Mám služební Scalu 1,5 TSI 110 kw automat a cena/výkon paráda. Ale je to prostě koncernová sterilita. Vše funguje na sto pro, ale prostě těším se, až sednu do OTB. Stále tedy zavírám oči nad spotřebou, ale ta k tomu patří. V OTB tankuju klasika 95 + benzin aditiv. Myslím, že tím nic nezkazím
Tak Karoq vrácen ... najeto cca 550 km.
Když to shrnu - za ty prachy bych si ho nekoupil. Jako služebák bych si asi nakonec zvykl, ale vyloženě vozidlo - z bodu A - do bodu B
Z jízdních režimu jsem nejvíce používal nastavení Comfort ... ikdyž byl vůz ve výbavě SportLine - sportovní jízdní mód - doporučuji nepoužívat.
A ve finále hlavní mínus ... - konečná spotřeba 7.0 litrů na 100 km - mi přijde ulítla. Suma sumárum forever ...
Nyní:
Subaru OTB 2019, Comfort +
Toyota Corolla TS GR Sport 2.0 Hybrid 2023 (služební)
Ex:
VW Passat 2,0 TDi, 110 kW, 2017
Subaru Legacy 2,5 CVT LPG, 2011
Subaru Legacy 2,0R 121kW, 2006
Škoda Octavia III (1,4 TSi), II (1,6i), I (1,9 TDi), Favorit a 110L
Renault Clio 1,9D, 2001
hamoun píše: ↑sob bře 08, 2025 1:53 pm
Jen doplním, že sportline má jen černé doplňky místo chromovaných... a může mít kratší pružiny. Jinak nic sportovního nenabízí...
Ale je to nejhezčí barevná kombinace
Tož na takové “sportovní” modelové řady jsme zvyklí i u Subaru
Nyní:
Subaru OTB 2019, Comfort +
Toyota Corolla TS GR Sport 2.0 Hybrid 2023 (služební)
Ex:
VW Passat 2,0 TDi, 110 kW, 2017
Subaru Legacy 2,5 CVT LPG, 2011
Subaru Legacy 2,0R 121kW, 2006
Škoda Octavia III (1,4 TSi), II (1,6i), I (1,9 TDi), Favorit a 110L
Renault Clio 1,9D, 2001