To teda áno, zbytek hodnocení je ale hodně pozitivní. Fajn aspoň je, že se onen výjezd hravě zvládnout při rychlejším nástupu, rozjezdu, aspoň, že tak, aby taky ku.va už ne.
Nevím, nevím. Moje osobní zkušenost a přímé srovnání SJ - SL vyznívá ve prospěch SL.....
Ale teď tu mám i SH manuál, tak to ještě zkusím s tím. Uvidíme, pokud to stihnu, dám vědět.
Forester SL 2.0eBoxer Comfort CVT 2025
Forester SJ 2.0i Comfort CVT ES 2018
Forester SH 2,0 XS Comfort LPG 2009
ex Forester SG 2,0 X Trend LPG 2003
No ale jen subaru má pohon zadních kol mechanicky - kardanem, zmíněné automobilky mají pohon zadních kol elektromotorem. A je to tak, na rozdíl od Toyoty, i u silnějšího hybridu.
Forester SL 2.0eBoxer Comfort CVT 2025
Forester SJ 2.0i Comfort CVT ES 2018
Forester SH 2,0 XS Comfort LPG 2009
ex Forester SG 2,0 X Trend LPG 2003
milosv píše: ↑sob kvě 03, 2025 8:01 pm
No ale jen subaru má pohon zadních kol mechanicky - kardanem, zmíněné automobilky mají pohon zadních kol elektromotorem. A je to tak, na rozdíl od Toyoty, i u silnějšího hybridu.
Ano ma, chvalabohu. Ale za mna to stale nie je ako bolo.
Subaru Forester 2.0i CVT Comfort MY16 (G91F Rest in pieces Cooper Discovery ATT / SJ6 )
Nové Subaru Forester získava ocenenie „Allrad Award“
Forester dnes získal od nemeckého magazínu AUTO Bild/AUTO Allrad ocenenie „Allrad Award“ ako najlepšia hodnota za peniaze. https://touchit.sk/nove-subaru-forester ... ard/722893
Subaru Legacy 2.5 MT sedan '2004 | Kawasaki ZR-7S '2002 | Agados VZ-26 '2009 | Author A-RAY Plus '2008 EX: Subaru Legacy 2.2 MT kombi '1991 | Toyota Tercel 4WD kombi '1986 | Dacia 1310 TX sedan '1989