dá se H6 uhnat tak, že se nestíhá chladit?
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49570
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: dá se H6 uhnat tak, že se nestíhá chladit?
Víčko samozřejmě ten tlak pustí. Ale ve chvíli, kdy to jemně fouká do vody a tlačí to tu vodu ven a je v systému vody míň, tak tam i ty tlaky fungujou tak nějak všelijak. Nový hadice by to určitě probraly, ale já měl starý.
Je to jak píše Štěpán. Nedává moc smysl dát za neznámej motor třeba 40 a doufat, že tím je to vyřešený. To bys musel koupit za ty kačky motor po výměně těsnění pod palicema s garantovaným nájezdem. Jinak je to nesmysl. Jinak pokud do motoru vrazit koruny, tak do svýho.
Je to jak píše Štěpán. Nedává moc smysl dát za neznámej motor třeba 40 a doufat, že tím je to vyřešený. To bys musel koupit za ty kačky motor po výměně těsnění pod palicema s garantovaným nájezdem. Jinak je to nesmysl. Jinak pokud do motoru vrazit koruny, tak do svýho.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- parabolD
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2183
- Registrován: sob pro 29, 2012 10:43 am
- Jméno a příjmení: Tomas Dobner
- Bydliště: Plzeň - Božkov
dá se H6 uhnat tak, že se nestíhá chladit?
Má to smysl ekonomický ve chvíli ve chvíli, kdy ti třeba praskne hlava a máš na motoru 400 tis, pak už je jednodušší sehnat zaručeně slušný a dát do pucu ten (těsnění, rozvody, vůle). Osobní zkušenost na 154kw. Ale pořád to není o tom, že ten nový motor vetkneš do auta jak ho přivezeš.
___________________________
ex Outback H6 3.0 MY02
B9 Tribeca MY07
Impreza GF MY98
Outback H6 3.0 strikes back
ex Outback H6 3.0 MY02
B9 Tribeca MY07
Impreza GF MY98
Outback H6 3.0 strikes back
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49570
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: dá se H6 uhnat tak, že se nestíhá chladit?
No jasně. Tuhle variantu jsem samozřejmě nemyslel.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: dá se H6 uhnat tak, že se nestíhá chladit?
Doplnil bych odpověď na původní otázku, protože tady s H6 jako hovado asi jezdím jenom já.
200 km rychlostí 180-220 v cca 10 °C a ručička teploty se ani nehnula. 80 km 180-200 v cca 25 °C a ručička se ani nehnula. Kolem těch 160-180 jezdím běžně i v létě při vedrech, klimatizaci atd. a taky není problém.
Takže se obávám, že to jsou fakt příznaky nadcházejících problémů. Co se týče řešení, tak se taky přikláním spíš k opravě vlastního motoru, pokud je zbytek auta v pohodě. A osobně koukám po různých autech asi 3 roky a dostal jsem se s limitem od 60 tisíc Kč na 350 a pořád jsem nenarazil na žádný, co by se mi líbilo. Tím chci říct, že i s výměnou celýho auta je to dneska dost loterie - ojetý auta jsou drahý jak prase a jsou to samý šroty.
Ohledně rozvodů, tak pokud s tím nikdo nic nedělal, tak by to možná v 300 tisících sneslo kontrolu aspoň v autě, možná preventivně vyměnit napínáky a zkontrolovat lišty. Řetězy podle mě budou ještě OK.
200 km rychlostí 180-220 v cca 10 °C a ručička teploty se ani nehnula. 80 km 180-200 v cca 25 °C a ručička se ani nehnula. Kolem těch 160-180 jezdím běžně i v létě při vedrech, klimatizaci atd. a taky není problém.
Takže se obávám, že to jsou fakt příznaky nadcházejících problémů. Co se týče řešení, tak se taky přikláním spíš k opravě vlastního motoru, pokud je zbytek auta v pohodě. A osobně koukám po různých autech asi 3 roky a dostal jsem se s limitem od 60 tisíc Kč na 350 a pořád jsem nenarazil na žádný, co by se mi líbilo. Tím chci říct, že i s výměnou celýho auta je to dneska dost loterie - ojetý auta jsou drahý jak prase a jsou to samý šroty.
