Cukání motoru

Většina našich vozů má konstrukčně stejné motory. Proto i řešení potíží je možné řešit společně
Odpovědět
daniall
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 276
Registrován: pon kvě 16, 2011 6:33 pm
Jméno a příjmení: Daniel Polčík
Bydliště: Brno

Re: Cukání motoru

Příspěvek od daniall »

ObrázekObrázek. Hele tak kdyz dam to kolo co je na hřídeli na rysku,tak je jedna strana rozhozena takhle a druha asi o zub víc.Mam to nechat jak kdyz budu sundavat řemen?Aby seděla aspoň jedna strana na vackach,nebo aby bylo na značce to kolo na klice?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Impreza GT My99 wagón
daniall
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 276
Registrován: pon kvě 16, 2011 6:33 pm
Jméno a příjmení: Daniel Polčík
Bydliště: Brno

Re: Cukání motoru

Příspěvek od daniall »

A nebo je to jedno a mam to všechno seridit bez remene?Pardon jestli jsou to otázky jak od vola,ale nechci neco posr...


Sent from my iPhone using Tapatalk
Impreza GT My99 wagón
spiderbb
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 409
Registrován: pon zář 14, 2009 10:46 am

Re: Cukání motoru

Příspěvek od spiderbb »

Vacky nastavujes racnou rovnako aj ako kladku na kluke ale ako opakujem v smere hodinovych ruciciek... hlavne na pravej strane si davaj pozor na prsty... maju vo zvyku ak do nich drgnes sa pohnut a pretocit... nastavujes to samozrejme v prvom rade bez remena...
Subaru Legacy turbo 1992
daniall
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 276
Registrován: pon kvě 16, 2011 6:33 pm
Jméno a příjmení: Daniel Polčík
Bydliště: Brno

Re: Cukání motoru

Příspěvek od daniall »

OK,díky,jdu na to.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Impreza GT My99 wagón
spiderbb
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 409
Registrován: pon zář 14, 2009 10:46 am

Re: Cukání motoru

Příspěvek od spiderbb »

len pre usmernenie :)
Přílohy
timingbelt.jpg
Subaru Legacy turbo 1992
daniall
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 276
Registrován: pon kvě 16, 2011 6:33 pm
Jméno a příjmení: Daniel Polčík
Bydliště: Brno

Re: Cukání motoru

Příspěvek od daniall »

:)jo jo, to uz mam staženo od včera.Kladky v pohode,jen ta co byla na tom špatným šroubu jde hůř a kladka na napinaku šustí.A tohle je on křivákObrázek


Sent from my iPhone using Tapatalk
Impreza GT My99 wagón
daniall
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 276
Registrován: pon kvě 16, 2011 6:33 pm
Jméno a příjmení: Daniel Polčík
Bydliště: Brno

Re: Cukání motoru

Příspěvek od daniall »

Tak remen dojde až zítra:(Myslíte ze ten šroub budou mít i v subaru?Mam to tady 500metru do CK subaru z práce..


Sent from my iPhone using Tapatalk
Impreza GT My99 wagón
spiderbb
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 409
Registrován: pon zář 14, 2009 10:46 am

Re: Cukání motoru

Příspěvek od spiderbb »

Ja som kvoli urvanemu zavitu zhanal tiez skrutku... a zohnal som ju v beznom autoservise dokonca mi dali zadarmo este jednu a inak to zozenies v zeleziarstve a mozno aj v subare Ti ju chalani daju :)
Subaru Legacy turbo 1992
daniall
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 276
Registrován: pon kvě 16, 2011 6:33 pm
Jméno a příjmení: Daniel Polčík
Bydliště: Brno

Re: Cukání motoru

Příspěvek od daniall »

Jasny:)já jen ze to mam tady vedle a nechce se mi v tom vedru litat po městě..


Sent from my iPhone using Tapatalk
Impreza GT My99 wagón
Uživatelský avatar
Juras
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 766
Registrován: čtv bře 04, 2010 7:42 am

Re: Cukání motoru

Příspěvek od Juras »

Zkus v CK a kdyz nic, tak na videnske je FABORY a tam sroub sezenes urcite.
Mimochodem neexistuje zadnej duvod tocit vackou vzdy jen po smeru, spravne se ma pootocit tim smerem, kterym to jde bliz dostat na znacku.
Subaru IMPREZA 2.0GT MY95 300hp 25/100 - funny car
Peugeot 205 1.7GRD MY92 60hp 4/100 - EX a už i R.I.P (kovoschrot)
Citroën C5 2.2 HDi MY02 133hp 6/100 - daily car
Ducati Multistrada 1000 DS MY04 - funbike?
spiderbb
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 409
Registrován: pon zář 14, 2009 10:46 am

Re: Cukání motoru

Příspěvek od spiderbb »

Moj problem bol v tom ze pootoceni vacky do druheho smeru mi vypadol konik z ventilu zdvyhatka... preto som vdacny ze uz pri impreze presli na system takych mincii... kde sa nastastie takyto problem nestane... :bp:
Subaru Legacy turbo 1992
daniall
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 276
Registrován: pon kvě 16, 2011 6:33 pm
Jméno a příjmení: Daniel Polčík
Bydliště: Brno

Re: Cukání motoru

Příspěvek od daniall »

No prave ze Fabory na vídeňské je zavřeny..tak sjedu zítra na Ripskou do Slatiny


Sent from my iPhone using Tapatalk
Impreza GT My99 wagón
Uživatelský avatar
draconis
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 5220
Registrován: pon kvě 12, 2014 11:53 am
Jméno a příjmení: Petr
Bydliště: České Budějovice

Re: Cukání motoru

Příspěvek od draconis »

daniall píše:a krásných 1800:)) pche,tak to vůbec.Autodily cardo-925kc.
Heh, tak to se neptej, za kolik je origo Subaru v autorizáku. Teď mi ho zrovna měnili a tam je to teprv hezká cena :)
daniall
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 276
Registrován: pon kvě 16, 2011 6:33 pm
Jméno a příjmení: Daniel Polčík
Bydliště: Brno

Re: Cukání motoru

Příspěvek od daniall »

No to si myslím.Ted mi přišel,tak dneska je den D a uvidí se..


Sent from my iPhone using Tapatalk
Impreza GT My99 wagón
Uživatelský avatar
Slavek_xxx
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 8054
Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
Bydliště: Nové Hrady

Re: Cukání motoru

Příspěvek od Slavek_xxx »

daniall> budu ti drzet palce.
draconis> tvoje auto jeste nejezdi? :670: To se s tim v Sedlcanech pekne mazli. Nechci ani videt tu strasnou cifru :sibenice:
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
Odpovědět

Zpět na „Motor“