: Subaru & Ethanol e85
Sice to bylo trochu rozebrany i v tematu o rocnich spotrebach nasich milacku, ale toto je asi to spravne vlakno.
Uz rok jezdim v Impreze na ruzny pomery E85 a benzinu. Zatim nejlepsi se mi jevi necelych 1:1 (vic benzinu). Ted jsem tankoval 20 litru E85 a 23 litru BA95 - vysledna cena presne 29Kc / litr (uspora na nadrzi pri tankovani cca 220Kc). Spotreba je malinko vyssi, ale ne o moc (posledni prumer 9,1 litru / 100km) - v podstate v toleranci chyby mereni. Loni na cistej benzin jsem jel nejmin asi za 8,7 ale na uzsich gumach a jezdim ted hlavne kratke trasy. Zatim krom zvyseneho vykonu a o jednu otacku delsiho startovani zadny jiny negativa nepozoruju.
Uz rok jezdim v Impreze na ruzny pomery E85 a benzinu. Zatim nejlepsi se mi jevi necelych 1:1 (vic benzinu). Ted jsem tankoval 20 litru E85 a 23 litru BA95 - vysledna cena presne 29Kc / litr (uspora na nadrzi pri tankovani cca 220Kc). Spotreba je malinko vyssi, ale ne o moc (posledni prumer 9,1 litru / 100km) - v podstate v toleranci chyby mereni. Loni na cistej benzin jsem jel nejmin asi za 8,7 ale na uzsich gumach a jezdim ted hlavne kratke trasy. Zatim krom zvyseneho vykonu a o jednu otacku delsiho startovani zadny jiny negativa nepozoruju.
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG