Šímův Forejs
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 27311
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Šímův Forejs
Bonus byl Hamoune opravdu nemalý, asi to tak mělo být, jestli budu příště něco řešit zase u J. Málka tak se budu opět těšit už jen na výlet, na místo samé, na hospodu tamtéž, na přírodu tam, na klid tam, na cokoliv, byl jsem u něj dvakrát a pokaždé mě to takhle vyšlo, zážitky, vše super, fakt subaru komunita stále jede a je moc fajn!
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 27311
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Šímův Forejs
Jooo 

Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- Metuzalem
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 4065
- Registrován: pát zář 22, 2017 5:52 pm
- Jméno a příjmení: Milan P.
- Bydliště: venkov u Jaroměře
Re: Šímův Forejs
Radku, píše ti to jak za mlada
Rád to čtu,ale málokdy reaguju, sorry, mám pocit, že i tak jsem vlezlý prakticky do každého vlákna a že dědkové jsou moudrý proto, že už jen mlčí 


Forester 2.0 XT SJ 2017: Šedivák
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 27311
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Šímův Forejs
Jak za mlada
dík, ale ty ani nevíš kolik toho mám na srdci, co vše pořád řeším a co se stalo a děje, tak proto jsem psal, že zde už téměř nepíši, že na to už nemám nějak energii po tom všem, po těch událostech, v podstatě se nic tak závažného neděje, i když taky minimálně v jedné záležitosti ne úplně žádná prdel...
Jinak prosím piš, sem nebo kdekoliv jinam, v tvém případě ten tvůj pocit určitě není na místě!


Jinak prosím piš, sem nebo kdekoliv jinam, v tvém případě ten tvůj pocit určitě není na místě!


Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 52121
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Šímův Forejs
Radku paráda !!! To je moc dobře, že se Jirka Málek takhle vypracoval a takhle skvěle funguje !!
http://www.instagram.com/monstersubarus_house
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 27311
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Šímův Forejs
To jo! Přesně tak to vnímám taky, pracuje, posunuje se vpřed, samozřejmě něco se ne vždy podaří, taky kolikrát jsou požadavky zákázníků nestandartní a i když je snaha, tak ne vždy to musí klapnout, dopadnout dobře. Ale domluva je s ním fajn k čemukoliv, řešení pak taky, i následné reklamace, tak to aspoň vnímám já.
Ono taky mimochodem už jen svařování TIG není jen tak, trvá to déle a vše musí sedět, taky proto to nestojí pár korun, čas se musí zaplatit a zkušenosti taky, o tom žádná.
Ono taky mimochodem už jen svařování TIG není jen tak, trvá to déle a vše musí sedět, taky proto to nestojí pár korun, čas se musí zaplatit a zkušenosti taky, o tom žádná.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- Tsakabaru
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 7619
- Registrován: pon pro 06, 2021 6:11 pm
- Jméno a příjmení: Míla
- Bydliště: Sokolovsko
Re: Šímův Forejs
Radku parada!
je super, ze mu dari, pokracuje a co vic, ze ho ma takhle blizko a "po ruce" - to je luxus
ja s nim budu letos taky asi zase "v kontaktu"

je super, ze mu dari, pokracuje a co vic, ze ho ma takhle blizko a "po ruce" - to je luxus

ja s nim budu letos taky asi zase "v kontaktu"


