Stránka 2 z 4

Re: P: Legacy kombi 2,5 CVT

Napsal: úte lis 20, 2018 12:05 pm
od suubaru
cena po sz. pod 8k€ nechci jít, to by mě mrzelo.
na sauto, otomoto a mobile jsem nenašel ani jeden podobný. Nevím, kam se všechny poděly. Takže nemám referenci k ceně.
Výfuk hrnec je prasklý. Možná půjde opravit. Origo subaru stojí přes 12t. V USA se dá koupit tichý Walker za 90 USD, ale jak to dovézt levně domů. Carid chce za poštovné 250 USD.

Re: P: Legacy kombi 2,5 CVT

Napsal: úte lis 20, 2018 4:27 pm
od suubaru
Kofilka píše:Tak to nechápu že není prodané
popravdě, ještě se na něj nebyl dívat ani jeden zájemce.

Re: P: Legacy kombi 2,5 CVT

Napsal: úte lis 20, 2018 5:03 pm
od suubaru
Mr. Quickly mě motivoval napsat něco k našemu legáči.
Koupeno Dancars 07/2011. Dosud vedena serviska v Subistyl/Autobond, takže stále jedna stáj. Na kondiční prohlídky jezdí do Fryčovic, tam má nejlepší péči.
30 tkm: tekl P tlumič, výměna.
50 tkm: lehký klapot na nerovnostech = nové řízení.
150 tkm: Vařila voda, výměna těsnění v Autobond.
2017: Nová baterie. Nové čelní sklo. Výměna zadních nábojů. Plnění klimatizace. Nová kapota na záruku, jelikož se objevila minikoroze.
Do 1/2018 byla dokupovaná záruka.
2018: závada obou bočních zrcátek, nefunguje sklápění. Neřešeno.
Prasklý hrnec výfuk. Nevyřešeno.
Pod palubkou blbne clona ventilátoru topení, je slyšet cvakání. Nevyřešeno. Oděrka PZ dveře, nárazníky, LP blatník kosmetická vada.
Letos nástřik dutin dveří podběhů.
Podvozek je až na zadní ložiska původní!!! P ramena zadní spodní uložení by se měly vyměnit, prasklé puky.
Jezdí na třetí sadě předních brzd a druhé sadě zadních brzd. Olej v CVT měněn asi 4x. Ruční el brzda bez závad.
Vše je původní, beze změny audio a bez vytlumení dveří.
Nyní 24xxxx km, žena najezdí do 10 tkmr.
Spotřeba je asi o 1 l/100 nižší než outback se stejným motorem. 7,2. Žena jezdí 5 km trasy, 9,2.
Nyní stojí na zimních 16.
Výbava active, tedy bez navigace, bez šíbru, el. sedačka, klíčkové startování, autostěrače atd. Navíc jsou folie na všech oknech, vpředu boční čiré. Neodnímatelné tažné neorigo zařízení, t.č. vyšroubovaný hák. Zadní senzory parkování.
Vše komplet k vozu: 2 klíče, literatura, serviska, kovové štítky.
Auto jezdí skvěle. Pokud prodám, koupíme nové XV. Pokud neprodáme, taky dobře. Montáž LPG Magic v HLpropanu objednáno, vleze se 78 L toroid.

Re: P: Legacy kombi 2,5 CVT

Napsal: úte pro 04, 2018 6:29 pm
od suubaru
V legacy je lpg magic se vstřikovači JET. Nádrž 270x680 nominál 78 litrů, dá se natankovat asi 62 litrů. První tři nádrže spotřeba LPG kolem 10/100, dá se i méně, dneska pod 9. Prakticky bez spotřeby benzínu. Magic je nastavený na přepínání při 25st C. Čas ukáže, jak mu plyn chutná.

Re: P: Legacy kombi 2,5 CVT

Napsal: úte pro 04, 2018 7:00 pm
od mari75
Týý jo, to máš nastaveno nějak nízko. Kdo Ti to dělal, Aleš? Mě to přepíná teda později než mi to přepínalo dříve. Spotřebu mám teď cca. 3,3 l/100km benzínu než se to přepne na lpg. Že by to teda bylo málo :-/ ? Nevím, jestli je to ok

Re: P: Legacy kombi 2,5 CVT

Napsal: úte pro 04, 2018 7:25 pm
od VDC
25 je fakt málo. Ale mě se teda zdálo málo i 35. :-)

Re: P: Legacy kombi 2,5 CVT

Napsal: úte pro 04, 2018 7:37 pm
od mari75
VDC píše:25 je fakt málo. Ale mě se teda zdálo málo i 35.
Tome, jakou máš teď spotřebu benzínu na sto, když je tak chladno? Máš to tak nějak podobné jako já?

