Říšská vrtule "Adolf" - Vláďovo BMW E61 550i 2006 LPG
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu

- Příspěvky: 11848
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Říšská vrtule "Adolf" - Vláďovo BMW E61 550i 2006 LPG
Ne, ta rychlospojka oficiálně servisovatelná není a je součástí hadice k liště vstřikovačů, celý je to krimpovaný a je to i s lištou jeden díl za 13k
Proto to lidi nahrazujou jako na fotkách výše... a do jiných rychlospojek se zatim nehodlam pouštět
Vím navíc jen o těch na vedení k posilovači řízení, je přes ně připojenej chladič oleje vpředu. Jednu jsem rozpojenou měl a předtím netekla, tak se do toho nebudu cpát 
Subaru Outback '04 BP 3.0H6 180 kW <vlákno zde>
BMW E61 550 '06 4.8 V8 270 kW, LPG <vlákno zde>
ex Subaru Forester '05 SG 2.0 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo '00 1.8 I4 85 kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140 kW
Re: Říšská vrtule "Adolf" - Vláďovo BMW E61 550i 2006 LPG
Konečně doháním čtecí resty a narazil jsem tady na SS*, a fakt paráda! Ale je teda neuvěřitelný, co s tím bylo jebání - to fakt klobouček! Já nejenom, že bych se do toho ani nepustil, ale ještě bych se asi tak v půlce rozbrečel a následně to celý zapálil. 
*) Steering Story
*) Steering Story
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE)
[vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE)
[vlákno o autě]Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu

- Příspěvky: 11848
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Říšská vrtule "Adolf" - Vláďovo BMW E61 550i 2006 LPG
Díky Honzo
SS
jinak zapálit jsem to už párkrát chtěl, ale to i Outbacka. Naštěstí to bývá ve chvíli, kdy jsou ty auta nepojízdný před barákem, takže na zapálení moc blízko baráku, kterej ani není můj 
Subaru Outback '04 BP 3.0H6 180 kW <vlákno zde>
BMW E61 550 '06 4.8 V8 270 kW, LPG <vlákno zde>
ex Subaru Forester '05 SG 2.0 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo '00 1.8 I4 85 kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140 kW
- spm
- Člen_SubaruFanClubu

- Příspěvky: 26293
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Říšská vrtule "Adolf" - Vláďovo BMW E61 550i 2006 LPG
Stastlivci... ja mam vetsinou prostoru zapalit to dost. Akorat bych to radsi hodil ze skaly a ono to jako na potvoru nestartuje 
Odesláno z mého SM-F926B pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-F926B pomocí Tapatalk
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu

- Příspěvky: 11848
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Říšská vrtule "Adolf" - Vláďovo BMW E61 550i 2006 LPG
Tak jenom takovej drobnej update, od výměny řízení a poslední výměny oleje to ujelo už 4 Mm. Dolil jsem litr oleje, řeklo si o něj. Zatim to pořád vychází, že to mezi výměnami (10 Mm) spolkne asi 2 litry. Naposledy jsem tam cmrndnul ještě půllitr, protože jsem neměl čas udělat výměnu hned, tak aby to zbytečně nejezdilo na minimu. Zaslouží si každou decku.
A navíc mam dojem, že ne všechen projde spalovacími komorami, ne že by to dělalo louže, ale dekl pod motorem je hezky naimpregnovanej.
Jinak všechno zatim super. Řízení řídí bezchybně (ano, občas se dřív i objevila chyba aktivního řízení, na vině muselo být buď rozdíl senzorů natočení kvůli vůli, nebo poškozený el. svazek) a jezdí to rovně, na dálnici je poznat i drobná změna na volantu, která by se dřív schovala do vůle 2x, možná 3x.
A plyn, od tý doby, co jsem udělal repas, fungoval skvěle, až donedávna - kdy se často při požadavku většího výkonu vypnul kvůli nízkýmu tlaku. Holt jsem třeba předjel na benzín a pak to zase manuálně přepnul. Tak jsem se k tomu konečně dostal s diagnostikou a nářadím. Jak byl původně nastavenej tlak na asi 0,8 bar, tak si to "sedlo" na 0,7 a při akutní potřebě to klesalo i níž, tak se to vypínalo. Tak jsem ho teď zvednul na rovnej 1 bar, udělal znova autokalibraci, se zapnutou autoadaptací přes OBD to normálně funguje dál a jezdí to zase jako dřív. Časy vstřiků při volnoběhu furt v normě, ještě se pak musím někdy podívat, jestli to píše, že při vyšším výkonu se časy otevření překrývají. Tím, že se zvýšil tlak, by se měly časy zkrátit, a být menší pravděpodobnost, že se tak stane. Plus je k tomu ještě dovětek, že pokud ale v tu chvíli hlásí lambda bohatou směs, tak to nevadí. Ale to jednoduše nezjistim
Tak snad to spolyká ještě dost kilometrů, aby mi Outback vydržel
Edit: Jo a ještě jedna technická, občas kopou brzdy. Když člověk brzdí málo, nic. Když hodně, taky nic. Ale takový to "akorát" trochu rozvibruje volant. Budu se na to muset výhledově podívat, ale nechce se mi, vypadá to složitě, a kdyby, nový kotouče nejsou úplně levný... Pokud tam nechci dát nějaký levný mrdky
Teď tam jsou sotva zajetý vrtaný, takže tipuju Zimmermann, nic jinýho vrtanýho jsem nenašel. Škoda že kopou, masa maj dost. Vzadu jsou dost vyrezlý (polovina plochy obvodu), protože jsou asi desky seklý a brzdí to šejdrem. A nový Zimmermanny stojej asi 3500 kus, a když jsem koukal na komplet set od EBC, jakože "když už tak už", tak vyšlo celý auto asi na 45k
No, asi začnu hledat někoho se soustruhem...
Jinak všechno zatim super. Řízení řídí bezchybně (ano, občas se dřív i objevila chyba aktivního řízení, na vině muselo být buď rozdíl senzorů natočení kvůli vůli, nebo poškozený el. svazek) a jezdí to rovně, na dálnici je poznat i drobná změna na volantu, která by se dřív schovala do vůle 2x, možná 3x.
A plyn, od tý doby, co jsem udělal repas, fungoval skvěle, až donedávna - kdy se často při požadavku většího výkonu vypnul kvůli nízkýmu tlaku. Holt jsem třeba předjel na benzín a pak to zase manuálně přepnul. Tak jsem se k tomu konečně dostal s diagnostikou a nářadím. Jak byl původně nastavenej tlak na asi 0,8 bar, tak si to "sedlo" na 0,7 a při akutní potřebě to klesalo i níž, tak se to vypínalo. Tak jsem ho teď zvednul na rovnej 1 bar, udělal znova autokalibraci, se zapnutou autoadaptací přes OBD to normálně funguje dál a jezdí to zase jako dřív. Časy vstřiků při volnoběhu furt v normě, ještě se pak musím někdy podívat, jestli to píše, že při vyšším výkonu se časy otevření překrývají. Tím, že se zvýšil tlak, by se měly časy zkrátit, a být menší pravděpodobnost, že se tak stane. Plus je k tomu ještě dovětek, že pokud ale v tu chvíli hlásí lambda bohatou směs, tak to nevadí. Ale to jednoduše nezjistim
Tak snad to spolyká ještě dost kilometrů, aby mi Outback vydržel
Edit: Jo a ještě jedna technická, občas kopou brzdy. Když člověk brzdí málo, nic. Když hodně, taky nic. Ale takový to "akorát" trochu rozvibruje volant. Budu se na to muset výhledově podívat, ale nechce se mi, vypadá to složitě, a kdyby, nový kotouče nejsou úplně levný... Pokud tam nechci dát nějaký levný mrdky
Subaru Outback '04 BP 3.0H6 180 kW <vlákno zde>
BMW E61 550 '06 4.8 V8 270 kW, LPG <vlákno zde>
ex Subaru Forester '05 SG 2.0 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo '00 1.8 I4 85 kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140 kW
- VDC
- Předseda klubu

- Příspěvky: 52639
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Říšská vrtule "Adolf" - Vláďovo BMW E61 550i 2006 LPG
To je super, že to jezdí !!!
http://www.instagram.com/monstersubarus_house
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu

- Příspěvky: 23493
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: Říšská vrtule "Adolf" - Vláďovo BMW E61 550i 2006 LPG
přesně. seš dobrej 
Škoda Superb
E-bike GhostRider
ex WRX 2008
E-bike GhostRider
ex WRX 2008
- spm
- Člen_SubaruFanClubu

- Příspěvky: 26293
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Říšská vrtule "Adolf" - Vláďovo BMW E61 550i 2006 LPG
Hmm a mne prisel set od EBC za 15 drahej
myslim ze i na nakladak jsou ty brzdy levnejsi
brzdi to alespon nejak slusne nebo je to jak 20 let stary subaru? 
Jinak bych stejne menil rovnou i brzdice nebo to po stoceni zacne kopat zase... s timhle jsem si uzil dost
Odesláno z mého SM-F926B pomocí Tapatalk
Jinak bych stejne menil rovnou i brzdice nebo to po stoceni zacne kopat zase... s timhle jsem si uzil dost
Odesláno z mého SM-F926B pomocí Tapatalk
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu

- Příspěvky: 11848
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Říšská vrtule "Adolf" - Vláďovo BMW E61 550i 2006 LPG
Ono to jinak brzdí fakt slušně, i proto jsem s tím zatím nic neudělal 
Subaru Outback '04 BP 3.0H6 180 kW <vlákno zde>
BMW E61 550 '06 4.8 V8 270 kW, LPG <vlákno zde>
ex Subaru Forester '05 SG 2.0 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo '00 1.8 I4 85 kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140 kW
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu

- Příspěvky: 23493
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: Říšská vrtule "Adolf" - Vláďovo BMW E61 550i 2006 LPG
ono je rozdíl brzdy a brzdy. ony budou "malinko" větší
pak odpovídá i cena ... 
Škoda Superb
E-bike GhostRider
ex WRX 2008
E-bike GhostRider
ex WRX 2008
-
vasco
- Zkušený uživatel

- Příspěvky: 432
- Registrován: čtv pro 17, 2020 11:22 am
- Jméno a příjmení: Vasil Cicák
- Bydliště: Banská Bystrica
Re: Říšská vrtule "Adolf" - Vláďovo BMW E61 550i 2006 LPG
Ja som dal EBC hladké kotúče a zelené platničky, ale nejakú zmenu voči predtým ATE som nespozoroval. Aj na STK, údaj zbrzdenia je takmer totožný s malou hodnotou v neprospech EBC.
Subaru Forester SG, 2004, 2,0 l (92 kW)
Suzuki Baleno 3D, 1996, 1,3i (62 kW) — ex.
Suzuki Baleno 3D, 1996, 1,3i (62 kW) — ex.
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu

- Příspěvky: 23493
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: Říšská vrtule "Adolf" - Vláďovo BMW E61 550i 2006 LPG
na STK se měří souměrnost brzd ne? Nic jiného tam asi nepoznáš ...
Ony všechny brzdy brzdí v nízkých rychlostech stejně. je jedno, co máš.
Rozdíly budou v tom, co to umí při opakovaném brzdění z vyšších rychlostí nebo pod pořádnou zátěží
Ony všechny brzdy brzdí v nízkých rychlostech stejně. je jedno, co máš.
Rozdíly budou v tom, co to umí při opakovaném brzdění z vyšších rychlostí nebo pod pořádnou zátěží
Škoda Superb
E-bike GhostRider
ex WRX 2008
E-bike GhostRider
ex WRX 2008
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu

- Příspěvky: 11848
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Říšská vrtule "Adolf" - Vláďovo BMW E61 550i 2006 LPG
Jsou vpředu i vzadu skoro 35 cm průměr. Koukal jsem na drážkovaný kotouče a žlutý nebo červený desky. Ono už to nebyl zásadní rozdíl oproti hladkým kotoučům a "OEM" nebo zeleným deskám...hamoun píše: čtv črc 10, 2025 9:05 am ono je rozdíl brzdy a brzdy. ony budou "malinko" většípak odpovídá i cena ...
![]()
No hlavně to budu muset aspoň rozebrat a provést inspekci, asi rozhejbat, ať to nejdřív dělá co má.
Subaru Outback '04 BP 3.0H6 180 kW <vlákno zde>
BMW E61 550 '06 4.8 V8 270 kW, LPG <vlákno zde>
ex Subaru Forester '05 SG 2.0 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo '00 1.8 I4 85 kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140 kW
- spm
- Člen_SubaruFanClubu

- Příspěvky: 26293
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Říšská vrtule "Adolf" - Vláďovo BMW E61 550i 2006 LPG
Troufl bych si rict, ze vetsi nez ty na nakladak nebudouhamoun píše:ono je rozdíl brzdy a brzdy. ony budou "malinko" většípak odpovídá i cena ...
Odesláno z mého SM-F926B pomocí Tapatalk
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu

- Příspěvky: 11848
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Říšská vrtule "Adolf" - Vláďovo BMW E61 550i 2006 LPG
Samozřejmě, že když jelo kolem Google auto, muselo bejt BMW nepojízdný, jak se sluší a patří 
Subaru Outback '04 BP 3.0H6 180 kW <vlákno zde>
BMW E61 550 '06 4.8 V8 270 kW, LPG <vlákno zde>
ex Subaru Forester '05 SG 2.0 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo '00 1.8 I4 85 kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140 kW


