Bartův Outback BP H6 a Hawk WRX

Diskuse o vozidlech jednotlivých členů fóra na jednom místě.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Cliffer
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1947
Registrován: sob lis 21, 2015 6:24 pm
Jméno a příjmení: Tadeáš Pospíchal
Bydliště: Praha

Re: Bartův Outback BP H6 a Hawk WRX

Příspěvek od Cliffer »

Bart to bude mít jako manažerskou limuzínu, tak se ta bílá kůže překousne, i když mám jinak stejný názor jak předseda :-)
Každopádně gratulka k autu. Připrav se, že to už zůstaney protože jiný chtít už nebudeš :-)
Subaru Outback 3.0R "Démon"
- Skotsko 2022 (5567 km)
- Rumunsko 2021 (3574 km)
- Norsko 2020 (7007 km)
- Ukrajina 2019 (4060 km)
Subaru Outback 2.5i-prodán
- Balkán 2018 (4457 km)
- Balkán 2017 (5884 km)
- Skandinávie 2016 (8300 km)
Š.Felda 1.6
- Istanbul 2012 (6100 km)
Uživatelský avatar
bushman1
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3750
Registrován: úte led 21, 2014 3:15 pm

Re: Bartův Outback BP H6 a Hawk WRX

Příspěvek od bushman1 »

Ta bílá kůže vypadá nádherně, ale také bych to nechtěl mít.
Je to něco jako bílá kola (která mám 😉). Okamžitě je na tom všem vidět.

Jinak autíčko je to hezké.
Subaru WRX STI 2.5 2012
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
BMW 330i E46 2000
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
https://www.instagram.com/fova.bushman/
Uživatelský avatar
Tsakabaru
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 6727
Registrován: pon pro 06, 2021 6:11 pm
Jméno a příjmení: Míla
Bydliště: Sokolovsko

Re: Bartův Outback BP H6 a Hawk WRX

Příspěvek od Tsakabaru »

klimatizace, vyhrivane sedacky, kuze, svetly interier, automat - pro me kdysi nesnesitelne veci, srovnatelne s branami pekelnymi, dnes realita se kterou celkem v pohode ziju... aneb "nikdy nerikej nikdy" 8-?

snad jednou nezacnu jezdit dieselem, to uz by byla asi posledni stace pred provazem :-DDD
Legacy BP 3.0 H6 '05 - "Shogun" - vlakno
Impreza GG 2.0 '03 - "Réza" - vlakno
Forester SF 2.0 '01 - "Forejs" - vlakno
Niva 1.7 '06
Uživatelský avatar
Tapan
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 16197
Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
Jméno a příjmení: Štěpán Z.
Bydliště: Zliv (České Budějovice)

Re: Bartův Outback BP H6 a Hawk WRX

Příspěvek od Tapan »

@Tsakabaru ty přejdeš rovnou na elektro :-)
Lvl. 1 Subaru Necromancer

Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Uživatelský avatar
spm
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 24911
Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
Jméno a příjmení: Jan Krajdl

Re: Bartův Outback BP H6 a Hawk WRX

Příspěvek od spm »

Pak zjistíš že provaz je moc drahej... a přežíváš dál :-DDD vlastní zkušenost :-DDD
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek
Volkswagen Transporter T4 Syncro 2.5TDI R5 Obrázek
Subaru Outback BS 2.5i Obrázek
Uživatelský avatar
Tsakabaru
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 6727
Registrován: pon pro 06, 2021 6:11 pm
Jméno a příjmení: Míla
Bydliště: Sokolovsko

Re: Bartův Outback BP H6 a Hawk WRX

Příspěvek od Tsakabaru »

jo, clovek mini, zivot meni :-D =)

@Tapan jsem sice fanda hororu, ale z tohohle mam fakticky hruzu :-D
Legacy BP 3.0 H6 '05 - "Shogun" - vlakno
Impreza GG 2.0 '03 - "Réza" - vlakno
Forester SF 2.0 '01 - "Forejs" - vlakno
Niva 1.7 '06
Uživatelský avatar
barts
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1129
Registrován: ned bře 15, 2020 9:06 pm
Bydliště: Holomóc

Re: Bartův Outback BP H6 a Hawk WRX

Příspěvek od barts »

Cliffer píše: úte úno 04, 2025 6:12 am Bart to bude mít jako manažerskou limuzínu, tak se ta bílá kůže překousne, i když mám jinak stejný názor jak předseda :-)
Každopádně gratulka k autu. Připrav se, že to už zůstaney protože jiný chtít už nebudeš :-)
Přesně, to bude čistý furt :-D . Já šel cíleně přimo po téhle kombinaci. Jinak díky všem ke Gratulaci. Ta spotřeba by nemusela bejt všude na každým displeji :-D . Přítelkyně to nerada vidí a já taky :-DDD :-DDD . Wrxo mi taky žere moooooooc ale tam žádný měřiče nejsou :-DDD

