Stránka 74 z 208

Re: Moje auto po Subaru

Napsal: pon pro 16, 2019 9:05 pm
od Kolben
imagiag píše:Nejeli jste někdo v novém superbu scout v benzínu? Docela se mi to líbí jako ekonomická varianta nástupce za otb 3.6 až na to přijde - 200kw, jakoby4x4, vyšší, velikost podobná outbacku... je to slepice a chybí tomu 2 válce, ale další vozy na seznamu jsou výrazně dražší
Co se prostornosti v interiéru tyče tak je outback proti superbu prcek kam se nic nevejde. Tohle ani srovnat nejde. Kufr má Superb ohromnej. Jinak kdyby Tě cokoli zajímalo klidně se ptej. Nějaký zkušenosti s tím už mám.


Sent from my XsMax using Tapatalk Pro

Re: Moje auto po Subaru

Napsal: pon pro 16, 2019 9:38 pm
od imagiag
dík, s tou prostorností jsem si to tak myslel, zajímá mě -

jak se chová ten 200kw 2litr - z 3.6 jsem zvyklý, že ani na dálnici není slyšet motor (pokud se nejede 180+ v německu), že to celkem pojede mi je jasný :)

pak ten 7stup automat, ve srovnání s měničem co máme v H6 - subaru třeba po brzdě na kruháči často kopne

a poslední jízdní komfort - trochu čekám, že superb bude tvrdší/víc drncat?

já si samozřejmě pak dám kolečko předváděcích jízd pro osobní dojem, ale teď to za zimních večerů začínám řešit, tak jsem si říkal že se zeptám :)

Re: Moje auto po Subaru

Napsal: pon pro 16, 2019 9:52 pm
od Kolben
Ja mám ještě posledního bez fitru pevných částic. Takže mám ještě 206 kw a sestikvalt. Ten motor točí trosku víc na sestku ale ve vysokých rychlostech je v tom relativně klid. Motor je slyšet ale neruší to. i při 250 z toho nemáš pocit ze by se to mělo rozsypat. Ještě díky adaptivním podvozku to auto ve vyšších rychlostech jakoby ztuhne a dava Ti takovej peknej pocit jistoty. :-)))))))) Automat je super. Chce si na to trochu zvyknout. Nějaký kopání, skubani a pomalý rozjezdu se nekonají. Komfort je opět závislej od adaptivniho podvozku. Pokud si ho příplatis což doporucuju ( možná ho scout má v základu kuli ofroad módu) tak při nastavení na comfort si plujes jako v bavlnce. Nic Tě neruší. Ani řízení, ani hrboly, ani převodovka. Vše se taky dá nastavit individuálně. Takže můžeš mit vše ve sportovním módu a přesto se nechat kolebat podvozkem.



Sent from my XsMax using Tapatalk Pro

Re: Moje auto po Subaru

Napsal: pon pro 16, 2019 9:58 pm
od imagiag
dík za rychlou odpověď :)

Re: Moje auto po Subaru

Napsal: pon pro 16, 2019 11:29 pm
od emve
Hodně zajímavý počin, duchovní nástupce Delty, Eva, STI..... Toyota příští rok vyrobí homologační speciál pro WRC, Yaris GR-4. Poctivá čtyřkolka, 270 koní, 1100-1200 kg, manuál, klasická ručka, vytažené blatníky... hmm

Už byly první jízdy pro novináře a prej je to bomba. Před Vánoci vyjdou články.

https://www.whichcar.com.au/news/exclus ... a-gr-yaris

Re: Moje auto po Subaru

Napsal: úte pro 17, 2019 5:13 am
od bushman1
Docela jim to trvalo (jak kvuli odchodu z WRC pred dvaceti lety, tak i kvuli tomu, ze o tomhle uz se pise par let).
Ale jinak po uvedeni nove Supry dalsi vyborny sportovni pocin od Toyoty.
Konecne se zase zacali profilovat pryc od aut pro duchodce (pominu-li jejich off road divizi) a ukazuji zuby.
Tesim se na to auto.
Kdyz uz i "pitoma" Skodovka muze mit kladivo v podobe Fabie R5, proc by Toyka nemohla jit jeste vyse.

Re: Moje auto po Subaru

Napsal: pát pro 20, 2019 5:31 pm
od mari75
Pozor, nechci měnit, jen by mě zajímal názor na Ford Kuga 2.0 tdci 4x4 110 kw. Dnes si ho totiž jako nového dovezl domů soused. Jaký je v něm systém 4x4 :-/ ? Má chatu na Bacově(Valaši budou vědět) po dost nepřístupné cestě, tedy hlavně za špatného počasí. Měl RAVku v naftě a Vitaru, obojí asi r.v.okolo 06.
Osobně se mi moc Kuga nelíbí. Říkal jsem mu, ať jde do Subaru, ale nelíbila se mu spotřeba :-) .
Prostě mě zajímá tady názor na toto auto ;-D , pokud s ním má někdo zkušenosti

Re: Moje auto po Subaru

Napsal: pát pro 20, 2019 7:34 pm
od PetrAT
mari75
Kuga 4x4 nafta je teď za supr cenu
Podvozkově velice dobré auto (forest je ještě lepší)
4x4 haldex, připojení je téměř neznatelné, poznáš na ledu
Vnitřní prostor , pracoviště řidiče, někomu vadí ten středový panel, je dost široký
Ale ergonomie je v pořádku (na rozdíl od Foresta SJ)
Místa tak akorát, SJ je prostorově lepší, kufr ok
Za 6kil 4x4 v dehtu , pro hromadu lidí asi jasná volba

