Justy manuál

Odpovědět
Uživatelský avatar
magorek
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 376
Registrován: čtv úno 09, 2012 9:39 pm
Jméno a příjmení: Adam Kostka
Bydliště: Tábor

Re: Justy manuál

Příspěvek od magorek »

tak už sem zalepil díru(y)- nebyla jenom jedna :839:
Přílohy
původní díra
původní díra
nátěr PU základovkou
nátěr PU základovkou
přeplátování 0,8 plechem přinejtovanym nerez nejtama 4x6-8 a utěsněný PU tmelem
přeplátování 0,8 plechem přinejtovanym nerez nejtama 4x6-8 a utěsněný PU tmelem
přetření i plechu tou PU základovkou
přetření i plechu tou PU základovkou
důkladný přetření BODY 930
důkladný přetření BODY 930
AWD>RWD>FWD
SUBARU OUTBACK 3,0 LPG 5AT (2004)
SUBARU LEGACY 2,0 LPG MT (1996) 3,5cm bodylift
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi MT (1989) -10cm RWD supercharged
KAWASAKI KMX125 MT (1998)
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi LPG ECVT (1987) - daily car
Uživatelský avatar
mamut
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1905
Registrován: pon črc 27, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Lukáš
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Justy manuál

Příspěvek od mamut »

To je nakonec opravený docela pěkně i bez svářečky :) :826:
jediné světlo mého života, je světlo v ledničce

Subaru Impreza GT (1999) Obrázek
Fiat Ducato 3.0 CNG (2010) Obrázek
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49543
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Justy manuál

Příspěvek od VDC »

Super, to musí pár let fungovat. :)

[ Příspěvek odeslán z mobilního zařízení ] Obrázek
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
magorek
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 376
Registrován: čtv úno 09, 2012 9:39 pm
Jméno a příjmení: Adam Kostka
Bydliště: Tábor

Re: Justy manuál

Příspěvek od magorek »

To doufám. Akorát to byla strašná pakárna :sick:

Konce zadních blatníků byly taky schnilý že sem z kufru koukal na zem, tak sem na nich udělal kapsy aby mi při :3gears: nelítal bordel až do kufru :657:
Přílohy
kapsa 2.jpg
kapsa.jpg
AWD>RWD>FWD
SUBARU OUTBACK 3,0 LPG 5AT (2004)
SUBARU LEGACY 2,0 LPG MT (1996) 3,5cm bodylift
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi MT (1989) -10cm RWD supercharged
KAWASAKI KMX125 MT (1998)
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi LPG ECVT (1987) - daily car
Uživatelský avatar
DDDD
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1033
Registrován: čtv srp 27, 2009 9:57 pm

Re: Justy manuál

Příspěvek od DDDD »

Magorek :826: Krásná práce. ::-DD: Touhle metodou studeného svařování nýty a tmelem jsem si dával dohromady svoje první auto.Z dnešního pohledu :655: strašná fuška ::-DD: Ale drželo to.Nutno podotknout že jsem dělal i prahy s kusem podlahy o podbězích ani nemluvě.Dokonce i nádrž u hrdla byla prožraná a tak to nakonec vyvařil sklolaminát na opr. lodí.
Přeju Ti brzké shledání s céočkem ::-DD:

Jaromír ::-DD: koukám žes taky používal revolučních metod oprav karoserií vozidel.Já to akorád těsnil medvědím hovnem kterým se na panelácích těsnilo skoro všechno ::-DDD:
No bylo to prostě žrádlo :850:
Forestr 2.0 WP 08 a XT 1.8 TURBO 86 monentálně v rekonstrukci.
Jo a když to šlo dolu tak to pude i nahoru.
Uživatelský avatar
magorek
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 376
Registrován: čtv úno 09, 2012 9:39 pm
Jméno a příjmení: Adam Kostka
Bydliště: Tábor

Re: Justy manuál

Příspěvek od magorek »

Asi si tim musí projít každej :826:

Jinak měřil sem kompresi a tlačí 9-8-9.
podle autodat má bejt komprese 9,5-11.
Mám v plánu to nijak neřešit, nebo máte nějakej jinej názor a nápad?
AWD>RWD>FWD
SUBARU OUTBACK 3,0 LPG 5AT (2004)
SUBARU LEGACY 2,0 LPG MT (1996) 3,5cm bodylift
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi MT (1989) -10cm RWD supercharged
KAWASAKI KMX125 MT (1998)
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi LPG ECVT (1987) - daily car
Uživatelský avatar
mamut
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1905
Registrován: pon črc 27, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Lukáš
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Justy manuál

Příspěvek od mamut »

magorek píše:

Jinak měřil sem kompresi a tlačí 9-8-9.
podle autodat má bejt komprese 9,5-11.
Mám v plánu to nijak neřešit, nebo máte nějakej jinej názor a nápad?
To je hodně málo, moje tlačila 12, 10, 12 a brala olej jako svině.

řešení bylo, že sem udělal GO motoru, na to je tady vlákno :)http://subarufanclub.cz/forum/viewtopic.php?f=4&t=291
jediné světlo mého života, je světlo v ledničce

Subaru Impreza GT (1999) Obrázek
Fiat Ducato 3.0 CNG (2010) Obrázek
Uživatelský avatar
jaromir
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1078
Registrován: stř zář 09, 2009 10:41 pm
Jméno a příjmení: Jaromír
Bydliště: Úpohlavy (okr. Litoměřice)
Kontaktovat uživatele:

Re: Justy manuál

Příspěvek od jaromir »

DDDD - ten jsem taky používal při montáži opravených blatníků na 1000MB. Nejhorší pak bylo, když jsem je musel za nějaký čas opět demontovat - to hovno nešlo přetrhnout...
Jaromír
Subaru Forester 2,5XT MY2009
Uživatelský avatar
DDDD
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1033
Registrován: čtv srp 27, 2009 9:57 pm

Re: Justy manuál

Příspěvek od DDDD »

Jaromíre :826: mám přesně tu samou zkušenost.Možná by to drželo pohromadě i bez nejtů ::-DD: Taky bylo žrádlo dostat to z rukou.Šlo to akorát techničákem a to ještě dost ztuha ::-DD:
Forestr 2.0 WP 08 a XT 1.8 TURBO 86 monentálně v rekonstrukci.
Jo a když to šlo dolu tak to pude i nahoru.
Uživatelský avatar
magorek
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 376
Registrován: čtv úno 09, 2012 9:39 pm
Jméno a příjmení: Adam Kostka
Bydliště: Tábor

Re: Justy manuál

Příspěvek od magorek »

Tak mám další dotaz.
Je na zadní nápravě v bubnu nějakej šroub nebo něco na povolení toho přestavovacího mechanizmu kterej vymezuje vůli mezi bubnem a paknama?

Potřebuju sundat buben páč se mi podařilo urvat vodvzdušňovák a nerad bych ještě urval pakny. :655: :839:
Jinak dik všem za předešlý rady, to auto mě hrozně baví a to sem s nim ještě pořádně nejel.
AWD>RWD>FWD
SUBARU OUTBACK 3,0 LPG 5AT (2004)
SUBARU LEGACY 2,0 LPG MT (1996) 3,5cm bodylift
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi MT (1989) -10cm RWD supercharged
KAWASAKI KMX125 MT (1998)
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi LPG ECVT (1987) - daily car
Uživatelský avatar
magorek
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 376
Registrován: čtv úno 09, 2012 9:39 pm
Jméno a příjmení: Adam Kostka
Bydliště: Tábor

Re: Justy manuál

Příspěvek od magorek »

Votpovim si sám- při stahování bubnu stahovákem stačí buben poklepávat ze všech stran kladivem a pakny vodskočí samy :idea:

Jinak to vlákno vo GO motoru sem si pročet a něco podobnýho časem provedu s tim druhym motorem. :657:
AWD>RWD>FWD
SUBARU OUTBACK 3,0 LPG 5AT (2004)
SUBARU LEGACY 2,0 LPG MT (1996) 3,5cm bodylift
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi MT (1989) -10cm RWD supercharged
KAWASAKI KMX125 MT (1998)
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi LPG ECVT (1987) - daily car
Uživatelský avatar
mamut
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1905
Registrován: pon črc 27, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Lukáš
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Justy manuál

Příspěvek od mamut »

magorek píše:

Jinak to vlákno vo GO motoru sem si pročet a něco podobnýho časem provedu s tim druhym motorem. :657:
Taky sem měl dva, tak sem to takhle moh udělat.
Dá se na něj sehnat ledacos, ale škoda že ne písty, ty klepou jako prase, ale motor jede dobře a olej nebere.
jediné světlo mého života, je světlo v ledničce

Subaru Impreza GT (1999) Obrázek
Fiat Ducato 3.0 CNG (2010) Obrázek
Uživatelský avatar
magorek
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 376
Registrován: čtv úno 09, 2012 9:39 pm
Jméno a příjmení: Adam Kostka
Bydliště: Tábor

Re: Justy manuál

Příspěvek od magorek »

Jaký odpory maj mít zapalovací kabely? Naměřil sem 6,9 a 12 kohmů. Vim že nemůžou bejt stejně páč sou jinak dlouhý ale rozdíl 100% mi připadá moc.
AWD>RWD>FWD
SUBARU OUTBACK 3,0 LPG 5AT (2004)
SUBARU LEGACY 2,0 LPG MT (1996) 3,5cm bodylift
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi MT (1989) -10cm RWD supercharged
KAWASAKI KMX125 MT (1998)
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi LPG ECVT (1987) - daily car
Uživatelský avatar
mamut
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1905
Registrován: pon črc 27, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Lukáš
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Justy manuál

Příspěvek od mamut »

magorek píše:Jaký odpory maj mít zapalovací kabely? Naměřil sem 6,9 a 12 kohmů. Vim že nemůžou bejt stejně páč sou jinak dlouhý ale rozdíl 100% mi připadá moc.
Já bych nad tim mocnepřemejšlel a rovnou koupil nový.
Hlavně nekupuj kabely od TESLA Blatná.
jediné světlo mého života, je světlo v ledničce

Subaru Impreza GT (1999) Obrázek
Fiat Ducato 3.0 CNG (2010) Obrázek
Uživatelský avatar
magorek
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 376
Registrován: čtv úno 09, 2012 9:39 pm
Jméno a příjmení: Adam Kostka
Bydliště: Tábor

Re: Justy manuál

Příspěvek od magorek »

Dobrá dobrá, TESLU si škrtám. Nemá někdo zkušenost s kabelama na míru od Táborskýho brisku?
Gdyš sem tam minule kupoval svíčky tak mi nabízeli buď podle dýlky nebo podle odporu. Proto se ptám na odpor, že bych je nechal udělat stejně dlouhý ať maj fšechny válce stejnou šanci dobře zapálit.

A předpokládám že motorovej olej 10W-40 nic nezkazí, bo se pletu??? :655:

JAK SE NEJLÍP DOSTANU K VOLEJOVÝMU FILTRU???
AWD>RWD>FWD
SUBARU OUTBACK 3,0 LPG 5AT (2004)
SUBARU LEGACY 2,0 LPG MT (1996) 3,5cm bodylift
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi MT (1989) -10cm RWD supercharged
KAWASAKI KMX125 MT (1998)
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi LPG ECVT (1987) - daily car
Odpovědět

Zpět na „Justy“