-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 27311
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Šímův Forejs
Dám to nakonec sem a ne do radostí.
16.6 se mé ženě stala ( po desítkách let řízení) první mini nehoda, shoda spousty blbých náhod, nicméně i to bývá příčina nehod. Kámoš z práce, zároveň auto mechanik nám vracel Saxo, neměl čas o tři dny dřív a tak byla propadlá STK. Tak NAŠTĚSTÍ už s novou STK zaparkoval auto u fabriky, kde pracujem. Měl jsem si ho vyzvednout u něj doma, ale řešil najednou více věcí, má toho opravdu až po kokot, dělá vše možné, i doma na usedlosti, kterou bourá a přestavuje má krom jiného i svůj obří bagr...tak to vymyslel takhle, jak mu to nejlépe pasovalo a zdánlivě i tedy nám...
Je večer, kolem šesté hodiny, leje jak z konve, hotová průtrž, setmělo se, viditelnost fest špatná. To parkoviště je takový neznačený, divoký velý plac, kde stávájí krom osobáků i kamiony odevšad ze světa. Ale kromě trocha toho pohybu aut a lidí při příjezdu a odjezdu z práce totálně mrtvo a to měl být právě tenhle čas...jenomže úplně nebyl. Sedím v autě, říkám si, jestli nemám i v tom lijáku radši vysednout a mou ženu navigovat, ale vím, že to nemá ráda a tak se forestrem radši přesunu o kousek dál, vedle dvou stojících kamionů, blízko k nim.
Pozoruji dva manévry, nedalo se vyjet na první dobrou, saxo bylo mezi kamionem a svodidly a vzadu za ním překážka. Žena vyjíždí opravdu nejvíc správně jak jen se dá, doslova šnečím tempem vycouvává zpoza kamionu, auto se skoro nehýbe. V tom se vyřítí velice svižně, až raketově C5, uvidí mě zpomalí, ale samozřejmě jen málo, bylo to jen pár metrů, ale jo zpomalí. Říkám si, kurva ty jedeš rychle, otočím se vzad, zatroubit jsem nezatroubil, i když jsem už šahal po klaksonu zároveň s otočení hlavy vzad, předpokládal jsem, že šofér saxo zmerčí, nezmerčil, až prý úplně těsně před nárazem.
Tohle si opravdu vyčítám, že jsem zaváhal, to je špatné, tohle už nikdy neudělám a dám na intuici, C5 jelo rychle...nevím jestli bych něčemu zabránil, je dost možné, že jo, jsem fakt blbec, tohle už nikdy jindy nechci zažít, ty výčitky, dopustit tímhle vteřinovým zaváháním nějakou špatnou věc, případně nějakou tu mou vinu, kor v takové situaci. Byl jsem na sebe mimořádně nasraný.
Blbec den.
...Borec měl strach, vyběhl za mou ženou, jestli jí nic není...
Na tom parkovišti to moje žena taky vůbec neznala, nikdy tam nebyla a ty kamiony tam stojí na prasáka, ale reálně, moc jim toho nezbývá a hádej se s polákem, ne nechci to na nikoho házet, nechtěli jsme. Nicméně Díťa vyjížděla jak jen mohla, víc bezpečnějšího udělat nemohla a tu C5 vidět a včas zareagovat nešlo, přes ty dva kamiony nemyslitelné
bohužel.
A proto jí mě bylo i hodně líto, celý život jezdí bez nehod, opatrně, co nejvíc bezpečně, přitom svižně, nikoho nezdržuje a pak taková situace, za kterou vlastně nemůže, přesto je reálně viníkem.
Saxo šuplo C5 do dveří, rána to byla hlučností velice nepěkná, hrklo ve mě a vyběhl jsem ven...naštěstí se nic nestalo, teda ne mé ženě ani tomu šoférovi. C5 promáčklé dveře, kliku dveří taky KO. Hledím na saxo a nic nevidím
teda žádnou škodu, zkouším vším verglovat, nárazník, otevírám a zavírám kufr, světla OK, plechy ok, jen vidím maličký škrábanec na zadním nárazníku, kterého bych si jinak ani vůbec nevšiml, vůbec nic...nárazník neprohlý, neprasklý. Poškozený se taky diví, nechápe to, nepobral to...saxo beze škod.
Zpočátku jsem minutky váhal jak to řešit, pozičně ne úplně jednoduchá situace, divoce parkující kamiony, rychlost C5, na policajty jsem samozřejmě čekat nechtěl, to navrhoval pak i poškozený, nicméně tohle by bylo zbytečné, viník by byl nakonec jasný tak jako tak, já bych měl po správnu taky vysednout a ukazovat zda je volno, když není přehlednost přes kamiony.
Tak jsem samozřejmě škodu uznal, jen jsme se v autě při sepisování škody a za stálého lijáku s poškozeným maličko rafli, říkám, že nejel teda přiměřeně, to ani náhodou, on to nechtěl uznat, říkám, mě přeci nejde o nic, jen ze mě nedělejte blbce, to nemám rád, tak vzal trochu zpátečku, ale málo, já si stál na svém, šlo mě o princip, ne o určení viníka.
Tak jsem nafotili, sepsali promočené formuláře špatně píšící propiskou, celí mokří.
Taky chápu, že když jezdil celý den v Tatře přískokem vpřed a nestíhal, že stačilo a člověk se pak už nechce autem jen zase plazit...
Vše jsme rychle sepsali a bla bla...nakonec jsme zjistili, že máme společné známé, z celé republiky dá se říct, skrz citroeny, i jednoho kámoše z Brna, který umí nejlépe hydru doslova doma na koleně, v mini garážičce a za pár korun. Že zná srazy, lidi i z historie, drží si starou dobrou C5 HDI 2.0 i když je to už taky skoro veterán, protože ví proč.
Plnění proběhlo bleskově, za skoro den, dva vše vyřízeno, včetně vyčíslení škody, Allianz se opět vytáhla, rychlost jednání a hlavně jednoduchost absolutně bez připomínek.
Borec očekával samozřejmě a jedině totálku, ano totálka, v tomto případě se ale krutě vyplatila, zůstane mu na servis a ne malý teda, bude mít auto jako" nové".
Ano, jindy může být totálka na zlost, tj jasné.
Jo, borec tam jel na pokec za kámošem, jinak by tam nikdy nikdo nejel, ale s tím se nedá samozřejmě taky počítat, jak říkám, náhod se stalo vícero.
Poučení pro příště, zkusit v rychlosti vteřiny aspoň zatroubit, zablikat, gesta neměly cenu, liják, šero...taky na druhou stranu to ještě víc mohlo odvést pozornost ono šoféra, to jeden nikdy neví, on totiž dle všeho asi přeci jen na poslední chvíli trošičku uhl bokem, krom onoho zpomalení... ale zkusil bych to už určitě.
Hlavně, že se nic nestalo mé ženě! A samozřejmě i jemu, mohl to z boku taky pěkně schytat, stačilo docela málo.
Asi, možná nám zdraží trochu pojistku, i když jen možná a když tak nejspíš jen málo, to si teda myslím a i dle pokecu s mou agentkou jo.
Ten den byl docela vyčerpávající, moje žena za s sebou náročný den v práci, 10 hodin, vyhleděná z PC, já byl taky typicky v pondělí taky už na kašu.
Je to max elaborát, ale ohledně této události jsem takto musel, jednak to neumím stručněji
a druhak to třeba někoho ponoukne ještě k větší opatrnosti, té není nikdy nazbyt, já osobně si takové situace, nejen mé, taky vždy v sobě ukládám, snažím se. Tím neříkám, že jsem vždy stoprocentní, kdepak, musím si to přiznat, že ne, těch situací je totiž milion a případných rozptýlení pozornosti taky, okolností- zhoršená viditelnost apod.
Jo a nárazník na saxu je teda kravina, ten škrábanec samotný jo, třeba se dokopu k tomu vzít všechny plasty sonoxem a zas bude vše jako nové
16.6 se mé ženě stala ( po desítkách let řízení) první mini nehoda, shoda spousty blbých náhod, nicméně i to bývá příčina nehod. Kámoš z práce, zároveň auto mechanik nám vracel Saxo, neměl čas o tři dny dřív a tak byla propadlá STK. Tak NAŠTĚSTÍ už s novou STK zaparkoval auto u fabriky, kde pracujem. Měl jsem si ho vyzvednout u něj doma, ale řešil najednou více věcí, má toho opravdu až po kokot, dělá vše možné, i doma na usedlosti, kterou bourá a přestavuje má krom jiného i svůj obří bagr...tak to vymyslel takhle, jak mu to nejlépe pasovalo a zdánlivě i tedy nám...
Je večer, kolem šesté hodiny, leje jak z konve, hotová průtrž, setmělo se, viditelnost fest špatná. To parkoviště je takový neznačený, divoký velý plac, kde stávájí krom osobáků i kamiony odevšad ze světa. Ale kromě trocha toho pohybu aut a lidí při příjezdu a odjezdu z práce totálně mrtvo a to měl být právě tenhle čas...jenomže úplně nebyl. Sedím v autě, říkám si, jestli nemám i v tom lijáku radši vysednout a mou ženu navigovat, ale vím, že to nemá ráda a tak se forestrem radši přesunu o kousek dál, vedle dvou stojících kamionů, blízko k nim.
Pozoruji dva manévry, nedalo se vyjet na první dobrou, saxo bylo mezi kamionem a svodidly a vzadu za ním překážka. Žena vyjíždí opravdu nejvíc správně jak jen se dá, doslova šnečím tempem vycouvává zpoza kamionu, auto se skoro nehýbe. V tom se vyřítí velice svižně, až raketově C5, uvidí mě zpomalí, ale samozřejmě jen málo, bylo to jen pár metrů, ale jo zpomalí. Říkám si, kurva ty jedeš rychle, otočím se vzad, zatroubit jsem nezatroubil, i když jsem už šahal po klaksonu zároveň s otočení hlavy vzad, předpokládal jsem, že šofér saxo zmerčí, nezmerčil, až prý úplně těsně před nárazem.
Tohle si opravdu vyčítám, že jsem zaváhal, to je špatné, tohle už nikdy neudělám a dám na intuici, C5 jelo rychle...nevím jestli bych něčemu zabránil, je dost možné, že jo, jsem fakt blbec, tohle už nikdy jindy nechci zažít, ty výčitky, dopustit tímhle vteřinovým zaváháním nějakou špatnou věc, případně nějakou tu mou vinu, kor v takové situaci. Byl jsem na sebe mimořádně nasraný.
Blbec den.
...Borec měl strach, vyběhl za mou ženou, jestli jí nic není...
Na tom parkovišti to moje žena taky vůbec neznala, nikdy tam nebyla a ty kamiony tam stojí na prasáka, ale reálně, moc jim toho nezbývá a hádej se s polákem, ne nechci to na nikoho házet, nechtěli jsme. Nicméně Díťa vyjížděla jak jen mohla, víc bezpečnějšího udělat nemohla a tu C5 vidět a včas zareagovat nešlo, přes ty dva kamiony nemyslitelné