Re: Moje auto po Subaru

Napsal: pát pro 20, 2019 7:47 pm
od mari75
Jj, přesně, za šest kil. Mě se ale třeba moc nelíbí. Šel bych do XV. Díval jsem se i na spotřebu toho Forda, která mě tedy vyloženě nenadchla. Sousedovi přeji jen to nej, tak snad nebude mít s tou naftou problémy. Budu to vše bedlivě pozorovat. Jak pojede na Bacov, tak se s ním asi domluvím, vezmu SJ a porovnáme

Re: Moje auto po Subaru

Napsal: pát pro 20, 2019 7:50 pm
od mari75
Petře a co je v SJ špatně na ergonomii? Já si ničeho špatného nevšiml

Re: Moje auto po Subaru

Napsal: pát pro 20, 2019 9:05 pm
od sima
Mě se Kuga taky nelíbí, kastlí klasická dnešní SUV tuctovka, pro mě nic zajímavého. Interiér mě přišel naopak stísněný, navíc umocněné dnes tolik oblíbeným tank výhledem, fakt jsem se v tom necítil dobře, cena je snad ASI dobrá, ale já se v tom neorientuju.
Včil jsme jeli dva dny po sobě ve fungl novém Merglovi třídy V, Benz Vans, sedm člověkůůů, jelo se v tom fajně, auto drželo překvapivě dobře v zatáčkách! A to jsem seděl (záměrně) v třetí řadě sedadel, dálnice 140 taky v poho, necloumalo to autem, přitom byl i vichr. Výhled taky fajn, tohle já hodnotím furt dokola, je to pro mě důležité, mám rád přehled... mělo to max výbavu, tohle mě přišlo docela slušné auto na svůj účel, jen to nebude pro nikoho auto po subaru, že jo :-)

Re: Moje auto po Subaru

Napsal: pát led 31, 2020 6:25 am
od catana
Mno ja po ruznych a dlouhych vyzkumech se ustalil na Porsche Macan S. Je znat ze s darcovskym vozem Q5 nema moc spolecneho. Ma to preferenci zadku a nevadi mu s nim pohodit :-) Zakladem je mit konfiguraci co cloveku sedi, protoze tim se to auto zcela meni. Nechtel jsem SUV, jen trochu zvyseny podvozek a tohle je takovy kompromis co me nestve a dokonce ho mam celkem rad. Ac to NENI sportovni auto, chova se to jak si od auta predstavuju.
Ted predstavili model GTS s motorem 2.9 turbo (audi to ma v RS4), jen se snizenym vykonem, coz by bylo dokonale. Nicmene mimo cenove moznosti. Minus je vaha, s 2 tunami je to celkem bumbrlicek, ale skryva to dobre.
mari75 píše:Petře a co je v SJ špatně na ergonomii?

Muzu mluvit o posledni verzi SK s 2.5tkou, s nimz jsem par set kilometru stravil. Uz jen volant. Mas tam 15 tlacitek a 2 kolebky. Nektera tlacitka se mackaji, jina se "vytahuji". Displej je zpomaleny a trva mu nez zareaguje. Mas jeden displej mezi budiky, jeden na palubce a k tomu displej "radia". Na kazdem se zobrazuje neco a kazdy se ovlada jinak. Vypinani start stopu je hned vedle vypinani asistentu na pruhy napravo dole pod volantem, navic tak blbe, ze to poslepu vypnout chce cvik. Vypinani varovani eye sight mas u stropu. Zadni okna porad jeste nemaji automaticke stahovani.
K tomu veci jako ze Apple Car play ti prehraje hudbu a handsfree kdyz je bezdratove, pokud chces treba Google Maps, tak musis pripojit telefon kabelem.

Re: Moje auto po Subaru

Napsal: pát led 31, 2020 9:59 am
od imagiag
catana píše:Mno ja po ruznych a dlouhych vyzkumech se ustalil na Porsche Macan S. Je znat ze s darcovskym vozem Q5 nema moc spolecneho. Ma to preferenci zadku a nevadi mu s nim pohodit Zakladem je mit konfiguraci co cloveku sedi, protoze tim se to auto zcela meni. Nechtel jsem SUV, jen trochu zvyseny podvozek a tohle je takovy kompromis co me nestve a dokonce ho mam celkem rad. Ac to NENI sportovni auto, chova se to jak si od auta predstavuju.
Ted predstavili model GTS s motorem 2.9 turbo (audi to ma v RS4), jen se snizenym vykonem, coz …
Nezkoumal jsi GLC43 nebo C43 kombik? Ja to mam aktualne na vrcholu seznamu, proti Porsche o dost levnejsi (asi i na servis a pojisteni), neni to uplne one-man-one-engine ale porad je to asi o neco lepsi nez bezna seriovka...

Re: Moje auto po Subaru

Napsal: pát led 31, 2020 10:13 am
od emve
Asi dobrý nápad si ještě koupit šestiválec... S novýma flotilovýma emisema 95g/km přichází další vlna downsizingu. Překvapilo mě, že nová Astra (tedy konkurent Golfu/Octavie) už má jen tříválce, benzínové 1,2 a 1,4 (ten výhradně s CVT), nejsilnější benzín 107kw/147k a naftové tříválce 1,4, nejsilnější 120 koní. :-D

Tady je aspoň všemi zatracovaný koncern VW ještě normální, když v novém Golfu a Octavii jsou pořád normální motory. 2.0 TDI 200k v GTD/RS TDI, 2.0 TSI 333k novém eRku.

Re: Moje auto po Subaru

Napsal: pát led 31, 2020 10:29 am
od imagiag
no chtel jsem to resit az 2021, ale trochu se bojim aby pristi rok jeste ty V6 byly, takze to mozna o rok urychlim