Stránka 3 z 7

Re: Tribeca 3.0 nebo 3.6????

Napsal: úte dub 01, 2014 10:03 am
od cerv
U nás je to hodně město, krátký trasy, nebo dálnice cca 20km, občas okrska cca 40km, ale zase to dá dohromady maximálně 500-600km měsíčně, což je fakt málo. Ale v budoucnu za cca 1,5 roku, až půjde žena do práce to bude hlavně dálnice 60km/den ale zase rychlostí 120km/h. Ty hodnoty co píšete jsou akceptovatelný, někdo už nevim kdo mi řikal, že pod 17 nejde, což mi přišlo fakt děsivý. No zatím to vypadá, že je TRIBECA vhodná cesta, takže po nich začnu intenzivně koukat, chtěl bych se dostat na částku kolem 200tisíc ideálně za evropskou verzi, tak uvidíme, jak se bude pohybovat trh:)
Kdyby jste sem případně časem dopsali i nějaký ostatní věci co jste třeba museli řešit, tak by to bylo fajn, mít celkový obrázek... :pr:

Re: Tribeca 3.0 nebo 3.6????

Napsal: úte dub 01, 2014 10:06 am
od hamoun
kratke trasy 5+5km po meste apod muzes jit v zime klidne k 20l ...
ale jakmile pojedes na 20 nebo 40km, sleze to treba na 13-14 ... pri lehke noze na 12-13 ... si myslim ...

taky se mi tribeca libi (3,6l), ale moje soucasne SUV je neprodejne za rozumne penize vzhledem ke stavu, takze ho dojezdim do jeho smrti :)

Re: Tribeca 3.0 nebo 3.6????

Napsal: úte dub 01, 2014 10:25 am
od parabolD
S klidnou nohou a rozumnou skladbou cest se dá těch 12-13 dosáhnout. Že by za žádnou cenu nešla pod 17 je podle mě kravina... Bude-li ti to k užitku, mám poměrně čerstvou zkušenost s nákupem obludy :) Najeto 202tkm (asi opravdu) - měnil jsem tlumiče, jedno přední a jedno zadní ložisko, uložení ramen, kosti a gumy stab., to je asi tak všechno. Als říkal, že ty gumičky na spodku jsou více méně spotřebák (vzhledem k hmotnosti jo...). Tlumiče jsem pořídil v Dobřanech origo z bouračky. I s opravami jsem se dostal na cca 202tCZK (+oleje, filtry, sada kol, oprava světel) - jo, pozor na napadení tuningem v podobě dodatečných xenonů (můj případ, nechal jsem je vypreparovat a osadit orig. žárovkami), pokud jsem dobře pochopil, originál xenony jsou až od MY08 dál. Obecně mi přišlo, že v Tribecách je větší výběr než v OTB MY04 a výše... Kdyby tě něco napadalo, klidně se ptej :)

Re: Tribeca 3.0 nebo 3.6????

Napsal: úte dub 01, 2014 6:42 pm
od Levap
Podle mně je 3,6 lepší volba, protože je to auto po faceliftu s novějším motorem. Známej jezdí s tou starší verzí za 11 dálky a 13 po Praze. Podle zkušeností s OTB 3,6 bych řekl, že to bude 'nová s 3,6) na dálky žrát méně a po městě cca stejně, možná víc.

Re: Tribeca 3.0 nebo 3.6????

Napsal: úte dub 01, 2014 8:06 pm
od cerv
Budu koukat na trhu,co bude k mani,ale vidim to spis na 3,0,budget je budget:-)

Re: Tribeca 3.0 nebo 3.6????

Napsal: úte dub 01, 2014 8:18 pm
od parabolD
Souhlasím, ze 3.6 je lepší volba, ale jak říká Štěpán - budget nám vládne :) Ale 3.0 taky není špatná...



Sent from my iPad using Tapatalk

Re: Tribeca 3.0 nebo 3.6????

Napsal: stř dub 02, 2014 7:46 am
od roura74
Štěpáne, když je lehká noha dá se jezdit i takhle:
ImageUploadedByTapatalk1396417551.508934.jpg
Bohužel jenom z kopce.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Tribeca 3.0 nebo 3.6????