Jinak otázka první, přepínání SI-Drive. Chápu že to ovlivňuje i akutální výkon a tak. Zajímá mě to ve srovnání s předface který to nemá, tam by to šlo jakoby přirovnat se sportsharp? Podle mě asi jo protože tam nic nenastavuješ takže tam musí bejt ten maximnální výkon žejo
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 07 H6 / 180kw
Toyota Yaris 03 / 48 kw
Uživatelský avatar
bushman1
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3750
Registrován: úte led 21, 2014 3:15 pm

Re: Bartův Outback BP H6 a Hawk WRX

Příspěvek od bushman1 »

Pokud to máš podobně, jako u mého STI, tak je to takhle:

Intelligent - mdlá reakce na plynový pedál, nižší spotřeba vozu. Používám ve městě.
Sport - středně ostrý režim. Vůbec nepoužívám.
Sport Sharp - rychlá reakce na plynový pedál, maximální výkon, používám, kdyz jedu pilu.

Posilovač to neovlivňuje (u koncernu lze měnit i tuhost posilovače)
Subaru WRX STI 2.5 2012
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
BMW 330i E46 2000
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
https://www.instagram.com/fova.bushman/
Uživatelský avatar
barts
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1129
Registrován: ned bře 15, 2020 9:06 pm
Bydliště: Holomóc

Re: Bartův Outback BP H6 a Hawk WRX

Příspěvek od barts »

Jojo, ale zajímá mě to právě ve srovnání s autem co má všechno stejná jen né to SI drive no :D a to je jedině H6 BP před fl. Já na intelgent zatím moc nejezdím protože to fakt jako vůbec nejde. Když jedu 50 tak to skončí na stejných otáčkách jak u Sportu tak u Inteligentu. Akorát u Inteligentu při tom zrychlení mám pocit že řidím Felici co žere jak tank.
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 07 H6 / 180kw
Toyota Yaris 03 / 48 kw
Uživatelský avatar
Tsakabaru
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 6727
Registrován: pon pro 06, 2021 6:11 pm
Jméno a příjmení: Míla
Bydliště: Sokolovsko

Re: Bartův Outback BP H6 a Hawk WRX

Příspěvek od Tsakabaru »

predface nema ve srovnani s poface "sport", tedy predface Sport je totez co poface Sharp - tak nejak jsem to nekde tusim zahledl licit Honzu 8-?
Legacy BP 3.0 H6 '05 - "Shogun" - vlakno
Impreza GG 2.0 '03 - "Réza" - vlakno
Forester SF 2.0 '01 - "Forejs" - vlakno
Niva 1.7 '06
Uživatelský avatar
barts
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1129
Registrován: ned bře 15, 2020 9:06 pm
Bydliště: Holomóc

Re: Bartův Outback BP H6 a Hawk WRX

Příspěvek od barts »

Nojo vlastně máš recht, uplně jsem zapoměl že předface má dva režimy. Tak to potom už mi je všechno jasný.

Kdyby se někdo ptal což asi se pár stovek lidí ptát bude tak mi zablokovaly Instagram protože je to banda retardů. A neprávem samozřejmě ale nemají podporu a nic takže to člověk nějak nevyřeší. Takže za 30 dní na novo .... no nic pár let na insta v prdely :D. Ale svět se nezboři :) . Lidi si mě najdou znovu
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 07 H6 / 180kw
Toyota Yaris 03 / 48 kw
Uživatelský avatar
Cliffer
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1947
Registrován: sob lis 21, 2015 6:24 pm
Jméno a příjmení: Tadeáš Pospíchal
Bydliště: Praha

Re: Bartův Outback BP H6 a Hawk WRX

Příspěvek od Cliffer »

Sport po u poFL je i jako "Standard", protože je to výchozí nastavení. Poznáš to např kdyz se rožne kuře, tak to z I i S# hodí do S.
Inteligenta vůbec nepoužívam, bo to nejede. S# dávám jen na předjíždění, nebo když se chci hodně svézt.
Jestli si pamatuju správně, tak při I to nepoužívá variabilní časování. S# nepřidá koně, jen to má ostřejší reakce, drží vyšší otáčky atd. Ovlivňuje chování motoru a převodovky.
Subaru Outback 3.0R "Démon"
- Skotsko 2022 (5567 km)
- Rumunsko 2021 (3574 km)
- Norsko 2020 (7007 km)
- Ukrajina 2019 (4060 km)
Subaru Outback 2.5i-prodán
- Balkán 2018 (4457 km)
- Balkán 2017 (5884 km)
- Skandinávie 2016 (8300 km)
Š.Felda 1.6
- Istanbul 2012 (6100 km)
Uživatelský avatar
HonzaCZ
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22775
Registrován: pát črc 31, 2009 12:00 am
Bydliště: Praha

Re: Bartův Outback BP H6 a Hawk WRX

Příspěvek od HonzaCZ »

Tak já se k tomu taky vyjádřím, tak jako do počtu. 🤣

Ovlivňuje to jak řízení motoru, tak převodovku. Jinak pro úplnost, tak řízení motoru očividně ovlivňuje i přepnutí do manuálního režimu převodovky.

Jak již padlo, tak default režim je S. V tom se to chová tak nějak jako normálně, jako by člověk od takovýho auta čekal. Já v podstatě už nic jinýho nepoužívám.

Intelligent má mdlejší odezvu plynovýho pedálu, ale navíc, a to je to nejhorší, neumí dát plný plyn. Ani při prošlápnutí až na podlahu to nedá plný plyn. Nebezpečné např. při nouzových situacích. Proto ho nepoužívám nikdy. Kdybych někdy zkoušel upravovat ROM ECU, tak to je první, co změním. Zároveň to agresivněji používá VVL (variabilní zdvih sacích ventilů), kdy se při aktivaci jeden sací ventil na válec otevírá méně a vznikají tak vířivé proudy a prý se líp promíchá směs a má to předpoklady k nižší spotřebě... no... Jinak u motorů s vyverglovaným VVL to může být v tomhle režimu v určitých případech hlučnější. Taky to má jinak nastavené mapy VVT (časování ventilů). Intelligent ovlivňuje samozřejmě i převodovku, tedy snaží se držet nižší otáčky, víc to tahá motorem (paradoxně) a má menší tendenci podřazovat.

Sport# má strmou reakci na plynový pedál, ale problém je, že to vypadá, jakože to hrozně jede, člověk se lehce dotkne plynu, hrozně to zabere, když je AT na automatický režim, tak to hrozně podřadí, ale když se na ten plyn šlápne víc, tak se už nic moc dalšího neděje. Pořád to má stejný výkon, akorát to agresivněji reaguje na plyn, jak motor, tak převodovka. Také to nechává vyšší otáčky (nižší zařazený kvalt) a dřív to podřazuje. Samozřejmě zase to mění mapy VVT, VVL a dalších parametrů v ECU. V podstatě, co jsem koukal, tak většina map je tam 3× - pro každý režim jedna. S# taky vůbec nepoužívám.

Takže [ I ] neumí zabrat a S# se chová jak splašený tele. S# se hodí pro agresivnější nastavení převodovky, ale tam, kde bych to použil, tak stejně dávám spíš manuál a řadím pádly. A tím pádem nepřepínám mezi SI-drive režimy vůbec. 😁
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Uživatelský avatar
barts
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1129
Registrován: ned bře 15, 2020 9:06 pm
Bydliště: Holomóc

Re: Bartův Outback BP H6 a Hawk WRX

Příspěvek od barts »

Díky za detailní rozpis 8-? . Jakoby načetl jsme toho už hodně ale tohle mi řeklo taky hodně. Každopádně dneska bylo nějakých -5°C tak jsem nastartoval počkal asi 15 sekund a jel. No předtím sem si říkal že asi vlastně aní nevím "jak moc" pocítím kopajicí převodovku, no a už to asi chápu co to znamená když kope převodovka. Normálně za provozky skoro nejde poznat že řadí, za úplnýho studena no poznat jde. Stačí ale fakt nechat 2 minutky nastartované a jako po másle.

Tak pojdtě do mě že jsem koupil střep :-D. Ano projížděl sem to při koupi ale ty 2 minuty jsem to aspoň nechal venku bylo taky tak -5 tou dobou
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 07 H6 / 180kw
Toyota Yaris 03 / 48 kw
Uživatelský avatar
HonzaCZ
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22775
Registrován: pát črc 31, 2009 12:00 am
Bydliště: Praha

Re: Bartův Outback BP H6 a Hawk WRX

Příspěvek od HonzaCZ »

Koupils' střep! 😁

Začal bych asi kontrolou hladiny ATF, jestli tam není málo nebo moc. Následně výměnou, ideálně i filtru. Uvidíš, co z toho vyteče a jak se to bude chovat pak. Pokud to bude hnůj, tak klidně po půl roce znova. Případně se tam dají dát nějaká aditiva, např. Wynn's.

Jestli to nebude jenom náplní, tak to může být ledacos. Třeba i zahnojená škrtící klapka nebo problém na sběrnici.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Odpovědět

Zpět na „Vozidla členů SFC“