A proto jí mě bylo i hodně líto, celý život jezdí bez nehod, opatrně, co nejvíc bezpečně, přitom svižně, nikoho nezdržuje a pak taková situace, za kterou vlastně nemůže, přesto je reálně viníkem.
Saxo šuplo C5 do dveří, rána to byla hlučností velice nepěkná, hrklo ve mě a vyběhl jsem ven...naštěstí se nic nestalo, teda ne mé ženě ani tomu šoférovi. C5 promáčklé dveře, kliku dveří taky KO. Hledím na saxo a nic nevidím

Zpočátku jsem minutky váhal jak to řešit, pozičně ne úplně jednoduchá situace, divoce parkující kamiony, rychlost C5, na policajty jsem samozřejmě čekat nechtěl, to navrhoval pak i poškozený, nicméně tohle by bylo zbytečné, viník by byl nakonec jasný tak jako tak, já bych měl po správnu taky vysednout a ukazovat zda je volno, když není přehlednost přes kamiony.
Tak jsem samozřejmě škodu uznal, jen jsme se v autě při sepisování škody a za stálého lijáku s poškozeným maličko rafli, říkám, že nejel teda přiměřeně, to ani náhodou, on to nechtěl uznat, říkám, mě přeci nejde o nic, jen ze mě nedělejte blbce, to nemám rád, tak vzal trochu zpátečku, ale málo, já si stál na svém, šlo mě o princip, ne o určení viníka.
Tak jsem nafotili, sepsali promočené formuláře špatně píšící propiskou, celí mokří.
Taky chápu, že když jezdil celý den v Tatře přískokem vpřed a nestíhal, že stačilo a člověk se pak už nechce autem jen zase plazit...

Vše jsme rychle sepsali a bla bla...nakonec jsme zjistili, že máme společné známé, z celé republiky dá se říct, skrz citroeny, i jednoho kámoše z Brna, který umí nejlépe hydru doslova doma na koleně, v mini garážičce a za pár korun. Že zná srazy, lidi i z historie, drží si starou dobrou C5 HDI 2.0 i když je to už taky skoro veterán, protože ví proč.
Plnění proběhlo bleskově, za skoro den, dva vše vyřízeno, včetně vyčíslení škody, Allianz se opět vytáhla, rychlost jednání a hlavně jednoduchost absolutně bez připomínek.
Borec očekával samozřejmě a jedině totálku, ano totálka, v tomto případě se ale krutě vyplatila, zůstane mu na servis a ne malý teda, bude mít auto jako" nové".
Ano, jindy může být totálka na zlost, tj jasné.
Jo, borec tam jel na pokec za kámošem, jinak by tam nikdy nikdo nejel, ale s tím se nedá samozřejmě taky počítat, jak říkám, náhod se stalo vícero.
Poučení pro příště, zkusit v rychlosti vteřiny aspoň zatroubit, zablikat, gesta neměly cenu, liják, šero...taky na druhou stranu to ještě víc mohlo odvést pozornost ono šoféra, to jeden nikdy neví, on totiž dle všeho asi přeci jen na poslední chvíli trošičku uhl bokem, krom onoho zpomalení... ale zkusil bych to už určitě.
Hlavně, že se nic nestalo mé ženě! A samozřejmě i jemu, mohl to z boku taky pěkně schytat, stačilo docela málo.
Asi, možná nám zdraží trochu pojistku, i když jen možná a když tak nejspíš jen málo, to si teda myslím a i dle pokecu s mou agentkou jo.
Ten den byl docela vyčerpávající, moje žena za s sebou náročný den v práci, 10 hodin, vyhleděná z PC, já byl taky typicky v pondělí taky už na kašu.
Je to max elaborát, ale ohledně této události jsem takto musel, jednak to neumím stručněji

Jo a nárazník na saxu je teda kravina, ten škrábanec samotný jo, třeba se dokopu k tomu vzít všechny plasty sonoxem a zas bude vše jako nové

Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 27311
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Šímův Forejs
Forejs šlape nádherně, jako ostatně stále doposud vždy, 3x ťukám na dřevo
servis nic, jezdím.
Potěšila mě spotřeba, 8,2 lt, 240 km dálnic minimálně maximálkou dálniční, zbytek tj 340 km pocuky po městě, hodně i jen přískoky vpřed v kolonách, okreskovité kopce na chalupu mimo město jen z opravdu malé části. Tankuji vždy od rozsvícení rezervy do cvaknutí pistole, na stejné pump pistoli, rozežranou Vervu
tedy cirka vždy oněch 48 lt.
Teď vyloženě nejhorší režim, jen městské popojíždění , fakt věčně start a stop, trasy od 5km do max 11km- spotřeba 9 lt.
Stále obuto na papučích 205/70/15.
Taky jsem si všiml, jak se po opravě věčně vysokých otáček, kdy se impulsy do ŘJ doslova hádali mezi s sebou, jak se brutálně, razantně změnil průběh otáček motoru po startu. I když je ráno chladněji, bylo pár stupňů nad nulou, tak ihned po startu, pár vteřin jen, jdou otáčky na volnoběh dolů, na cirka 1000-1100. Při jízdě samotné pak, při přeřazování apod, nevyletí tak nesmyslně vzhůru, ne tak brutálně jako dřív. Tj opravdu citelná změna, tak takhle to funguje správně, navíc lesník zabírá naprosto plynule, aspoň na svoje možnosti velice ochotně, rychle a plynule ve všech otáčko pásmech, zrychluje taky předpisově, krom tedy podtáčení motoru, či jasně, víme, kdy nejvíc zabírá atmo starý 2.0 litr v SG, vytočit, držet ho pořádně pod krkem ..
tak takhle to opět má správně fungovat, takhle to vymysleli japonci, žádný žigul, ale to už bych se opakoval 


Potěšila mě spotřeba, 8,2 lt, 240 km dálnic minimálně maximálkou dálniční, zbytek tj 340 km pocuky po městě, hodně i jen přískoky vpřed v kolonách, okreskovité kopce na chalupu mimo město jen z opravdu malé části. Tankuji vždy od rozsvícení rezervy do cvaknutí pistole, na stejné pump pistoli, rozežranou Vervu

Teď vyloženě nejhorší režim, jen městské popojíždění , fakt věčně start a stop, trasy od 5km do max 11km- spotřeba 9 lt.
Stále obuto na papučích 205/70/15.
Taky jsem si všiml, jak se po opravě věčně vysokých otáček, kdy se impulsy do ŘJ doslova hádali mezi s sebou, jak se brutálně, razantně změnil průběh otáček motoru po startu. I když je ráno chladněji, bylo pár stupňů nad nulou, tak ihned po startu, pár vteřin jen, jdou otáčky na volnoběh dolů, na cirka 1000-1100. Při jízdě samotné pak, při přeřazování apod, nevyletí tak nesmyslně vzhůru, ne tak brutálně jako dřív. Tj opravdu citelná změna, tak takhle to funguje správně, navíc lesník zabírá naprosto plynule, aspoň na svoje možnosti velice ochotně, rychle a plynule ve všech otáčko pásmech, zrychluje taky předpisově, krom tedy podtáčení motoru, či jasně, víme, kdy nejvíc zabírá atmo starý 2.0 litr v SG, vytočit, držet ho pořádně pod krkem ..


Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 52121
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Šímův Forejs
Šímo to je nepříjemnost. Ale je dobře, že nejde o nic vážného !!
http://www.instagram.com/monstersubarus_house
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- Tsakabaru
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 7619
- Registrován: pon pro 06, 2021 6:11 pm
- Jméno a příjmení: Míla
- Bydliště: Sokolovsko
Re: Šímův Forejs
Radku, dobre ze to takhle dopadlo a navic i celkem v klidu 

- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22545
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: Šímův Forejs
nakonec to dobře dopadlo. hlavně, že se nikomu nic nestalo. on si to opraví a ty nemusíš nic řešit.
a s forejsem super. s těmi otáčkami ses natrápil dost dlouho
a s forejsem super. s těmi otáčkami ses natrápil dost dlouho

škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
- wenzel
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 611
- Registrován: sob bře 06, 2021 9:16 am
- Jméno a příjmení: Václav Šikl
- Bydliště: Šumperk
Re: Šímův Forejs
Já jen takovou poznámku: Je zajímavý, že já v Karkuli signalizaci rezervy nemám. Uvyknul jsem si tankovat jednou týdně, ale zrovna minulý pátek mě jaxi spadnul v palici řemen a jel jsem nádrž pomalu do sucha. Jak na mě nic nesvítí jsem marnej a to můžu při startování na to tankování myslet. Pumpu mám 200 m vlastně na dohled, ale stačí aby mi zazvonil telefon a je všechno pryč 
Forester 2.0 AT, 2006
Superb VR6, 3.6, AT, 2012
Superb VR6, 3.6, AT, 2012
- StandaB
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4195
- Registrován: pát led 03, 2020 2:20 pm
- Jméno a příjmení: Stanislav Becvar
- Bydliště: Nürnberg
Re: Šímův Forejs
Ach Radku,nekdy se holt semele par blbych okolnosti prez vsechnu opatrnost. Hlavne ze to nedopadlo hur.
Rychle zapomenout, a zivot jde dal.
