Stránka 168 z 322

Re: Články o SUBARU

Napsal: stř lis 29, 2017 7:34 pm
od spm
Oni šestiválce zařízli už i v Americe? ::-(((

Re: Články o SUBARU

Napsal: stř lis 29, 2017 7:39 pm
od VDC
Jo, to už se psalo někdy před dvěma lety, že stávající šestiválec nebude mít nástupce.

Re: Články o SUBARU

Napsal: stř lis 29, 2017 8:00 pm
od Username
alman píše:Pěkné. Kolik by asi tak stál dovoz? +40%?
No když jsem viděl za co se tady prodává dovezenej 3.6 Outback, tak přirážka je 100% >:-f

https://www.tipcars.com/subaru-outback/ ... 34292.html

Re: Články o SUBARU

Napsal: stř lis 29, 2017 10:13 pm
od Harous
Ostatně Severní amerika je pro japonského výrobce s obrovským náskokem největším trhem a to, co tam Subaru prodá za jeden měsíc, připadá v Evropě na celoroční produkci.
Jo kdyby. Spíš za necelý tři týdny.

Re: Články o SUBARU

Napsal: čtv lis 30, 2017 9:13 am
od Albi
Luxusní limuzína Subaru s barem? Vážně vznikla, přímo u Subaru, teď může být vaše
Limuzína vychází ze Subaru Tribeca vyrobeného v roce 2010, jde tedy již o verzi po faceliftu, která přišla o označení B9. ... Uvnitř nezůstal kámen na kameni, tedy alespoň v zadní části vozu. Ta přední vypadá sériově, přičemž jedinou novinkou je zde telefon, jenž nejspíše supluje interkom pro komunikaci s posádkou vzadu. Ta má přitom k dispozici lavici ve tvaru písmene „L“, kterou doplňují dvě křesla usazená po směru jízdy a dřevěný kabinet s barem a zábavním systémem. Je tu také rozšířená audioaparatura, obrazovky výklopné ze stropu a chladnička, tedy vše, co se od takové prodloužené limuzíny očekává.
více na http://www.autoforum.cz/zajimavosti/luxusni-limuzina-subaru-s-barem-vazne-vznikla-primo-u-subaru-ted-muze-byt-vase/

Re: Články o SUBARU

Napsal: čtv lis 30, 2017 11:22 am
od Username
Albi píše: Luxusní limuzína Subaru s barem? Vážně vznikla, přímo u Subaru, teď může být vaše//Limuzína vychází ze Subaru Tribeca vyrobeného v roce 2010, jde tedy již o verzi po faceliftu, která přišla o označení B9. ...
Uvnitř nezůstal kámen na kameni, tedy alespoň v zadní části vozu. Ta přední vypadá sériově, přičemž jedinou novinkou je zde telefon, jenž nejspíše supluje interkom pro komunikaci s posádkou vzadu. Ta má přitom k dispozici lavici ve tvaru písmene „L“, kterou doplňují dvě křesla usazená po směru jízdy a dřevěný kabinet s barem a zábavním systémem.
Je tu také rozšířená audioaparatura, obrazovky výklopné ze stropu …
Hmmmm. Mám krátkou garáž :-)

Re: Články o SUBARU

Napsal: čtv lis 30, 2017 12:30 pm
od Albi
Velké Subaru má jednu zásadní chybu…
„Je nám líto, že Ascent nebude k dispozici pro evropský trh,“ řekl pro AutoTN.cz tiskový mluvčí značky Zdeněk Zikmund. „Nicméně to původně neměl být ani Levorg, který se ale pro velký zájem do Evropy dostal a teď jde o hodně oblíbený model.“ Takže bysme se třeba jen dočkali?
více na http://auto.tn.nova.cz/clanek/novinky/velke-subaru-ma-jednu-zasadni-chybu.html

Re: Články o SUBARU

Napsal: pát pro 01, 2017 10:00 am
od GordiK
Hele ho... FOREJS vs KODIAQ

http://www.auto.cz/test-subaru-forester ... eda-111590

Jen je trochu legrační, když testujou nejsilnější benzín v Kodiaqu s atmosférou ve Forestrovi - ale když má vyhrát Škodovka, tak holt je to třeba chytře narafičit... Je to asi tak fér, jako testovat Kodiaq s 1,4 TSI - ktera sice odpovídá subaráckýmu motoru výkonově, ale nenabízí se s pohonem 4x4 - a pak říct, že Kodiaq stojí v terénu za hov.no (což odpovídá realitě i u ty 4x4...).

