Dík za doplnění - vytučnil jsem, že v automatu, aby to bylo zřejméCoZmo píše:Doplnim: tyka se to Leg v AT......
Jinak to s tou nedotáčivostí a následně přetáčivostí je podle mě typický příznak Subaru a to nejen automatu a nejen Active AWD. Prostě když tam vlítneš, tak jsou přední kola ve smyku, protože toho chceš po nich moc - trakci a řízení a po zadních jen trakci, tak to pěkně tlačej No a když se ti podaří zatočit, tak se vlivem odstředivý síly utrhne zadek a jde do smyku. Při vyšších rychlostech na pevnym podkladu se to pak chová striktně neutrálně - např 80 km/h na ostřejším sjezdu z dálnice tě vynáší ven, ale pořád držíš směr.
Jediná odlišnost AT x MT může nastat, že při požadavku přetáčivého smyku (smyku zadní nápravy) můžeš lehce vyšlápnout spojku a zase pustit - tím vznikne ráz, který pomůže zadní nápravě se utrhnout.
I když vlítneš na kruhák, tak na ten zadek pořád něco jde i když ještě nejsi ve smyku.
Jinak nevím, co myslíš, že "to funguje mechanicky". Je tam normálně několik párů lamel, na jedněch je pověšenej kardan, na druhejch výstup z převodovky a tlakováním se plynule dá měnit, kolik jde na zadek až do úplnýho zamknutí.
EDIT:
Nejlepší je VTD :love:CoZmo píše:BTW po překopnutí na MT je stálá 4x4 znát na stabilitě...je to prostě lepší...