Já ti to neberu i já používám 2k průmyslový barvy, ale alkytonu se to nevyrovná.
Zkušenost je jedna věc, ale jak s tím kdo umí zacházet je vec druhá.....:D
A neber to osobně, tak to je.
Busy, dodávky a jim podobné
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 26749
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Busy, dodávky a jim podobné
Já teda alcyton nezkusil, ale používá ho tu jeden veterán, starší pán, dělá podvozky, výfuky, plechy, železa podvozku a nedá na něj dopustit.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 25346
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Busy, dodávky a jim podobné
No tak zase nějaký update. Můj expresivní výkřik do dobrého rána minulý týden následoval po tom, co jsem ve sloníkovi zase našel bazén vody
Nicméně chyba se našla, opravila, zatím to vypadá dobře. Po srazu v něm bylo sucho. Po návratu ze severky jsem si s ním střihnul ještě 170km za strašného větru a deště a taky sucho. Dneska to vypadá, že taky chčije, tak kouknu ještě zítra co v něm bude, ale snad to konečně bude i dobrý.
Investice do katalyzátoru se vyplatila (pro pobavení, katalyzátor u dýzlu kouřivost, která se na emisích měří, neovlivňuje. Takže lidi, co to mění za kus trubky, ačkoliv se tam nedává klasický třícestný katalyzátor jako do benzinu a stojí to celkem přijatelné peníze, s tím emisema normálně projdou): teď, když se to ohřeje, tak to konečně nesmrdí. Teda ne že by z toho výfuku lítaly fialky, když jde člověk čuchat až k tomu tak něco cítit je, ale rozhodně to není jako tragédie předtím, kde když jsem to nechal i po 500km jízdy chrchlat na volnoběh a vyšel jsem z toho auta ven, tak už po otevření dveří jsem měl pocit, že okolo projela avie. Tak hurá, ten smrad paliva satanovo mě štval možná víc, než ten klepající zvuk
A jinak sloník má nový tuzing z domova na kolech. Sladěný s barvou vestavby

Investice do katalyzátoru se vyplatila (pro pobavení, katalyzátor u dýzlu kouřivost, která se na emisích měří, neovlivňuje. Takže lidi, co to mění za kus trubky, ačkoliv se tam nedává klasický třícestný katalyzátor jako do benzinu a stojí to celkem přijatelné peníze, s tím emisema normálně projdou): teď, když se to ohřeje, tak to konečně nesmrdí. Teda ne že by z toho výfuku lítaly fialky, když jde člověk čuchat až k tomu tak něco cítit je, ale rozhodně to není jako tragédie předtím, kde když jsem to nechal i po 500km jízdy chrchlat na volnoběh a vyšel jsem z toho auta ven, tak už po otevření dveří jsem měl pocit, že okolo projela avie. Tak hurá, ten smrad paliva satanovo mě štval možná víc, než ten klepající zvuk

A jinak sloník má nový tuzing z domova na kolech. Sladěný s barvou vestavby

- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 51677
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Busy, dodávky a jim podobné
Hezky !!
http://www.instagram.com/monstersubarus_house
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- Tsakabaru
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 7087
- Registrován: pon pro 06, 2021 6:11 pm
- Jméno a příjmení: Míla
- Bydliště: Sokolovsko
Re: Busy, dodávky a jim podobné
paradni 

- Holaňďanka
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 8052
- Registrován: stř kvě 03, 2017 9:41 pm
- Jméno a příjmení: Zuzka Wolfová
Re: Busy, dodávky a jim podobné
Dobře ty, Honzíku 
Subaru Tribečka 3.0 H6 2005
Subaru Forýsek SF 2.5 1998
ex
Subaru Forýsek SF 2.5 1998
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 25346
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Busy, dodávky a jim podobné
Si sem odložím jedno číslo. Hlavně proto, že ho za chvíli zapomenu, tak abych to někde našel, až to budu hledat 
Nicméně včera jsem dořešil jeden dlouhodobý rest, co jsem chtěl udělat a nějak jsem se k tomu nikdy nedokopal: zvážil jsem sloníka. Vždycky mě zajímalo, kolik to vlastně po těch úpravách váží a jak moc dobře nebo špatně na tom jsem. A včera byl celkem ideální den: v nádrži na palivo stanovo chybí asi jenom 15 litrů, nádrže na vodu byly plné, pač jsem je čistil, veškerý kempingový bordel je naházený v autě, rezerva je zpátky na střeše... jediné, co tam chybí, je žrádlo, pivo a hadry, co se tam nanosí těsně před odjezdem. A byl zrovna otevřený sběrný dvůr v prdelměstě vedle.
Teď teda čísla: podle papíru provozní hmostnost je 1750kg a největší technicky přípustná 2700kg. No a bez mojí maličkosti mi na váze ve dvoře naměřili 2450kg.
Koukal jsem teda jako puk, čekal jsem to číslo krapet nižší
Mám teda 250kg na dva pasažéry a ten bordel co se tam nanosí před výjezdem. Což tak nějak plus minus akorát vyjde (a v nejhoršim kdyby mě vážili, tak stačí vypustit vodu a vejde se to), ale stejně jsem doufal, že auto do "terénu" bude lehčí 

Nicméně včera jsem dořešil jeden dlouhodobý rest, co jsem chtěl udělat a nějak jsem se k tomu nikdy nedokopal: zvážil jsem sloníka. Vždycky mě zajímalo, kolik to vlastně po těch úpravách váží a jak moc dobře nebo špatně na tom jsem. A včera byl celkem ideální den: v nádrži na palivo stanovo chybí asi jenom 15 litrů, nádrže na vodu byly plné, pač jsem je čistil, veškerý kempingový bordel je naházený v autě, rezerva je zpátky na střeše... jediné, co tam chybí, je žrádlo, pivo a hadry, co se tam nanosí těsně před odjezdem. A byl zrovna otevřený sběrný dvůr v prdelměstě vedle.
Teď teda čísla: podle papíru provozní hmostnost je 1750kg a největší technicky přípustná 2700kg. No a bez mojí maličkosti mi na váze ve dvoře naměřili 2450kg.
Koukal jsem teda jako puk, čekal jsem to číslo krapet nižší