Re: P: Legacy kombi 2,5 CVT

Napsal: úte pro 04, 2018 8:43 pm
od VDC
Marku to netuším, páč to nepočítám. Utratím od vejplaty k vejplatě tak 4 stovky za benzín. Ale kolik na to ujedu nemám ani páru. :-) V zásadě se to nijak nemění, protože když jedu někam dál, tak spotřebuju víc plynu. Ale benzínu v podstatě furt stejně.

Re: P: Legacy kombi 2,5 CVT

Napsal: úte pro 04, 2018 9:01 pm
od mari75
Jasně, že to záleží nejvíc, jaké vzdálenosti se jezdí. Já teď zrovna kratší a tak mi podezřele rychle mizí benzín ;-D . Vypadá to, že na asi 900km to bude cca. 20 litrů benzínu a cca. 117 l lpg

Re: P: Legacy kombi 2,5 CVT

Napsal: úte pro 04, 2018 9:31 pm
od suubaru
Nastavení teploty je dle mého nijak zásadní. Z parkovacího místa už tisíc let vyjíždím po stále stejné trase a plyn se mi přepíná na různých autech přesně na stejném místě +/- 200 m, a je jedno, jestli je ráno -5 nebo +15.
Takhle nízká teplota má vliv na teplé starty, plyn přepne fakt za chvilku, sotva vyjedu, možná dříve než zařadím drive.

Re: P: Legacy kombi 2,5 CVT

Napsal: úte pro 04, 2018 10:16 pm
od suubaru
K tomu mizení benzínu, hypnotizoval jsem palivoměr, ručička jde během jízdy na lpg z nějakého důvodu dolů, i když benzín neubývá. Až po delším vypnutí zapalování ručička nastoupá na reálnou hodnotu. Nevím proč.

Re: P: Legacy kombi 2,5 CVT

Napsal: úte pro 04, 2018 10:31 pm
od VDC
No řekl bych, že to nějak souvisí s tím, že čerpadlo honí benzin furt dokola a vrací ho do nádrže. Taky jsem to odsledoval, že benzin zdánlivě mizí i při provozu na plyn.
Ta přepínací teplota samozřejmě vliv má, ale když je nastavená na 25°, tak to přepíná brzo. Já přepínám až ve 45°. Akorát nevim, odkud si plyn tu teplotu bere, protože ve chvíli přepnutí, má voda v motoru už kolem 60°. :-)

Re: P: Legacy kombi 2,5 CVT

Napsal: úte pro 04, 2018 11:04 pm
od mnov
Přepínání mám nastavené také na 45°C. V zimě ta menší přepínací teplota nevadí, ale problém s tím budeš mít v létě. Sluníčko to vyhřeje a přepne to hned po startu, ale chladící kapalina v malém okruhu není vyhřátá od motoru, tak se směšovač nestačí vyhřívat a do vstřikovačů se dostane kapalný LPG. Motor hned chcípne. :-)

Re: P: Legacy kombi 2,5 CVT

Napsal: stř pro 05, 2018 1:54 pm
od spm
A kde že to teda měří? :-) pač tohle je mi taky divný. 45C na vodě v diagnostice mám po chvilince běhu na volnoběh i v mrazu; to by se u mě, kdybych měl plyn, přepínalo ještě než vůbec vyjedu (než oškrábu okna, tak přes 40 ta voda má) :-D

Re: P: Legacy kombi 2,5 CVT

Napsal: stř pro 05, 2018 2:53 pm
od macasubaru
ahooj všem

Já přepínám až ve 45°. Akorát nevim, odkud si plyn tu teplotu bere, protože ve chvíli přepnutí, má voda v motoru už kolem 60°. :-)

Tome ...to je tím že většinou je čidlo teploty na reduktoru nebo někdy na hadici tak než k tomu ta teplota dojde tak je na lpg nižší a ještě často jde přes radiátor tak to dost ochladí takže bych řekl že těch 45 už je zbytečné protože jak píšeš motor je už na 60 st