Re: Články o SUBARU
Napsal: stř lis 29, 2017 7:34 pm
Oni šestiválce zařízli už i v Americe?
Fórum zájmového sdružení příznivců automobilů značky SUBARU
https://subarufanclub.cz/forum/
No když jsem viděl za co se tady prodává dovezenej 3.6 Outback, tak přirážka je 100%alman píše:Pěkné. Kolik by asi tak stál dovoz? +40%?
Jo kdyby. Spíš za necelý tři týdny.Ostatně Severní amerika je pro japonského výrobce s obrovským náskokem největším trhem a to, co tam Subaru prodá za jeden měsíc, připadá v Evropě na celoroční produkci.
Limuzína vychází ze Subaru Tribeca vyrobeného v roce 2010, jde tedy již o verzi po faceliftu, která přišla o označení B9. ...
Uvnitř nezůstal kámen na kameni, tedy alespoň v zadní části vozu. Ta přední vypadá sériově, přičemž jedinou novinkou je zde telefon, jenž nejspíše supluje interkom pro komunikaci s posádkou vzadu. Ta má přitom k dispozici lavici ve tvaru písmene „L“, kterou doplňují dvě křesla usazená po směru jízdy a dřevěný kabinet s barem a zábavním systémem.
Je tu také rozšířená audioaparatura, obrazovky výklopné ze stropu a chladnička, tedy vše, co se od takové prodloužené limuzíny očekává. | ||
Hmmmm. Mám krátkou garážAlbi píše: Luxusní limuzína Subaru s barem? Vážně vznikla, přímo u Subaru, teď může být vaše//Limuzína vychází ze Subaru Tribeca vyrobeného v roce 2010, jde tedy již o verzi po faceliftu, která přišla o označení B9. ...
Uvnitř nezůstal kámen na kameni, tedy alespoň v zadní části vozu. Ta přední vypadá sériově, přičemž jedinou novinkou je zde telefon, jenž nejspíše supluje interkom pro komunikaci s posádkou vzadu. Ta má přitom k dispozici lavici ve tvaru písmene „L“, kterou doplňují dvě křesla usazená po směru jízdy a dřevěný kabinet s barem a zábavním systémem.
Je tu také rozšířená audioaparatura, obrazovky výklopné ze stropu …
„Je nám líto, že Ascent nebude k dispozici pro evropský trh,“ řekl pro AutoTN.cz tiskový mluvčí značky Zdeněk Zikmund. „Nicméně to původně neměl být ani Levorg, který se ale pro velký zájem do Evropy dostal a teď jde o hodně oblíbený model.“ Takže bysme se třeba jen dočkali? | ||
Mě asi jo, protože by to znamenalo, že je tady obrovský trh se Subaru a určitě by se sem pak dostávaly slušný motorizace a modely. Ne jako teď, kdy se tu prodá asi třiapůl auta za rok.Traveller píše:Přesně tak. Přece by tě nebavilo, kdybys vyšel někde s Kaufu či Teska a před ním stálo 100 Forejsů či XV.
Pokud to bereš takto, tak to má určitou logiku.HonzaCZ píše:Mě asi jo, protože by to znamenalo, že je tady obrovský trh se Subaru a určitě by se sem pak dostávaly slušný motorizace a modely. Ne jako teď, kdy se tu prodá asi třiapůl auta za rok.
To byla samozřejmě lehká nadsázka. Každopádně nemáš pravdu ani ty, protože nevíš, co by se tu reálně prodávalo. Třeba by se sem dostaly kei cars, potažmo by tu bylo třeba víc slabších modelů, takže by v "emisních povolenkách" zbyl prostor na něco slušnýho... O tom můžeme leda tak polemizovat.námořník píše:Myslím že tentokrát Honza pravdu nemá. I kdyby tady bylo každý 2. auto Subaru, tak by se asi legislativa a emisní limity nezměnily. Takže pokud by byl hlavní trh Evropa tak by Subaru vyrábělo OTB 1,1 s 2 turbama apd.