No protože v servisním manuálu píšou, že se mění jen v případě GO automatu. Běžná "výměna" oleje znamená vyšroubovat výpušťák, nechat vytéct co vyteče (cca půlka náplně, 3-4 litry) a dolít stejný množství zpět. Takže záleží jak se k tomu servis postaví.
Dělat to sám, tak to samozřejmě udělám pořádně - což jsem samozřejmě tehdy taky udělal. Měnil jsem vícekrát a poslední i s filtrem, co je za baterií.
Olej do automatu a diferenciálů
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu

- Příspěvky: 11850
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Olej do automatu a diferenciálů
Subaru Outback '04 BP 3.0H6 180 kW <vlákno zde>
BMW E61 550 '06 4.8 V8 270 kW, LPG <vlákno zde>
ex Subaru Forester '05 SG 2.0 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo '00 1.8 I4 85 kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140 kW
Re: Olej do automatu a diferenciálů
Tak ona ta degradace oleje v automatu probíhá o dost jinak než třeba motorového v motoru. Takže to může působit, že jako interval 60 Mm a navíc ještě ani nevyměnit filtr... no fuj. Ale v převodovce se nic nespaluje. Takže měnit filtr jednou za 2-3 výměny ATF je úplně v pohodě. V FSM píšou bezúdržbový, ale tak samozřejmě vyměnit třeba ve 200 Mm ničemu neublíží. Ono hlavní je měnit ATF a pokud se to dělá pravidelně, bohatě stačí obměnit těch pár litrů, co vyteče.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE)
[vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE)
[vlákno o autě]Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno