Stránka 2 z 2

Re: Motor 180KW

Napsal: ned led 15, 2023 9:37 am
od jan233321
Ahoj vespolek,
Ano, toto je bohužel bolest H6 v pro mě neznámém období - na US fórech se to dá dohledat. Patrně v době, kdy začali lidí blbnout s RoHS (v EU někdy kolem 2011, v jp možná dříve?)

Mám stejný problém, příčinou jsou studenaky na desce, které jsou ovšem vidět až po odlakovani od ochranného spreje. Bohužel skoro každý výkonový prvek má potenciální studený spoj.
Viz. Foto dvou tranzistorů.

S větším či menším (spíš menším) úspěchem to řeší jako kdysi u grafik, zapečením v troubě... Před tim pokusem doporučuji udělat zálohu EEPROM s klíči a vinem... A vlastně tento pokus ani nelze doporučit.

Správná medoda je projít všechny spoje a pěkně olovnatým cínem je proletovat a následně zkontrolovat. Alespoň v cestě k spínání vstřiku.

Honza.

Re: Motor 180KW

Napsal: pon led 16, 2023 11:29 am
od CoZmo
Jen tak pro info, nevylučuju nic, každopádně směrnice RoHS se nevztahuje na dopravní prostředky jako jsou automobil, autobus, nákladní vozidlo, lokomotiva atd...a ani se u těchto výrobků neposuzují. Ale to nevylučuje aplikaci tohohle pravidla při výrobě desek...

Re: Motor 180KW

Napsal: pon led 16, 2023 9:49 pm
od jan233321
Jj, je to tak. Auta mohou mít výjimku.
Jenže olovnatý cín nepraská tak ochotně...

Re: Motor 180KW

Napsal: pon led 16, 2023 10:18 pm
od mnov
Jendo, čím je to foceno? EXIF data tam nevidím, to je nějaký USB mikroskop?

Re: Motor 180KW

Napsal: úte led 17, 2023 10:35 am
od jan233321
Stereoskopický mikroskop a foťák (mobil) do okuláru. Mikroskop je přes 20 let starý, USB ještě neexistovalo 😀

Re: Motor 180KW

Napsal: čtv led 19, 2023 12:18 am
od spm
Ale existovalo :-) https://cs.m.wikipedia.org/wiki/USB

Odesláno z mého SM-F926B pomocí Tapatalk