Napsal: stř dub 02, 2014 10:38 am
od VDC
Lehká noha, alias Quickly style. :845: Ale s tím by Štěpánovo žena neměla mít problém, když je za svobodna Lehká... :845:

Re: Tribeca 3.0 nebo 3.6????

Napsal: stř dub 02, 2014 10:41 am
od hamoun
to, co poslal roura, je moc malo i na qicklyho :-) proste fakt jenom z kopce :)
to jsem mel jednou taky ... vynulovat pred kopcem dolu, chvili se kochat a pak to zas leze, leze .. az se to vysplha na standard ..

je treba se smirit s tim, ze to proste za 10 nepojede ... nebo .. jo .. ale 50/80 v uplne pohode bez provozu ...

Re: Tribeca 3.0 nebo 3.6????

Napsal: stř dub 02, 2014 9:16 pm
od roura74
Já jsem na Tribece měl asi nejnižší reálnou spotřebu 10.5 na loni cestě do Korutan. Plné auto 2+3 děti, rakev na střeše. Což si myslím, že je slušný.

Když jsem měl ještě Lego GT tak tam jsem se pod průměrných 10 nikdy nedostal.

Re: Tribeca 3.0 nebo 3.6????

Napsal: stř dub 02, 2014 9:50 pm
od hamoun
ja se s V8, 4.4i, 3x diferak dostal jednou prave na 9.9 ...
s Terchove nekam na vylet s deckama (terchova-bojnice a zpet tusim ...) .. 2+3 + rakev s lyzema ... 50/80 v klidu .. pomalu bez provozu ...

ale to byla fakt vyjimka, jindy uz jsem to cislo nevidel :-)

Re: Tribeca 3.0 nebo 3.6????

Napsal: úte čer 10, 2014 2:32 pm
od K1ngP1n
roura74 píše:Zadna evropska tribeca SI drive nema. Mozna nejaka JAP verze, ale pochybuji.
Skrátim Ti to, žiadna Tribeca SI Drive nemá. Punkt. JAP verzia neexistuje. Punkt.

Je to US auto, robené pre US trh a pár kusov upravených (pritvrdených) pre EU trh. Neviem síce prečo, ale SI Drive nemá ani jedna verzia, ani B9 s 3.0, ani FL verzia s 3.6, pričom ich Legacy/Outback verzie SI Drive mali a v režime Sport Sharp to bolo celkom dosť živé niečo :845:

BTW. tiež sa na FL 3.6-ku chystám tak do roka, vážení majitelia, nejaké postrehy či neduhy US made vzducholode? Nejaké problémy, niečo na čo si dať pozor? Budem zháňať čo najmenej jetý model (nie je problém), bez plynu, ideálne Limited verziu (kvôli origo stropnému DVD)... Motor a náhon/podvozok poznám, čo nepoznám je kvalita/nekvalita US výroby, je tam niečo čo je poznať na prvý pohľad/jazdu, že to nie je EU/JPN vozidlo? Vďaka :850:

Re: Tribeca 3.0 nebo 3.6????

Napsal: ned lis 22, 2015 2:25 pm
od xall
Zdravím,tady jsem asi dobře,když se chci zeptat na Tribecu 3.6 je prostě krásná...co se ji pokusit zplynovat?? Prý to jde a chodí od 12 do 15 l plynu,nyní vím,že je potřeba hledat verzi evropa a dál tápu a tápu,inzeruje se od 240 000 do moc a najeto okolo 200 000 a víc,co může znamenat taková koupě na další servis.....poraďte prosím.. :pr:

Re: Tribeca 3.0 nebo 3.6????

Napsal: ned lis 22, 2015 2:31 pm
od cerv
6válců,plyn,nájezd přes 200....v tyhle cenový relaci tedy 240 vejs,může být dost problémů:3 karty,3 lambdy atd.tady se pohybujeme v opravách v řádu desítek tisíc i více,takže auto s malým nájezdem,žádný plyn a můžeš být spokojen...

Re: Tribeca 3.0 nebo 3.6????

Napsal: ned lis 22, 2015 2:44 pm
od roura74
Plyn do 3,6 je nesmysl. Hlavně kvůli ventilům. Dělají nějakej mix 1/2plyn plus 1/2benzín. Pak jezdíš za 7+7 což je nepatrná úspora. Navíc pořizovací cena přestavby a servisní náklady. Zapomeň na plyn.


Sent from my iPhone using Tapatalk