Taky tak nějak nechápu, proč se v testu nehodnotí a neznámkujou jízdní vlastnosti v terénu - holt "náhoda".

Legrační je taky věta, že Kodiaq 1,4 TSI jede líp než Forejs s atmosférou, ale ze se nenabízí jako 4x4.... Já zase myslim, že Forejs by jel jako 1,4 TSI, kdyby se nabízel jako předokolka... >:-& Co ty novináři někdy vyplodí fakt stojí za to - asi znaj auta jen z plakátů či co...

Ale - kdo tomu trochu rozumí, tak si obrázek udělá - a aspoň si Subaru nekupujou motoristický jelita!

Re: Články o SUBARU

Napsal: pát pro 01, 2017 11:24 am
od Traveller
Přesně tak. Přece by tě nebavilo, kdybys vyšel někde s Kaufu či Teska a před ním stálo 100 Forejsů či XV. <:-< :-DDD :-DDD

Re: Články o SUBARU

Napsal: pát pro 01, 2017 12:03 pm
od HonzaCZ
Traveller píše:Přesně tak. Přece by tě nebavilo, kdybys vyšel někde s Kaufu či Teska a před ním stálo 100 Forejsů či XV.
Mě asi jo, protože by to znamenalo, že je tady obrovský trh se Subaru a určitě by se sem pak dostávaly slušný motorizace a modely. :-D Ne jako teď, kdy se tu prodá asi třiapůl auta za rok.

Re: Články o SUBARU

Napsal: pát pro 01, 2017 12:57 pm
od Traveller
HonzaCZ píše:Mě asi jo, protože by to znamenalo, že je tady obrovský trh se Subaru a určitě by se sem pak dostávaly slušný motorizace a modely. Ne jako teď, kdy se tu prodá asi třiapůl auta za rok.
Pokud to bereš takto, tak to má určitou logiku. =)
Ale pro ty prodeje také musíš něco udělat. ;-D

Re: Články o SUBARU

Napsal: pát pro 01, 2017 1:12 pm
od JRJ
Test "Subaru Forester vs. Škoda Kodiaq – Duel lesníka a medvěda", kde redaktoři měli možnost postavit proti sobě turbo dvoulitry a místo toho postavili Forestra bez turba snad nemá ani cenu číst.

Re: Články o SUBARU

Napsal: pát pro 01, 2017 2:04 pm
od croctoy
Už se těším na další test kdy proti sobě půjdou tyto dva vozy, tentokrát v terénu..Chápu, že se některé servery snaží "nezištně" stůj co stůj propagovat domácí automobilku, ale ty argumenty v článku jsou zavádějící. Nestojí proti sobě stejné motorizace a povaha aut je taky diametrálně odlišná. No nic, ignoroval bych to :)

Re: Články o SUBARU

Napsal: pát pro 01, 2017 3:32 pm
od námořník
Myslím že tentokrát Honza pravdu nemá. I kdyby tady bylo každý 2. auto Subaru, tak by se asi legislativa a emisní limity nezměnily. Takže pokud by byl hlavní trh Evropa tak by Subaru vyrábělo OTB 1,1 s 2 turbama apd.

Re: Články o SUBARU

Napsal: pát pro 01, 2017 4:05 pm
od HonzaCZ
námořník píše:Myslím že tentokrát Honza pravdu nemá. I kdyby tady bylo každý 2. auto Subaru, tak by se asi legislativa a emisní limity nezměnily. Takže pokud by byl hlavní trh Evropa tak by Subaru vyrábělo OTB 1,1 s 2 turbama apd.
To byla samozřejmě lehká nadsázka. Každopádně nemáš pravdu ani ty, protože nevíš, co by se tu reálně prodávalo. Třeba by se sem dostaly kei cars, potažmo by tu bylo třeba víc slabších modelů, takže by v "emisních povolenkách" zbyl prostor na něco slušnýho... O tom můžeme leda tak polemizovat.