Ohledně rozvodů, tak pokud s tím nikdo nic nedělal, tak by to možná v 300 tisících sneslo kontrolu aspoň v autě, možná preventivně vyměnit napínáky a zkontrolovat lišty. Řetězy podle mě budou ještě OK.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10718
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: dá se H6 uhnat tak, že se nestíhá chladit?
Párkrát jsem tu byl zmíněn, tak to zkusim nějak shrnout.
Outbacka jsem kupoval za 66 tisíc, 3 a kousek roku zpět. Měl fouklý těsnění a spoustu dalších drobností, který nebyly důležitý. Kastle víceméně OK, až na pár lokálních míst. Výčet oprav od tý doby mam v prvním příspěvku vlákna o Outbacku. Vypadá to jako dlouhej seznam, ale vše je tak nějak ospravedlnitelný stářím a taky ne vše bylo nutně kritický řešit ihned. A spousta toho je tuning, nejen servis
Normální cena tehdy byla 100-120 za aktuálně provozuschopný auto, který ale může za týden fouknout taky.
Fouklý těsnění se vlastně skoro neprojevovalo. Normálně to topilo (dost rychle), nepřehřívalo se, jen to po zahřátí bublalo v expanzce.
Servis samotnýho těsnění byl odhadnutej na 25, nakonec z toho bylo 40 protože se měnilo spousta drobností kolem, když už je motor venku, stylem "radši, když už". K tomu oba napínáky řetězu, samotnej řetěz prej OK.
Krátce na to jsme jeli "Ukrajina roadtrip", kde pak v Rumunsku mi to vybublalo přes expanzku spoustu vody ven. Na místě jsme na to nepřišli, až domů to bylo v pohodě, až doma jsem zjistil poškozenou gumičku víčka chladiče - takže to sem tam neudrželo tlak... Víčko vyměněno, od tý doby byl dlouho klid. Letos opět v Rumunsku to udělalo něco podobnýho - toho jsem si nevšiml, ale při pravidelných kontrolách provozních kapalin jsem objevil prázdnou expanzku a půlku chladiče. Dolil jsem skoro 2 litry a od tý doby zase nic. Už to beru jako test pozornosti, prostě mi to holt občas něco takovýho provede.
Honzovo Lego bych bral jako etalon. To, že to jemu funguje je tím, že má vše top. My všichni ostatní, kteří máme různou kombinaci všelijakých drobností, to říct nemůžeme. Stačí mít víčko chladiče v ne úplně top kondici, termostat, kterej neotevře naplno, trošku zadělanej chladič se zohýbanýma lamelama, nebo zaprasenej chladič klimy kterej trochu stíní, a uhnat H6 tak, že se nestíhá chladit rozhodně možný je
Outbacka jsem kupoval za 66 tisíc, 3 a kousek roku zpět. Měl fouklý těsnění a spoustu dalších drobností, který nebyly důležitý. Kastle víceméně OK, až na pár lokálních míst. Výčet oprav od tý doby mam v prvním příspěvku vlákna o Outbacku. Vypadá to jako dlouhej seznam, ale vše je tak nějak ospravedlnitelný stářím a taky ne vše bylo nutně kritický řešit ihned. A spousta toho je tuning, nejen servis
Normální cena tehdy byla 100-120 za aktuálně provozuschopný auto, který ale může za týden fouknout taky.
Fouklý těsnění se vlastně skoro neprojevovalo. Normálně to topilo (dost rychle), nepřehřívalo se, jen to po zahřátí bublalo v expanzce.
Servis samotnýho těsnění byl odhadnutej na 25, nakonec z toho bylo 40 protože se měnilo spousta drobností kolem, když už je motor venku, stylem "radši, když už". K tomu oba napínáky řetězu, samotnej řetěz prej OK.
Krátce na to jsme jeli "Ukrajina roadtrip", kde pak v Rumunsku mi to vybublalo přes expanzku spoustu vody ven. Na místě jsme na to nepřišli, až domů to bylo v pohodě, až doma jsem zjistil poškozenou gumičku víčka chladiče - takže to sem tam neudrželo tlak... Víčko vyměněno, od tý doby byl dlouho klid. Letos opět v Rumunsku to udělalo něco podobnýho - toho jsem si nevšiml, ale při pravidelných kontrolách provozních kapalin jsem objevil prázdnou expanzku a půlku chladiče. Dolil jsem skoro 2 litry a od tý doby zase nic. Už to beru jako test pozornosti, prostě mi to holt občas něco takovýho provede.
