Ahojte, pomalu se blizi doba kdy se asi budu loucit s Legem BP 2.0R. Vsechno fakci ja ma ale aby to tak zustalo musel bych na nem udelat pomerene dost udrzby a na to nemam prostor.
Takze hospodska otazka, je 2.5 BS fakt takovy vykonovy pruser? Uvazuju o tomhle https://www.tipcars.com/subaru-outback/ ... 27070.html coz by byl muj sen, ale 2.5 sezenu o 200k levneji. coz neni malo. Nikdy jsem v H6 nejel takze pokud mi nekdo muze popsat jeslti to porno za to stoji tak budu vdecny
Pripadne je tady jeste moznost zustat u brichoplaza a poridit Levorg, ale 1.6 me nelaka uz vubec
Subaru Outback BS 2019 FB25
Subaru BRZ 2016 MT Sport Limited - vlakno o aute.
EX Subaru Legacy Wagon 2.0R MY07, motor EJ20F (DOHC, 121kW), 4AT,SportShift,VTD,VDC
Ta 3.6 je dovoz USA, záleží, jak to bylo opraveno. Co se týče zdechlosti, tak se určitě ozve @spm . Já s BS dovedu žít zcela bez problémů. Ano, s Odinem BR 3.6 se jede krásně a vždy, když ho řídím, tak mám velký úsměv, ale BS 2.5 zas tak tragicky nejede.
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
quickly píše: ↑ned úno 09, 2025 11:07 am
Ta 3.6 je dovoz USA, záleží, jak to bylo opraveno. Co se týče zdechlosti, tak se určitě ozve @spm . Já s BS dovedu žít zcela bez problémů. Ano, s Odinem BR 3.6 se jede krásně a vždy, když ho řídím, tak mám velký úsměv, ale BS 2.5 zas tak tragicky nejede.
JJ je mi to jasny, koukal jsem ze to bylo na predek, ale zadna hruza. Samozrejme americke OTB maji kvalitu jako mexicke ML takze nic moc :(
Navic za ty prachy (dokonce levneji) s odpocte muzu mit treba todle https://www.tipcars.com/subaru-outback/ ... 10214.html
Coz mi prijde ze je rozumejsi volba. Ale kdybych chtel mit rozum tak nemam subaru zejo
Subaru Outback BS 2019 FB25
Subaru BRZ 2016 MT Sport Limited - vlakno o aute.
EX Subaru Legacy Wagon 2.0R MY07, motor EJ20F (DOHC, 121kW), 4AT,SportShift,VTD,VDC
S 2,5 v lehu (lehce cipnutou) jsem jezdil v pohodě, jen na dálnici je hlučnější.
Ale dcera, která měla 2,5 k dispozici, se na 3,6 moc těšila.
A 3,6 je holt etalon pohodové jízdy s dostatečným výkonem pod plynovým pedálem, kdyby bylo potřeba.
A rozdíl spotřeby ke tak 1 až 1,5 litrů
Tak si vyber.
Ono já, se zkušenostmi od oktavky z 1963 přes embecka a stovky a stodvacitky, jsem ochotný jít motorům naproti. A vlastně proto mě nebaví TDI a pod.
Sny se mají plnit.....Subaru bez kompromisů !!!
Subaru Outback H6 3,6 2010
Záleží s čím srovnáváš. Proti 2.0R se 4EAT bych si troufl říct, že ta 2.5ka bude pořád citelně rychlejší. Ona mi díky CVT přijde ve většině režimů rychlejší i proti starý H6 s 4EAT. Takže tak tragicky to nejede, ale jo, H6 ve stejné generaci pojede taky líp Co se týče hlučnosti, ten čtyřválec v nižším spektru otáček je prostě hlučnější než šesti. Naopak na dálnici mi to přijde v pohodě; ty novější generace jsou líp odhlučněné a díky CVT to točí míň, takže při dálničních rychlostech je to naopak citelně tišší.
Nevýhody jsi zmínil - 2.5ka stojí míň a spíš neni bořená. A o něco líp se servisuje, pač ne všechny díly jsou stejný.
Jinak ještě 2.5ky u BTčka mají už přímý vstřik a o 6kW nižší výkon. Pocitově to BTčko oproti BS je línější, ale jel jsem s tím jenom kousek, takže těžko soudit.
Velký bacha na tie ameriky, velký...
Metodika STK je roky sakra prísna, ale z hladiska technikov bola kontrola veeeeelmi benevolentná a teraz sa začína pritvrdzovať a už to nikdy nebude lepšie.
Polopate, ak nemá amerika zapísané všetky výnimky tak velmi lahko dojazdíš a najväčší problém je práve prihlasovanie cez vybavovačov ktorých využívajú práve obchodníci s autami. Oni to "dnes" vybavia a tebe po 2 či 4 rokoch na opakovanej STK ostanú len oči pre plač...
Aby si tomu rozumel, auto musí splnať euronormy, alebo mať zapísané výnimky. Tachometer nesmie počítať v mílach, sklá, svetlá bezpečnostné pásy musia splnať EU normy. Po správnosti by mal technik skontrolovať funkčnosť pásu, či sa odvíja / navíja, či nie je poškodený, či sa zasekáva pri trhnutí, či funguje mechanizmus zapínania, či signalizuje nezapnutý pás ako kontrolkou tak aj zvukovou signalizáciou a mal by skontrolovať aj ten homologizačný štítok v jeho kotevnom bode.
Ja mám Legacy ameriku, svetlá sú už všetky EU, čelné sklo tiež EU, budíky vymenené za EU, vodičov pás mám EU (ten bol menený lebo som to kúpil ako havarované), ale vtedy sa stále mnoho vecí nekontrolovalo tak ako malo, stačilo aby auto svietilo a brzdilo.
@George jinak koukám že zapsaný na severce jsi. Tak v případě, že tou dobou už nebudeš mít nástupce koupenýho, tě můžu svézt, abys měl představu jak moc to (ne)jede
spm píše: ↑ned úno 09, 2025 1:26 pm
Jinak ještě 2.5ky u BTčka mají už přímý vstřik a o 6kW nižší výkon. Pocitově to BTčko oproti BS je línější, ale jel jsem s tím jenom kousek, takže těžko soudit.
No vidíš a mě třeba přijde pocitově BTčko, hlavně v nižších otáčkách, živější. Ale spíš je to o tom si to auto projet, protože kdybych se řídil tím co píše většina novinářů o slabém motoru v outbacku tak si ho asi nikdy nekoupím. A teď už mám třetí generaci dvaapůlky a jsem spokojen.
OUTBACK Touring 2023
FORESTER ACTIVE 2,0i 2018
MB W124 300CE
PONTIAC FIREBIRD - minulost
OUTBACK 2,5i SPORT 2015 - minulost
OUTBACK 2,5i Comfort 2010 - minulost
"nejezdím rychleji než létá můj anděl strážný"
"seru na sociální sítě, mám rád skutečné přátele"
Ahojte kluci, dekuji za kladne vstupy, zatim to vlivem zamestnavatele a zeny vypada na BS takze se mi to dobre cte i kdyz H6 jsem chtel zazit . Pokud to ne(vyjde) a neporidim do te doby neco, tak rad prijmu na nabidku na sveza, dekuji.
Subaru Outback BS 2019 FB25
Subaru BRZ 2016 MT Sport Limited - vlakno o aute.
EX Subaru Legacy Wagon 2.0R MY07, motor EJ20F (DOHC, 121kW), 4AT,SportShift,VTD,VDC
ja sem mel moznost ject par desitek km jak v BS 2.5 tak 3.6, a i ja, ktery je zmlsany tim cim je, bych rekl ze 2.5 neni uplne pruser. Ale je to subjektivni. Samozrejme pokud si to clovek zkusi a ma z toho blbej pocit, tak se neda nic delat
Damy a panove, Nanook je doma. 2019 (12.2018) je doma. V maximalni vybave vcerne priplatkove masky a webasta. Dekuji vsem za rady, nazory atd.
No a pocity? ehm, po 17 letech prodelala evoluce par kroku kupredu :D takze pocitove to jede 2x lepe nez staricke lego. CVT v rezimu S radi nadherne s profilem jaky bych s manualem tezko docilil. S 3.6 to musi byt letadlo neskutecne. Jedine co mi trochu vadi je jak se to houpe, takze zkusim tuzsi zadni stabik a pokud nic tak tuzsi podvozek. Ale jinak bozi vozitko.
Subaru Outback BS 2019 FB25
Subaru BRZ 2016 MT Sport Limited - vlakno o aute.
EX Subaru Legacy Wagon 2.0R MY07, motor EJ20F (DOHC, 121kW), 4AT,SportShift,VTD,VDC