
bakalářská práce Vaška
Konstrukční návrh zadního křídla vozu Formula Student
Je tam vlevo v horní části odkaz na PDF na celou práci.
(Text práce (8.222Mb))
Je docela zajímavé to alespoň prolistovat.
http://hdl.handle.net/10084/157530
Fazit je jasný. Skvělé auto, pokud se jezdí do 130 kmh. Na autobahn při vyšších rychlostech vysoké otáčky cvt. To je pro Němce problém, chtějí jezdit rychle a využívat neomezenou rychlost.
Petre precetl jsem si a ulozil k me pocetne sbirce praci na obdobna temata... ten background me vzdycky bral
tohle je znat napric celym koncernem, je to proste binec, ciry zoufalstvi a z toho vychazejici brutalni setreni :(kwt2000 píše: čtv črc 10, 2025 3:23 pm Jedno hezky udělané video o tom kam spěje automobilový svět. Sice je to o Audi, ale myslím že se to dá napasovat na spoustu automobilek.
Ze zájmu jsem to přetrpěl a dohledal si k tomu další informace. Protože věřit autoforu je zhruba stejný jako sledovat zprávy na Sputniku.gerda píše: pát čer 27, 2025 8:52 pm Elektromobily reálně generují třikrát víc emisí než hybridy, říká šéf Toyoty ve snaze upozornit na nejvíc přehlížený problém
https://www.autoforum.cz/zajimavosti/el ... y-problem/
Zdravý rozum v současném světě dávno ztratil sílu, a tak je vždy příjemné vidět někoho, kdo jej stále používá. Výpočty Akia Toyody jistě neplatí univerzálně (a ani se je tak nesnaží podat), ale to je právě ono. Roubujeme jedno řešení jako univerzální spásu pro tisíc různých situací, to nikdy nemůže fungovat.