Honzovo Lego bych bral jako etalon. To, že to jemu funguje je tím, že má vše top. My všichni ostatní, kteří máme různou kombinaci všelijakých drobností, to říct nemůžeme. Stačí mít víčko chladiče v ne úplně top kondici, termostat, kterej neotevře naplno, trošku zadělanej chladič se zohýbanýma lamelama, nebo zaprasenej chladič klimy kterej trochu stíní, a uhnat H6 tak, že se nestíhá chladit rozhodně možný je
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- JRJ
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2527
- Registrován: pát úno 25, 2011 3:04 pm
- Jméno a příjmení: ヤン ヤクビーク
- Bydliště: Praha
Re: dá se H6 uhnat tak, že se nestíhá chladit?
Dá. Podařilo se mi několikrát na okruhu, naposledy asi před měsícem v Dolomitech do kopce 8 km serpentin a vraceček na vytočenou dvojku. Chladič se vyblil do expanzky. Do druhého dne chladicí kapalina byla zpět v chladiči. Chyběl necelý litr. Podle AWD těsnění fouklý není. Když nedělám vylomeniny, tak se nepřehřejvá a cihla na německý dálnici mu nedělá problém ani při 40-ti stupňových vedrech. To spíš poskakování v kolonách. Fukar spíná, ale asi nestíhá.
You cannot imagine the immensity of shit I do not give
Subaru Legacy wagon MY2004
Subaru Legacy wagon MY2004
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19621
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: dá se H6 uhnat tak, že se nestíhá chladit?
jo .. tohle beru to urcite jde
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10718
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: dá se H6 uhnat tak, že se nestíhá chladit?
Podle mýho pozorování to přehřejvání v horku v koloně je spíš tím, že jsou volnoběžný otáčky moc nízký na to, aby pumpa efektivně honila vodu okruhem. Tedy že chladič to uchladí, ale ta voda se točí pomalu. Přišel jsem na to tak, že efektivnějš se to na místě chladilo, když jsem dal neutrál a zvýšil otáčky na cca 1500, třeba. Aspoň teda podle čísel v appce přes OBD.
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 23051
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: dá se H6 uhnat tak, že se nestíhá chladit?
No nebo to máte rozbitý... Já nemám úplně porovnání, jak se to chová s cihlou na plynu, když jezdím jak paní Radová... Nicméně teď v zimě to ani s 1,5 tunovým vlekem za sebou nějak zásadně nezahřeju. Čeho jsem si všimnul je, že nenaložený bez vleku se to do nějakých 50°C neuchladí náporem - pokud se často rozjíždím, popojíždím do kopce, atd., tak ta teplota doleze na 93°C, kde se zapne první stupeň sahary, ufouká se to na 88°C a vypne se. S vlekem do stoupání je ta hranice výše a i při ~70km/h mi to doleze na těch 93°C. Nicméně i tam ta teplota stoupne max na 95° (pořád jsme 10°C pod stavem, kdy se začne hýbat ručička) a dochladí se to zpátky pod 90°.
Jinak jsem ty teploty měl také výše, zmizelo to po další výměně termostatu a vyčištění chladiče. Před tím jsem naopak i při opatrné jízdě po zastavení měl 95°C a sahara funěla pořád. A taky to předtím právě reagovalo na otáčky - když jsem jel klobouk, tak teplota stoupala a naopak když jsem na to šlápnul a vytočil to, tak šla teplota dolů. Teď to na tohle prakticky nereaguje, i po zátěži a zastavení ta teplota stoupá pomalu a sahara při stání a volnoběhu bez problému chladí.
Jinak jsem ty teploty měl také výše, zmizelo to po další výměně termostatu a vyčištění chladiče. Před tím jsem naopak i při opatrné jízdě po zastavení měl 95°C a sahara funěla pořád. A taky to předtím právě reagovalo na otáčky - když jsem jel klobouk, tak teplota stoupala a naopak když jsem na to šlápnul a vytočil to, tak šla teplota dolů. Teď to na tohle prakticky nereaguje, i po zátěži a zastavení ta teplota stoupá pomalu a sahara při stání a volnoběhu bez problému chladí.
