Forester 2019 obecně
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24589
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Forester 2019 obecně
Jo dávno, tj přesný výraz, myslím, že jí i quickly tady hodnotil, asi na outbacku, nevím, nehledám.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- davidherda
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 5789
- Registrován: ned led 04, 2015 2:11 pm
- Jméno a příjmení: David Herda
- Bydliště: podhradí Křivoklátu
Re: Forester 2019 obecně
Řešíte přední nájezdový úhel, ale kolik z vás s tím autem sjelo ze silnice do skutečného terénu, kde ho využíjí? A další věcí je to, že pokud se tam nevlezu čumákem kolmo, stačí najet trošku ze šikma a je po starostech.
e-ručka je podle mého úplně v pohodě, od té doby co Subaru využívá aktivně ,,elektronických uzávěr,, tak není potřeba v terénu a to byla jediná situace kdy jsem ruční brzdu potřeboval. Na sněhu auto rozhodíš váhou, a na suchu tu potřebu fakt nemám, ničit gumy na zdař bůh.
e-ručka je podle mého úplně v pohodě, od té doby co Subaru využívá aktivně ,,elektronických uzávěr,, tak není potřeba v terénu a to byla jediná situace kdy jsem ruční brzdu potřeboval. Na sněhu auto rozhodíš váhou, a na suchu tu potřebu fakt nemám, ničit gumy na zdař bůh.
Outback 2.5X MY16 -Modrák
BRZ 2.0 MY13-BRZo
Outback 2.0D MY12 - služebáq
Outback 2,0D MY16-Goldback -ex
XV 2,0i MY18-iXVestr -ex
Forester 2,0XTi MY02-Silvestr -ex
Forester 2,0X MY03-Modrestr -ex
Forester 2,0X MY04-Pinkrestr-ex
Forester 2,5XT MY09-Černestr-ex
- davidherda
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 5789
- Registrován: ned led 04, 2015 2:11 pm
- Jméno a příjmení: David Herda
- Bydliště: podhradí Křivoklátu
Re: Forester 2019 obecně
Pocitově mi to auto přijde slabší než naše XV, ale hodnotím nezajeté auto a já se k tomu choval jako kdyby bylo moje.
Naprosto dokonalé jsou ty přechody elektromotor-normální motor, kdy ani nepostřehnete změnu, a pokud si nevšimnete že padnou otáčky na 0, tak není šance poznat rozdílu.
Chtěl jsem si vyzkoušet rekuperaci, ale nebyl na to prostor.
Naprosto dokonalé jsou ty přechody elektromotor-normální motor, kdy ani nepostřehnete změnu, a pokud si nevšimnete že padnou otáčky na 0, tak není šance poznat rozdílu.
Chtěl jsem si vyzkoušet rekuperaci, ale nebyl na to prostor.
Outback 2.5X MY16 -Modrák
BRZ 2.0 MY13-BRZo
Outback 2.0D MY12 - služebáq
Outback 2,0D MY16-Goldback -ex
XV 2,0i MY18-iXVestr -ex
Forester 2,0XTi MY02-Silvestr -ex
Forester 2,0X MY03-Modrestr -ex
Forester 2,0X MY04-Pinkrestr-ex
Forester 2,5XT MY09-Černestr-ex
Re: Forester 2019 obecně
To nie je len o "skutocnom terene". Pokles z 25 na 20 musi byt citit a pokial ides cez kopcek/horizont , kde sa neda otocit ani ist zo sikma, tak radsej by som tu moznost mal. Aj ked je pravda, ze naposledy som si netrufol ani s tym aktualnym. Naviac to bola vyhoda, ktoru Forester ako "naj-offroadovejsi" model mal voci ostatnym modelom.davidherda píše:Řešíte přední nájezdový úhel, ale kolik z vás s tím autem sjelo ze silnice do skutečného terénu, kde ho využíjí? A další věcí je to, že pokud se tam nevlezu čumákem kolmo, stačí najet trošku ze šikma a je po starostech.
e-ručka je podle mého úplně v pohodě, od té doby co Subaru využívá aktivně ,,elektronických uzávěr,, tak není potřeba v terénu a to byla jediná situace kdy jsem ruční brzdu potřeboval. Na sněhu auto rozhodíš váhou, a na suchu tu potřebu fakt nemám, ničit gumy na zdař bůh.
Takuto vec som necakal, preto ma to kapanek irituje.
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24589
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Forester 2019 obecně
Já právěže přední úhel řeším často a jsme nucen se sunout jen krůčkem, víc bokem, bo už jsem škrkl, ale máš pravdu, lidi co tohle auto koupí nebudou ve většině tohle řešit, si myslím teda. Jen je to furt za mě špatně, dobré nájezdové úhly dělalo lesníka subaru hodně typickým.
Ručku používám jen když stojím, jde o zvyk a od jisté události i nutnost Mám vryto- dojedu a ručka nahoru, právěže pak nevím, proč zas tak zbytečně drahé a složité heblo, no už je tam no.
Dokonalost zapojení elektromotoru si netroufám vůbec hodnotit, radši tohle nebudu ani komentovat... ale aspoň určitě fajn, že je průběh hladký.
Ručku používám jen když stojím, jde o zvyk a od jisté události i nutnost Mám vryto- dojedu a ručka nahoru, právěže pak nevím, proč zas tak zbytečně drahé a složité heblo, no už je tam no.
Dokonalost zapojení elektromotoru si netroufám vůbec hodnotit, radši tohle nebudu ani komentovat... ale aspoň určitě fajn, že je průběh hladký.
Naposledy upravil(a) sima dne stř pro 11, 2019 9:26 pm, celkem upraveno 1 x.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Re: Forester 2019 obecně
Motor je integrovany priamo v prevodovke a pripajany spojkou, to k tej plynulosti prispelo.sima píše:Já právěže přední úhel řeším často a jsme nucen se sunout jen krůčkem, víc bokem, bo už jsem škrkl, ale máš pravdu, lidi co tohle auto koupí nebudou ve většině tohle řešit, si myslím teda. Jen je to furt za mě špatně, dobré nájezdové úhly dělalo subaru hodně typickým.
Ručku používám jen když stojím, jde o zvyk a od jisté události i nutnost Mám vryto- dojedu a ručka nahoru, právěže pak nevím, proč zas tak zbytečně drahé a složité heblo, no už je tam no.
Dokonalost zapojení elektromotoru si netroufám vůbec hodnotit, radši tohle nebudu ani komentovat... ale aspoň určitě …
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24589
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Forester 2019 obecně
Díky za osvětu, už jsem to určitě četl, ale mě tohle vůbec netankuje, tak to mažu
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Re: Forester 2019 obecně
Tak som sa bol dnes odviezt.
Auto celkom velke, hlavne vzadu vela miesta.
Ale budikov a vselijakych kurvitiek teda nemalo
Som nestihal sledovat jednak display medzi budikmi a ani stredovy info display. Prilis vela informacii naraz, ale to je len o zvyku.
Jazdne sa za kratky cas moc neda zistit, ale je to stale ok podvozok, novu platformu/tuhost som nemal ako viac preverit.
Hybrid funguje, bateriu nabija priebezne skoro stale, takze je stale k dispozicii.
Cakal som mozno vacsiu podporu elektriky, ale na plyn reaguje pekne.
Auto je vdaka novsej CVT tichsie. Nebude tak otravovat tych, co im vadi zvuk CVT.
Len ta 48l nadrz...
Negativum aj chybajuca rezerva a ze ubudlo odkladacieho priestoru aj pod podlahou kufra.
Opticky sa mi nezdalo, ze by az tak bol zmenseny ten predny najazdovy uhol, ale cisla zrejme neklamu.
Velke plus je, ze konecne sa TPMS uci automaticky a ukazuje aj aktualne ciselne hodnoty tlakov vsetkych pneumatik v kPa !
Dalsie plus je, ze hybrid uz nema nezmysel Start/Stop system.
Auto celkom velke, hlavne vzadu vela miesta.
Ale budikov a vselijakych kurvitiek teda nemalo
Som nestihal sledovat jednak display medzi budikmi a ani stredovy info display. Prilis vela informacii naraz, ale to je len o zvyku.
Jazdne sa za kratky cas moc neda zistit, ale je to stale ok podvozok, novu platformu/tuhost som nemal ako viac preverit.
Hybrid funguje, bateriu nabija priebezne skoro stale, takze je stale k dispozicii.
Cakal som mozno vacsiu podporu elektriky, ale na plyn reaguje pekne.
Auto je vdaka novsej CVT tichsie. Nebude tak otravovat tych, co im vadi zvuk CVT.
Len ta 48l nadrz...
Negativum aj chybajuca rezerva a ze ubudlo odkladacieho priestoru aj pod podlahou kufra.
Opticky sa mi nezdalo, ze by az tak bol zmenseny ten predny najazdovy uhol, ale cisla zrejme neklamu.
Velke plus je, ze konecne sa TPMS uci automaticky a ukazuje aj aktualne ciselne hodnoty tlakov vsetkych pneumatik v kPa !
Dalsie plus je, ze hybrid uz nema nezmysel Start/Stop system.
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20894
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Forester 2019 obecně
hybrid nemá start stop, protože se to u hybridu mysli jako samozřejmost že ti občas motor neběží
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Re: Forester 2019 obecně
To zase nie je tak uplne pravda. Zalezi od typu hybridu.námořník píše: hybrid nemá start stop, protože se to u hybridu mysli jako samozřejmost že ti občas motor neběží
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20894
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Forester 2019 obecně
Tak tím bych si nebyl tak jistej. Z principu věci auto jede na elektromotor a pokud nestačí, tak se přidá motor spalovací,kterej se bude, pokud nebude potřeba, stále vypínat. To že někde nestačí záhy je věc jiná.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- Augi
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 972
- Registrován: stř črc 27, 2016 9:52 am
- Jméno a příjmení: Michal Augustýn
- Bydliště: okolí Prahy
Re: Forester 2019 obecně
Taky jsem ještě neslyšel o hybridu, který by neměl start/stop. Vždycky jsem to u nich vnímal jako jejich přirozenou součást
WRX STI 2018
Outback Field 2023
a další japonský škopky
ex: WRX STi 2004, Levorg GT-S 2016
Outback Field 2023
a další japonský škopky
ex: WRX STi 2004, Levorg GT-S 2016
Re: Forester 2019 obecně
Zdaleka nie kazdy hybrid vie ist cisto na elektriku.
Re: Forester 2019 obecně
To nastastie ano (nie je to samozrejmost pri ne-PHEV), avsak za studena ide vraj vzdy ako prvy spalovaci. A to sa mi moc nepaci.