vasco a SG (2004, 92 kW, LPG - ICOM)

Diskuse o vozidlech jednotlivých členů fóra na jednom místě.
Odpovědět
Uživatelský avatar
lukygoofy
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 792
Registrován: úte bře 12, 2013 7:46 am
Jméno a příjmení: Lukáš K.
Bydliště: Plzeň/Šťáhlavice

Re: vasco a SG (2004, 92 kW, LPG - ICOM)

Příspěvek od lukygoofy »

StandaB píše: ned kvě 18, 2025 9:38 am Vasco super, tyhle "opravy" mam taky nejradeji. :-DDD
to jo, ale každej logicky předpokládá, že takhle banální věc by neopomenul a tak ho napadají katastrofický scénáře :-/
Toyota Avensis 2.0L CVT - MY 2017
Subaru Legacy Outback 3.0R AT MY2005 prodáno Cozmo,
Uživatelský avatar
StandaB
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4142
Registrován: pát led 03, 2020 2:20 pm
Jméno a příjmení: Stanislav Becvar
Bydliště: Nürnberg

Re: vasco a SG (2004, 92 kW, LPG - ICOM)

Příspěvek od StandaB »

lukygoofy píše: úte kvě 20, 2025 9:33 am to jo, ale každej logicky předpokládá, že takhle banální věc by neopomenul a tak ho napadají katastrofický scénáře :-/
To mas pravdu, :-D Taky vzdycky propadnu panice. :-D
vasco
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 394
Registrován: čtv pro 17, 2020 11:22 am
Jméno a příjmení: Vasil Cicák
Bydliště: Banská Bystrica

Re: vasco a SG (2004, 92 kW, LPG - ICOM)

Příspěvek od vasco »

Áno, už som uvažoval či nebude potrebný regulátor tlaku 22670AA240
https://partsouq.com/en/catalog/genuine ... K43G017813
alebo soleonid 16102AA260 kam vedú tie dve hadičky, ktoré som zamýšľal vymeniť a hýbal som jedným i druhým
https://partsouq.com/en/catalog/genuine ... K43G017813
alebo som videl nejaké video (dymový test) kde sa strácal vákum cez netesnosti Vacuum Booster 26402SA070
https://partsouq.com/en/catalog/genuine ... K43G017813

Teraz sa to javí byť OK. Aj tie situácie čo som dávnejšie písal kedy mi vyskakovalo P0519 (@sima to vyriešil výmenou čidla neutrálu) v špecifickej situácii (ráno, nezahriata ešte voda, zjazd z kopca s brzdením motorom) sa zatiaľ nekonali.
… len aby som to nezakríkol ;)
Subaru Forester SG, 2004, 2,0 l (92 kW)
Suzuki Baleno 3D, 1996, 1,3i (62 kW) — ex.
vasco
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 394
Registrován: čtv pro 17, 2020 11:22 am
Jméno a příjmení: Vasil Cicák
Bydliště: Banská Bystrica

Re: vasco a SG (2004, 92 kW, LPG - ICOM)

Příspěvek od vasco »

Niekedy sú to maličkosti, ale to zdielanie/vyriešenie problému môže byť pre niekoho užitočné.
Subaru Forester SG, 2004, 2,0 l (92 kW)
Suzuki Baleno 3D, 1996, 1,3i (62 kW) — ex.
sima
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 27124
Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Jméno a příjmení: Radek- šíma
Bydliště: Valašsko

Re: vasco a SG (2004, 92 kW, LPG - ICOM)

Příspěvek od sima »

To určitě jo, to může (*_^) |,,,,
Mě zatím otáčky drží, je to nevím tak rok, možná víc, ale i tak jsem na pozoru, četl jsem totiž zde ty veškeré story, řešení, opakující se problémy a zažil jsem toho mnohého i sám. Totiž i to "moje" čidlo-spínač měnil kdysi Arai, pomohlo mu to, na půl roku- třeba a zas to začlo.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
vasco
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 394
Registrován: čtv pro 17, 2020 11:22 am
Jméno a příjmení: Vasil Cicák
Bydliště: Banská Bystrica

Re: vasco a SG (2004, 92 kW, LPG - ICOM)

Příspěvek od vasco »

"Čistenie EGR"

301 630 km

Cez víkend som poumýval auto a ošetril ochranou karosérie. Dal som dole aj kryty prahov a aj tie plastové kryty koncov prahov, poumýval od uchytených nánosov. Trochu to vystriekal dutinovým voskom.
Na prahoch sú okrem servisných otvorov aj otvory zaslepené plastovými klipmi. V otvoroch je závit. Na čo sú tieto otvory?
Čo ma zaujalo bolo, že na vnútornej časti krytov prahov boli maličké slimáky (bez ulít) — asi tam majú vhodné vlhké prostredie.
Vyčistil som EGR a samozrejme dal nové tesnenie k tomu.
Subaru Forester SG, 2004, 2,0 l (92 kW)
Suzuki Baleno 3D, 1996, 1,3i (62 kW) — ex.
MedvedBr
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 79
Registrován: úte úno 18, 2025 2:05 am

Re: vasco a SG (2004, 92 kW, LPG - ICOM)

Příspěvek od MedvedBr »

vasco píše: pon čer 02, 2025 10:22 am Na prahoch sú okrem servisných otvorov aj otvory zaslepené plastovými klipmi. V otvoroch je závit. Na čo sú tieto otvory?
To by mohly být díry na upevňovací oka pro kurtování na podval. Nová auta chodí s těmi krytkami uvnitř v igelitu...
Odpovědět

Zpět na „Vozidla členů SFC“