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 23051
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: dá se H6 uhnat tak, že se nestíhá chladit?
Viz výše, přesně takhle blbě se mi to nedávno chovalo, po vyčištění chladiče a výměně termostatu se to neděje vůbec... teplota jde nahoru pomalu, jak sepne sahara, letí to dolu, při volnoběhu. Předtím to samé - teplota vylezla nahoru, se saharou se ani nehla a když jsem to protůroval, tak šla teplota dolů.podvlada píše: ↑pon úno 21, 2022 3:06 pm Podle mýho pozorování to přehřejvání v horku v koloně je spíš tím, že jsou volnoběžný otáčky moc nízký na to, aby pumpa efektivně honila vodu okruhem. Tedy že chladič to uchladí, ale ta voda se točí pomalu. Přišel jsem na to tak, že efektivnějš se to na místě chladilo, když jsem dal neutrál a zvýšil otáčky na cca 1500, třeba. Aspoň teda podle čísel v appce přes OBD.
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10718
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: dá se H6 uhnat tak, že se nestíhá chladit?
Je možný, že by zasloužil chladič vyčistit uvnitř. Z vnějšku (lamely) jsem ho čistil nedávno, po Milovicích, kdy jsem ho musel vyndat z auta.
A výše píšeš "...nenaložený bez vleku se to do nějakých 50°C neuchladí náporem..." Asi jsi myslel 50 km/h?
A výše píšeš "...nenaložený bez vleku se to do nějakých 50°C neuchladí náporem..." Asi jsi myslel 50 km/h?
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 23051
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: dá se H6 uhnat tak, že se nestíhá chladit?
Jo, km/h, se mi uz pletou i jednotky, jak dneska kazdou vetu pisu na desetkrat
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Re: dá se H6 uhnat tak, že se nestíhá chladit?
mě přijde, jak když tam prostě bylo málo vody, ta se dolila a zase je to ok. Proto právě přemýšlím, jak poznat, jestli ta voda byla příčina, nebo důsledek. Je mi jasný, že se jen tak neztratí, proto ten dotaz, jestli je ten motor možný uhnat, což by vysvětlovalo tu chybějící vodu. Dnes jsem měnil kolo (asi karma), celou dobu jsem to nechal běžet, teplota se ani nehla a jsem si téměř jistý, že ani jednou nesepla sahara, v klidu se to chladilo (byla zvednutá kapota), chladič už byl nahoře horký, hadice ani měkký ani tvrdý, vše jak má být.
Takže přemýšlím, jestli to nemůže být něco jako píše Honza, dolije se a problém na roky zmizí. Nemrzku jsem nechával mám dojem na podzim v AWD měnit, jestli mohla být ta guma ve víčku načatá a jak se s tím hnulo to začalo.. těžko říct.
Já nemám moc rád pokud není auto v dobrým stavu a neřeší se drobnosti, takže by tam mělo být vše taky ok, jen za uplynulý rok jsem nechal v AWD přes 80 litrů a kromě brzd za 15 a druhýho klíče za 7 to byly snad samý kraviny a drobnosti, prostě všechno, co tam našli, cokoliv bylo načatý nebo se mělo udělat, takže by tam zanedbaný nemělo být nic a vše by mělo být vyřešený, dělají to tam docela poctivě.
Jinak krom téhle eskapády mi chlazení fungovalo vždycky výborně, klobouka, palici, hodinu stání v koloně - v životě se ta ručička nehnula z té pod-půlky, sahara sepnula vždycky na chvíli a klid, přijde mi, že to auto má docela výkonný chlazení.
Je mi jasná teoretická možnost, že další motor odejde, stejně jako může ten můj třeba na klice, je to čistě o tom, jestli tam bude servis za 80 a přitom za 40 koupím celej ok motor a zbyde mi náhradní, samozřejmě je oprava daleko jednodušší a rychlejší varianta, tam není co řešit. Na jednu stranu budu možná i rád, pokud budu vědět, že to těsnění bylo dělaný a kdy. Já toho oťase chtěl jen na chvíli, když se během covidu blbě sháněly auta a nemohl jsem sehnat to co jsem chtěl, ale to auto mě baví, je to jednoznačně nejuniverzálnější auto který jsem kdy měl.
Máte někdo představu, na kolik vychází (nejlíp v autorizáku) ten velký servis v 105k? Vím že tam jsou nějaký řemeny, vodítka, snad pumpa atd, mělo by toho tam být celkem dost, a zatím jsem těsně před 310. Asi by se vhodně nabízelo to spojit s tím těsněním pokud je fakt v háji.
Tapan: koupil jsem za 90 rok a půl zpět, vzhledově fakt pěkná, nešla tuším jedna zadní klika, najeto 280 po dálnicích říše-Švýcarsko. Dobrý stav, samozřejmě různý drobnosti jako u každýho 15 let starýho auta typu vůle v uložení nápravy, rosící víko ventilů apod. Žádnej vážnej problém a nežere olej - vůbec, po 10tkm je měrka tak ve 3/4. Koroze není, samozřejmě je oslizlej podvozek jako u všech japonců, ale nic vážnýho.
Takže přemýšlím, jestli to nemůže být něco jako píše Honza, dolije se a problém na roky zmizí. Nemrzku jsem nechával mám dojem na podzim v AWD měnit, jestli mohla být ta guma ve víčku načatá a jak se s tím hnulo to začalo.. těžko říct.
Já nemám moc rád pokud není auto v dobrým stavu a neřeší se drobnosti, takže by tam mělo být vše taky ok, jen za uplynulý rok jsem nechal v AWD přes 80 litrů a kromě brzd za 15 a druhýho klíče za 7 to byly snad samý kraviny a drobnosti, prostě všechno, co tam našli, cokoliv bylo načatý nebo se mělo udělat, takže by tam zanedbaný nemělo být nic a vše by mělo být vyřešený, dělají to tam docela poctivě.
Jinak krom téhle eskapády mi chlazení fungovalo vždycky výborně, klobouka, palici, hodinu stání v koloně - v životě se ta ručička nehnula z té pod-půlky, sahara sepnula vždycky na chvíli a klid, přijde mi, že to auto má docela výkonný chlazení.
Je mi jasná teoretická možnost, že další motor odejde, stejně jako může ten můj třeba na klice, je to čistě o tom, jestli tam bude servis za 80 a přitom za 40 koupím celej ok motor a zbyde mi náhradní, samozřejmě je oprava daleko jednodušší a rychlejší varianta, tam není co řešit. Na jednu stranu budu možná i rád, pokud budu vědět, že to těsnění bylo dělaný a kdy. Já toho oťase chtěl jen na chvíli, když se během covidu blbě sháněly auta a nemohl jsem sehnat to co jsem chtěl, ale to auto mě baví, je to jednoznačně nejuniverzálnější auto který jsem kdy měl.
Máte někdo představu, na kolik vychází (nejlíp v autorizáku) ten velký servis v 105k? Vím že tam jsou nějaký řemeny, vodítka, snad pumpa atd, mělo by toho tam být celkem dost, a zatím jsem těsně před 310. Asi by se vhodně nabízelo to spojit s tím těsněním pokud je fakt v háji.
Tapan: koupil jsem za 90 rok a půl zpět, vzhledově fakt pěkná, nešla tuším jedna zadní klika, najeto 280 po dálnicích říše-Švýcarsko. Dobrý stav, samozřejmě různý drobnosti jako u každýho 15 let starýho auta typu vůle v uložení nápravy, rosící víko ventilů apod. Žádnej vážnej problém a nežere olej - vůbec, po 10tkm je měrka tak ve 3/4. Koroze není, samozřejmě je oslizlej podvozek jako u všech japonců, ale nic vážnýho.
Re: dá se H6 uhnat tak, že se nestíhá chladit?
Ve 105 je předepsanej jenom motorový olej+filtr, svíčky. U H6 105 není nic zásadního, ty servisy dělitelný 30 jsou větší. Po 160 se mění mikrořemen, takže by mohl přijít na řadu v 320.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Re: dá se H6 uhnat tak, že se nestíhá chladit?
Jako mě servisák nedávno tvrdil že průplach, chladící soustavy taky něco udělá, ale málo kdo to dělá .
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw